belea Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Imi vind Transalpul. Inca nu l-am dat la anunturi, urmeaza de la 1 august.Pentru cei interesati este din 2005 octombrie,7200km, gri metalizat, ultimul model pret 5900E.Voi pune si niste poze mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza sa ma uit cum,cat,care...al meu mere bine,sta f bine intins la drum,ma duc cum imi place mie... belea...dar de ce iti vinzi tu Transalpul?si eu l-as da pe al meu dar imi trebuie o oferta buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 e ok situl dar nu am reusit sa-mi fac cont in forumul lor... Nici eu nu am reusit sa ma inscriu... Astept mailul de confirmare de o luna.. Alt link misto despre Transalp, l-am gasit azi. Pe mine ma interesa alta toba si am gasit pagina asta interesanta cu toate informatiile posibile... enjoy! http://www.ta-deti.de/ta/index.html - in engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza Ziceam si io asa... Nici pe mine nu ma pasioneaza, dar am fost curios Pinioanele sunt si ele de mai multe dimensiuni. Raportul dintre pinioane conteaza foarte mult. In functie de regimul de folosire al motocicletei (mai mult stradal si croaziere lungi pe asfalt, sau mai spre enduro) trebuie ales acest raport ca sa optimizezi regimul de turatie in raport cu viteza. Asta este evident, numai ca, dupa parerea mea, Transalpul este de fapt jumatate enduro si cealalta jumatate tourer As putea chiar sa afirm ca e 51% tourer In plus, fiecare face ce vrea cu motocicleta sa, eu nu ma indur sa o bag prin gropi, noroaie si alte endurisme Muncesc prea mult pentru banii dati pe ea si ma doare sufletul sa o vad si prafuita, darmite cu noroi peste tot Repet, este strict parerea mea, nu vreau sa jignesc pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 am fost uimit sa vad ce poate un transalp in offroad (nu enduro) cu bagaje la greu,cu pasager,si dupa aia sa ies pe sosea,si sa mearga ca orice moto de strada,...... un fel de land rover sau nissan terrano al motocicletelor ... parerea mea /index.php?...mp;#entry810833 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belea Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza sa ma uit cum,cat,care...al meu mere bine,sta f bine intins la drum,ma duc cum imi place mie... belea...dar de ce iti vinzi tu Transalpul?si eu l-as da pe al meu dar imi trebuie o oferta buna... Pretul a crescut la 6200E dar s-ar putea sa ma razgindesc in privinta vinzarii.Pina acum am facut-o de cel putin 10 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Frate eu n-o vand decat cand o sa am bani de o africa twin noua. sau poate am sa i-o dau lui fiul-meu. mai bine ii construiesc o camera, o tapetez cu pozele mele calare si-i pun in fata o placuta pe care sa scrie: ea e vitica care m-a carat in spate xx.xxx kilometri si m-a trantit de xx ori dar cu blandete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkriver Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 ma duc vineri in Austria, trec si pe la magazinul Louis din Viena sa-mi iau echipament, daca aveti nevoie de ceva de acolo, dati-mi de stire, si in masura in care pot va ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristimotor Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 sal un nou posesor de transalp ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni 10mil toate si cat ulei intra la ta din 97 xl600v?????????? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 sal un nou posesor de transalp ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni 10mil toate si cat ulei intra la ta din 97 xl600v?????????? ms la xl600v indiferent de an intra 2,2L de ulei cand se face schimbul normal. Daca se schimba si filtrul se pun 2,3 sau 2,4. cel mai bine se pun 2,2 litri... pornesti motorul si il lasi la relanti cateva minute... il opresti si il lasi iar cateva minute apoi masori cu joja si completezi putin cate putin pana ai nivelul normal... asta fiind intre cele 2 dungi de pe joja. Atentie, masuratoarea se face fara sa insurubezi capacul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 sal un nou posesor de transalp ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni 10mil toate si cat ulei intra la ta din 97 xl600v?????????? ms Salut Cristi, Felicitari pentru motocicleta. Poate pui si niste poze sa o vedem si noi, si completeaza-ti profilul. Ulei intra 2,4 L cu filtru schimbat, mai multe vezi aici: http://www.ta-deti.de/ta/transalp.html In legatura cu echipamentul, daca are protectii, e din material rezistent(Cordura, Gore-Tex, etc) cu