Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare lume !

Ve rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Mi-am luat un Transalp din '97 , cu 56.000 la bord, adus din Germania. Am verificat ulei ,frane, incarcare baterie si am facut ceva ture de proba, atat pe autostrada cat si pe padure. Mentionez ca anterior am avut ( timp de 6 ani) un Dominator din '91.

Intrebarea este : ce ar mai trebui sa verific, ce piese au nevoie de atentie mai speciala ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raoulserban

Cel mai simplu ca sa vezi daca e de la cdi pe cilindrul care nu merge (presupun spate -- daca are legatura cu turometrul) trage fisa si vezi daca pacane...sau pune o bujie in ea si vezi daca da scanteie (sa o pui si la masa!) Daca merge (si ma astept ca asa sa fie) nu e de la CDI

Am vazut ca se mai intampla uneori si la africa si la transalp sa porneasca intr un cilindru dupa ceva vreme!

 

Sincer cauza nu am gasit o nici eu pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o întrebare legată de roţi: roata faţă de RD11 merge pusă pe PD10, cea de spate nu ştiu sigur dacă sunt aceleaşi dimensiuni la bucşi şi ax, dar nu văd de ce să le fi schimbat.

 

raoul: Dacă vrei o furcă mai nesimţită, vezi cea de DR650.

 

De verificat la proaspătul Transalp: curăţat şi uns melcul de kilometraj şi toate cablurile ( nu şi cele electrice :P ), verificat mufa trifazată de la releul de încărcare.

 

Pentru ventilator pe releul de încărcare: mai bine mutaţi-l în partea stângă, chiar la gura de intrare a filtrului de aer. Ajung cablurile originale până acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea.

Eram curios sa aflu o idee, sa vad efectiv o poza cum au montat acolo ventilator, cei cu pd 10.

Si eu l-am mutat pe partea cealalta, dar parca mai bine as fi pus un ventilator pe el acolo unde era, pentru ca, cutia de unde trage aer filtrul e destul de inchisa, cam deloc ventilata, spre deosebire de interiorul carenei din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Melcul de la roata fata este ok , verificat si uns. Cu releul de incarcare am o nelamurire. Motocicleta asta a facut ceva ture prin Maroc, pe timp de vara , iar releul este tot la locul lui. Nu cumva supraincalzirea lui este mai mult o poveste ? Sa pui peste sau langa el un ventilator de calculator este realizabil dar cum rezista la apa o improvizatie de genul asta ?

Deocamdata il las asa cum l-a facut tata lui japonez.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Tocmai ce am schimbat motoru de pe motoreta cu unu din 92. al meu fiind din 89. Avea ceva probleme la cutia de viteze ala nou, asa ca am desfacut si am schimbat cutia, garniturile erau noi asa ca le-am refolosit. semeringuri de supape schimbate. supape lepuite.

asamblat, pus la loc. motoru merge f bine. pana la 80km/h. il in pana in 60 nu mai mult.

nu stiu ce a facut motorul asta, stiu doar de cutia de viteze.

are 60k km

pe bujia din fata vad ceva reziduri de ulei ars - 10 % din suprafata bujiei, dar pe cilindru spate e cam mult ulei.

putere are, nu sacadeaza...

a mai desfacut careva un motor de TA? trebuie facut vreun rodaj, in general la motoare chiar daca nu se schimba segmentii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Tocmai ce am schimbat motoru de pe motoreta cu unu din 92. al meu fiind din 89. Avea ceva probleme la cutia de viteze ala nou, asa ca am desfacut si am schimbat cutia, garniturile erau noi asa ca le-am refolosit. semeringuri de supape schimbate. supape lepuite.

asamblat, pus la loc. motoru merge f bine. pana la 80km/h. il in pana in 60 nu mai mult.

nu stiu ce a facut motorul asta, stiu doar de cutia de viteze.

