Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai principala chestie este varsta: ''proapsatul'' Transalp-ul l-ai putea lua cu o vechime de la 8 ani in sus, pe cand la Africa Twin 750 vorbim de +20.

Transalp-ul este foarte bun pentru mers pe asfalt si un pic pe langa. Africa Twin a fost gandit pentru chestii mai grele.

Transalp-ul este un motor (si are un motor) de nadejde.

Personal nu am mers pe Africa Twin, doar pe Transalp.

Fa o proba cu el si o sa vezi cum sta treaba.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram ca evadarile pe trasee, din cand in cand, intre dealuri si prin paduri sa nu fie afectate f mult de ,, stradalizarea,, prin roata  si probabil cursa la suspensii mai mici si ca poate face fata fara sa i atingi limitele la incursiuni adventure. Imi dau seama cat de mult depinde de rider si ca fiecare se poate simti altfel pe aceeasi motocicleta. As putea intui doar ca in buna traditie ta, at, motocicleta nu e atat de diferita de predecesoarele sale. Multumesc, ramane de vazut daca transalp e mai mult decat ce am eu nevoie sau nu. Sper sa am ocazia sa pipai pana detin unul. Multumesc. Daca cineva i a,, apasat,, suspensiile pana la lacul vulturilor, de ex, sa ne povesteasca daca moto a fost si la figurat la inaltime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-ti raspund: da, am atins limitele Transalp-ului acum 10 ani. Am pastrat i Transalpul, cu care ma dau doar pe strada din ce in ce mai rar, dar am trecut la motociclete dedicate hard-enduro.

Am fost pana la Lacul Vulturilor, am fost de cateva ori pe fosta Transalpina (drumul ala de piatra plin de gropi construit de nemti, inainte de a se asfalta). Am fost pe Strategica. Si, din toate astea, doar pe Transalpina s-a comportat relativ bine, Transalp-ul, a fost la inaltime si m-a scos la liman. Si tot dadeam cu scutul de pietre, nu vreau sa-mi inchipui cum se simte cu roata de 19 si suspensii mai scurte.

La Lacul vulturilor am fost dupa ce a plouat, e extraordinar de greu sa urci cu niste gume semi-stradale pe o panta relativ usoara. Pe iarba uda, te duci sanie la orice frana. Si nu stiu cati ar pune cramponate pe o vaca de aprox 200 kg si sa mearga cu morcovul pe asfalt, unde crampoanele nu-ti ofera adrenta buna.

Pe strategica s-a comportat bine, insa prin paduri, in curbe pe poteci inguste, la fel, stai cu morcovul. Daca pica vaca cu roatele in sus, iti trebuie 4 oameni sa o readuci pe poteca. Si noi ram doar 2.

 

 

Asa ca parerea mea e ca off-road-ul maxim suportat de Transalp e un drum forestier pe unde mergi si cu Loganul. Sa-i dai gaz prin gropi, si cam atat. Iar asta se poate face si cu TA-ul cu roata de 19, si cu cel cu roata de 21. In rest, daca vrei mai mult e chin si mai bine iei motor dedicat. 

Uite si un video de la Lacul Vulturilor de acum 10 ani.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, vis-a-vis a spus:

În video văd lipsă de tupeu și de tehnică. Transalpul poate sigur mai mult. 

Corect. Eram la inceput de enduro. Si oare omul care intreaba nu o fi, la fel, la inceput?

Totusi, uita-te pe video la urma de roata de pana acolo unde ajunsesem. Eu zic ca am incercat sa-i dau gaz, dar greutatea mare  a TA-ului, plus anvelopa stradala doar pana acolo m-au dus. Apoi a ramas doar posibilitatea impins-ului. Si nu a fost doar portiunea aia, au mai fost inca cateva, de am ajuns epuizat si cu febra musculara la Lacul Vulturilor. Plus ca la un moment dat a trebuit sa desfac aripa fata, ca intrasem in noroi si efectiv se blocase roata de la noroiul dintre roata si aripa.

Si am specificat ca im plac anvelopele cat mai stradale la TA, prefer sa ma simt sigur pe asfalt in defavoarea off-ului. Dar, daca voi credeti ca un incepator va pune cramponate pe TA...se poate.  Greu, dar se poate.

 

 

P.S. Imi amintesc ca prin 2012-2013 a venit in Romania un francez si a organizat o iesire pur enduro  a transalpistilor, ca sa le arate cat de bine se comporta motocicleta pe off-road. S-a dus si un prieten de-al meu. A venit inapoi cu radiatorul indoit, rezervorul indoit, carene crapate, dar fericit ca a descoperit cate veleitati are transalpul.

Deci da, motocicleta asta poate mai mult daca o fortezi la limita. Insa cu ce costuri? Exteriorul clar nu e gandit pentru off-road serios, greutatea e si ea o mare problema.

 

In opinia mea, TA-ul e un fel de chopper cu cadru de adventure. O motocicleta foarte fiabila, foarte comoda, fara vibratii, dar fara veleitati foarte mari de off-roader.

Vrei adventure pur? Iei ceva dedicat. 1 cilindru, mai usoara, alt raport la pinioane, cauciucuri cramponate, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.10.2020 la 10:35, Christian 1 a spus:

Si un lucru NU de neglijat,o anvelopa ca vai de mama ei... :)

Desi nu am tehnica de off-road am urcat pe drumuri mai grele cu TA. Dar cu anvelopavcum trebuie.

