B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto Da, se potriveste, nu trebuie sa modifici nimic. Doar sa iei motorul din 80 si ceva cu tot cu aprindere, cea de pe modelul 97 nu merge pe cele mai vechi de 96. Mesaj completat Multumesc Kato_arad si Lutzifer, M-a surprins cand am auzit ca n-ar fi reusite,,, nu continuau sa-l faca daca nu era bun modelul, treceau imediat la altul sau ii aduceau imbunatatiri, insa din cate stiu din 2000 pana in 2007 e tot la fel, sau? in 7 ani nu s-a schimbat nimic? atunci clar e reusit Eu am auzit si asa si asa. Am auzit chiar de la om care a avut si una si alta. Chiar ala mi-a zis ca nu se compara, modelul vechi e mai robust si mai bine facut. Si daca o iei ca si periaoda de fabricatie, modelul 600 s-a fabricat 13 ani iar cel 650 doar 7 ani, deci cel vechi s-a fabricat o perioada dubla, daca ar fi sa luam asta ca si criteriu. Ideea e ca omul cauta mereu ceva mai nou si e si normal sa vrei modelul nou, pentru ca e mai noua, clar. Eu am mers cu ambele modele si nu mi se pare sa fie nici o diferenta notabila.. despre fiabilitate.. nu cred ca modelul nou e mai prost, in nici un caz. E facut un pic mai la "futu-i ma-sa" ca na, e facut mai in epoca consumatorismului - dar asta nu inseamna ca nu e bun. E bun. Recunosc cu mana pe inima ca daca la data achizitiei as fi avut bani de 650 mi-as fi luat 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto Pai mai baiatule...mie mi-ai spus ca blocul motor e terminat, are cuzinetii dusi. Acum ce sa mai zic? Una spui aici, una mie. Sa te fac mincinos? Mai bine intreaba cat costa sa faci motorul cu linia de cuzineti dusi, dezmembrat, rectificat, cine stie daca se mai poate face si cine stie ce mai gasesti in el defect. Cu 700 lei blocul motor cum mi-ai zis mie vrei sa fie functional? Visezi caini cu covrigii in coada. Si sa mai vii sa-ti dau lectii de romana ca e bai mare acolo la postarea ta. Mi-a trebuit catva timp sa-mi dau seama ce vrei sa spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Buna, Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000 ... scuza-ma acu' ! ... daaaa' , de ce vrei sa faci treaba asta ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Microcontacul era capsat, dar si stricat in acelasi timp asa ca, convins fiind ca nu am ce strica l am taiat la cald si dupa 15 min de uitat la el ca curca in lemne am inteles cum functiona. In urmatoarele 5 min am adus rectificarea lipit la loc si dupa montare am constat ca economisisem 20 euro cat e unul la honda. Acum tre sa ii fac felul la a acul de km ca tremura. Am strans gura de lup de pe cablu l am curatat, gresat iarasi...inca nu am desfacut parte de pe roata cu melcul si toate cele dar cand am sa dau roata jos ma bag si acolo. Notabil...ieri a pus prietena mobra jos de pe loc aproape si m a surprins ca nu a plesnit carena......Bune motoare domne!...Bune...n am ce zice... In fiecare zii ma felicit pentru alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Pai mai baiatule...mie mi-ai spus ca blocul motor e terminat, are cuzinetii dusi. Acum ce sa mai zic? Una spui aici, una mie. Sa te fac mincinos? Mai bine intreaba cat costa sa faci motorul cu linia de cuzineti dusi, dezmembrat, rectificat, cine stie daca se mai poate face si cine stie ce mai gasesti in el defect. Cu 700 lei blocul motor cum mi-ai zis mie vrei sa fie functional? Visezi caini cu covrigii in coada. Si sa mai vii sa-ti dau lectii de romana ca e bai mare acolo la postarea ta. Mi-a trebuit catva timp sa-mi dau seama ce vrei sa spui. Cu tine a vorbit despre un motor si el cumpara alt motor. Din ARAD Deci nu vorbeste omu prostii Numa nu te-a mai informat el pana la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Cu tine a vorbit despre un motor si el cumpara alt motor. Din ARAD Deci nu vorbeste omu