Sari la conținut

Postări Recomandate

ÂŞi pe mine m-o bătut gându...

M-am gândit la o pastă de lustruit extrafină Âşi la o pâslă din aia rotativă, care se poate monta pe o bormaÂşină

 

 

bormasina si pasla o am. sa caut pasta. sa incerc cu ciful... totusi imi este frica sa nu fie prea aspru

 

nu stau cu nasul in bord, dar e zgariat si e inestetic :(

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un far la masina (plasticul exterior) matuit. Nu afecteaza prea mult luminatul dar ma enerveaza cum arata. Intr-o zi mi s-a pus pata, am luat ciful din bucatarie si m-am apucat de frecat la far. Am frecat cu servetele si cif circa jumatate de ora cu mana, circular si in toate directiile si vreau sa spun ca in unele zone am reusit sa curat complet si sa reduc toata pata aproximativ la jumatate. Daca aveam bormasina cu ceva de polishat pe ea cred ca il faceam bec.

Altadata, geamul unui ceas de mana, swatch, zgariat ca naiba. Cu bormasina, piatra de ascutit pe ea invelita in carpa si cif. L-am facut ca nou in 10 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un far la masina (plasticul exterior) matuit. Nu afecteaza prea mult luminatul dar ma enerveaza cum arata. Intr-o zi mi s-a pus pata, am luat ciful din bucatarie si m-am apucat de frecat la far. Am frecat cu servetele si cif circa jumatate de ora cu mana, circular si in toate directiile si vreau sa spun ca in unele zone am reusit sa curat complet si sa reduc toata pata aproximativ la jumatate. Daca aveam bormasina cu ceva de polishat pe ea cred ca il faceam bec.

Altadata, geamul unui ceas de mana, swatch, zgariat ca naiba. Cu bormasina, piatra de ascutit pe ea invelita in carpa si cif. L-am facut ca nou in 10 minute.

 

 

oki, o sa incerc. tot e zgariat si demontat :( o sa va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki, o sa incerc. tot e zgariat si demontat :( o sa va tin la curent

vintze vrei sa-mi faci vreo surpriza ?

 

vintze vrei sa-mi faci vreo surpriza ?

am citit pe un topic "...faceti rost de una bucata bormasina sau flex, un suport pentru bureti de polish, doi bureti (unul mai poros altul mai fin), 3M polish si 3M glaze...", se rferea la polisarea carenelor. O fi bun si la lustruirea plasticului ?

nu de alta dar si eu am problema asta cu parbrizu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un far la masina (plasticul exterior) matuit. Nu afecteaza prea mult luminatul dar ma enerveaza cum arata. Intr-o zi mi s-a pus pata, am luat ciful din bucatarie si m-am apucat de frecat la far. Am frecat cu servetele si cif circa jumatate de ora cu mana, circular si in toate directiile si vreau sa spun ca in unele zone am reusit sa curat complet si sa reduc toata pata aproximativ la jumatate. Daca aveam bormasina cu ceva de polishat pe ea cred ca il faceam bec.

Altadata, geamul unui ceas de mana, swatch, zgariat ca naiba. Cu bormasina, piatra de ascutit pe ea invelita in carpa si cif. L-am facut ca nou in 10 minute.

 

Am si eu dumnezeu stie cate casti pe acasa cu vizierele zgariate. Am incercat si eu tot felul de minuni. Inclusiv tot felul de solutii de spalat vase. Tot felul de hartii de gen coli ministeriale, servetele, pasla, carpe diferite; aburi; suflat cu lac, etc. Dracu le mai stie cam vreo 2 ani tot mi-am dat silinta sa gasesc o solutie sa scot zgarieturile alea si nu am reusit decat sa agravez situatia. Cred ca depinde foarte mult de materialul din care sunt facute vizierele. Cu cat mai dur si mai casant cu atat ai sanse mai mari de reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti!!

