Korben Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) nu, nu am fost, dar am plecat dupa-amiza.. Bravo! Ai parbriz mai inalt sau mi se pare mie? Cati km ai facut? Cat ti-a iesit consumul? Editat Iulie 8, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Azi...Raiul enduro-touring-ului: DOBROGEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Bravo! Ai parbriz mai inalt sau mi se pare mie? Cati km ai facut? Cat ti-a iesit consumul? Da, am parbriz touring Givi, e mai inalt cu vreo 15 cm decat cel original, il am si pe ala.. Povestea e la sectiunea imagini din calatoriile pe 2 roti... Singura problema pe drum a fost becul de pozitie spate ars... Consum 5,5 la suta cu bagaje, pasagera, ploaie....non stop la dus... Motocicleta s-a comportat exemplar, sunt mandru de ea.... prinde 160Km/h dar nu asta e ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Da, am parbriz touring Givi, e mai inalt cu vreo 15 cm decat cel original, il am si pe ala.. ..... Motocicleta s-a comportat exemplar, sunt mandru de ea.... prinde 160Km/h dar nu asta e ideea... Ba tocmai asta e ideea Si eu vreau parbriz inalt Poate cineva sa-mi dea indicatii ce, cat si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Ba tocmai asta e ideea Si eu vreau parbriz inalt Poate cineva sa-mi dea indicatii ce, cat si unde? aaaaaa, am facut in total exact din fata casei si inapoi tot in fata casei, 1452km. Am avut uneori si consum de 6%, dar repet, drumul a fost super, Transalpa e de baza... coburi de ~10-15kg bucata, tangbag si side-bags.. Cred ca parbrizul meu e cumparat de la reprezentanta Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Cred ca parbrizul meu e cumparat de la reprezentanta Honda. Si eu cred Si mai cred ca piesele originale merita banii, chiar daca cel putin 35% platesti numele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 ce inseamna sidebags? nu e acelasi lucru cu coburile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 ce inseamna sidebags? nu e acelasi lucru cu coburile? pai nu stiu cum se cheama... sunt genti care atarna pe rezervor in fata picioarelor, deci e tankbagul si de ea se ataseaza cu fermoare alte doua genti laterale care se leaga si ele de ce ai la indemana pe dedesubt, eu le-am legat de carena fata... am bagat destul in ele... astea indicate in poza, sunt in acelasi set cu tank-bag-ul (sau tankbaga - )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Spuneti ca un parbriz inalt iti scade din consum? Din pacate TAul meu la momentulde fata consuma 0% ca un CDI a crapat,acum el la "doctor".Nu aveti cumva un CDI in plus sau una de vanzare? nu am mers cu ea de o luna de zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Spuneti ca un parbriz inalt iti scade din consum? Din pacate TAul meu la momentulde fata consuma 0% ca un CDI a crapat,acum el la "doctor".Nu aveti cumva un CDI in plus sau una de vanzare? nu am mers cu ea de o luna de zile vezi ca de obicei nu crapa asa usor, du-l la un electronist sa-l desfaca, ale mele sunt desfacute amandoua, se poate repara. Se decupeaza finut si apoi se pot repara. Intrebare... ori sunt io nebun dar de la o vreme mi se pare ca ticaie mai tare motorul. Adica zgomot de culbutori. Am verificat ieri jocul la supape si este cum scrie la manual, 0,15 pe intake si 0,2 pe exhaust. Nu-mi dau seama daca suna asa inainte sau mi se pare mie cred ca am ceva la cap. De la ce altceva poate fi zgomotul, in afara de joc supape incorect? Pentru cine a mai umblat. Cum ticaie Transalpa voastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 dupa 230 de km parcursi azi cu Transalpu' meu am constatat ca...am un consum de 4,2% cu 2persoane plus bagaj mare si indesat,viteza medie undeva la 100la ora,au mai fost si portiuni unde am mers cu 120-130 la ora...viteza maxima la transalpu' meu,care am prins-o eu a fost de 180 la ora si mai puteam sa ii dau,nu ma laud cu chestia asta dar trebuia