A n d y Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 daca te incalzeste, il putem scoate de pe a mea. dar a mea e din 95, si habar n-am daca se potrivesc... mai dureaza vreo doua trei saptamani pana o pun pe picioare... si nici nu-mi dau seama cat de bun este SAl man si merci de oferta. Trimite-mi te rog pe PM nr. tau de tel. si eventual un ID de YM. As proba daca se potriveste cablul tau de pe XL600V pe asta 650 ptr. ca am gasit de cumparat un cablu ptr. TA de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 As proba daca se potriveste cablul tau de pe XL600V pe asta 650 ptr. ca am gasit de cumparat un cablu ptr. TA de 600. Eu m-am uitat prin manual si nu am vazut sa fie vreo diferenta, Andi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Au alte coduri OEM (22870-MCB-610 ptr. XL650V si 22870-MAB-620 ptr. XL600V), iar cei de la Honda au spus ca nu cred ca sunt identice cele 2 cabluri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Korben, dar ce-a patit roata ta? Cred ca pe e-bay ai sanse, daca stii cum se face cu ebaiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Korben, dar ce-a patit roata ta? Cred ca pe e-bay ai sanse, daca stii cum se face cu ebaiu. Nu stiu cum se face cu ebaiu Nu a patit nimic roata, vreau doua roti complete cu guma de asfalt si respectiv guma de offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 da-l in colo de ebay ca nu gasesc far nici acolo, nici pe de, nici pe co.uk, nici pe com... desi pe com e peste 70 de usd transportul... pe co.uk ce am vazut se livreaza numai loco... .de raman cei mai seriosi dar far, numai de modelul pana in 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Salutare tuturor,As avea nevoie de o roata melcata ca mi s-a dus kilometrajul, si sigur melcul ala e de vina. Stiti careva de unde as putea sa-mi cumpar (in afara de reprezentanta Honda, ca e cam scump...) Thanks. Salut! Si eu am patit figura pt ca nu era uns melcul ala. Melcul de pe cablu este angrenat de o chestie de teflon sau de plastic de ce naiba e, care la randul ei are 2 picioruse ce o fixeaza pe roata. La mine s-au rupt cele 2 picioruse. Le-am gasit cand am demontat. Le-am lipit cu ceva lipici BISON daca nu ma insel. Gen SUPER GLUE dar mai bun. Am finisat cu o pila lipitura. Am gresat bine totul acolo; si de atunci am facut vreo 4000 km si functioneaza perfect Nici mie nu mi-a iesit din prima. Pt ca trebuiau desfacute lipiturile vechi si cu naiba stie cum se numeste scula aia ca o siringa, care suge cositorul, trebuia eliminat cositorul vechi si refacute din nou lipiturile. In prima faza eu doar am actionat cu pistolul de lipit peste lipiturile vechi si nu a dat roade. Cu rabdarea treci marea, mai ales cand esti al dracului de motivat financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 pompa de vid se cheama scula aia de supt cositorul, da stiu ca nu prea are treaba cu vidul dar asta e, din ciclul nu faceti ca mine, azi am mers intr-un petrom si am unflat rotile si surpriza, pe spate aveam 0,7 bari iar pe fata 1,2 bari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 din ciclul nu faceti ca mine, azi am mers intr-un petrom si am unflat rotile si surpriza, pe spate aveam 0,7 bari iar pe fata 1,2 bari Am patit si eu, am mers juma de primavara cu 1,2 si 1 si ma intrebam de ce sta ca vaca pe curbe si cosuma ca balena si puturoasa c melcu.. acum m-am invatat sa verific presiunea periodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Am patit si eu, am mers juma de primavara cu 1,2 si 1 si ma intrebam de ce sta ca vaca pe curbe si cosuma ca balena si puturoasa c melcu.. acum m-am invatat sa verific presiunea periodic. Ultima data cand i-am facut presiunea, m-a intrebat baiatul de la vulcanizare de ce nu ii bag azot? ca se foloseste mai ales la motociclete? Ati mai auzit de asa ceva? ce avantaje are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Ultima data cand i-am facut presiunea, m-a intrebat baiatul de la vulcanizare de ce nu ii bag azot? ca se foloseste mai ales la motociclete?Ati mai auzit de asa ceva? ce avantaje are? Diferente mai mici de presiune la variatii mari ale temperaturii si faptul ca se desumfla mai greu (vorbeste lumea ca molecula de N e mai mare decat moleculele altor gaze din atmosfera si ies mai greu prin porii camerei/cauciucului... explicatie pe care nu m-a satisfacut... pana mea... in atmosfera ~78% din volum e N). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) Diferente mai mici de presiune la variatii mari ale temperaturii si faptul ca se desumfla mai greu (vorbeste lumea ca molecula de N e mai mare decat moleculele altor gaze din atmosfera si ies mai greu prin porii camerei/cauciucului... explicatie pe care nu m-a satisfacut... pana mea... in atmosfera ~78% din volum e N). din cate stiu eu, azotul tine cauciucul rece si e recomandabil la masina (reduce uzura pe timp de vara, la calduri mari) si contraindicat la motocicleta... dar pana la urma oricum fiecare face cum il duce capul. si cat. Editat Octombrie 23, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Nu ne trebuie noua azot in roti Poate la vitezanele care merg constant cu viteze mari pe autostrazile romanesti Cauciucurie in general au aderenta mai buna cand sunt mai calde, asa ca nu vad de ce ar trebui sa le racim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Azotul nu isi modifica prea mult proprietatile comparativ cu alte gaze, deci presiunea din cauciuc nu va varia