prostii Numa nu te-a mai informat el pana la capat Vorbeste pe nas, nu te mai lua dupa el. la ce naiba-i trebuie bloc motor cand a lui nu are nici pe dracu. M-am saturat de tromboanele lui. Nu-i in stare sa schimbe stopul ala si sa-si faca ghidonul indoit dar el vrea bloc motor...puii mei, ca m-am enervat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu moto Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Vorbeste pe nas, nu te mai lua dupa el. la ce naiba-i trebuie bloc motor cand a lui nu are nici pe dracu. M-am saturat de tromboanele lui. Nu-i in stare sa schimbe stopul ala si sa-si faca ghidonul indoit dar el vrea bloc motor...puii mei, ca m-am enervat deja. Am intrebat daca pot sa pun motoru ala in cadru numa nu ca are ameu ceva lam gasit la super pret si de aia am intrebat daca poate sami zica cineva si nus trombonist cum zici tu tu imediat sari pe mine poate altu imi poate zice daca pot sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Deja ti-am raspuns. Merge sa pui motorul in cadru dar trebuie sa ai si aprinderea originala sau aprindere CDI si nu TCI cum au modelel de dupa 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 scuza-ma acu' ! ... daaaa' , de ce vrei sa faci treaba asta ?! Hai sa spun de ce, poate o sa radeti, dar o vreau pt cei 50cmc si 5 amarati de caluti in plus La drum lung pe asfalt cu pasagera si bagaje e puturoasa la depasiri Sincer mi-as lua o Africa Twin sau Super Tenere, insa in offroad ma omoara ca eu sunt mic (170) si ele prea grele Sau mi-as lua un TDM, insa il omor pe forestierele pe care merg eu Deci tot la TA raman, dar dupa 2000 Am avut inainte Yamaha R6, Honda Hornet, insa pe TA scrie numele meu, e facuta pt mine, doar ca as fi vrut-o putin mai nervoasa Daca aveti un sfat,,, va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Am intrebat daca pot sa pun motoru ala in cadru numa nu ca are ameu ceva lam gasit la super pret si de aia am intrebat daca poate sami zica cineva si nus trombonist cum zici tu tu imediat sari pe mine poate altu imi poate zice daca pot sau nu [/quot Am intrebat daca pot sa pun motorul ala in cadru numai, nu ca are al meu ceva. L-am gasit la super pret si de aia am intrebat, daca poate sa-mi zica cineva si nu-s trombonist cum zici tu. Imediat sari pe mine, poate altul imi poate zice daca pot sau nu. E o diferenta totusi de exprimare. In fine... Ai specificat acolo ca motorul e functionabil,mie mi-ai spus ca e defect, cu problemele de mai sus. Deci cum e? Una zici alta postezi, nu m-am legat de ,,daca se potriveste". Ti-am si spus ca nu, trebuie facute o gramada de modificari. Cred ca nu ai ce face cu banii vad. Eu inchei aici si vorbim deseara. Sa vedem unde-i adevarul. Ca mai am de spus multe, dar in privat. Scuze celorlalti, am mai animat putin topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Hai sa spun de ce, poate o sa radeti, dar o vreau pt cei 50cmc si 5 amarati de caluti in plusLa drum lung pe asfalt cu pasagera si bagaje e puturoasa la depasiri Sincer mi-as lua o Africa Twin sau Super Tenere, insa in offroad ma omoara ca eu sunt mic (170) si ele prea grele Sau mi-as lua un TDM, insa il omor pe forestierele pe care merg eu Deci tot la TA raman, dar dupa 2000 Am avut inainte Yamaha R6, Honda Hornet, insa pe TA scrie numele meu, e facuta pt mine, doar ca as fi vrut-o putin mai nervoasa Daca aveti un sfat,,, va rog! hm, treaba cu depasirile n-o pricep, sa mor daca am probleme d-astea ... in fine, spor la cautari ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 hm, treaba cu depasirile n-o pricep, sa mor daca am probleme d-astea ...in fine, spor la cautari ;-) asa si eu.. Bai baieti - io cred ca aveti transalpe defecte.. sau nu stiti voi se le jumuliti cum trebuie. @Dane bad - am mers si cu una si cu alta si chiar recent de tot - acei caluti la care visezi tu.. practic nu exista! Lasa caii verzi de pe pereti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Transalp.ro mi se pare putin ciudat...poate pt faptul ca sunt obisnuit cu motociclism.ro. E mai greu de folosit. Una peste alta cred ca ar trebui la transalp.ro creata o rubrica DIY in care sa fie detaliate tot felul de task uri dintrastea de la schimbat ulei pana la mai stiu eu ce...cu imagini si pas cu pas....atunci ar fii mult mai simplu. Si tu esti membru transalp.ro, deci o poti face chiar tu Informatile de pe acel forum sunt foarte diversificate, fiecare utilizator a impartasit celorlalti experientele lui Nu cred ca e nevoie de o rubrica DIY atata vreme cat ai manualul de service in fata. Sunt absolut sigur ca nu ai probleme cu limba engleza Si inca ceva...cand esti nerabdator sa ai solutii...2 surse de informare nu strica Diferenta fata de motociclism.ro este clara: aici gasesti informatii despre Transalp pe un singur topic care are mii de postari pe sute de pagini, iar pe transalp.ro gasesti informatii pe zeci de topicuri de cateva pagini Desigur, aceasta fragmentare a informatiei prezinta si dezavantaje, dar ne straduim sa le diminuam Cu timpul te vei obisnui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Buna, Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede E adevarat? E adevarat!!! Nu sunt reusite deloc si sunt o eroare a tehnicii de dupa 2000. Numai probleme grave am avut cu ea in cei 50k km. Toate problemele grave au inceput cu melcul la 11k, au continuat cu cablul de kilometraj la 18k si probabil nici macar nu or sa fie ultimele probleme. Ah ... si sa nu uit ... nici macar plasticele nu sunt de calitate ... trebuie sa fii "inteligent" ca sa le crapi! PS. Cablul ala s-a belit la 18 k ca l-am montat eu prost atunci cand am trecut printr-o perioada de plictis si m-am gandit ca ar trebui reglat! Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 E adevarat!!! Nu sunt reusite deloc si sunt o eroare a tehnicii de dupa 2000. Numai probleme grave am avut cu ea in cei 50k km. Toate problemele grave au inceput cu melcul la 11k, au continuat cu cablul de kilometraj la 18k si probabil nici macar nu or sa fie ultimele probleme. Ah ... si sa nu uit ... nici macar plasticele nu sunt de calitate ... trebuie sa fii "inteligent" ca sa le crapi! PS. Cablul ala s-a belit la 18 k ca l-am montat eu prost atunci cand am trecut printr-o perioada de plictis si m-am gandit ca ar trebui reglat! Stima, Paul Eh, melcul si cablul de kilometraj nu mi se par o problema, mie mi s-a spus ca au probleme pe la distributie, la supape, racire mai slaba, etc,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Eh, melcul si cablul de kilometraj nu mi se par o problema, mie mi s-a spus ca au probleme pe la distributie, la supape, racire mai slaba, etc,,, Astea sunt prostii, motorul este chiar mai bine construit decat cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 racire mai slaba, etc,,, Nici vorbaaaa , fratemio poate numara pe degete de cate ori i-a pornit ventilatorul de cand are motoru! Se si mira cand il mai aude ... Terminati cu prostiile astea , TransALP-u ii TransALP si pe an ce o trecut tot mai bune s-au facut! Sa visam la ala nou din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Nici vorbaaaa , fratemio poate numara pe degete de cate ori i-a pornit ventilatorul de cand are motoru! Se si mira cand il mai aude ... Terminati cu prostiile astea , TransALP-u ii TransALP si pe an ce o trecut tot mai bune s-au facut! Sa visam la ala nou din 2008 sa nu exageram dar hai sa nu deschidem iar subiectul noului transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Cred ca deja v ati obisnuit...am multe inrtebari asta este, inginer automatist si cu pasiune penstru surubarit - mereu gaseste cate