Sari la conținut

Postări Recomandate

Intrebare:

In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc?

Multumesc

Fara bagaje(deranjeaza la tinuta), fara pasager urca la 180, conditia esentiala sa nu ai vant travers sau frontal, ideal fara vint deloc si motorul in mintile lui...

Sorela la a mea...'92

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc?

Multumesc

 

 

Fara bagaje(deranjeaza la tinuta), fara pasager urca la 180, conditia esentiala sa nu ai vant travers sau frontal, ideal fara vint deloc si motorul in mintile lui...

Sorela la a mea...'92

Cu TA de 600 din '92 prindeam putin peste 175 km/h in max 3 km , iar cu cel de 650 foarte chinuit 160 + km/h . astea se intamplau fara bagaj lateral , in conditii obisnuite de vara . Concluzia mea ca alea vechi (japoneze de la mama lor ) is mai bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezele astea din ultimele postări nu-s în topicul care trebuie, muta-ţi-le la "Motociclete de viteză" .

Nu mai ştiu Transalpul până la ce turaţii reuşea să urce, dar Africana nu urcă peste 7600rpm, transmisie standard.

În km/h nu ştiu cât vine asta, i-am scos melcul de kilometraj de când am luat-o pentru a nu-i creşte odometrul, vreau s-o vând tot cu 38000km în bord .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-64149-0-47272700-1367571570_thumb.jpgseaua refacuta de darianpost-64149-0-93898300-1367571727_thumb.jpgvopsitoria facuta de ionut sal,asa a iesit a mea motoreta dupa iernat,multumiri ptr. vopsitorie lui Ionut de la motosoft http://www.motosoft.ro/General/Contact.html un super baiat de cuvant,a mai reparat si carenele unde au mai trebuit,stiker tot el le-a pus in aceiasi bani si a lui Darian ptr. sea,

acum mai am o intrebare,in talon este trecuta neagra,cand o sa fac actele pe numele meu,la rar o sa ma puna sa schimb si culoare in negru + rosu ????

post-64149-0-76073900-1367571642_thumb.jpg

post-64149-0-76142900-1367571803_thumb.jpg

post-64149-0-36894600-1367571851_thumb.jpg

post-64149-0-64288800-1367571914_thumb.jpg

post-64149-0-01034900-1367571946_thumb.jpg

post-64149-0-91786700-1367571981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transalpul me de 600 urca pe la 170 iar el de 650 pana pe la 180 , doresc sa precizez faptul ca atunci cand stateam la semafor mie acul km-trajului i-mi statea la 10km/h

 

 

 

nenea, nenea!! da cat prinde ? mere tare ??? :crack:

 

ma iertati dar nu m-am putut abtine cand am vazut vitezele descrise mai sus

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transalpul me de 600 urca pe la 170 iar el de 650 pana pe la 180 , doresc sa precizez faptul ca atunci cand stateam la semafor mie acul km-trajului i-mi statea la 10km/h

 

 

 

nenea, nenea!! da cat prinde ? mere tare ??? :crack:

 

ma iertati dar nu m-am putut abtine cand am vazut vitezele descrise mai sus

nu am nici un interes sa mint . nu se castiga nimic din asta, iar la vitezele astea am ajuns de cateva ori asa ... din curiozitate . pentru mine viteza de deplasare cu motocicleta este in jur de 100km/h si acolo ma simt eu si mocicheta confortabil .

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am transalp de 600 ,an 98 cu toba sport arow (nu stiu daca conteaza ceva ) si 49 mi km motorul ....fara bagaje si pasager 185 km/ ora pe ceas real 174/ora pe gps ....la plin cu pasagera si cutii laterale pline max 160 km/ora pe ceas real 151 km /ora gps incercate doar o data in rest cuminte

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica,

 

eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic ,

 

prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifIMAG0051.jpgseaua refacuta de darianattachicon.gifIMAG0044.jpgvopsitoria facuta de ionut sal,asa a iesit a mea motoreta dupa iernat,multumiri ptr. vopsitorie lui Ionut de la motosoft http://www.motosoft.ro/General/Contact.html un super baiat de cuvant,a mai reparat si carenele unde au mai trebuit,stiker tot el le-a pus in aceiasi bani si a lui Darian ptr. sea,

acum mai am o intrebare,in talon este trecuta neagra,cand o sa fac actele pe numele meu,la rar o sa ma puna sa schimb si culoare in negru + rosu ????

Eu zic ca nu trebuie sa faci nicio modificare in talon. negru e fata, si o mare parte din rezervor. E ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!!

 

sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec... de unde pot descarca ceva documentatie honda, un manual ceva, cred ca e vorba doar de o traducere eronata a unui termen tehnic. dupa cum spunea cineva mai sus exista trei circuite ale benzinei in carburator si toate se fac prin fenomenul denumit jiglaj. volumul de aer pentru circuitulde relanti se ajusteaza din surubul indicat mai sus, un surub cu varf conic, pa care intra un arculet,o saiba si un oring. volumul de benzina pulverizat in camera de ardere pe timpul functionarii in regim relanti se dozeaza din jiglerul de relenti(ala lunguietz cu gaurele pe tzevusca) operatiunea asta se face prin inlocuirea jiglerului cu unul de dimensiuni mai mari sau mai mici dupa caz.

in timpul funtcionarii motorului in regim de sarcina volumul de aer se poate ajusta prin inlocuirea filtrului de aer cu unul de densitate diferita(KNN,BMC etc) iar volumul de benzina din acul dozator ce se afla la capatul shubarului si de obicei are mai multe pozitii in care poate fi momtat.

