A n d y Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Salutare ,salutare...sunt mociclist de ceva vreme si o sa intru in randul Transalpistilor sper eu zilele viitoare. Intrebarea este (ca sa nu mai caut tot site-ul) stiti ceva de intalnirea Transalpistilor pe Transalpina? ( ce frumos suna...). sau poate de 1 Mai ceva o Vama Veche etc. Va multumesc anticipat. Bine (ca) ne-ai gasit! Ptr. informatii de tot felul legate de TA incearca Forumul de discutii Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Am schimbat uleiul si am uitat de filtru,ce ziceti mere si asa.Il am de 6000 km. Salut Vali, Poti sa-l lasi n-are nimic. Si eu fac la fel, un filtru la 2 schimburi, cei drept pana acum faceam schimbul pe la 4000 km, insa dupa ultimul schimb uleiul arata foarte bine, si tipul de la service m-a intrebat cat a facut de la ultimul schimb si mi-a "recomandat' sa-l mai intind putin. Asa ca voi proceda si eu in consecinta o sa merg undeva la 5-6000 cu schimbul. Adevarul ca motorul nu consuma ulei, iar uleiul scos era curat aproape ca si cel nou din bidon, mai mult filtrul suportase 2 schimburi. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce ziceti, merge montat motor de TA650 pe cadru de TA600? Am gasit de cumparat un motor de 650 si m-am gandit la un upgrade. Partea legala e OK, in cehia merge sa schimb motorul cu ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce ziceti, merge montat motor de TA650 pe cadru de TA600? Eu nu mi-as mai pune problema diferentele, daca exista, ar trebui sa fie minore si surmontabile Bafta si tine-ne la curent cu evolutia evenimentelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Eu nu mi-as mai pune problemadiferentele, daca exista, ar trebui sa fie minore si surmontabile Bafta si tine-ne la curent cu evolutia evenimentelor Pai am vorbit cu omu, il are, e complet, il da cu electrica sau fara (CDI), maine ma duc sa-l vaz. Daca se potriveste la gauri il iau si-l montez. Celalalt il vand... (mai scump decat celalalt, logic, ca asa ii sta bine unu manelist ca mine... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Cumpar urgent Transalp intre anii 1997-2001 Modele din 2000-2001 ma intereseaza doar la pret de criza Astept oferte pe pm , mail sau telefon Imi este urgent pana la 28 apr. trebuie sa fie pe numele meu ca as dori sa fac o mica tura : RO-HU-SK MESSENGER : zsak800 e-mail : zsak800@yahoo.com tel: 0745546580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Cumpar urgent Transalp intre anii 1997-2001 Modele din 2000-2001 ma intereseaza doar la pret de criza Astept oferte pe pm , mail sau telefon Imi este urgent pana la 28 apr. trebuie sa fie pe numele meu ca as dori sa fac o mica tura : RO-HU-SK MESSENGER : zsak800 e-mail : zsak800@yahoo.com tel: 0745546580 Hellou Sunt un proaspat posesor de Transalp XL650 din 2000 Urmeaza un schimb de ulei Probabil a mai fost discutat aici pe forum ... ce fel de ulei , cate litri , etc. pt. modelul acesta asa ca o sa caut........... eventual daca cineva chiar are timp si chef sa-mi scrie atunci thanx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 ... ce fel de ulei , cate litri , etc. pt. modelul acesta asa ca o sa caut........... eventual daca cineva chiar are timp si chef sa-mi scrie atunci thanx. http://www.transalp.ro/files/Manuale/Honda_XL650V_Transalp/ Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 hop hop , repede repede , sambata seara ne-am hotarat sa dam o fuga, nu am avut timp de un post sau o strigare ceva F.T.W. (click aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut baieti/fete, am scos si eu vaca si am observat "sliku" care il am pe spate. Am un Anakee acum de 120, dar intotdeauna (de 2 ani incoa) mi-am dorit un cauciuc mai butucanos. Mie imi place off-roadu, drumurile forestiere, dar noahh, trebe si asflat pana acolo - asta pt a stii tipul de cauciuc care mi l-ati propune. Am citit un pic pe transalp.ro sectiunea cauciucuri, dar nu sunt convins. De aceea intreb: cum se comporta un 140/80 17? Care sunt parerile voastre? Modelul TA-ului meu e PD 06 E din '97. Mersi anticipat. Deasemenea unde pot gasi cauciuce mai ieftin. Din nou erau cateva pareri impartite pe forumul celalalt cu privire la magazinele astea online. