Sari la conținut

Postări Recomandate

Oricum, daca as avea posibilitatea eu as schimba TA600 cu 650.

Overall e mai faina decat cea veche, sau cel putin asa mi se pare mie.

Cele mai mari schimbari sunt estetice. In rest e cam acelasi lucru, intr`adevar difera putin pozitia... dar asta o simti daca te sui de pe una pe alta si atat. Daca ai facut 2 km deja e ca si cealalta. Mai fac si eu cate o tura cu a lu fratelo din 2001 si atata mi se pare Âşod pana am plecat din loc.

 

Si da, si eu daca as avea banii si posibilitatea as schimba 92-u cu 2000 in sus. Nu ca nu as fi perfect multutmit de asta, dar sti cum ii, omu tot timpu tinde spre mai frumos, "mai bun" , mai nou , mai dracu, lacu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu tot timpu tinde spre mai frumos, "mai bun" , mai nou , mai dracu, lacu :laugh:

asa e,la fel si cu km;cati mai putini sa fie... :laugh: ,oricum un TA bine intretinut am inteles ca ajunge la 200.000km sau mai mult;asa ca e doar o chestie cumva de orgoliu sa iei o motocicleta cu cati mai putini km.(ne gandindu-ne la uzura anumitor piese)

Offtopic:am vazut Dacia Logan la taxi 300.000km+ si arata/mergea destul de bine,daca e sa iei un Logan la 100.000km strambi din nas... :laugh:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e,la fel si cu km;cati mai putini sa fie... :laugh: ,oricum un TA bine intretinut am inteles ca ajunge la 200.000km sau mai mult;asa ca e doar o chestie cumva de orgoliu sa iei o motocicleta cu cati mai putini km.(ne gandindu-ne la uzura anumitor piese)

Faza cu cat mai putini km e o gandire ok, pentru ca-i faci cum vrei tu si nu cum au stiut altii. Sunt foarte multe persoane care habar n-au sa schimbe o viteza la turatie corecta, merg subturat , supraturat si asa mai departe. Si nu ii tot una aia 200.000 de km cine ii face, pe unde si cum. Poate fi motorul cat o vrea de fiabil daca este condusa de un idiot. PAREA MEA! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fals

La modelul 650 saua e mai lata si ghidonul mai inalt, pentru imbunatatirea pozitiei

Fa si tu mii de km cu un PD06, dupa care pune-te pe PD10 (sau ce indicativ o avea asta de 650) si ai sa simti diferenta imediat

Eu am simtit-o (sunt expert? :laugh: )

 

 

:laugh:

 

Korben stie ce zice, imi amintesc de intoarcerea noastra de la Rasnov via culoarul Rucar -Bran pana la Arad cand tocmai pozitia diferita ma ferit de dureri de spate.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand tocmai pozitia diferita ma ferit de dureri de spate.

 

:laugh:

Toti ziceti ca 650 are ghidonul mai inalt decat 600. Mie mi se pare exact invers, am avut ambele modele si asta de 650 mi se pare ca are ghidonul mai jos si nu prea imi place, l-as inalta putin

Diferenta se simte putin la drum intins cand tragi de ea la depasiri si la viteza de croaziera cam cu 10km/h in plus

;)

Mesaj completat

Iata si POZE de la locatia de anul acesta a intalnirii transalpistilor :) este loc suficient, peisajele sunt de vis, pregatim trasee de neuitat :)

Am mers azi pana acolo cativa km pe gheata de ne-a cam stat inima-n loc :D dar a fost traznet iesirea :)

 

Mesaj completat

la rece

post-56527-1300478021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Poate sa imi sugereze cineva un link unde sunt descrise operatiunile de service pt un Transalp din 98 (daca e cu poze e si mai bine). Merci

 

Ai pe transalp.ro sectiunea "Download" unde gasesti atat manual Honda, cat si manualul Haynes, care explica pas cu pas tot ce vrei sa stii (primele doua manuale).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o baterie de vanzare? pentru PD06-93

Mai bine i-ati noua ca nu-i scumpa, si sti o treaba! :)

 

SAITO din LOUIS cu 29 Euro - LINK!