Azi mi s-a intamplat si mie inevitabilul....stati nu va ingrijorati! Din fericire sunt intreg. Am cazut pe niste trepte de piatra in Bucegi pe o poteca in timp ce incercam sa intorc, ca nu mai era chip de inaintat. Normal ca crash-barul (cacofonie intentionata) ramasese in aer :laugh: si lovitura de la un bolovan cam de o juma' de metru inaltime a luat-o fix in carena farului pe care a facut-o bucatele multe. Mi-a deplasat in lateral stanga si suportul acela de far si bord, astfel incat curbele la dreapta pe timp de noapte au fost un cosmar pana acasa.

Ideea e urmatoarea: daca nu reusesc sa reconstruiesc carena, stiti pe cineva care are de vanzare o carena de far ramasa de la o dezmembrare ceva :) ? Noua sigur e f scumpa. Jucaria e din anul 97, adica far trapezoidal, nu dreptunghiular.

 

Multam frumos. :laugh:

 

asa arata carena acum si terenul unde am trantit-o/.

dupa cum se vede e fractura cu deplasare:))

post-16692-1225571428_thumb.jpg

post-16692-1225571519_thumb.jpg

Editat de parapantistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti!!

Azi mi s-a intamplat si mie inevitabilul....stati nu va ingrijorati! Din fericire sunt intreg. Am cazut pe niste trepte de piatra in Bucegi pe o poteca in timp ce incercam sa intorc, ca nu mai era chip de inaintat. Normal ca crash-barul (cacofonie intentionata) ramasese in aer :laugh: si lovitura de la un bolovan cam de o juma' de metru inaltime a luat-o fix in carena farului pe care a facut-o bucatele multe. Mi-a deplasat in lateral stanga si suportul acela de far si bord, astfel incat curbele la dreapta pe timp de noapte au fost un cosmar pana acasa.

Ideea e urmatoarea: daca nu reusesc sa reconstruiesc carena, stiti pe cineva care are de vanzare o carena de far ramasa de la o dezmembrare ceva :) ? Noua sigur e f scumpa. Jucaria e din anul 97, adica far trapezoidal, nu dreptunghiular.

 

Multam frumos. :laugh:

 

asa arata carena acum si terenul unde am trantit-o/.

dupa cum se vede e fractura cu deplasare:))

 

 

pacat ca ai sifonat-o. eu nu am, gasit. dar am gasit far la http://www.crash-moto.eu/

ma rog, nici nu am intrebat pentru ca am vrut sa se potriveasca la culoare... din pacate e cea mai scumpa bucata de carena

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
mai am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac o investitie de aproximativ 1000 euro in transalpul meu, si anume sa cumpar.... un dr650, am avut o noua tentativa de a face enduro cu transalpul echipat cu cauciucuri tourance si parca eram in bancurile cu prosti, pe noroi dealuri iarba uda, eram ca la patinuar, nu e vorba ca ar face fata cu cauciucuri enduro dar e cam grea si odata culcata e al naibi de greu de ridicat de jos. la deal a fost nevoie de forta motocicletei plus inca 3 magari putere care au inpins de ea, unul calare pe ea, adica eu, si patina al naibi. alt "atu" al transalpului pt enduro e farul fix, am uitat sa spun ca era noapte, atu care am sa-l rezolv cu doua proiectoare montate pe furca.

sa precizez un lucru am fost trei oameni eu cu transalpul unul cu un dr 600 iar altul....surpriza...cu tractorul :laugh: , normal ca cel cu dr s-a descurcat cel mai bine ca era incaltat corespunzator.

 

deci in speranta ca voi evita investitia de 1000 euro ce cauciucuri sa pun care sa se preteze si la noroi si la mers pe asfalt, trebuie sa recunosc ca merg mai mult pe asfalt, dar intr-un oras inconjurat de dealuri si paduri e cam greu sa te abti. spre surprinderea mea cauciucurile metzeler tourance au stat surprinzator de bine pe iarba uda.

 

p.s. pacat ca nu am avut cu mine un aparat foto sa vedeti de ce e capabil transalpul, v-ati fi prapadita de ras.

 

 

O sa iti iei Dr si dupa un an o sa vrei sa il schimbi.

Daca vrei on/off solitar + bagaje - DRZ 400, Yamaha TT600E Belgarda, Suzuki Dr350, Honda XR650R.

