vintze Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Prin ,,combinatie", inteleg un schimb de mobre.Termenul ,,plimbare" are sensuri diferite pentru cele doua motociclete. hm, eu unul cred ca nu as da o mobra a carei intretinere se socoteste in mii de kilometri contra uneia care se intretine la sute de ore. bine, de fapt ba bag doar in vorba ca eu am si dereu deci sunt offtopic Editat Septembrie 23, 2009 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Acum cateva ore am reusit performanta sa ma izbesc cu ... un scuter. Cu 2 pasageri handicapati. Veneam cu vreo 70 la ora si ei in fata mea s-au hotarat sa faca stanga fara sa semnalizeze, unde? nu stiu, exact cand urma sa ii depasesc... I-am evitat cat am putut si i-am izbit in plin, au zburat in lateral si eu mi-am continuat drumul pe contrasens.... nici nu am cazut, am oprit mai incolo sa ma duc sa ma iau de ei... Nu au patit mare lucru, julituri in coate si genunchi, topcase rupt, maneta dreapta rupta. Speriati. Cica semnalizasera... hmmm. Eu, masca fata sparta jos, farul mai sus cu vreo 10cm... urechile carenelor de prindere rupte... ( N-am avut ce sa ma cert cu ei, au zis ca nu vor nimic, eu nu voiam nimic, eram putin cu musca pe caciula ca mergeam cam repede... Am remediat farul, l-am adus pe pozitie, masca urmeaza sa o lipesc, asta e.... Atentie la scutere! Acuma am transalp streetfighter, de dus tot m-am dus unde trebuia sa ma duc, dar fara carene... la 100 la ora te da vantul jos... nasol tare fara carene. I oras e faina tare, pare mai usoara si mai manevrabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Acum cateva ore am reusit performanta sa ma izbesc cu ... un scuter. Cu 2 pasageri handicapati. Veneam cu vreo 70 la ora si ei in fata mea s-au hotarat sa faca stanga fara sa semnalizeze, unde? nu stiu, exact cand urma sa ii depasesc... I-am evitat cat am putut si i-am izbit in plin, au zburat in lateral si eu mi-am continuat drumul pe contrasens.... nici nu am cazut, am oprit mai incolo sa ma duc sa ma iau de ei...Nu au patit mare lucru, julituri in coate si genunchi, topcase rupt, maneta dreapta rupta. Speriati. Cica semnalizasera... hmmm. Eu, masca fata sparta jos, farul mai sus cu vreo 10cm... urechile carenelor de prindere rupte... ( N-am avut ce sa ma cert cu ei, au zis ca nu vor nimic, eu nu voiam nimic, eram putin cu musca pe caciula ca mergeam cam repede... Am remediat farul, l-am adus pe pozitie, masca urmeaza sa o lipesc, asta e.... Atentie la scutere! Acuma am transalp streetfighter, de dus tot m-am dus unde trebuia sa ma duc, dar fara carene... la 100 la ora te da vantul jos... nasol tare fara carene. I oras e faina tare, pare mai usoara si mai manevrabila... naÂşpa moment. bine că eÂşti tu întreg... eu mi-am zdrelit carenele la Codlea, cu băieții de acolo + Angi bonus. Dar m-am distrat de m-am cacao pe mine Editat Septembrie 23, 2009 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Honda Transalp...de vanzare... http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=237389 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Cei care aveti in trusa se scule cheia de bujii originala de TransALP , aveti mare grija de ea ca ii "AUR" Acuma am schimbat bujiile la mine si am reusit sa le fara sa desfac nimica la motor. Ii adevarat ca totul ii la limita, dar se poate. Am avut noroc ca a are fratemio in trusa lui de scule de la modelu de 650. Doar 2 bujii is mai complicat de scos. Lateralele ii simplu. Is la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Pfff zi unde o lasi la noapte ca vin sa ti-o fur nu am gasit nici unde asa ceva....de pe net is pre groase in carne...nu le pot baga...am fost la STIHL la drujbe si am luat una...am sa o modific putin sa o pot folosi... Cheie bujii de 18 lunga si subtire...e o