o buba si unde nu e! :Nigar: Am schimbat ieri uleiul la cisterna pentru ca la bagatul in 1a caraia violent parca s ar fii opus intrarii in viteza dupa care intra cu un clanc urat. Intelesesem de la vechiul proprietar ca ar fii avut 5w40 in ea. Am luat un 15w50 repsol si mann filtru. Facut schimbul, am vazut ca inca mai face cutia urat...nu ca inainte dar totusi face...In celelalte viteze merge bine schimba frumos (exceptie daca ii dau din 3 in 2 apasand f usor pe leviere imi intra intr un punct mort fals...dar aici cred ca e problema mea ca nu il apas suficient :Dejtu: ...sper) . Am pus cu schimbare de filtru 2.4L, dupa ce am lasat motorul sa se scurga cam 40min - 60min. Ei bine azi am verificat nivelul pe joja....afurisitul abea e pe la 60% intre min si maxim. Sa mai pun ulei pana ce il duc la maxim (cred ca ar mai trebui sa bag min 200ml) Nu prea inteleg asta....uleiul era la bidoane de 1L am pus fix 2.4...sa fii scurs motorul prea bine....Ce ma sfatuiti il las asa sau mai bag pana ajunge la maxim? Eu as vera sa il am pana la semnul de max ca sa pot urmarii consumul de ulei in timp. Bagatul ala in viteza e enervant...nu se poate ca din relantiu...de undeva nu stiu...sa fac ceva sa nu mai troncaie? Si de asemenea intre 4000 si 5000 rpm motorul are tendinta sa tremure putin (o vibratie, un bazait ...sesizabil dar nu violent) e comportament firesc la motoarele astea. Filtru de aer cred ca e curat pt ca la drum am scos consum de 4.5 cu motorul cu mers cam 110. Nu cred ca motorul ar avea in general ceva....dar vreau sa primesc confirmari ca tot ce se intampla e firesc ca sa pot dormii linistit :betivanu: PS: intrebare pt adminii dp transalp.ro daca postez acolo cam in cat timp se aproba si imi intra online postul? Chestia asta mi se pare ca incetineste procesul de comunicare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 sa nu exageram dar hai sa nu deschidem iar subiectul noului transalp Fiecare cu gusturile lui ! Toti visam la mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Bre, sper ca intelegeti ca era o gluma ... E adevarat!!! Nu sunt reusite deloc si sunt o eroare a tehnicii de dupa 2000. Numai probleme grave am avut cu ea in cei 50k km. Toate problemele grave au inceput cu melcul la 11k, au continuat cu cablul de kilometraj la 18k si probabil nici macar nu or sa fie ultimele probleme. Ah ... si sa nu uit ... nici macar plasticele nu sunt de calitate ... trebuie sa fii "inteligent" ca sa le crapi! PS. Cablul ala s-a belit la 18 k ca l-am montat eu prost atunci cand am trecut printr-o perioada de plictis si m-am gandit ca ar trebui reglat! Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) PS: intrebare pt adminii dp transalp.ro daca postez acolo cam in cat timp se aproba si imi intra online postul? Chestia asta mi se pare ca incetineste procesul de comunicare. e doar la primele posturi, ca masura anti-manelisti nu mai stiu exact, dar crd ca primele 5 postari de regula intru in fiecare zi de 3-4 ori s-a mai intamplat sa fiu dus (cu motoru', nu cu pluta ) si atunci a durat mai multe zile, dar alea au fost exceptii Am luat un 15w50 repsol si mann filtru. Facut schimbul, am vazut ca inca mai face cutia urat...nu ca inainte dar totusi face...In celelalte viteze merge bine schimba frumos (exceptie daca ii dau din 3 in 2 apasand f usor pe leviere imi intra intr un punct mort fals...dar aici cred ca e problema mea ca nu il apas suficient Incearca sa mai intinzi putin cablul de ambreiaj, dar nu mai mult decat limita permisa Ei bine azi am verificat nivelul pe joja....afurisitul abea e pe la 60% intre min si maxim. Sa mai pun ulei pana ce il duc la maxim (cred ca ar mai trebui sa bag min 200ml) Eu de regula bag 2,7 litri, desigur schimb si filtrul Verificarea se face cu motorul cald, introduci joja fara sa o