Sari la conținut

Postări Recomandate

Cel din poza era Givi si era ok. Dar acum se bucura altcineva de el (si binenteles ca nu vrea sa facem schimb) . Pe Transalpul actual am parbriz mic , si as vrea eu sa ii fabric unul mare , sau un prelungitor la cel mic. Azi am simulat cu un carton forma parbrizului inalt , prima data l-am lipit acolo doar asa in prelungire si vantul venea mai sus , dar direct spre mine , apoi i-am curbat partea de sus si vantul era dat in sus , nu direct pe mine .

post-14351-0-14727800-1400186592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

 

Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

 

 

Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu'

 

 

Confirm cele spuse de marus. Si eu am tot acel parbriz si e un mare fis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea :) Se simte diferenta.

 

Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi!

post-23049-0-52527600-1400275438_thumb.jpg

post-23049-0-72748400-1400275634_thumb.jpg

post-23049-0-64476700-1400275653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea :) Se simte diferenta.

 

Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi!

Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ?

Garnitura de cauciuc iar la suruburi la fel, saiba si garnitura de cauciuc pe plastic in ambele parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Am vandut vechiul motor si vreau sa trec la ceva mai mare. La inceput optam intre dominator si tenere, dar ascultand unele pareri, si calculand mai bine, am ajuns sa imi doresc un transalp, bugetul meu fiind de pana in 1200 euro.

As vrea sa fie si cat mai echipata. Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure.

Optez intre urmatoarele:

http://www.tocmai.ro/honda-transalp-1989-17240846.html , doar ca e mai veche si nu are cutii laterale

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-schimb-pe-masina-IDTEBb.html#d8dad9fd21 , doar ca nu are parbriz inalt si am 350 de km de mers pana acolo, si fata nu imi place asa mult ca la celelalte doua

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-600-v-ID1SCYb.html#d8dad9fd21, e destul de noua fata de celelalte, mai frumoasa ca design, dar nu are sidecase, trebuie schimbat kitul lant si melcul de kilometraj, si ar trebui sa-i schimb si cauciucurile, pentru ca sunt prea de asfalt.

Am auzit ca cele pana in 91 sunt fabricate in Japonia, si ar fi mai rezistente, fiabile,restul fiind made in italy. Iar cu cat sunt din an mai recent, isi pierd din manevrabilitate pe offroad, fiind mai grele si garda la sol mai joasa (comparand cea din 98 si cele din 91 si 89). Am dreptate?

Va rog spuneti-mi parerea despre cele 3 si care ar merita mai mult, avand in vedere principiile mele mai sus mentionate.

Va multumesc.

Weekend placut in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in 96 s au facut in Japan. Eu as lua cat mai noua (nu are probleme cu CDI urile) si cu 2 discuri de frana pe fata (pe asfalt conteaza mai mult decat un parbriz), dar bugetul ar mai trebui putin suplimentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Am vandut vechiul motor si vreau sa trec la ceva mai mare. La inceput optam intre dominator si tenere, dar ascultand unele pareri, si calculand mai bine, am ajuns sa imi doresc un transalp, bugetul meu fiind de pana in 1200 euro.

As vrea sa fie si cat mai echipata. Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure.

Optez intre urmatoarele:

http://www.tocmai.ro/honda-transalp-1989-17240846.html , doar ca e mai veche si nu are cutii laterale

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-schimb-pe-masina-IDTEBb.html#d8dad9fd21 , doar ca nu are parbriz inalt si am 350 de km de mers pana acolo, si fata nu imi place asa mult ca la celelalte doua

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-600-v-ID1SCYb.html#d8dad9fd21, e destul de noua fata de celelalte, mai frumoasa ca design, dar nu are sidecase, trebuie schimbat kitul lant si melcul de kilometraj, si ar trebui sa-i schimb si cauciucurile, pentru ca sunt prea de asfalt.

Am auzit ca cele pana in 91 sunt fabricate in Japonia, si ar fi mai rezistente, fiabile,restul fiind made in italy. Iar cu cat sunt din an mai recent, isi pierd din manevrabilitate pe offroad, fiind mai grele si garda la sol mai joasa (comparand cea din 98 si cele din 91 si 89). Am dreptate?

