kato_arad Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 /index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/ sa nu te descurajeze pretul mic Editat Mai 11, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! eu am reusit si nu cu turometrul pe rosu ci echipat precum in poza http://www.anvelopemoto.eu/ sau o excursie Arad - Debrecin, montajul si echilibrarea sunt superprofi http://www.r17.hu/ Editat Mai 11, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 /index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/ sa nu te descurajeze pretul mic Mersi de info! Dupa cate am lecturat m-am lamurit. Chiar daca pretul pare de dumping sa iau o pereche cat de curand, numai sa ajung acasa. Cei care si-au comandat de pe saitul nikmoto in cate zile au primit marfa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus) destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus) destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter daca gasesti pe cineva sa le faca am eu formatul lor cdr , mie mi-au iesit precum in poze carena cu gaura de robinet este originalul iar ailalta este facuta Editat Mai 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Bateria de cand e ? Vezi mufa aia groasa de pe langa baterie ungeo cu wd40 (la mn papucii aia oxideaza si cred ca si la tine). daca nu merge incearca alta baterie daca nici asa trebuie mers din aproape in aproape sa ii dai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Cele mai multe probleme pe partea electrica sunt cauzate de contacte oxidate Se merita sa iei un spray de contacte elctrice, e vreo 35 de lei. Bagi spray de contacte peste tot. Deconectezi toate mufele si bagi spray in contactele de la cdi, de la releu de incarcare, de la releu de pornire, de la sigurante, in toate mufele care se pot deconecta, pe mufele de la releul de la semnalizare, in butonul de semnalizare (eu am cumparat TA-ul meu fara semnalizare si am rezolvat doar asa), Spor Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat. Salut, si mie mi-a facut la fel TA-ul de doua ori dupa ce am cumparat-o. Becurile aprinse firav, nu pornea. pe moment am rezolvat-o dupa ce am scos mufa de la releul de pornire si am bagat-o la loc. Baga spray de contacte nu wd-40 in contactele de la releul de pornire este acolo langa baterie si siguranta principala. Daca nu te pricepi pune pe cineva sa demonteze carene saua si sa bage spray de contacte peste tot cum am scris mai sus. Eu nu am mai avut problema descrisa de tine dupa ce am curatat contactele. Daca face contact imperfect releul de pornire se poate topi mufa etc. Spor la treaba. P.S. Problema cu baraitul s-ar putea sa fie din cauza ca bateria este terminata sau ai incercat prea mult timp sa o pornesti fara succes, fara sa o lasi sa-si revina. Rezolva problema electrica pune bateria la incarcat si vezi daca mai face figuri. Editat Mai 13, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Un suport lateral de bagaje care e facut pentru un Transalp generatie pana in 94 merge si pe un 99 oare? Ma refer la prinderi, sunt total diferite sau merg cu mici adaptari? Editat Mai 13, 2013 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Din câte ştiu sunt identice codiţele, n-am habar de modificări aduse părţii din spate. între PD06 - PD10 . Iar la treaba cu pornitul : bornele bateriei sau a releului de pornire. Bateria pare a fi bună cu o singură excepţie : ai zis că becurile 'pornesc' greu. Întră pe forumul Transalp.ro şi lanseaza o rugăminte faţă de colegii Transalpişti din Bucureşti spre a te ajuta în remedierea problemei. Este o 'defecţiune' minoră, în cel mai bun caz se rezolvă cu o şurubelniţa, în cel mai rău caz cu încărcarea ( sau schimbarea ) acumulatorului. Succes! Editat Mai 13, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Aici mai ieftine: http://www.motor-inn.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=product.tpl&Itemid=186&category_id=135&product_id=4348 Am gasit o metoda de inaltat ghidonul chiar mai ieftina de atat. Am cumparat de la magazinul de scutere: brida fixareghidon inferioara - 12 lei bucata http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon&p=brida-fixare-ghidon-inferioara--8200pWE-RANG-18-18 Piesele arata asa: Se strica filetul cu un burghiu de 9mm - eventual se mai ovalizeaza gaurile in functie de tipul motocicletei: Apoi se instaleaza folosind 4 susruburi de 8mm mai lungi (cred ca de 70mm lungime): Cu aceste bride se inalta ghidonul cam cu 34mm: Ele au fost montate pe un TA din 95. Editat Mai 13, 2013 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mulţam de pont, utilă şi ieftină tare varianta aceasta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 La 34 mm inaltati cred ca nu ajunge furtunul de frana. Eu l am inaltat cu vreo 2 cm (am facut rost de prinderile superioare ale ghidonului) si e ok acuma. Beculetele de semnalizare sunt pe 21 w? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisoie Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 La 34 mm inaltati cred ca nu ajunge furtunul de frana. Eu l am inaltat cu vreo 2 cm (am facut rost de prinderile superioare ale ghidonului) si e ok acuma. Beculetele de semnalizare sunt pe 21 w? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc! Pagina salvata si utila pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Multumesc! Pagina salvata si utila pe viitor. este si pe transalp.ro dar gasiti manualul si >>>aici<<< Editat Mai 14, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta: Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Salut Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta: Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.Multzam fain! daca te-a intrebat cati cmc are un transalp xl600v si ai zis ca un om normal 583, saitul zice ca e gresit ^^ trebuia sa scrii 600 se pare ca asa au gandit saitul daca zice sa astepti aprobarea contului, ai de asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cont creeat in asteptarea aprobarii ...multzam de sugestie. Asa cum logic era de asteptat, intrebarea de control era facuta de un IT-ist si nu are legatura cu realitatea tehnica a unei motociclete, ci cu botzii de spam si rabdarea potentialilor useri. De retinut pentru cei ce vor cont acolo: cat e in intrebare atata trebuie raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Serios acum, raspunsul la intrebarea de spam bot "ce cmc are un transalp xl600v" trebuie sa fie 583 nu 600 cat cere saitul. A doua intrebare a fost ce capacitate are transalp xl700v, iti dai seama ca am bagat acolo 700cmc ca sa scap de intrebare dar e cam jenanta situatia tinand cont ca saitul se numeste transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 no hai sa nu fim mai catolicid ecat papa! oricum...transalp.ro este destul de rigid, fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Tocmai ce spuneam. A se reciti daca este cazul. La 600 se raspunde cu 600 si la 650 cu 650, altfel nu ajungi sa te sau sa nu te vada adminul, cum ca iti trebe cont... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ........ fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela doar primele 10, ca sa nu intre cu posturi de reclama, produse la vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.