 

Cauciucuri :

Mitas E09 (f. bun raport pret calitate), Michelin T63 (scumpe, nu tin cat Mitas, aderenta mai buna pe sosea uda), Continental TKC80 (are fade2black si isi fac treaba excelent, mai greu cu ele in caz de pana - f. tari, consistenta de plastic, se scot greu de pe janta), Pirelli MT21, Metzeler Karoo sau Karoo T, Dunlop D908 Rally Raid si D606 (f. bune, scumpe).

Toate se comporta 90% la fel pe sosea ca si un stradal, mai putin pe sosea uda, unde nu trebuie sa le bruschezi (la franare, curbe, etc).

Ia in calcul faptul ca te vor ajuta imens aceste cauciucuri, dar motocicleta tot 200+ kg va avea. Cazaturile vor fi inevitabil mai dese fiindca, avand cauciucurile de mai sus, iti vei cauta de lucru departe de forestiere plate. Si pe acele drumuri vor aparea si portiuni tehnice unde putem avea ce cauciuc vrem noi. Acolo greutatea motocicletei ne va impinge in jos.

 

Asa ca - Transalpul + ceva de maxim 120 de kg daca vrei off-road. Sau una din cele 4 modele pe care le pomeneam mai sus. Nu sunt enduro 100 %, dar fac si strada si indura linistite trante, spre deosebire de TA.

Deloc ieftin sau simplu. Stiu. Suntem in aceeasi barca.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am reusit performanta sa stramb crashbar-ul. Am dat cu vacuta de pamant si ea a facut la fel cu mine :laugh:. Din fericire nu avem daune notabile niciunul. Intrebarea este daca fierul, materialul din ce este facut el suporta sa fie indreptat, dar daca se ma intampla, Doamne fereste, va face fata la fel ca inainte? Acum este cam la 2 mm de carena si as vrea sa-l trag cam 5 cm, exact cat este in partea cealalta, operatiune facuta eventual la fata locului.

S-auzim numai e bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este daca fierul, materialul din ce este facut el suporta sa fie indreptat, dar daca se ma intampla, Doamne fereste, va face fata la fel ca inainte? Acum este cam la 2 mm de carena si as vrea sa-l trag cam 5 cm, exact cat este in partea cealalta, operatiune facuta eventual la fata locului.

Se poate, dar cel mai bine e sa-l dai jos si sa mergi la cineva care stie ce face

 

Te mai doare poponeata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu indreptatul fiarelor nu tine la nesfarsit.

in locul respectiv, prin fortare, materialul isi pierde calitatile.

asta se poate decela doar microscopic, macroscopic se traduce prin fisurarea locala.

e vorba de legaturile chimice existente intre atomi, care sunt fortate.

in cazul in care nu indrepti teava de protectie de prea multe ori, merge.

insa fii sigur ca rezitenta ei e slabita, inca de la prima indreptare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu indreptatul fiarelor nu tine la nesfarsit.

in locul respectiv, prin fortare, materialul isi pierde calitatile.

Sunt de acord cu tine, dar acuma o data, de doua ori, merge, mai ales daca e vorba de unghiuri mici, sub 10 grade, si de raza relativ mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate, dar cel mai bine e sa-l dai jos si sa mergi la cineva care stie ce face

 

Te mai doare poponeata?

of, cum le sti pe toate Korben

Multam, mai doare pe ici pe colo, dar o sa treaca si mergem mai departe :disappointed:

 

 

Asa ma gandeam si eu, nefiind cutata teava ar putea fi indreptata. Voi incerca la iarna, acu' mai merge asa

Multam la toata lumea si s-auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am fost sa mai gonesc paianjenii de pe motocicleta si am vrut sa ii golesc lichidul de racire si sa pun antigel nou ..

si in semiintunericul de pe la ora 17.30 nu am gasit nici o chestie pe unde as putea sa il scot

voi cum procedati?

il trageti afara cu un furtun direct din rezervorul lui de plastic din partea stanga ?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:disappointed: Ha ha. NU.

Exista un surub care se da afara, si e cel mai de jos dintre cele cu care este prinsa pompa de apa, pe partea stanga a motorului, jos.

