Sari la conținut

Postări Recomandate

O problema ce m-a dat peste cap Am schimbat kitul de lant pt. ca cel vechi mergea 'in suturi'desi nu avea urme vizibile de uzura.Am verificat,masurat si reglat de zeci de ori iar rezultatul este.......

Daca este cineva care a patit sau auzit despre asa ceva ,va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi .Multumesc anticipat.

Ia incearca tu acelasi lucru cu motoreta ridicata pe un stander(nu pe cricul central)...adica : ridicata de capetele basculei....sa vezi daca mai are aceiasi reactie lantul.

Bineinteles asta dupa ce este spalat, greasat si tensionat corespunzator. Daca poti ataseaza te rog macar doua imagini in care sa se poata vedea uzura pinioanelor.

 

Spor

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul si pinioanele sunt noi-noute,nu au nici macar un singur metru de mers in sarcina,nici nu am dat jos motorul de pe cric de la schimbarea kitului.Vaselina cu care vine uns lantul a fost spalata cu gaz si apoi uns lantul cu ulei.Cauciucurile din butuc nu sunt uzate,rulmenti nu au joc,bascula nu are joc si nici nu e deformata iar pinioanele,dupa cum se vede si in filmulet,merg"rotund"numai ca lantul sare ca si cum s-ar agata de ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... daca tot e democalypse ia sa ma pronunt. Lantul merge in hopuri din cauza motorului la ralanti, e normal. Daca nu vrei hopurile alea la mersul in gol pe cricul central starnge lantul la maxim...da apoi plangi ca s a uzat axul de la motor. Baselina cu care vine lantul e f buna nu trebe spalata. Regleaza lantul ca la carte si da o tura in jurul blocului, daca nu simti smucituri venind de la lant sau de la acceleratie relaxeazate

» Post actualizat in 19 Nov 2014 18:18

Ahh, motorul tau merge ceas, e de la inertia rotii, asa face toate...nush daca si alea cu cardan. Chill

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal ! A mea face asa dintotdeauna, cand e ridicata pe cricul central si motorul la ralanti. E din cauza ca motorul nu functioneaza perfect rotund. Daca o turezi sa zicem la 2000 rot/min sigur nu mai face. Doar daca face asa in mers fa-ti griji, in rest las-o in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ceea ce spui tu...lantul ala este foarte larg, nu ai facut tensionarea dupa montaj, gresit si faptul ca i-ai aplicat degresare din prima, trebuia sa lasi vaselina de fabrica pe el, dar nu este o crima asta.

Ca recomandare as putea sa iti spun sa il dai jos totusi de pe cricul central si sa ii reglezi intinderea ...in rest, cum a spus si colegul raoul...."Chill"..."asa face ele" :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Denso.

M-am mai documentat si cea mai potrivita e Denso IU24 cu gap de 0.9 mm....doar ca n-am gasit la pret bun. Am gasit in schimb CR8EIX si o sa ii maresc gap-ul de la 0.8 la 0.9. Sper sa merite banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cred ca am cautat sa inventez o problema acolo unde nu era.Le multumesc celor care mi-au raspuns.

In filmuletu tau lantul nu este deloc tensionat. Cu kit-ul nou nu trebuie sa stea intinzatoarele acolo ci toocmai in partea opusa :D

» Post actualizat in 16 Dec 2014 17:29

In filmuletu tau lantul nu este deloc tensionat. Cu kit-ul nou nu trebuie sa stea intinzatoarele acolo ci toocmai in partea opusa :D

Am gresit in a doua parte, e bine axul cu intinzatoarele maxim desfacute (desfiletate) atunci cand urci kit-ul nou, ca apoi pe masura ce apare uzura-n zale alungirea sa o compensezi prin strangerea lor. Problema ta cred ca este achizitia unui lant mai lung decat aveai nevoie si/sau un pinion mai mic. Vezi ca exista un tabel in carte cu kit-ul necesar in functie de editia de motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus nu era nici o problema.Lantul facea asa pentru ca motorul era pe cricul central si nu era tensionat ca la carte.Eu postasem filmuletul fara sa-i fac o proba la drum fiind nedumerit de felul in care se manifesta.Dupa ce am dat o tura am vazut ca totul e mai mult decat OK,fara suturi sau alte zgomote nefiresti.In concluzie..........mult zgomot pentru nimic(sau poate ca o sa-i foloseasca cuiva....candva).

P.S. Lantul este DID x-ring 525,118 zale si pinioanele 15 cu 47(nu 48 ca din fabrica) tot525.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Donez actibildurile de pe carene pentru TA 600 (2 x Rally touring si 2 x Honda Transalp albastre.

De asemeaea 2 pentru TA 650, 2000-2006.

 

Horea 0740140820

Mai sunt disponibile cele pentru TA 650? daca da , ce culoare sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez actibildurile de pe carene pentru TA 600 (2 x Rally touring si 2 x Honda Transalp albastre.

De asemeaea 2 pentru TA 650, 2000-2006.

 

Horea 0740140820

Salutare, daca mai sunt disponibile cele de 650 as avea nevoie de ele , vreau sa vopsesc ''vacuta'' camuflaj, acum este verdele ala ciudat model 2000.post-28564-0-31063500-1420467441_thumb.jpg O zi buna.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cineva de vanzare acel capacel, care il dai jos cand pui motorul la punct?

Desi am folosit ”instrument potrivit” am reusit sa olaresc acel capacel, si m-am chinuit sa fac jocurile impingand cate un pic motoreta pentru a o aseza la punct. A fost o adevarata distractie :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cineva de vanzare acel capacel, care il dai jos cand pui motorul la punct?

Desi am folosit ”instrument potrivit” am reusit sa olaresc acel capacel, si m-am chinuit sa fac jocurile impingand cate un pic motoreta pentru a o aseza la punct. A fost o adevarata distractie :tempted:

pune o poza,cred ca am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cineva de vanzare acel capacel, care il dai jos cand pui motorul la punct?

Desi am folosit ”instrument potrivit” am reusit sa olaresc acel capacel, si m-am chinuit sa fac jocurile impingand cate un pic motoreta pentru a o aseza la punct. A fost o adevarata distractie :tempted:

O sui pe cricul central, o bagi in a 5-a si invarti roata cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune o poza,cred ca am eu.

Scuze ca am raspuns atat de greu........Serviciul...........nu am reusit sa fac poza, dar e foarte simplu de aflat........e pe partea stanga a motocicletei, pe capacul de aluminiu unde se afla alternatorul.

Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus. Multumesc anticipat. 0762696202 da un bp si te sun eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul de aluminiu unde se afla alternatorul.

Are dimensiunea unui banut de 50 si in milocul ei, e loc de cheie inbus.

post-39145-0-87246400-1421060918_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...