Va rog spuneti-mi parerea despre cele 3 si care ar merita mai mult, avand in vedere principiile mele mai sus mentionate.

Va multumesc.

Weekend placut in continuare.

Cumpara pe cea mai noua ,nu te uita ca trebuie schimbat consumabile ca poate si la celelalte trebiue si nu iti zice , daca vrei mai multe inf despre transalp dami un pm cu ce te inter sau sunama 0745538663 si te ajut cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure.

Hai ca eu nu am inteles-o pe asta niciodata. O multime din cei care vor enduro-touring spun ca merg mii de kilometri pe off-road. Ce poti sa faci cu vaca de 200kg?

Eu am ajuns doar pe Transalpina (aia veche, de off-road), pe strategica si pana la Lacul Vulturilor in 3 ani de condus exclusiv TA-ul, apoi am vrut mai mult si am trecut in zona hard-enduro. Daca ar fi sa contorizez cei 200-300 km de off-road pe care am reusit sa ajung, fata de cei 20.000-30.000 facuti in total in touring, un 1% i-am facut pe off-road.

 

Ca sa ne intelegem: cu cat mobra e mai usoara, cu atat e mai usor pe off, si cu atat mai greu pe strada (te sufla primul tir de nu te vezi, trebuie sa te tii cu toate puterile de ghidon).

 

 

Daca totusi ajungi cu TA-ul pe off-road si da o ploaie, ai cam pus-o.... (in poze, doi mandrii posesori de transalp fortati sa-si dea jos aripa fata ca se tot umplea de noroi si bloca roata, in timp ce un nene cu minsk ne dadea clasa)

post-14539-0-13314900-1400394305_thumb.jpg

post-14539-0-88174700-1400394346_thumb.jpg

post-14539-0-46866900-1400394393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un dominator de 250, si stiu ca e mult mai usor in offroad cu el, avand doar 120 de kg.

Dar pe asfalt nu era deloc comod sa merg cu mai mult de 80. Eu oricum as face 3000-4000 de km pe an, din care 100 probabil i-as face pe drumuri de pamant. Deci ma intereseaza si sa ma pot duce linistit, comod cu 100 km/h cu pasager pe distanta de 200, poate chiar 300 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vrei mai mult touring, ca pe off-road te omoara 200kg. Pai atunci e OK. TA e facut pentru confort, are motor in V care nu vibreaza, poti merge si 4-500 km/zi fara probleme.

Ca si posesor de TA/94, iti pot spune ca cea mai mare problema e lipsa unei frane sigure pe fata. Apas cu toata puterea pe maneta si nu reusesc sa blochez roata. Asa ca ia-ti modelul dupa 96, care are 2 discuri pe fata. Plus ca are TCI, nu celebrul CDI cu probleme de la Honda.

Restul de briz-brizuri le faci tu rost pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jhony77 dar si tuturor ce citesc...dupa ce ti-ai ales modelul de motocicleta potrivit cerintelor tale alege-o pe cea mai ingrijita , de fel acestea necesita cea mai mica investitie in urmatorii 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai mare problema e lipsa unei frane sigure pe fata. Apas cu toata puterea pe maneta si nu reusesc sa blochez roata.

 

Am vazut ca discul de pe ntv650 se potriveste bolt-on. Ar mai trebui un adaptor pentru etrier, n-a incercat nimeni sa faca? (se gasea acum ceva ani prin USA/Australia)

Problema cu CDI-urile apare si dupa ce li s-a schimbat pozitionarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vin si eu cu o intrebare usor asemanatoare cu a colegului de mai sus:

Ipotetic vorbind, intre un 600 - 96/2000 si un 650, fara a tine cont de costul de achizitie, ambele intr-o stare impecabila, voi ce ati alege si de ce?

Ma intereseaza, comparativ:

* piese ce se strica "by default" ca sa zic asa si costul repararii lor (anul trecut m-am intalnit cu un amic ce tocmai platise undeva la 400 Euro pentru pompa de apa la un 650)

* suspensiile si garda la sol (pe motorcyclespecs nu am gasit valorile lor)

* confortul seii pentru rider, dar mai ales pentru pasager;

* Protectia la vant, pentru mine, la 1.87m. Am un prieten posesor de 600 ce are un parbriz Givi cat se poate de generos. Pentru 650 as gasi ceva asemanator?

