Sari la conținut

Postări Recomandate

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64

/index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/

sa nu te descurajeze pretul mic

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

eu am reusit si nu cu turometrul pe rosu ci echipat precum in poza

 

 

 

http://www.anvelopemoto.eu/ sau o excursie Arad - Debrecin, montajul si echilibrarea sunt superprofi http://www.r17.hu/

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info! Dupa cate am lecturat m-am lamurit. Chiar daca pretul pare de dumping sa iau o pereche cat de curand, numai sa ajung acasa. Cei care si-au comandat de pe saitul nikmoto in cate zile au primit marfa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e o intrebare? :)

 

Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine

Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/

am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus)

destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus)

destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter

daca gasesti pe cineva sa le faca am eu formatul lor cdr , mie mi-au iesit precum in poze

 

 

 

carena cu gaura de robinet este originalul iar ailalta este facuta

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria de cand e ? Vezi mufa aia groasa de pe langa baterie ungeo cu wd40 (la mn papucii aia oxideaza si cred ca si la tine). daca nu merge incearca alta baterie daca nici asa trebuie mers din aproape in aproape sa ii dai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai multe probleme pe partea electrica sunt cauzate de contacte oxidate

Se merita sa iei un spray de contacte elctrice, e vreo 35 de lei. Bagi spray de contacte peste tot. Deconectezi toate mufele si bagi spray in contactele de la cdi, de la releu de incarcare, de la releu de pornire, de la sigurante, in toate mufele care se pot deconecta, pe mufele de la releul de la semnalizare, in butonul de semnalizare (eu am cumparat TA-ul meu fara semnalizare si am rezolvat doar asa),

Spor

 

 

Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat.

 

Salut, si mie mi-a facut la fel TA-ul de doua ori dupa ce am cumparat-o. Becurile aprinse firav, nu pornea. pe moment am rezolvat-o dupa ce am scos mufa de la releul de pornire si am bagat-o la loc. Baga spray de contacte nu wd-40 in contactele de la releul de pornire este acolo langa baterie si siguranta principala. Daca nu te pricepi pune pe cineva sa demonteze carene saua si sa bage spray de contacte peste tot cum am scris mai sus. Eu nu am mai avut problema descrisa de tine dupa ce am curatat contactele. Daca face contact imperfect releul de pornire se poate topi mufa etc. Spor la treaba.

 

P.S. Problema cu baraitul s-ar putea sa fie din cauza ca bateria este terminata sau ai incercat prea mult timp sa o pornesti fara succes, fara sa o lasi sa-si revina. Rezolva problema electrica pune bateria la incarcat si vezi daca mai face figuri.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din câte ştiu sunt identice codiţele, n-am habar de modificări aduse părţii din spate. între PD06 - PD10 .

 

Iar la treaba cu pornitul : bornele bateriei sau a releului de pornire. Bateria pare a fi bună cu o singură excepţie : ai zis că becurile 'pornesc' greu. Întră pe forumul Transalp.ro şi lanseaza o rugăminte faţă de colegii Transalpişti din Bucureşti spre a te ajuta în remedierea problemei. Este o 'defecţiune' minoră, în cel mai bun caz se rezolvă cu o şurubelniţa, în cel mai rău caz cu încărcarea ( sau schimbarea ) acumulatorului.

Succes!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o metoda de inaltat ghidonul chiar mai ieftina de atat.

 

Am cumparat de la magazinul de scutere: brida fixareghidon inferioara - 12 lei bucata

http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon&p=brida-fixare-ghidon-inferioara--8200pWE-RANG-18-18

 

Piesele arata asa:post-15231-0-14074200-1368467976_thumb.jpg post-15231-0-96719900-1368468027_thumb.jpg

 

Se strica filetul cu un burghiu de 9mm - eventual se mai ovalizeaza gaurile in functie de tipul motocicletei:post-15231-0-43101800-1368468146_thumb.jpg

 

Apoi se instaleaza folosind 4 susruburi de 8mm mai lungi (cred ca de 70mm lungime):

post-15231-0-46936100-1368468263_thumb.jpg post-15231-0-10011600-1368468314_thumb.jpg

 

Cu aceste bride se inalta ghidonul cam cu 34mm:post-15231-0-16156900-1368468382_thumb.jpg

 

Ele au fost montate pe un TA din 95.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 34 mm inaltati cred ca nu ajunge furtunul de frana. Eu l am inaltat cu vreo 2 cm (am facut rost de prinderile superioare ale ghidonului) si e ok acuma.

 

Beculetele de semnalizare sunt pe 21 w?

 

post-670-0-14691200-1368542436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta:

Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.

Multzam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta:

Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.

Multzam fain!

daca te-a intrebat cati cmc are un transalp xl600v si ai zis ca un om normal 583, saitul zice ca e gresit ^^ trebuia sa scrii 600 se pare ca asa au gandit saitul

daca zice sa astepti aprobarea contului, ai de asteptat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cont creeat in asteptarea aprobarii ...multzam de sugestie.

Asa cum logic era de asteptat, intrebarea de control era facuta de un IT-ist si nu are legatura cu realitatea tehnica a unei motociclete, ci cu botzii de spam si rabdarea potentialilor useri.

De retinut pentru cei ce vor cont acolo: cat e in intrebare atata trebuie raspuns.

:rusinica: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IT-istul e si motociclist, chiar transalpist

Eu cred ca nu te agreaza :)

Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IT-istul e si motociclist, chiar transalpist

Eu cred ca nu te agreaza :)

Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin

Serios acum, raspunsul la intrebarea de spam bot "ce cmc are un transalp xl600v" trebuie sa fie 583 nu 600 cat cere saitul. A doua intrebare a fost ce capacitate are transalp xl700v, iti dai seama ca am bagat acolo 700cmc ca sa scap de intrebare dar e cam jenanta situatia tinand cont ca saitul se numeste transalp.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no hai sa nu fim mai catolicid ecat papa!

oricum...transalp.ro este destul de rigid, fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IT-istul e si motociclist, chiar transalpist

Eu cred ca nu te agreaza :)

Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin

Tocmai ce spuneam. A se reciti daca este cazul.

La 600 se raspunde cu 600 si la 650 cu 650, altfel nu ajungi sa te sau sa nu te vada adminul, cum ca iti trebe cont...

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........ fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela

doar primele 10, ca sa nu intre cu posturi de reclama, produse la vanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...