 

Sau YUASA de la ACHIMOTO din HD cu 153 lei - LINK! (ultimul post de pe pagina)

 

O recomand pe ceea Yuasa! :)

 

Numai bine! :)

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti recomand sa iei SAITO. Am luat eu una si nu a tinut 1 an. O murit in cateva luni... Si nu mi-am batut joc de ea.

De aia am zis si eu ca recomand YUASA, ii Japoneză! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si SAITO (firma) tot japoneza ii. Bateria o fi facuta prin China... chiar trebuie sa ma uit pe ea sa vad daca scrie unde o fost facuta.

Vede omu daca ii convine sau nu :) Eu i-am dat surse ca idee. Eu acuma am pe TransALP YUASA (noua) de foarte putin timp, dar varianta de 14 amperi. Inainte am avut SAITO dar a trebuit sa o dau jos. Adevaru ii ca am pus-o sus noua si am folosit-o cateva luni. Dar nu prea cred ca moare o baterie chiar intr-un an... dar cine stie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?

A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept?

Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...?

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?

A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept?

Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...?

Cunosc persoane care au luat TransALP de la tipul din Nadlac si sunt motoare ok. Acuma cum zici si tu, fix asa bine poate sa pice ceva la el ca la orice alt TA luat de la altcineva sau chiar ale noastre pe care le avem de cativa ani. Asta cu CDI , releu de incarcare si chestii de genu nu poate sti nimeni cand pica. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?

A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept?

Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...?

 

Trebuie sa vezi cum se prezinta motocicleta estetic si mecanic.

 

Am vazut la RAR cand mi-am inmatriculat TA meu, acelasi model de motocicleta dar pe care il vindea tipul de la Nadlac si pe care am vrut sa il iau eu(nu stiu cine a luat-o din Cluj ca nu l-am vazut pe strada niciodata). Comparativ cu TA meu pe care l-am luat din Germania pe nevazute si nici macar zgariata nu a fost motocicleta, cel de la Nadlac era destul de uzat estetic.

 

Daca vrei sa iei motocicleta de la el, eu zic sa mergi si sa o verifici temeinic si sa nu faci vre-un compromis in caz de probleme fiindca numa te legi la cap degeaba, mai ales ca nici nu poti zice ca le vinde ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca jumatate din motociclistii din Romania conduc motociclete aduse de astfel de firme, si nu sunt probleme. Toate cele 3 ce mi-au trecut mie prin mana asa au fost aduse.

Si firmele respective le iau, la randul lor, de la diversi oameni de acasa, sau de prin parcuri de masini si motoare, unde italianul si-a facut "upgrade" si a lasat moto vechi pe o anumita suma. Daca sunt luate de la oameni de acasa, e OK, iar daca sunt luate de prin parcuri, unde au stat 1-3 ani, atentie la semeringuri imbatranite, rugina in rezervor, sea cu material impatranit. Da cam atat, in rest si firmele respective le iau tot la ochi ca si noi, nu pun pe stand fiecare motor in parte inainte de a-l aduce si a ti-l vinde ca si "testat, merge brici". Deci tine de noroc si de atentia cumparatorului final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?

A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept?

Omul e doar un "dealer" (a se citi bisnitar) de motociclete, nu garanteaza nimic

Te duci, iti alegi motocicleta, casti bine ochii, o studiezi pe indelete, eventual o si testezi putin, daca are benzina (dealerul e cam zgarcit cu asta)

Daca ti se pare ca ceva nu e in regula cu motocicleta, sa stii ca asa e :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

cateva sfaturi....:

 

-te uiti la scaritza si la schimbator , daca sunt uzate putin si ti se zice ca moto are 21999 km....dupa 6 ani atunci moto e adusa precis din Italia si are triplu km, daca sunt schimbate cu acceasi nr de km atunci....

-discurile de frana nu au voie sa aibe santuri(sau sa fie ovalizate) sub nici o forma.

-fii sigur cand pornesti motorul ca este rece si nu a fost pornit inainte cu cateva minute....

-preferabil trotineta sa fie adusa din germania si nu italia ca aia sunt "frati de-ai nostrii"

-preferabil sa vii cu cineva care sa stie la ce sa se uite.

- de uitat nu poti sa te uiti peste tot...ca mai pot sa fie si defecte ascunse ca la orice articol second hand.

-daca vii prin AR si te pot ajuta "practic" anunta-ma din vreme.

 

:bounce:

Editat de vest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...