 

Uite aici, in prima poza e incercuit surubul care trebuie scos sa scurgi antigelul:

http://www.ta-deti.de/ta/coolant.html

Noroc cu taica Deti, ca s-a ocupat el de toate.

Bafta si borduri uscate! :lol:

 

edit: am uitat, dupa ce ai golit tot pe la surub, ca sa scoti lichidul vechi din bidonasul de plastic de supraplin folosesti un furtunas si-l "sugi" afara, ala nu iese altfel de-acolo fara presiune in sistem.

(vreau sa zic ca, atunci cand motorul functioneaza, acea rezerva din vasul de expansiune poate fi absorbita in circuitul normal in caz de pierderi pe undeva, dar numai datorita diferentei de presiune - cu motorul oprit lichidul de acolo nu poate curge pe nicaieri, deci trebuie absorbit cu un furtun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu bat campii postand aici o comparatie intre fosta mea mobra TA si actuala R 1200 GS.

Am primit pe mai invitatia de a va comunica parerea mea.

Am avut TA un an si cam 7-8000 km daca nu ma insel.

Acum am BMW de 6 luni si tot atatea mii de km., deci pot face o comparatie.

Ca nu nu fiu partinitor o sa spun pararile mele strict personala si avantaje si dezavantaje la fiecare din ele.

TA era un 650 din 2000 cumparat din germania la 20 000 km parca.

Avantaje: mai simpla, pe caburatie, fara computer de proces, pompa de benzina, injectoare etc.

Ca motor foarte robust dar fara sa arate performante iesite din comun.

Ca aspect, putin cam expusa la carene in caz ca o scapi si expusa la vant lateral si siajul camioanelor.

Cutia de viteze excelenta, rapoartele confortabile atat pe on cat si pe off (foresier)

Pozitia pe ea oarecum comoda dezi dupa 2 ore imi anchilozau picioarele.

Protectia la vant din fata, am avut parbriz mai inalt dar tot in casca imi arunca, in rest la genunchi parca mai buna decat la BMW

Pe sosea era ok dar pana la 130, dupa trebuia sa tragi putin de ea si incepea sa suga benzina.

In curbe, aici imi e frica sa o duc la extrem dar din cauza rotii de 21 nu era extraordinar de agila, centrul de greutate ca la orice endurache mai sus.

Pe off (doar forestier am facut cu ea) era ok si consuma sub 5

Consumuri: sosea normala cu sate mers 120 si 70 -80 in sate consuma cam 5 - 5,5

Pe autostrada la 130 se arunca la 6,5

Mai mult de 160 nu am mers, nu e confortabila din cauza vantului, in rest ca stabilitate f bine.

 

la GS:

aici foarte multe din dezavantele TA se fac uitate.

BMW cumparat tot din germania la 28 000

ca stabilitate impecabila

pozitia pe ea mai ergonomita, ma doare fundul doar de la sha dupa 4 ore

viteza creste cu usutinta si poti merge croaziera cu 140

boxerul trage de jos (2500) TA tragea bine de peste 3500

dezavantajul psihic printre masini ca are cilindri aia mari desi oricum daca trece ghidonul trec si cilindri

Dezavantajul sau avantajul ca e mai masiva (mie imi place)

Avantajul enorm al ABS

Avantajul rotii de 19 pe fata (nu am simtit nevoia de 21)

Dezavantajul ca avem un service de cacao la bavaria si ca piesele sunt scumpe

Consumul paradoxal este la fel sau chiar mai mic.

Accesul la motor e mai facil

Transparenta la vant lateral si siaje.

Ceva mai grea pe off dar daca nu mai poti sa o ti o lasi caci cade pe crash.

Putin cam nervoasa pe of daca esti in prima treapta si iti scapa mana in gaz se ridica ca un armasar pe roata din spate :rolleyes:

Mai puternica fara a oferi brutalitate precum KTM

Pe sosea exceptionala, in curbe foarte naturala fara ca sa-ti creeze senzatia ca trebuie sa accelerezi ca nu pici in interiorul curbei.

Franele excptionale cu functia prin care frana de fata actionaza si putin din spate.