Corect ca TA nu este un offroad. Dar iti ofeta o leaca placerea unei plimbari prin natura. Dar daca sari cu ea din groapa in groapa o omori si e pacat de ea.

O pregatesti un pic: arcuri progresive, anvelope corespunzatoare si te dai si pe un offroad lejer spre mediu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

sunt proaspat posesor de Transalp 650, imi spuneti va rog daca e normal sa nu urce apa la jumatate? Sta putin peste prima linuta, iar daca este mai cald afara si stau mut in trafic sta la jumatate si porneste si ventilatorul. In timpul mersului insa se simte caldura da numai din radiatorul din dreapta, cel din stanga doar putin caldut. Este posibil sa fie termostatul blocat sau lipsa?

Inainte sa iau aceasta motocicleta probasem un transalp si tin minte (era si racoare afara) ca venea caldura la picioare la fel pe stanga cat si pe dreapta.

Alta intrebare :) : discuri de frana mai ieftine de unde pot gasi? am tot intrebat pe aici pe forum insa nimic pana acum.

Multumesc in avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai des,termostatul e de vina,dar poate sa fie si aer in instalatie,Eu as goli de antigel,as spala cu apa dedurizata sau solutie de spalat,atat motorul cat si ambele radiatoare.Dupa probarea termostatului as monta totul la loc,as umple cu antigel diluat corespunzator,si trebuie sa fie ok.Daca problema tot persista,nu mai ramane de verificat decat pompa de apa.Daca intri pe ,,transalp.ro,, sunt multe discutii pe diferite teme tehnice,si e imposibil sa nu gasesti raspuns la astfel de probleme.Din pacate site-ul e aproape mort,toata lumea sa mutat pe  facebook.Discuri din pacate nu gasesti sub 280 ron (Dillyipoint.ro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baieti :)

 

Ma alatur si eu voua, daca ma primiti.

 

Mi-am luat si eu un Transalp 700 ABS acum o luna, prima motocicleta.
Pana acum ne intelegem bine, am facut 5-600km, dar e cam frig si am cateva probleme cu bateria, dar se rezolva.

 

Pun si o poza cu ea;

Ne mai auzim, salutare!

PXL_20201107_161218004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, danmihai49 a spus:

Salut baieti :)

 

Ma alatur si eu voua, daca ma primiti.

 

Mi-am luat si eu un Transalp 700 ABS acum o luna, prima motocicleta.
Pana acum ne intelegem bine, am facut 5-600km, dar e cam frig si am cateva probleme cu bateria, dar se rezolva.

 

Pun si o poza cu ea;

Ne mai auzim, salutare!

PXL_20201107_161218004.jpg

Prietene, parca spui ca este cu ABS.

Unde este ABS-ul?🤔

Imi pare rau dar mobra ta este fara ABS

Iarta-ma, ai senszorii pe partea opusa probabil.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, la ea, dar treaba cu farul este ultima mea grija... intai sa rezolv cu bateria ca asta ma opreste din plimbari si ma lasa in drum... discutia cu farul e mai mult preferinta personala, e ultima mea problema acum :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/1/2020 at 2:06 PM, etzmz said:

Cel mai des,termostatul e de vina,dar poate sa fie si aer in instalatie,Eu as goli de antigel,as spala cu apa dedurizata sau solutie de spalat,atat motorul cat si ambele radiatoare.Dupa probarea termostatului as monta totul la loc,as umple cu antigel diluat corespunzator,si trebuie sa fie ok.Daca problema tot persista,nu mai ramane de verificat decat pompa de apa.Daca intri pe ,,transalp.ro,, sunt multe discutii pe diferite teme tehnice,si e imposibil sa nu gasesti raspuns la astfel de probleme.Din pacate site-ul e aproape mort,toata lumea sa mutat pe  facebook.Discuri din pacate nu gasesti sub 280 ron (Dillyipoint.ro)

Multumesc, ma apuc de treaba. 

Numai bine!

On 11/1/2020 at 4:46 PM, john17 said:

La 600 merge termostatul de Tico, oare și la 650? 🤔

Am discutat cu cineva care are 650 si mi-a spus acelasi lucru, ca se potriveste chiar cel de la Tico si este mult mai ieftin. Cel original este vreo 260 lei iar cel de la Tico este 30 lei.

Numai bine!

Editat de Leon Popescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

IMG_20201115_153523.jpg

IMG_20201115_145233.jpg

IMG_20201112_170243.jpg

IMG_20201115_153353.jpg

IMG_20201115_123315.jpg

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua.  As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu  un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. 

Scuze ptr inghesuiala. Am dat,, trimite,, de 2..3 ori ptr ca nu parea sa se intample ceva. Mi a fost refuzata editarea ptr ca trecusera cateva minute de la postare, editare unde am incercat sa curat ceea ce am dublat, triplat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Salut; Caut si eu plasticul care vine intre carene la Transalp 700 XL700VA, peste rezervor, sub ghidon. Am atasat poza.

 

Fostul proprietar spunea ca a scos plasticul ala pentru ca tinea apa acolo si ruginea rezervorul...

 

Ma poate indruma cineva catre o dezmembrare sau un contact potrivit pt piesa asta, va rog? Multumesc :)

IMG-20210331-WA0044.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...