Sa nu va suparati pe mine ca ma bag, dar, lovindu-ma de o problema ce se apropie de discutia voastra vreau sa atasez un folder din care rezulta clar ca , cu ajutorul acestui ,, surub de aer" se poate regla ,,amestecul" si nu numai debitul amestecului.

power screw.rtf

Editat de liu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ar05nha

Salut,

 

Am o Honda Transalp XL600 din 1997.

 

Poate sa imi dea cineva desenul tehnic pentru crash bars (bari protectie)?

 

A zis un prieten ca mi le face el daca ii dau specificatiile tehnice.

 

Mersi anticipat.

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc?

Multumesc

Salut iar, am revenit azi din Dobrogea si ta-ul meu s-a comportat foarte bine. Am evitat autostrada si radarele, am fost pe DN3 (fostul drum pana la mare). Am scos 170/h cu el pe o panta usoara. Mi se pare ca accelereaza foarte usor pana la 160 pe drum drept chiar si cand bate vantul din fata/lateral dar la 160 deja maneta e la maxim si pana la 170 ajunge mai greu. La carburator nu am umblat deloc de cand am luat-o, am doar 800km pe ea pana acum. Am alternat 50-60 in localitati cu pana la 160 in afara localitatilor si am facut 287km in 4 ore cu tot cu cateva pauze mici deci o medie de 71.75 km/h Am realimentat si la dus si la intors la Țandarei. Am masurat consumul dupa 196km facuti cu 10.87 L, 5.55% consum. Am avut doar top case. Presiune 2.5 bar in ambele cauciucuri, 0 probleme chiar daca e mai mare decat scrie in manual. Bujiile sunt noi, benzina folosita este 95, ulei nu a papat deloc, parbrizul este Givi, de 44 cm inaltime cred dar nu m-a protejat de insecte suficient, eu am doar 66kg si 1.73m

Chiar daca nu am scos 180 cum zic alti mi se pare ca este o viteza prea mare pentru TA de 583cc si este prea turat la viteza aia.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e maricel pentru ce poate motorul, in regim normal (80-120 km/h). Un Varadero de 1000 la acelasi regim nu consuma nici cu un litru mai mult, dar trage de rupe in depasiri. Ideea era ca in plimbarea de ieri, pilot+pasagera+topcase (=love) nu m a prea satisfacut cum trage. Dar ne consolam cu restul calitatilor Transalpului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e maricel pentru ce poate motorul, in regim normal (80-120 km/h). Un Varadero de 1000 la acelasi regim nu consuma nici cu un litru mai mult, dar trage de rupe in depasiri. Ideea era ca in plimbarea de ieri, pilot+pasagera+topcase (=love) nu m a prea satisfacut cum trage. Dar ne consolam cu restul calitatilor Transalpului.

Eu daca vreau sa traga bine intre 80 si 120 stau in a 4-a pentru depasiri etc evident cresc rotatiile fata de a 5-a la aceeasi viteza.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta insemnand peste 6000 turatii?

o duc peste 6000 daca e nevoie la 160-170 se duce lejer peste 7000 si din cate stiu intra pe rosu la 8700. Pentru un motor pe care am dat 1300e sunt mai mult decat multumit nu e ca si cum o sa merg cu fiecare ocazie cu 160. :cheers:

viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica,

 

eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic ,

 

prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:)

din cate stiu eu modelul din 89 si 90 aveau 41kw si 55cp, modelele 600 din ceilalti ani aveau 37kw si 50cp

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam multi laudarosi pe aici...

TA 400, nu vrea sa depaseasca nici in ruptul capului 140 km/h, indiferent cat tragi de acceleratie. Fostul proprietar spunea ca a atins 170, dar la mine, in 6 ani de zile, nici dupa curatare + sincronizare carb, pus ambreiaj nou, schimbat bujii, niciodata nu a depasit 140.

Sa fim seriosi, 23 kw pusi pe un cazan de 180 kg nu pot sa te duca prea repede.

Dar e TA, merg cu 100 in afara, si e indeajuns. E un tractoras care te duce lent, dar sigur, unde vrei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam multi laudarosi pe aici...

TA 400, nu vrea sa depaseasca nici in ruptul capului 140 km/h, indiferent cat tragi de acceleratie. Fostul proprietar spunea ca a atins 170, dar la mine, in 6 ani de zile, nici dupa curatare + sincronizare carb, pus ambreiaj nou, schimbat bujii, niciodata nu a depasit 140.

Sa fim seriosi, 23 kw pusi pe un cazan de 180 kg nu pot sa te duca prea repede.

Dar e TA, merg cu 100 in afara, si e indeajuns. E un tractoras care te duce lent, dar sigur, unde vrei.

 

:friends: Corect! Tot asa am denumit o si eu pe a mea: tractorasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a mai fost poza pe topicul asta, dar sa ma laud si eu:

 

Imag024.jpg

 

A mea prindea lejer viteza asta, cu sau pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita :), aka 170kmh

I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta.

Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600?

Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik.

Cam la cati km sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita :), aka 170kmh

I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta.

Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600?

Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik.

Cam la cati km sa ma astept

 

cand se opreste mobra te uiti pe bord si vei sti, pe rezerva trebuia sa treci doar cand dadea semne motorul era mult mai precis asa, acuma doar in pompa vei mai afla cat a consumat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...