insurubezi, motocicleta sa stea pe verticala, nu pe cricul lateral Editat Septembrie 17, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Din experienta proprie iti spun ca nu am gasit inca 2 locuri identice ca inclinare pe Terra incat sa spun cu mana pe inima ca motocicleta este 100% verticala si oprita pe o suprafata perfect orizontala. Si nici nu umblu cu scandura cu bula dupa mine. (cumpana). De fiecare data citirea pe joja e diferita. Depinde si cat de cald e uleiul, cat de mult o inclini tu cand masori, s.a.m.d. Daca e intre min si max e ok.. Legat de intrat in viteza.. cu cat turatia de relanti e mai mare, cu atat intra mai greu. Daca relanti-ul ti-e undeva pe la peste 1500 de ture e posibil sa faca asa. In rest, TROSC e normal, am mers cu 5 transalpuri si la al meu e al doilea motor si la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Legat de intrat in viteza.. cu cat turatia de relanti e mai mare, cu atat intra mai greu. Daca relanti-ul ti-e undeva pe la peste 1500 de ture e posibil sa faca asa. In rest, TROSC e normal, am mers cu 5 transalpuri si la al meu e al doilea motor si la fel face. Exact. Cel mai mult depinde de relantiu, ar fi indicat undeva la 1200 de ture sa stea. Si asa mai tocane cateodata! Dar la 1400-1500 de ture trosneste clar! PS: Referitor la faza cu modelul de TransALP-uri , care ii mai bun si care nu, sau fiecare din noi ce baiuri are la el. Toata problema , da absolut TOATA incepe de acolo ca unii "oameni" handicapati mintal pentru a avea o vanzare mai buna si mai rapida a motocicletei/motocicletelor umbla la kilometri si dau innapoi sau mint in privinta asta. Mi se pare absurd sa aud ca TransALP-uri la 30.000 km au foarte multe probleme in toate domeniile. Omu cumparator o i-a de buna faza cu kilometrii fiind naiv sau necunoscator in domeniu. Si atunci incepi sa auzi: mi-am luat recent un TA adus din Italia cu 28.500 km si fi futut melcul , is varza discurile , papa ulei , bate nu stiu ce la motor , etc si e model 98 de ex , sau 2003 , sau cat vreti voi. Motorul ala defapt are mult , mult mai multi km , cel putin 128.500 , dar nici atunci nu-i foarte probabil sa aibe aceste probleme. Multi din prorietarii acestor motociclete umbla la kilometri, mai ales daca trece prin mai multe maini. Unu din ei cand are motorul 80.000 km il da la 35.000 km si-l vinde. In mod normal poti lejer vinde un TA intretinut la 80.000 km reali ca si cum ar avea 35.000 km... omu care i-a motorul cu 35.000 km umbla si el 5 ani cu el si face iara 80-90.000 km cu el , si isi zice, bah... cum sa-l vand asa , hai sa-l dau la 50.000 km... pe cand ajungi tu sa-l iei motoru are defapt vreo 140-150.000 km ... la km astia ar putea aparea deja anumite probleme. Numa ca omu care l-a luat crede ca are 50.000 km , si se mira cum se strica la km astia... pai simplu. NU are acei km. Motorul meu acuma are 110.000 km ii din 1992 si merge asa cum ar trebui sa mearga un TA la km astia , adica bine spre foarte bine! Nu prezinta defecte de nici un fel. Ii adevarat ca pe parcursul a 3 ani si 40.000 km cat am facut am schimbat unele piese pe el , dar doar cele din categoria consumabile , sau piese uzuale in timp. Papa si ceva ulei dupa vreo 4000 km facuti cu acel ulei , in schimb sunetul si cum trage inca totul ii in regula si nu am umblat la el. Fiti si voi mai atenti ce cumparati si pe dati banii! Degeaba ii model 2005 , ca multi din afara care au drumuri bune si bani cacalau pot baga in 5 ani zecii , chiar sute de mii de km si pe esteticul motorului nu se vede fiind intretinut si mers pe drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 tru tru tru (de ce minti bai, transalpul tau e din 92 si are 10.000km - tu de fapt esti un pensionar care merge cu ea numai sambata la hora) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.