raritate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Pfff zi unde o lasi la noapte ca vin sa ti-o fur Cu restul sculelor sub seaua de la TransALP`ul lui fratemio Furi tot motoru Chiar a fost gandita bine acea cheie ... face mult sa poti schimba fara sa desfaci nimica la motor. Am auzit pe altii care si-au desfacut carene , rezervor ... ca nu ajungeau nici cum sa le scoata, bujiile. Eu le-am schimbat dupa 36.000 km, facuti de mine ( nu stiu cat a mai umblat anteriorul proprietar cu aceste bujii.) Am zis ca ar fi cazu sa le schimb , dar nu simt nici o diferenta ! Nici nu aveam cum sa simt din moment ce merge totul perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect. Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect. Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere. Nu ii bujia asta ce zici tu. Si mie imi face asa la rece. Daca bag shocu imediat innapoi si nu il las 1-2-3 min, atunci si mie imi da un rateu dinala cum zici tu. Eu zic ca ii de la aer ceva. Shocu iti inchide aeru... el nefiind tras , trage aer rece si tusheste Eu zic sa nu iti schimbi nimica... poti sa le iei daca vrei sa le ai acolo ! Si daca vreodata o sa simti ceva ca ii in neregula si crezi ca ar putea fi de la bujii schimbale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Cei care aveti in trusa se scule cheia de bujii originala de TransALP , aveti mare grija de ea ca ii "AUR" Acuma am schimbat bujiile la mine si am reusit sa le fara sa desfac nimica la motor. Ii adevarat ca totul ii la limita, dar se poate. Am avut noroc ca a are fratemio in trusa lui de scule de la modelu de 650. Doar 2 bujii is mai complicat de scos. Lateralele ii simplu. Is la indemana. Aoleu Gogule, dar sa stii ca bujiile se mai si curata din cand in cand... Cel putin in poza din dreapta aia arata a nescoasa de pe motor de cand e ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Shocu iti inchide aeru... el nefiind tras , trage aer rece si tusheste Asa o fi la Dacie La TA si la multe alte motociclete, socul deschide traseul benzinei care vine prin jiclorul special instalat in camera de nivel constant Volumul de aer e neschimbat Datorita acestei metode, turatia motorului creste fara sa fie nevoie de acceleratie La carburatoarele care inchid aerul, exista si un mecanism care mareste turatia de mers in gol in momentul in care tragi socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Aoleu Gogule, dar sa stii ca bujiile se mai si curata din cand in cand... Cel putin in poza din dreapta aia arata a nescoasa de pe motor de cand e ea... Stiu ca nu au fost scoase bujiile Cel putin de cand ii motoru la mine. Oricum nu se simte diferenta intre cele " murdare " ce le-am avut si astea noi. Mesaj completat Asa o fi la DacieLa TA si la multe alte motociclete, socul deschide traseul benzinei care vine prin jiclorul special instalat in camera de nivel constant Volumul de aer e neschimbat Datorita acestei metode, turatia motorului creste fara sa fie nevoie de acceleratie La carburatoarele care inchid aerul, exista si un mecanism care mareste turatia de mers in gol in momentul in care tragi socul Aha , bine ca ne-ai lamurit. Eu asa stiam ca inchide aerul. Dar vad tu esti mai documentat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Aha , bine ca ne-ai lamurit. Eu asa stiam ca inchide aerul. Dar vad tu esti mai documentat ! Ei, nu e chiar asa Unele chestii le stiu eu mai bine, altele voi De aia suntem pe forum, sa ne discutam si sa ne corectam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) Salut, de saptamana trecuta sunt si eu posesor de Transalp, am luat un 650 adus din Italia, cu mecanica in stare buna spre foarte buna, mici semne de ici pe colo, dar nimic ce nu poate fi rezolvat. I-am tras o revizie elementara, filtre (ulei, aer), ulei si placute fata, si pe zi ce trece ma