are 60k km

pe bujia din fata vad ceva reziduri de ulei ars - 10 % din suprafata bujiei, dar pe cilindru spate e cam mult ulei.

putere are, nu sacadeaza...

a mai desfacut careva un motor de TA? trebuie facut vreun rodaj, in general la motoare chiar daca nu se schimba segmentii?

si inca ceva, cand schimb treapta superioara, ramane pentru 2 secunde la acceasi turatie apoi scade in ture. chestia asta am avut-o recent si pe motorul vechi. e posibil sa fie membrana de air cut-off ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva, cand schimb treapta superioara, ramane pentru 2 secunde la acceasi turatie apoi scade in ture. chestia asta am avut-o recent si pe motorul vechi. e posibil sa fie membrana de air cut-off ?

 

Zic ca patineaza un pic ambreiajul. Nu stiu daca-i normal, dar al meu face la fel de cand il am si nu ma deranjeaza. Transalpu unui prieten la fel. Se intampla doar cand turez motorul cand schimb (in loc de 4k rpm cat se asteapta ii dau 6-7k => patineaza 1-2 sec).

 

Legat de uleiul de pe cilindrul spate, iara-i normal. Si eu am, si tovarasul asta. Cica la cilindrul spate racirea (cu aer) e mai naspa decat pe fata, si opereaza cu cateva grade mai sus, ceea ce in timp face ca garnitura de la capac sa se coaca mai repede decat aia din fata. Daca te hotarasti totusi sa schimbi garniturile sa pui un link de unde le-ai gasit, ca am gasit doar set complet la vreo 5-600 lei, si mi se pare mult.

Legat de rodaj nu stiu, nu ma pronunt.

Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Tocmai ce am schimbat motoru de pe motoreta cu unu din 92. al meu fiind din 89. Avea ceva probleme la cutia de viteze ala nou, asa ca am desfacut si am schimbat cutia, garniturile erau noi asa ca le-am refolosit. semeringuri de supape schimbate. supape lepuite.

asamblat, pus la loc. motoru merge f bine. pana la 80km/h. il in pana in 60 nu mai mult.

nu stiu ce a facut motorul asta, stiu doar de cutia de viteze.

are 60k km

pe bujia din fata vad ceva reziduri de ulei ars - 10 % din suprafata bujiei, dar pe cilindru spate e cam mult ulei.

putere are, nu sacadeaza...

a mai desfacut careva un motor de TA? trebuie facut vreun rodaj, in general la motoare chiar daca nu se schimba segmentii?

 

 

 

Zic ca patineaza un pic ambreiajul. Nu stiu daca-i normal, dar al meu face la fel de cand il am si nu ma deranjeaza. Transalpu unui prieten la fel. Se intampla doar cand turez motorul cand schimb (in loc de 4k rpm cat se asteapta ii dau 6-7k => patineaza 1-2 sec).

 

Legat de uleiul de pe cilindrul spate, iara-i normal. Si eu am, si tovarasul asta. Cica la cilindrul spate racirea (cu aer) e mai naspa decat pe fata, si opereaza cu cateva grade mai sus, ceea ce in timp face ca garnitura de la capac sa se coaca mai repede decat aia din fata. Daca te hotarasti totusi sa schimbi garniturile sa pui un link de unde le-ai gasit, ca am gasit doar set complet la vreo 5-600 lei, si mi se pare mult.

Legat de rodaj nu stiu, nu ma pronunt.

