Sari la conținut

Postări Recomandate

Cand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demaraj

sau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??

 

Salut Zalaul! In 3 saptamani ajung si io p-aproape, pe la Cizer :D

Pentru rapoarte de transmisie site-ul asta-i cel mai bun: http://www.gearingcommander.com/ . Iti pui modelul de motor + ce raport vrei si-ti zice la fiecare turatie ce viteza o sa ai.

(Io am pus 16 pe fata si s-a calmat sesizabil, zici ca-i alt motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect,

As avea doua intrebari la voi

Vreau sa elimin catalizatorul

1 Ce trebuie sa fac si modificat?

-Poai, tai, sudezi, slefuiesti. Ahhh si sa masori inainte. ideea este ca practic scoti o sectiune din evacuare, sectiune ce o vrei inlocuita de un cot cu diametrul si grosimea tevii identice cu originalul..asta ca sa curga gazele cat de cat si sa obtii acei CP in plus

2 Ce efecte o sa aiba eliminarea lui?

-s-ar putea sa nu mai mearga atat de bine motorul(contrar credintelor poPULAre, vezi tu...gazele astea de evacuare is gandite sa aiba un anume traseu, o anume temeperatura si multe altele. risti sa arzi supapele de evacuare , se prea poate sa fie nevoie de alta harta de injectie si alta finala. e mult de studiu, gandita si lucrata bine scoti un 7cp in plus. Google sa vezi pt. ce au optat altii

Si a doua intrebare

Cand o sa fie cazul sa schimb kitul de lant as vrea sa pun pinionul pe spate mai mic cu vreo 2-3 dinti ca sa castig la viteza chiar daca pierd la demaraj

sau trebuie sa pun unul si mai mic ca sa se simta diferenta ??

-daca vrei viteza...tot turat vei merge...sapoi Transalpul nu prea e gandit sa fuga pe autobahn. vezi ce vrei de la saraca mobra si purcede la treaba

 

 

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:21

post-43689-0-90000000-1428322897_thumb.jpg

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:25

post-43689-0-03346100-1428323138_thumb.jpg

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:26

post-43689-0-70550500-1428323191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Cristos a inviat.Problema este de ordin electric,stopul spate se aprinde odata cu rotirea cheii in contact.Desi nu apas alt buton becul sta aprins si nici nu reactioneaza la apasarea franei fata sau spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ai vreun senzor de frana blocat. Pt. frana fata e situat de obicei sub maneta de frana, iar in spate e legat de pedala de frana. Probabil e unul din cele 2, le scoti alimentarea pe rand si vezi cand se stinge stopul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vedeti ca la paulmoto in TM (0724362852) s-a adus un moto la dezmembrat cu foarte putini km la bord (cred ca vre-o19k) si are ceva chestii bune la vanzare de care poate unii aveti nevoie:

far cu carena far, bord, cadru fier bord, suporti genti givi, cric central sw motech, toba carbon mivv (nu am fost atent daca e cu galerii cu tot dar sigur nu mai avea catalizatorul pe galerii) si altele.

 

Pun mai jos niste poze (sa nu ma injurati - asa stie el sa faca poze:D ):

post-18136-0-30207500-1429349343_thumb.jpgpost-18136-0-53292200-1429349347_thumb.jpgpost-18136-0-81049700-1429349351_thumb.jpg

post-18136-0-30712100-1429349360_thumb.jpgpost-18136-0-29733200-1429349365_thumb.jpg

 

Contact:

Paul - 0724362852

 

 

stima,

paul (altul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am purces la schimbul de ulei si am dat o tura cu bidiviul.

Intrebare :

Istoric-Am avut ulei in cilindrii , in fiecare iarna pun. De fel scoatea mult fum dar de data asta cilindrul spate nu a vrut sa faca aprinderea. Ideea este ca turometrul nu a vrut sa functioneze pana nu si a dat drumul si cilindrul spate(doar dupa ce am scos bujia si am curatat-o)

Unde este localizat senzorul turometrului si de ce este dependent de buna functionare a cil. spate?

 

Ps:pana sa calaresc mobra mea am dat o tura cu un f650 2003, mult mai tzapana si legata e hondita dpv ciclistica

» Post actualizat in 25 Apr 2015 10:57

Pps: observatie nefondata stiintific, uleiul a avut aproape 2ani in motor, doar 4000km umblati si a fost negru negru negru, extrem de mizerabil. Uleiul ce l am folosit intotdeauna e cel de la louis, probike ceva. Dar... de data asta am folosit filtrul de ulei Hiflo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Unde este localizat senzorul turometrului si de ce este dependent de buna functionare a cil. spate?

 

 

Semnalul este cules de pe CDI-ul aferent cilindrului spate. Nu ti-a mers CDI-ul din prima, posibil sa fie nevoie sa-l operezi. Coincidenta cu curatatul bujiei e pur intamplatoare, zic eu.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi transalpisti si presupun iubitori de soft offroadeala, praf, balti si dimburi, de ieri s-a adaugat lui veferica un frumos transalp din 94, pentru ca era un vis mai vechi de-al meu ( e trist sa mergi cu sportiva la munte, sa vrei sa te duci pe dealuri si sa realizezi ca nu ai cum ).

Am adus-o astazi de la Bucuresti la Iasi, surpriza a fost cand am oprit undeva langa vaslui sa-i fac o poza inainte de apus, am fumat o tigara doua si am realizat cand m-am intors la caprita ca uitasem farurile pornite... asadar, am impins-o cu drag si spor la deal vreo 400 de metri.

Orice motocicleta noua are patania ei aparent.

 

Va salut !

 

ps: ce gume ati recomanda pentru 50% strada, 50% offroad? Vreau aderenta foarte buna in ambele cazuri + sa nu am probleme cand ma inclin pe curbe.

ps2: ce viteza de croaziera aveti, a mea se simte bine undeva pe la 110-120 km/h, e normal ?

 

Multumesc

post-60782-0-43322500-1430076674_thumb.jpg

post-60782-0-10324100-1430076679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90-110 parca ii place mai mult. :)

Cat despre gume, se cam bat cap in cap cerintele, ce are aderenta pe strada e dezastru pe off, cramponatele nu iti ofera satisfactie pe asfalt.

Poti incerca consacratele Michelin Anekee sau Metzeler Tourance, pe asfalt sunt foarte ok, dar pe off merg doar pe uscat.

Kilometri frumosi sa aduni cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai buna gume cu care m-am dat on/off sunt Metzeler Karoo3.

Pe asfalt dai cu clicul central pe jos fara nici un stres, iar in teren iti sta in cale doar cineva cu Mitas e09 sau TKC80 poate.

 

Sunt cel mai bun compromis ever! Sunt putin scumpicle...dar daca vrei sa stai linistit si onroad si offroad si esti dispus sa schimbi un spate o data pe sezon (duc cca 8000 km lejer) merita!

PS: si eu cu transalpul tot 100 110 cred ca era cel mai ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I see, inseamna ca inca nu-s obsinuit eu cu el, ce-i drept la 120 parea un pic prea turat.

tk80-urile merg bine pe asfalt ? Gen aderenta pe suprafata uda, inclinat ( nu racing evident) + franare de urgenra ? De metzeller m-as feri, am avut z6 interact pe vfr si fugea spatele in toate partile.

 

Multumesc !

» Post actualizat in 27 Apr 2015 06:41

Edit: daca tin 8-10k km e perfect, nu ma deranjeaza sa schimb gumele odata pe sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...