conform modificarilor de temperatura, deci va ramane aproximativ egala cu cea initiala. Modificarile de presiune din cauciuc ne sunt cunoscute si nu tocmai agreeate, decat daca le facem intentionat pt un anumit drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Schimb o honda XR600R din 1991 cu un Transalp dupa 1993 eventual diferenta din partea mea. Poze cu Xr- ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 a pus cineva cauciuc de 140 pe spate la ta? (cer scuze daca exista raspunsul la intrebare deja pe topic) multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) a pus cineva cauciuc de 140 pe spate la ta? (cer scuze daca exista raspunsul la intrebare deja pe topic) multam! vezi discutia aici http ://www.transalp.ro/forum/viewtopic.php...;sk=t&sd=a Editat Octombrie 26, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 (editat) mai am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac o investitie de aproximativ 1000 euro in transalpul meu, si anume sa cumpar.... un dr650, am avut o noua tentativa de a face enduro cu transalpul echipat cu cauciucuri tourance si parca eram in bancurile cu prosti, pe noroi dealuri iarba uda, eram ca la patinuar, nu e vorba ca ar face fata cu cauciucuri enduro dar e cam grea si odata culcata e al naibi de greu de ridicat de jos. la deal a fost nevoie de forta motocicletei plus inca 3 magari putere care au inpins de ea, unul calare pe ea, adica eu, si patina al naibi. alt "atu" al transalpului pt enduro e farul fix, am uitat sa spun ca era noapte, atu care am sa-l rezolv cu doua proiectoare montate pe furca. sa precizez un lucru am fost trei oameni eu cu transalpul unul cu un dr 600 iar altul....surpriza...cu tractorul , normal ca cel cu dr s-a descurcat cel mai bine ca era incaltat corespunzator. deci in speranta ca voi evita investitia de 1000 euro ce cauciucuri sa pun care sa se preteze si la noroi si la mers pe asfalt, trebuie sa recunosc ca merg mai mult pe asfalt, dar intr-un oras inconjurat de dealuri si paduri e cam greu sa te abti. spre surprinderea mea cauciucurile metzeler tourance au stat surprinzator de bine pe iarba uda. p.s. pacat ca nu am avut cu mine un aparat foto sa vedeti de ce e capabil transalpul, v-ati fi prapadita de ras. Editat Octombrie 27, 2008 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Nu-s ce fel de enduro vrei tu sa faci, dar TA-ul nu e facut pentru asa ceva, gen mers pe dealuri (la propriu), pe iarba si diverse gropi cu noroi. Pentru un forestier da, trecut un rau, dar nu unde se face hard-enduro. In primul rand e grea pentru asa ceva. Daca o sa urmaresti calatoriile lui Lutzifer o sa vezi EXACT la ce se preteaza TA-ul. Si nu exista cauciucuri bune de asfalt si bune de enduro. Daca vrei enduro pune-ti cauciucuri cum are XR-ul din pozele de mai sus, dar cu acelea nu vei merge prea bine pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 transalpul echipat cu cauciucuri tourance ce cauciucuri sa pun care sa se preteze si la noroi si la mers pe asfalt, trebuie sa recunosc ca merg mai mult pe asfalt, dar intr-un oras inconjurat de dealuri si paduri e cam greu sa te abti. spre surprinderea mea cauciucurile metzeler tourance au stat surprinzator de bine pe iarba uda. p.s. pacat ca nu am avut cu mine un aparat foto sa vedeti de ce e capabil transalpul, v-ati fi prapadita de ras. Stim noi foarte bine ce poate si ce nu poate TA Intamplarea face ca eu sa am tot Metzeler Tourance pe spate si sa am experienta traversarii mocirlelor de pe dealurile din jud Arad Inaine am avut (am si acum in garaj) Metzeler Sahara aka Enduro 3, care s-a comportat satisfacator pe asfalt si bine spre foarte bine pe pamant / iarba uda / mocirla, desigur cu limitele de rigoare Concluzia ar fi ca tie iti trebuie Metzeler Sahara sau ceva de la Mitas, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 parbrizul se poate lustrui? a facut-o cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 parbrizul se poate lustrui? a facut-o cineva? ÂŞi pe mine m-o bătut gându... M-am gândit la o pastă de lustruit extrafină Âşi la o pâslă din aia rotativă, care se poate monta pe o bormaÂşină Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Cu Cif de spalat aragazul (pasta alba) merge perfect... si chestie rotativa, of course.. Dar de ce, vreti sa faceti pe vitezanele si sa mergeti cu nasul in bord..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) ÂŞi pe mine m-o bătut gându...M-am gândit la o pastă de lustruit extrafină Âşi la o pâslă din aia rotativă, care se poate monta pe o bormaÂşină bormasina si pasla o am. sa caut pasta. sa incerc cu ciful... totusi imi este frica sa nu fie prea aspru nu stau cu nasul in bord, dar e zgariat si e inestetic Editat Octombrie 29, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Eu am un far la masina (plasticul exterior) matuit. Nu afecteaza prea mult luminatul dar ma enerveaza cum arata. Intr-o zi mi s-a pus pata, am luat ciful din bucatarie si m-am apucat de frecat la far. Am frecat cu servetele si cif circa jumatate de ora cu mana, circular si in toate directiile si vreau sa spun ca in unele zone am reusit sa curat complet si sa reduc toata pata aproximativ la jumatate. Daca aveam bormasina cu ceva de polishat pe ea cred ca il faceam bec. Altadata, geamul unui ceas de mana, swatch, zgariat ca naiba. Cu bormasina, piatra de ascutit pe ea invelita in carpa si cif. L-am facut ca nou in 10 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.