aerisiri, captuseala etc, si-ti place , go for it. In legatura cu casca eu zic sa cauti ceva mai scump, pentru ca odata cu pretul creste si calitatea. Macar un Nolan, Airoh,Uvex, sau mai sus Shark, Shoei, Arai - parerea mea. Bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Unde gasesc toba Sebring pentru Transalp? Sau orice altfel de toba aftermarket? Vreau sa fie putin mai aerisita, asta a mea stock mi se pare gatuita cumva. Se poate curata? A mai schimbat cineva toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristimotor Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 CINE STIE DE CELE DOUA FILTRE DE AIER MICI DIN SPATELE RADIATOARELOR CARE DUC LA CARBURATOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 am fost uimit sa vad ce poate un transalp in offroad (nu enduro) Ahaaaa! Asta e cu totul altceva Offroadul si enduro sunt doua chestii bine delimitate Si eu am zis mai demult ca Transalpul e foarte versatil ma duc vineri in Austria, trec si pe la magazinul Louis din Viena sa-mi iau echipament, daca aveti nevoie de ceva de acolo, dati-mi de stire, si in masura in care pot va ajut. Vezi si tu preturile la casti integrale Dar nu din alea de 300 de euro Maxim 100 Mi-s curios sa vad cu cat e mai scumpe la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Vezi si tu preturile la casti integrale Dar nu din alea de 300 de euro Maxim 100 Mi-s curios sa vad cu cat e mai scumpe la noi da-i un PM lui Razvanheres, a fost de urand la Louis in Viena si stiu ca si-a luat casca... eu pot ajunge mereu sambata, dar a dracu se inchid amandoua magazinele pe la ora 13... tot ajung eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrPusca Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Salutare ! Am un Transalp din '99 adus din Italia , cam de 4 luni . Motoru' merge brici , sunt foarte multumit de el ... Azi am avut o mica problema ... nu a vrut sa porneasca (nu l-am mai pornit de o saptamana si azi cand am dat de buton , nu mai invartea , se auzea ca un carait cam din stanga bateriei ... curent parea sa aiba ) Nu am mai insistat , ca nu aveam timp ... mi s-a parut cam ciudat , ca pana acum mi-a pornit impecabil , chiar daca o lasam mai multe zile nepornita . Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta il rog sa-si dea cu parerea , ca diseara vreau sa vad ce are si sa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Salutare !Am un Transalp din '99 adus din Italia , cam de 4 luni . Motoru' merge brici , sunt foarte multumit de el ... Azi am avut o mica problema ... nu a vrut sa porneasca (nu l-am mai pornit de o saptamana si azi cand am dat de buton , nu mai invartea , se auzea ca un carait cam din stanga bateriei ... curent parea sa aiba ) Nu am mai insistat , ca nu aveam timp ... mi s-a parut cam ciudat , ca pana acum mi-a pornit impecabil , chiar daca o lasam mai multe zile nepornita . Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta il rog sa-si dea cu parerea , ca diseara vreau sa vad ce are si sa ... caraitul venea exact de la releul de pornire, care este situat exact in stanga bateriei. Uneori mai face figuri dar nu e motiv sa te ingrijorezi, al meu a mai facut figuri de genul sa ramana blocat pe ON si demarorul sa mearga in continuare ca nebunul, eu l-am desfacut (cineva a facut-o inaintea mea si a fost destul de usor) si l-am curatat, are un arc care se mai blocheaza daca e uzat. Probabil la tine nu facea contactul pe circuitul mare cum trebuie si resultau cateva scantei acolo -> carait - > curent insuficient pentru a invarti demarorul. Daca ai de gand sa desfaci releul (este capsat cu cleme laterale de tabla) fa-o cu mare grija, adica in momentul cand incepi sa tragi, fa-o foarte usor si fara sa bruschezi, treptat, in interior are firisoarele (litze) de la bobina care vin la cele doua contacte mari..... daca le rupi pe alea te-ai .... in fericire! Daca inca nu ai reusit sa o faci sa mearga, incearca mai intai sa verifici conexiunile releului cu bateria, sunt piulite de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 uite de ce-mi place mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 sal un nou posesor de transalp ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni 10mil toate si cat ulei intra la ta din 97 xl600v?????????? ms Mah mie mi s a parut fain lucrat Nitro desi nu stiu unde ai gasit tu la 10 mil. La www.atvrom.ro era geaca la vreo 3.7 si pantalonii la vreo 2.6... Eu am TCM si sunt f f multumit de el, Cordura 500D, captuseala etc. Ulei cum cineva a spus foarte bine cam 2.3-2.4 cu filtre. Cand am schimbat simeringul de