* consumul; Din ce am auzit la 650 ar fi ceva mai mare. Cam cu 0.5 - 1L / % in plus, in acelasi regim de exploatare.

 

Una peste alta, este 650-ul o alegere mai buna sau nu?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. tine un afrika twin ar fi mai OK. Pur personal, as merge pe motorul cu cilindree mai mare. Apropo...din 96 incoace cam toate sunt gandite in si pt economia de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1,87, orice parbriz iti va arunca aerul direct in casca, formand turbulente deranjante. Cu doua discuri de frana pe fata simti ca limitarea pe decelerare vine de la cauciuc (latimea mica si profilul). Un 650 mi ar place din 2005-2006, imi place aspectul, desi tehnic sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1,87, orice parbriz iti va arunca aerul direct in casca, formand turbulente deranjante. Cu doua discuri de frana pe fata simti ca limitarea pe decelerare vine de la cauciuc (latimea mica si profilul). Un 650 mi ar place din 2005-2006, imi place aspectul, desi tehnic sunt la fel.

Haidi bre ca 1,87 nu-i asa mult. Pana la urma jumatate din preplinul de inaltime al riderului ramane sub sea(asta ca sa nu zic sub fund :D )...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pt. tine un afrika twin ar fi mai OK. Pur personal, as merge pe motorul cu cilindree mai mare. Apropo...din 96 incoace cam toate sunt gandite in si pt economia de consum.

M-am dat vreo 15-20 de km cu AT-ul de 650. De fapt motor de 650 montat pe TA600. Motocicleta lui OldGeorge. Si mi-a placut :moto: .

Plus ca, pentru aprox.1500 de km, am mers in paralel, intr-un miniconcediu, cu un AT650. Cel care a fost al lui Cristi Guta/ Drachones Rally Raid de la Craiova (@lupusui).

M-a surprins placut cand l-am vazut tinandu-se roata la roata cu Tenerele prin portiuni de off-road destul de anevoioase pentru ceea ce eu judecam a fi o vacuta grasa.

Singurul motiv pentru care cam ocolesc modelul acesta este varsta foarte inaintata.

Parca mi-as lua ceva mai nou, daca tot fac schimbarea asta de macaz.

Daca vorbim de 750 nu ma intereseaza decat RD07 sau 07A.

Aseara m-am uitat la preturile pentru ele pe Bikeshop si mi se par foarte deplasate sumele cerute raportate la ce primesti.

Pe langa pret, nu imi place la ele nici consumul, nici puterea livrata si nici topspeed-ul. Despre toate nu stiu insa decat din discutii purtate cu posesori, asa ca imi asum orice critica constructiva.

Pot sa ma impac cu lipsurile de putere si viteza la un TA avand in vedere atat consumul cat si pretul mai mic.

Din cauza asta am cerut pareri despre TA pe acest topic.

Fiindca, daca voi decide sa cheltui peste 3000 de euro, atunci voi merge mult mai degraba pe VStrom. La care imi place aproape totul, cu exceptia rotilor turnate, implicit valentele enduro-touring.

 

Intrebare:

La o viteza de croaziera de 110-120 cu varfuri la 140-150 pe depasiri, cat aveti consum la AT?

 

Un 650 mi ar place din 2005-2006, imi place aspectul, desi tehnic sunt la fel.

Tehnic cele de 650 toate intre ele, presupun.

 

Chiar nu s-a dat niciunul dintre voi si cu 600 si cu 650 incat sa imi poata scrie niste comparatii?

De dat ma pot da cu ele ca si test la o viitoare cumparare dar as vrea sa citesc pareri si de la oameni ce au folosit motocicletele acestea mai mult de 25-30 de km.

Multumesc anticipat!

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate interesaza pe careva

 

dezmembrez transalp http://www.transalp.ro/forum/dezmembrez-transalp-1998-t2330.html



Vin si eu cu o intrebare usor asemanatoare cu a colegului de mai sus:

Ipotetic vorbind, intre un 600 - 96/2000 si un 650, fara a tine cont de costul de achizitie, ambele intr-o stare impecabila, voi ce ati alege si de ce?

