Sari la conținut

Postări Recomandate

Manualul de service e pe forumul transalp la sectiunea download. Cel al utilizatorului, in italiana, il gasesti aici:https://www.dropbox.com/s/gt03ojr6ysx4655/Transalp_manualo_del_uso.pdf?dl=0

Dupa aprox. un an si 15000 de km, abia acum am descoperit ca avariile merg si fara cheie in contact. Deci nu trebuie sa stii chiar tot ca sa mergi cu mobra asta. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe 15w50 all year round.... uite te pe graficele de temperatura la acel 15w de la ce temperatura in jos nu mai e utlizabil. Una peste alta daca merg din februarie pana prin noiembrie -- 15w50 e foarte bun....

In manual arata numai despre 20W50 20W40 10W40 10W30, si 10W40 se incadreaza aproape la toate temperaturile... si persoana de la care am cumparat-o tot ca tine mi-a spus, dar manualul nu spune de 15w50... tu asa pui in a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees"

O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ...

 

 

Deci...

 

P.S.

Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vesnica greseala de interpretare a "bibliei"... uleiul dat spre folosire (pentru zona noastra de temperatura) este 20w50, la 10w40 o sa gasiti un asterix cu specificatia : "used only the temperatures are below 0 degrees"

O alta alternativa ar fi 15w50 cum a specificat colegul marius, 10w50 sau 10w60 daca te tin buzunarele ...ca de meritat oricum nu merita ...

 

 

Deci...

 

P.S.

Despre calitatile mirifice ale uleiului 10w40 nu putem discuta...ar dura prea mult...

Deci... eu maine ma duc sa cumpar ulei :)), poti te rog sa-mi recomanzi un ulei cu vascozitatea perfecta sau considerata de voi cea mai buna pentru RO si Brandu-l care e cel mai promovat pt tipul asta de motocicleta? repet, eu vin din zona hard enduro la noi e cu nr de ore, uleiuri pt motoare super solicitate si nu au nici o legatura cu touringurile, d'asta nici nu vreau sa risc ca nu prea cunosc. Mersi.

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmebrez Honda Transalp PD06 1989 ,frana tambur pe spate.Toate piesele valabile.

Ce e tavalit sau lipseste si care-i pretul pe toata gramada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat?

Vezi sa nu intri in categoria celor care li se par ca nu mai trag motocicletele la sf de sezon!?!

Acum lasand gluma la o parte, stiu ca se intampla destul de des, ca la inceput de sezon sa ti se para ca motorul trage f tare, si pe la sf sezonului, dupa ce te-ai dat f mult cu el, sa ti se para ca nu prea mai trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele filtre de hartie de unica folosinta? Eu am pus K&N din asta ce se spala si se unge cu ulei rosu de le ei si e ok.

Il ai de multi km? Cat de des il cureti?... ca la noi trebuie sa dezasamblezi jumatate de motor ca sa ajungi la filtru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am mobra, adica de anul trecut din Noimbrie si de aproximativ 15000 de km. L-am curatat o data, dupa aproximativ 2 schimburi de ulei dar sunt convins ca nu era absolut necesar. Intradevar e mai complicat pana dai carenele laterale jos, dar dupa un pic de exercitiu am prins miscarea. Saltarea rezervorului si schimbarea propriu-zisa a filtrului e simpla. Atentie la solutia de uns si curatat, eu recomand pe aia de la K&N, ini nici un caz solutie spray pentru uns filtrele de burete. Cu cel oem nu am experienta, l-am aruncat fara sa ma uit la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai fost reparat destul de neprofi de samsarii de la care am cumparat motocicleta acum un an.

 

A inceput sa curga tare fara sa-i fac nimic. Am scos-o din garaj, am incalzit-o un pic si am mers 300m pana la Peco, unde cat stateam langa pompa sa-mi vina randul a inceput sa piarda antigel intai putin, apoi dupa cateva minute efectiv tasnea in toate directiile.

 

L-am scos de pe mobra si se vede cum a mai fost reparat. Sincer, nu am incredere sa-l repar si sa ma lase departe de casa undeva pe coclauri, ba sa mai fie si intuneric ca sa fie treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu desfaci si pozezi tu acea "modificare" sa vedem in detaliu (ca la poze explodate) ce si cum este facut acolo?

Am o vaga impresie ca tre' sa fac si eu ceva similar si e posibil sa ma inspire modificarea de la a ta. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...