indragostesc din ce in ce mai mult de motoreta... E maricica, dar nu impractica, am 1.88 si aproape suta de kile, si desi sunt incepator nu am probleme in a o manevra, mi se pare o motocicleta polivalenta si comoda la drum intins. Desi am citit in mare parte forumul de transalp si in general forumul motociclism.ro, (sunt membru vechi, dar nepostant), mai revin cu niste mici intrebari. Deocamdata i-am pus un Motul 5100 10W-40, am vazut ca multa lume il recomanda, mecanicii, excelenti de altfel, mi-au recomandat Yacco tura viitoare, ce ziceti? Si o intrebare care are legatura in general cu motoretele si nu neaparat cu transalpul, dar o pun aici, ca am vazut ca pe acest thread sunt multi veterani ai forumului si poate imi da cineva un sfat... sau ma trimite la un specialist priceput... Motoreta a venit cu o alarma Fox pusa pe ea (probabil o chinezarie, vanduta sub brandul Fox in italia), care a mers bine cateva zile, dar la un moment dat a cam luat-o razna, in sensul in care am declansat-o din greseala, si nu am putut sa o mai opresc din niciuna din cele 2 telecomenzi, s-a oprit acustica singura, dar au ramas toate semnalizarile clipind, si pornirea motorului blocata. Dupa vreo 5 minute cand am vazut ca nu se mai opreste am scos alimentarea alarmei de la baterie sa nu o termine cu "avaria" (am vazut ca bateria e destul de anemica, ca dimensiuni) si am facut override pe protectia de motor ca sa-l pot folosi. Acu vine si intrebarea... aveti stiinta de cineva care se pricepe la jucarii din astea? sau sa pun mana si sa cumpar o alarma mai "desteapta"? Am vazut un SPY M800 care-mi face cu ochiul, dar inca nu stiu daca asigura montaj si in Bucuresti. Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat! Editat Septembrie 28, 2009 de LEXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 http://www.transalp.ro/forum/ce-ulei-folosim-t28.html uite aici un mic topic dedicat uleiurilor Personal merg pe Motul 5100 10w40 de ~ 8500 km ...nu am ce sa ii reprosez pana acuma , l-am schimbat la 6000km ...trebuia la 5000 km data viitoare stiu.Cand l-am laut am avut in el ceva Castrol nush ce...ca am aruncat tot desi era nou uleiul omul mi-a aratat cutia si cum a schimbat filtru si uleiul dupa max 1500 km am pus alt filtru si am aruncat tot uleiul pur si simplu nu mia placut cum se aude si cum schimb vitezele si cum gasesc 0 . Am gasit in Motul 5100 10w40 ce am nevoie de la un ulei pret cum se comporta motorul ...nu am de gand sa caut altceva pt mine subiectul ulei a fost inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Atunci pe 5100 raman si eu, intr-adevar se aude altfel motorul, si de schimbat schimba muult mai bine, plus ca inainte aveam greutati in a gasi neutru cu motorul incins, iar acum schimba impecabil indiferent de temperatura. Sa speram ca gasesc si un cunoscator in ale alarmelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat! Vezi ca Bucurestiul e plin de transalpuri si transalpisti baga un ochi pe transalp.ro si vei vedea despre ce e vorba P.S. Asfalt??? cui ii trebuie asfalt cand ai Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Atunci pe 5100 raman si eu, intr-adevar se aude altfel motorul, si de schimbat schimba muult mai bine, plus ca inainte aveam greutati in a gasi neutru cu motorul incins, iar acum schimba impecabil indiferent de temperatura.Sa speram ca gasesc si un cunoscator in ale alarmelor io sunt pe repsol si sunt f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Stricati orzul pe gaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Stricati orzul pe gaste. Salut tuturor Am si eu o HONDA DEAUVILLE si dupa cum se stie imprumuta acelasi motor de la Transalp si i-am bagat ca ulei, MOTUL 7100 10W-40 si vreau sa zic ca este foarte bun. Inainte am bagat 5100 tot 10W-40 si mi s-a parut si acesta foarte bun, usurinta in schimbarea vitezelor, motorul merge foarte rotund si intr-un cuvant vi-l recomanda si voua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect. Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere. Si la mine se intampla la fel, La 1700 de rot, neincalzita mai da niste rateuri, Eu ii fac inclazirea din acceleratie, <inca nu am inceput sa folosesc socul> la 2000 rot min. Poate are legatura cu graficul ala la care umbla Belbody, cu avansul controlat de Cdi, din cate am retinut , la 1700 rot, incepea sa intre in actiune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut, de saptamana trecuta sunt si eu posesor de Transalp, am luat un 650 adus din Italia, cu mecanica in stare buna spre foarte buna, mici semne de ici pe colo, dar nimic ce nu poate fi rezolvat. I-am tras o revizie elementara, filtre (ulei, aer), ulei si placute fata, si pe zi ce trece ma indragostesc din ce in ce mai mult de motoreta... E maricica, dar nu impractica, am 1.88 si aproape suta de kile, si desi sunt incepator nu am probleme in a o manevra, mi se pare o motocicleta polivalenta si comoda la drum intins. Desi am citit in mare parte forumul de transalp si in general forumul motociclism.ro, (sunt membru vechi, dar nepostant), mai revin cu niste mici intrebari.Deocamdata i-am pus un Motul 5100 10W-40, am vazut ca multa lume il recomanda, mecanicii, excelenti de altfel, mi-au recomandat Yacco tura viitoare, ce ziceti? Si o intrebare care are legatura in general cu motoretele si nu neaparat cu transalpul, dar o pun aici, ca am vazut ca pe acest thread sunt multi veterani ai forumului si poate imi da cineva un sfat... sau ma trimite la un specialist priceput... Motoreta a venit cu o alarma Fox pusa pe ea (probabil o chinezarie, vanduta sub brandul Fox in italia), care a mers bine cateva zile, dar la un moment dat a cam luat-o razna, in sensul in care am declansat-o din greseala, si nu am putut sa o mai opresc din niciuna din cele 2 telecomenzi, s-a oprit acustica singura, dar au ramas toate semnalizarile clipind, si pornirea motorului blocata. Dupa vreo 5 minute cand am vazut ca nu se mai opreste am scos alimentarea alarmei de la baterie sa nu o termine cu "avaria" (am vazut ca bateria e destul de anemica, ca dimensiuni) si am facut override pe protectia de motor ca sa-l pot folosi. Acu vine si intrebarea... aveti stiinta de cineva care se pricepe la jucarii din astea? sau sa pun mana si sa cumpar o alarma mai "desteapta"? Am vazut un SPY M800 care-mi face cu ochiul, dar inca nu stiu daca asigura montaj si in Bucuresti. Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat! să-ți trăiască mobra. eu am pus motorex semisintetic. cât despre alarmă, parcă userul l.u.v. se ocupa chiar de chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Stricati orzul pe gaste. Korekt Cand e uzata cutia de viteze poti sa bagi si mama uleiurilor, tot naspa merge cutia 10W40 sa fie, oricum, producatori adevarati sunt extrem de putini, restul sunt un fel de reselleri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 V-am zis mai devreme de nenea din Austria cu TA din 1987 care baga numai cel mai ieftin ulei mineral... 10W40. Am mers cu motoreta si merge superb. Altceva, am mers cu motoreta pe care o sa o cumpar sa o dezmembrez, un TA "modificat" pentru offroad, vreau sa zic ca ii mergea cutia muult mai finut ca la a mea... si pun pariu ca nenea ala baga cel mai naspet ulei existent pe piata.... In manual scrie clar "ulei mineral sau semisintetic 10W40"... Tot ce este peste e redundant, motorul nu va merge mai bine si nici nu va tine mai mult. Schimbat la timp si mentinut la nivel mereu cred ca orice ulei isi face treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Care e viteza de croaziera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.