Am mers si 200 si merge onorabil dar nu e recomandat caci consuma ulei.

Consuma ulei cam 100 gr la mie de km, acceptabil fata de TA care nu consuma un gram.

Cutia de viteze de BMW, adica de masina, mai altfel, in sensul in care te mai incurci in trepte, ma rog, nu se poate explica.

Cardanul foarte rigid in tranmisie facand roata de spate sa derapeze daca te dai tare la ea. I off din cauza asta roata se ingrapa repede.

Avantajele cardanului sunt incontestabile ca capitolul intretinere.

Suspensia pe fata o face mai rigida pe off, dar se poate regla. Paralevalul este superb, la franare nu mai vine in bot ci coboare toata mobra

Dezavantaj pretul mare, cat 2 TA

 

Concluzie: Daca aveti banii mergeti spre BMW merita!

TA este exceptional la fiabilitate. Un motor prietenos pentru rideri carora le place sa-si calareasca armasarul fara sa se dea in spectacol, mai frumos decat BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta in cel mai bun caz, de obicei pretul e de 3 ori. :rolleyes:

Si tot asta e si cea mai mare problema a BMW 1200 gs.

 

 

pai BMW nu venea de la Bust my Wallet? eu asa stiam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre faptul ca TA este in spite?...sau si GS-ul tau ii spite?

vreau sa stiu daca este vreo diferenta intre o roata in spite si una turnata...atat pe off cat si pe on

Orice motocicleta enduro sau soft enduro care se respecta e pe spite

Roata pe spite are o anumita elasticitate, foarte utila in preluarea socurilor, pe cand roata turnata este evident rigida

 

Din cate stiu eu, toata gama BMW GS si Adventure, 1150 sau 1200 e pe spite

Da si tu un search pe google si te vei convinge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu calculez mereu la fiecare plin.

am obtinut 4,83% consum in conditii de mers numai in oras, cu forje si tot tacamul! :nono:

am experimentat problema cu CDI-ul din partea stanga, (adica m-am trezit pe drum ca se opreste un cilindru si turometrul danseaza - initial am scos mufa/bagat mufa si-i trecea, dar dupa un timp problema reaparea) l-am desfacut, refacut lipituri la lamelele de contact, si de 500km nici o problema... merge ca uns!!!

-lipiturile erau crapate si se vedea cum una din lamele juca foarte usor.

 

Cum ai desfacut cdi-ul ca am aceeasi problema.Cand e lumea mai draga si urc cade un cilindru si turometrul,dupa care caut cele mai mari gropi sa-si revina.

Multumesc si astept sfaturi.

 

Multam de sfaturi! :rolleyes:

 

Se gasesc cricuri centrale de vanzare pentru Transalp? Merita sa-mi iau unul?

 

:lool:

 

Eu il am de fabrica si in enduro mereu se agata de bolovani.Altfel este util si la uns lantul.Dar si probleme cu el ca sa lipit pamantul si cand am ridicat moto pe el ,nu sa agatat bine si a cazut singura.Consecintele carena dreapta si parbrizul sparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am roti turnate, nu am simtit diferenta fata de spitele de la TA, dar evident rotile spitzare sunt mai rezistente pe off. A mea asa a venit cu roti turnate caci a fo SH

 

ref la pret imi mentin parerea ca e cat 2 TA si nu 3, chiar daca raportam la mobre noi.

s-a facut un calcul de advrider.com referitor la consum si in 3 ani se amortixa diretenta de pret cu mobre similare prin economia la benzina.

oricum, acu dupa ce i-am pus la punct tachetii imi consuma 6 in orash, deci cam cat TA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

S-ar putea sa devin ,daca am noroc,Transalpist ca voi.

Vand BMW-ul si,desi vroiam un F800 dar e prea scump,daca am norocul ca pana fac rost de toata suma ( 4900 iepuroi)sa nu-si vanda colegul meu de servici Transalpul lui din 2005 inmatriculat in 2006 ,cu 8000 km la bord (reali ca il stiu de cand l-a luat nou),atunci o sa revin pe aici ca sa va stresez cu intrebarile.

Pana atunci ,asfalt uscat,si cald!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...