la ambreiaj si a trebuit golit tot, mi au intrat aprox 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Problema: nu-mi merge cdi-ul la transalp.L-am dus la un tip care se pricepe si a mai reparat cdi de transalp;dar din pacate dupa 3 saptamani mi-a zis ca nu-l poate repara o piesa mica, un microci sau microcontroller sau ce o fi nu merge.Nu stiu ce sa fac,din pacate nu am acum 300de euroi ca sa-mi cumpar una noua... nu aveti cumva o schema a CDIului ca sa fac rost de piesa aia stricata,ca nicsi macar denumirea nu se stie,iar dupa o schema as putea sa identific. Am gasit una folosita pe ebay.com dar e pentru modelul din '89 oare se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 inca o solutie ar fi sa cumpar de undeva componenta stricata care nu se stie ce este exact de aceea as vrea o schema electrica pe componenta scrie 'B22' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 inca o solutie ar fi sa cumpar de undeva componenta stricata care nu se stie ce este exact de aceea as vrea o schema electrica pe componenta scrie 'B22' cauta pe linkurile puse de mine sau de altii, sigur sunt si poze cu schema CDI-ului, eu asa stiu. 100%. uite si link cu schema CDI http://www.transalp.de/technik/pd-technik/...en/zuendbox.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 (editat) CDI-uri de Transalp - se gasesc mai usor ca cele de Dominator! intre 3 euro - reconditionate si 133 de euro noi-noute: Intrebare- urgenta... Stie cineva- daca se POTRIVESTE CDI-ul de TRANSALP pe Dominator??? Intreb pt ca tocmai am gasit un CDI de transalp s'cod CI558 - iar mufele sunt IDENTICE ca cele de pe Dominator.. Plus ca virgula, codul e aprape identic cu cel de pe domi - care este CI554 .. Stiu ca transalpu e in 2, DAR am priceput ca ambele pistoane PRIMESC SCANTIEIE SIMULTAN... Ma puteti ajuta ? P.S - E urgent, ca trebuie in maxim 2 ore sa dau un raspuns daca il iau sau nu... ???? Editat Iulie 20, 2007 de gabii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belea Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 caraitul venea exact de la releul de pornire, care este situat exact in stanga bateriei. Uneori mai face figuri dar nu e motiv sa te ingrijorezi, al meu a mai facut figuri de genul sa ramana blocat pe ON si demarorul sa mearga in continuare ca nebunul, eu l-am desfacut (cineva a facut-o inaintea mea si a fost destul de usor) si l-am curatat, are un arc care se mai blocheaza daca e uzat. Probabil la tine nu facea contactul pe circuitul mare cum trebuie si resultau cateva scantei acolo -> carait - > curent insuficient pentru a invarti demarorul. Daca ai de gand sa desfaci releul (este capsat cu cleme laterale de tabla) fa-o cu mare grija, adica in momentul cand incepi sa tragi, fa-o foarte usor si fara sa bruschezi, treptat, in interior are firisoarele (litze) de la bobina care vin la cele doua contacte mari..... daca le rupi pe alea te-ai .... in fericire! Daca inca nu ai reusit sa o faci sa mearga, incearca mai intai sa verifici conexiunile releului cu bateria, sunt piulite de 6. eu te sfatuiesc mai inainte de a desface releul de pornire sa faci proba cu o baterie noua.Chiar daca ti se pare ca ai curent (claxon, lumini) este posibil ca pt pornire sa fie nevoie de mai mult.Eu am patit-o si am stricat un releu bun si a trebuit sa cumpar altul cind de fapt totul era de la baterie desi si mie mi s-a parut ca aveam curent in ea.Si totusi daca desfaci releul si nu te pricepi garantat strici ceva la el.Daca vrei am sa ma uit prin vechituri sa vad daca il mai am pe cel vechi sa vezi cum e inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 CDI-uri de Transalp - se gasesc mai usor ca cele de Dominator!intre 3 euro - reconditionate si 133 de euro noi-noute: Intrebare- urgenta... Stie cineva- daca se POTRIVESTE CDI-ul de TRANSALP pe Dominator??? Intreb pt ca tocmai am gasit un CDI de transalp s'cod CI558 - iar mufele sunt IDENTICE ca cele de pe Dominator.. Plus ca virgula, codul e aprape identic cu cel de pe domi - care este CI554 .. Stiu ca transalpu e in 2, DAR am priceput ca ambele pistoane PRIMESC SCANTIEIE SIMULTAN... Ma puteti ajuta ? P.S - E urgent, ca trebuie in maxim 2 ore sa dau un raspuns daca il iau sau nu... ???? s-ar putea sa mearga, nu stiu sigur, cred ca nu are importanta cand da scanteia, asta depinde de ce vine pe intrari.... daca legi intrarea CDI la Transalp si iesirea la Dominator s-ar putea sa conteze..( in caz ca ai ambele motociclete ), in rest NU. Intreaba-i pe cei cu dominator daca au mai facut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.