sa il ajung in linie dreapta pe un prieten cu un vulcan sa il injur de toti sfintii...am observat ca vorbeati de consum si alea alea si am zis sa imi var si eu nasu pe aici ca doar si eu is cu vaca transalpista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 ia sa refac io calculelele .... ca tie ti-a iesit prea bine.... inseamna ca am calculat eu cam prost... ... nup. tot 4,8 - 5 imi iese... eu conduc mai naravas, de-aia... probabil diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 la cati km schimbati uleiul si ce ulei folositi ? eu schimb o data la 6000 , si filtrul si uleiul . folosesc ulei Motul 300V Double ester 100% sintetic . (daca s-a mai intrebat , mai spuneti o data , sau dati linkul de la post . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Eu vreau sa-l schimb tot asa pe la 6000 - 5000... acum 2000km am pus Motorex semisintetic,(230kc) 24 lei litrul. Am schimbat si filtrul, K&N, 34 lei parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Salutare tuturor Transalpisitilor si nu numai .... Referitor la ulei, pentru ca si eu am avut dilema asta, am vb in stanga/ dreapta si am ajuns la urmatoarea concluzie: REPSOL 10W40, sintetic, pe specificatii HONDA. Daca inginerii de la Honda alimenteaza din start Honda cu Repsol, eu nu am vrut sa fac experiente. Plus ca exista o indelungata colaborare intre Honda si Repsol. De schimbat la 6000, (inca nu am avut ocazia ) dupa recomandarile celor cu experienta. Intrebare: ce fel de benzina bagati CO95, 98 sau mai mult? am auzit pareri ca peste 95 ar dauna acestui tip de motor. Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Intrebare: ce fel de benzina bagati CO95, 98 sau mai mult? am auzit pareri ca peste 95 ar dauna acestui tip de motor. Eu am bagat de toate, inclusiv benzina aia superscumpa de 99 de la OMV, cu 4,09 RON Rezultatul? Nicio diferenta Cartea zice ca trebuie sa aiba CO minim 91 ia sa refac io calculelele .... ca tie ti-a iesit prea bine.... inseamna ca am calculat eu cam prost... ... nup. tot 4,8 - 5 imi iese... eu conduc mai naravas, de-aia... probabil diferenta. stanalexro conduce mai moale chiar si decat mine asa ca nu ma mira consumul pe care l-a obtinut Transalpul stie sa consume si putin, dar cand trece de 4000 rpm mananca asfaltul dar si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Salutare tuturor Transalpisitilor si nu numai .... Referitor la ulei, pentru ca si eu am avut dilema asta, am vb in stanga/ dreapta si am ajuns la urmatoarea concluzie: REPSOL 10W40, sintetic, pe specificatii HONDA. Daca inginerii de la Honda alimenteaza din start Honda cu Repsol, eu nu am vrut sa fac experiente. Plus ca exista o indelungata colaborare intre Honda si Repsol. De schimbat la 6000, (inca nu am avut ocazia ) dupa recomandarile celor cu experienta. Intrebare: ce fel de benzina bagati CO95, 98 sau mai mult? am auzit pareri ca peste 95 ar dauna acestui tip de motor. Bafta si asfalt uscat da da, asa este, daca nu pui Repsol, iti crapa motorul in doua! Vezi benzina de 110, aia e cea mai buna! stanalexro conduce mai moale chiar si decat mine asa ca nu ma mira consumul pe care l-a obtinut Transalpul stie sa consume si putin, dar cand trece de 4000 rpm mananca asfaltul dar si benzina pai eu la drum lung din 5000 - 6000 n-o scot! De-aia domle'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 da da, asa este, daca nu pui Repsol, iti crapa motorul in doua! Vezi benzina de 110, aia e cea mai buna! pai eu la drum lung din 5000 - 6000 n-o scot! De-aia domle'! bine mah ficiori...eu tin sa anunt,doar cand ii rece motorul si nu l-am lasat destul la incalzit atunci ma duc pana in 3000-3500 ture cand schimb vitezele,dar cand ii cald motorul si eu tot la 5000-6000 stau,desi mai rar la 6000 da noah si oricum trebuia sa va dati seama ca la 120-130 la ora nu ai cum sa o tii la 5000 rpm,eventual daca esti in panta,dar nici atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 la 120-130 la ora nu ai cum sa o tii la 5000 rpm,eventual daca esti in panta,dar nici atunci... La 5000 rpm ai exact 108 km/h Indiferent daca esti in panta sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 da da, asa este, daca nu pui Repsol, iti crapa motorul in doua! Vezi benzina de 110, aia e cea mai buna! pai eu la drum lung din 5000 - 6000 n-o scot! De-aia domle'! Felicitari, esti destept, (dar probabil stiai) si multumesc pentru sfat, sunt convins ca si altii l-au considerat util. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 La 5000 rpm ai exact 108 km/h Indiferent daca esti in panta sau nu Salutare. Am si eu o mica intrebare. Cati dinti au pinioanele voastre? Ca la un moment dat o sa trbuiasca sa schimb si eu kit-ul de lant si am fost uimit sa vad pe LOUIS ca raportul este 15/47 (adica 15 dintzi ala din fatza si 47 dinti foaia),??? La pinioanele astea ai tu 108 km/h la 5000rpm? Daca da, la 5500rpm ai 120km/h? Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Felicitari, esti destept, (dar probabil stiai) si multumesc pentru sfat, sunt convins ca si altii l-au considerat util. Asfalt uscat Hai sa nu ne suparam acum... asa sunt eu mai tzafnos! Nu trebuie sa te cramponezi la tot ce spune honda. Vrei sa spui ca un ulei Castrol, Motul sau Motorex ii sta in gat? Cu remarci de genul "Io bag numa repsol ca e varu honda e preten bun cu nepotul repsol" nu castigi nimic. legat de roata fata! Aveti mare grija la prezoanele din partea dreapta (din poz calare pe moto) care tin placutza care tine axul rotii fata! SE rup foarte usor! Ieri am experimentat la vulcanizare ruperea unui prezon, am schimbat cauciucul si ghiolbanul de mecanic de-acolo a strans pana i-au iesit ochii din cap si pana sa tip eu la el deja prezonul era ramas in cheie si el se uita asa la el! Mare grija! Noroc ca s-a rupt bine si a reusit sa scoata ciotul si apoi eu am umblat sa fac alt prezon si sa-l pun la loc! Muream cand am vazut... si ala se uita ca vitzelu la mine! (Am vrut sa-i spun dinainte sa aiba grija acolo, dar credeam ca stie. parea foarte sigur pe el!) (oricum nu vorbea nici o boaba de alta limba!) (vulcanizare Barum-Continental!!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Cati dinti au pinioanele voastre? Imi cer scuze pentru afirmatia mea incompleta La Transalpul MEU am 108 km/h la 5000 rpm Nu am numarat dintii pinioanelor, si nu vad de ce ar fi de mai multe dimensiuni Chestia asta (dimensiuni diferite ale pinioanelor) stiu ca se practica la motocicletele la care se poate pune atas (side car) Ori nu cred ca e cazul nostru Ar fi pishu' lumii sa vedem Transalp cu atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
obm Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 adica asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 (editat) Imi cer scuze pentru afirmatia mea incompleta La Transalpul MEU am 108 km/h la 5000 rpm Nu am numarat dintii pinioanelor, si nu vad de ce ar fi de mai multe dimensiuni Chestia asta (dimensiuni diferite ale pinioanelor) stiu ca se practica la motocicletele la care se poate pune atas (side car) Ori nu cred ca e cazul nostru Ar fi pishu' lumii sa vedem Transalp cu atas Pinioanele sunt si ele de mai multe dimensiuni. Raportul dintre pinioane conteaza foarte mult. In functie de regimul de folosire al motocicletei (mai mult stradal si croaziere lungi pe asfalt, sau mai spre enduro) trebuie ales acest raport ca sa optimizezi regimul de turatie in raport cu viteza. Eu vreu sa-mi iau kit de lantz cu pinioane 16/46 adica de africa twin (fata de 15/47). E drept ca nu o sa mai am acelasi zvac la plecarea de pe loc, dar motorul va fi mai relaxat (turatie mai mica) la viteza de croaziera de 130-140 km/h. Pentru mai multe detalii despre "calcaturi" vedetzi aici: /index.php?showtopic=109092 Editat Iulie 17, 2007 de sabyn23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.