Noroc

garnitura capac chiulasa aici http://www.wemoto.com/bikes/honda/xl_600_vm_vn_vp_transalp/91-93/picture/valve_-_rocker_cover_gasket_seal/

 

cand umblii la capac esre posibil sa descoperi ca oringul tevii de la racire este piatra si risti sa pierzi lichid de racire asa ca s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi si origul 12 de aici http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1988-austria_model6528/partslist/E__1700.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,mersi de raspunsuri,

 

ambreiajul nu patineaza, este bun, chiar si cand merg constant, trag de ambreiaj ramane la acceasi turatie cateva secunde apoi scade. la carburator am umblat doar la membranele paharului de dozaj, le-am cumparat de la antonioantonio.

garnitura capacului de chiuloasa nu are nici o treaba, nu am inlocuit-o niciodata e prea scumpa si nu vad rostul sa cumpar alta, am pus silicon si merge bine. asa am facut cu motoru vechi si nu curge pic de ulei pe la capac. problema la ala vechi e ca se duc segmentii, si oricum e mancator de ulei, asa ca unu mai nou + segmentare si cutia nou care am pus-o pe motoru nou

problema e in camera de ardere ajunge ulei, de unde nu stiu. acum nu stiu ce a facut motorul asta inainte, l-am luat fara motoreta.

 

oricum azi e ultima zi cu el ca nu mai poate duce, e inecat in ulei, ramane sa-l scot de pe cadru sa-i scot chiuloasele si sa vad care e problema. si cel mai sigur ii fac o segmentare+ garnitura de chiuloasa. valvele si ghidurile sunt in stare buna.

cand l-oi desface voi vedea de unde vine problema, sper sa fie evidenta.

 

da, ma rog trebuia sa ma astept de la un motor de 80 lire :) cu segmentarea va trai mai mult decat mine :)

 

pe cmsnl sunt scumpe dar originale, cred ca de aici am sa iau segmenti, sper sa fie pistonul in regula sa nu trebuiasca sa il schimb si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu turatia pe care o descrii mai sus am patit-o si cand am pus cablul de ambeiaj gresit l-a topit un pic toba pana m-am prins :baldy: dupa un timp cablul adera pe interiorul camasii si dadea senzatia ca patineaza anbreiajul cand colo era cablul... vezi daca se plimba lejer cablul pe camasa eventual sa-l ungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,mersi de raspunsuri,

 

ambreiajul nu patineaza, este bun, chiar si cand merg constant, trag de ambreiaj ramane la acceasi turatie cateva secunde apoi scade. la carburator am umblat doar la membranele paharului de dozaj, le-am cumparat de la antonioantonio.

garnitura capacului de chiuloasa nu are nici o treaba, nu am inlocuit-o niciodata e prea scumpa si nu vad rostul sa cumpar alta, am pus silicon si merge bine. asa am facut cu motoru vechi si nu curge pic de ulei pe la capac. problema la ala vechi e ca se duc segmentii, si oricum e mancator de ulei, asa ca unu mai nou + segmentare si cutia nou care am pus-o pe motoru nou

problema e in camera de ardere ajunge ulei, de unde nu stiu. acum nu stiu ce a facut motorul asta inainte, l-am luat fara motoreta.

 

oricum azi e ultima zi cu el ca nu mai poate duce, e inecat in ulei, ramane sa-l scot de pe cadru sa-i scot chiuloasele si sa vad care e problema. si cel mai sigur ii fac o segmentare+ garnitura de chiuloasa. valvele si ghidurile sunt in stare buna.

cand l-oi desface voi vedea de unde vine problema, sper sa fie evidenta.

 

da, ma rog trebuia sa ma astept de la un motor de 80 lire :) cu segmentarea va trai mai mult decat mine :)

 

pe cmsnl sunt scumpe dar originale, cred ca de aici am sa iau segmenti, sper sa fie pistonul in regula sa nu trebuiasca sa il schimb si pe asta.

ai verificat reglaju la aer (2.5 ture ), apoi sincronizat carburatoarele (binenteles inainte curatate ), daca ai facut astea deja , io zic sa incerci cu niste membrane originale sau macar fa schimb cu cineva care le are pe cele de la dilipoint care sunt mai subtiri si mai moi , sar putea ca membranele sa nu lucreze cum trebuie pt ca au alta textura (mai grose) si combinat cu frig ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...