Ma intereseaza, comparativ:

* piese ce se strica "by default" ca sa zic asa si costul repararii lor (anul trecut m-am intalnit cu un amic ce tocmai platise undeva la 400 Euro pentru pompa de apa la un 650)

* suspensiile si garda la sol (pe motorcyclespecs nu am gasit valorile lor)

* confortul seii pentru rider, dar mai ales pentru pasager;

* Protectia la vant, pentru mine, la 1.87m. Am un prieten posesor de 600 ce are un parbriz Givi cat se poate de generos. Pentru 650 as gasi ceva asemanator?

* consumul; Din ce am auzit la 650 ar fi ceva mai mare. Cam cu 0.5 - 1L / % in plus, in acelasi regim de exploatare.

 

Una peste alta, este 650-ul o alegere mai buna sau nu?

poi daca alegi modelul de 600 sa fie macar 97-99 dublu disc frana fata ....ff fiabil si consuma decent (2 pers +bagaje la refuz ) pana in 5,3% on si off road acum depinde si de condus si mobrist ,io am scos si 4.3 %cu pasagera ,piese noi si second cate vrei ,mai eftin la achizitie ,la reparatii daca mergi la service ambele o sa coste cam la fel ,protetie la vant poti pune un parbriz inalt si un deflector sa sparga aerul ,inaltimea este cam aceiasi doar ca la cel de 600 poti sa il ridici sau sa il cobori iar la cel de 650 doar sa intaresti suspensia spate ,650 consuma mai mult cu 0,5-1 l % dar nu ii o regula si totul depinde de cel care il conduce ,de avut grija la cel de 600 se arde releul de incarcare dar daca ii pui din timp un cooler pe el ii rezolvata treaba ,in rest depinde mult de cine si cum lo folosit ......mai bine plimbat si servisat decat pozat si neigrijit

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Raul-pt un tip solid ca tine TA ul de 600 gafaie daca mai pui pasager and co. Cel de 650 nu aduce un mare plus cat sa te dea pe spate. Cel de 700 nu prea e offroad. Vstromu de 650 e pt sosea si modificarile sa stie off sunt scumpe. Cel de 1000 am inteles ca. Nu ar fi asa reusit ca cel mic, consum si una alta. Sa inteleg ca vrei ceva polivalent in 3000coco. Tinand cont de statura ta si dorintele tale, spicuite de tine prin diverse comemtarii, ti as recomanda ceva cu multi cc, on road , ce poate fi modificat pt off road. Ahh si la banutii astia...nu te uita la varsta decat daca vrei injectie.

Si ca sa fie treaba treaba, transalpul japonez de 600 e cel mai coios dintre toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o lasi mai moale cu off-road-ul, dar mai bagi un forestier d-ala de dincolo de cabana (ca pana la cabana merge si Opel Astra pe forestier) si ai doar 3 mii euro, ai de ales unul din bicilindrii TA, AT, ST.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sondez, ca de obicei, piata "touringurilor" pentru drumurile romanesti :).

Monocilindru am avut destui ani.

Vreau mai mult comfort si vreau, ocazional, sa imi iau si pasagerul cu mine.

La banii de care dispun, jonglez intre TA, AT si Vstrom.

V-Strom mi-a placut f. mult pe sosea.

Vreau motor usor si cu consum mic, fiindca in majoritatea timpului voi merge singur. Din cauza aceasta nu ma bate gandul la 1000 cmc+.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ti un 650 cat mai nou si cat mai dotat in banii de care dispui si nu te mai gandi dupa aia la celelalte: ''cum ar fi fost daca''. Nu te grabi, alege un motor intretinut, nu ti bate joc de banii tai. Dar ar fi bine probat prima data on/off, cat mai mult poti, sigur ai vreun cunoscut care are. Fata de Strom, TA ul are roata fata pe 21 si spite, conteaza mult oriunde este altceva decat asfalt impecabil. Totusi, Stromul consuma ceva mai putin si pe asfalt e net superioara din toate pdv. Alegerea e a ta doar, succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...