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire. Am gasit autostrada si mam dat cam 10 km. SARBAUTORI FERICITE ! Editat Aprilie 17, 2009 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire. Hai, ma, ca e simplu, e "senzorul" de la cricul lateral Dupa ce ai spalat trotineta a ramas in scurt Trebuie desfacut si curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am spalat transalpul si curios nu mai porneste numai in punctul mort.Inainte puteam si in viteza cu ambreiajul tras.Stie careva secretul sa nu ma mai chinui sa gasesc N la pornire.Am gasit autostrada si mam dat cam 10 km. SARBAUTORI FERICITE ! Salut, Vezi senzorul de ambreiaj tras ... intrerupatorul respectiv e la maneta de ambreiaj ... el si contactele cu cele doua fire de acolo. Numai de bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut, Vezi senzorul de ambreiaj tras ... intrerupatorul respectiv e la maneta de ambreiaj ... el si contactele cu cele doua fire de acolo. Numai de bine, Paul si al meu e intepenit si e cam naspa. l-am desfacut, a mers vreo cinci zile... acum e iar blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 si al meu e intepenit si e cam naspa. l-am desfacut, a mers vreo cinci zile... acum e iar blocat wd40? ... tre' sa mearga ... n-are ce sa crape la el ! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 In urma unei cazaturi de ieri ca boul alunecand cu frana fata pe trecerea de pietoni in curba am rupt manetuta de soc. Numai parghia, adica nu mai am de ce sa trag, trebuie sa o imping din partea cu cablul. Cine stie sau are o manetuta de soc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 un TA de 1000 de euro gasesc pe la voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) un TA de 1000 de euro gasesc pe la voi? NU, no way. Cauta un scuter sau vreun GPZ la banii astia... Editat Aprilie 18, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Stie cineva cam la ce pret e un CDI nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Stie cineva cam la ce pret e un CDI nou? 120 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Are cineva idee ce cota trebuie sa fie segmentii la un motor uzat cam 50000km? Deci la motorul meu de TA vreau sa schimb segmentii. E prima oara cand se face lucrul asta. Ce cota sa iau segmenti noi? Am vazut ca exista "standard", "0,25" si "0,5". Care sa fie? Presupun ca cei 0,25 sunt cu 0,25mm mai mari, 0,5 cu 0,5mm... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 dacă cilindrul nu a fost alezat niciodată trebuie să iei standard trebuie să măsoti pistonul, jos la fustă, cu un micrometru ai măsurat compresia? eÂşti sigur că vrea segmenți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior. Am ramas fara vitezometru, adica la inceput vibra tare limbuta, si a inceput sa arate cu cativa km/h mai putin, si tot asa pana nu a mai miscat de jos. Melcu sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior. Am ramas fara vitezometru, adica la inceput vibra tare limbuta, si a inceput sa arate cu cativa km/h mai putin, si tot asa pana nu a mai miscat de jos. Melcu sa fie problema? Cel mai probabil s-a dus melcul ala rotund alb de plastic cu doua urechiuse ! La foarte multa lume i s-a intamplat, inclusiv mie. De aia ii facut din plastic sa mai aibe ce schimba omu la TransALP , ca altfel ce ai mai face la el Cand am cumparat eu melcul , anu trecut prin August era 23 de Euro ... Desfati roata si vezi daca aia ii ! Sau s-a crapat in doua sau s-a rupt o urechiusa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior. Tot ce era de spus pe tema asta s-a spus pe transalp.ro, unii sunt deceptionati, altii sunt incantati Depinde de guma, de suspensie, de stilul de pilotaj, de preferintele pilotului etc Ai scris mai devreme ca ceea ce s-a scris acolo nu te-a convins Daca tu nu esti convins, convinge-te singur: monteaza-ti guma de 140 pe spate De unde sa stim noi daca o sa-ti placa sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.