Sari la conținut

Postări Recomandate

:alcy:

 

La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU.....

asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce.

 

Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta...

 

Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana..

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

TransALP`u are limitele lui de OFF`Road... pana nu dai de noroaie dinalea la care nu ai ce sa-i mai faci ca se duce unde si cum vrea motoru... ii ok.

Ai specificat bine mai sus.. pietre, mai o iarba, o panta ( USCATA ), denivelari gen borduri etc... in principiu sa fie USCAT !!!

 

Eu is de parere ca pe unde se baga UN BAIAT anume cu un TransALP din 87 tot acel BAIAT se baga si modelul 92 , 97 , 2001 , 2008 sau ce model mai vreti.

 

Pe forum gasesti pareri diferite pentru ca sunt oameni diferiti... da nu cred ca ar fi mai prost cu ceva ala nou fata de ala vechi ... De as avea banii in mana , fara nici o ezitare as lua modelul nou !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce.

 

Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta...

 

Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana..

Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA.

Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat.

Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi..

 

lăsând la o parte că Âşi eu cunosc niÂşte băieți (Âşi nu numai eu :alcy: ) care m-au dus la Codlea pe unde nici nu am visat, Âşi care făceau cu TA-ul :D niÂşte chestii pe care a trebui să le fac Âşi eu ca să nu mă pierd :bow: mă alătur Âşi eu celor care consideră berea inutilă la fel de gustoasă ca cea cu alcool. Adică, 700-le este o tentativă (nereusită, Âşi din punctul meu de vedere) de a duce TA-ul peste piața câÂştigată de VStorm. Dar asta înseamnă că nu este pentru offroad. Bogdan, mă bucur că eÂşti un entuziast al noului model, Âşi dacă nu ne-am certa pe aici ne-am plictisi. deci, care-i mai bună? cea cu alcool sau cea fără?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiunea care ma irita pe mine este ca toti o vorbiti de rau fara macar sa o fi probat-o.. :alcy:

Calariti-o si voi si apoi mai vorbim. Lasati ca-cum arata, trebe probata.

Si nu, nu m-a platit Honda sa o sustin, pur si simplu e faina. Dar nu in poze, laiv...

Mesaj completat

Pfff, mi-am adus aminte ce am vazut si ce m-a surprins la noul motor de TA.. NU are 2 bujii pe cilindru ca stramoasele lui...

deci dupa parerea mea 1 minus la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa recunosc ca nu am avut ocazia sa incerc noul TA. Deci, am sa vorbesc doar din datele tehnice.

 

Am luat ca exemplu TAurile 650 (2006) si 700 (2008).

La motor nu prea avem ce spune. Noul TA, cu 60 cai si 60 Nm comparativ cu 55 cai si 56 Nm, e clar ceva mai viguros.

Acum, cursa suspensiei la noul TA e de 177mm fata si 173 spate, comparativ cu 200 fata si 172 spate pentru TAul de 650. Garda la sol pentru cel nou e de 177mm si la cel vechi de 192.

Diferenta intre rotile de 19 si 21 exista, dar la cat de "enduro" sunt cele doua TAuri, aceasta diferenta se face prea putin importanta. Se merge excelent pe coclauri si cu roata de 19 (si asta spun din proprie experinta).

Pline de carene din plastic sunt ambele, asa ca aici nu e nicio diferenta.

 

Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi.

 

Cred ca aici mai mult cantareste melancolia unora care se "tem" de noutate.

 

Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road.

 

Numai bine :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi.

...

Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road.

 

Numai bine ;)

Cam asa cred ca au gandit si cei de la Honda cand l-au facut: au luat un grup reprezentativ si or fi intrebat oamenii "mah, voi ce vreti, sa va dati cu TA_ul prin coclauri? sau vreti doar capabilitati off-road?". Simplu, de ce sa te limitezi si sa faci o mobra off road daca 95% din timp e folosita on road? A mea are 26000 din care poate 1000 pe coclauri...

Mie imi place ta-ul nou. Nu m-am dat cu el, dar estetic este reusit. Mai putin culoarea aia galbena, dar asta tine de gusturi :).

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti in poza asta, a mea si cea noua cu care m-am jucat si eu un pic..

 

pare mai mica? mai naspa?

 

post-7046-1258765770_thumb.jpgpost-7046-1258765823_thumb.jpg

 

 

brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

 

 

eu cred ca o strica culoarea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 chestii care nu imi plac, de fapt una, a doua e mai mai mult o chestie psihica cred si anume ca nu e japoneza pur sange ;)

prima, e roata de 19, la fel ca vintze sar chiar foarte multe borduri, si urc si cobor foarte multe trepte in mizeria asta de Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] mai suplă mai cu vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan...

 

 

ba ce buna a fost asta " e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... " :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1

Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate?

Sau deja traseele tind catre hard enduro.

Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA?

 

LE: vad ca are si ceva reusite:

http://www.youtube.com/watch?v=HHHBApat0Cs&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=c5BVEI8Qk7A...feature=related

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseele sunt deja spre enduro clar - cu orice vaca patesti asa daca e UD.

Daca e uscat urci fara probleme cu oricare.

Mesaj completat

L edit: Vad ca omul e perseverent.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cred ca singura problema mai delicata la toate TA-urile este scutul de plastic. Iar la ultimul model, catalizatorul (650-ul are?).

La a mea, am descoperit ca am scutul de aluminiu usor indoit pe una dintre margini.

Iar cricul central, de la cate lovituri a primit si-a pierdut format usor indoita, a devenit perfect drept si m-am trezit cu motocicleta ca mi-a picat de pe el. Un catalizator in zona respectiva, garantat, si-ar fi injumatatit volumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1

Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate?

Sau deja traseele tind catre hard enduro.

Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA?

In nici un caz nu cred ca ar fi vrut omu sa faca de ras noul TransALP. Ajunge sa prinzi noroi dinala moale 1-2 cm, si la kilele TransALP`ului numai ai ce sa faci, mai ales pe urcari. In plus de asta in filmari niciodata nu se vede panta reala, o vezi mai lina de obicei.

 

Posibil ca daca ar avea cauciucuri de cross l-ar ajuta, si un plus de experienta! Mi se pare ca se descurca totusi destul de bine si imi place ca nu se da batut. :D

 

Uitati-va la asta , e Africa Twin nu TransALP ... dar sa vedeti ca se poate cu o vaca mare daca sta omu potrivit pe moto. (intra`devar e uscata panta ! )

 

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cauciucuri pentru TRANSALP : un set MICHELIN ANAKE 80% - pret 200 ron (se vind si separat la 100 ron bucata)

 

Heidenau K60 pentru spate 70% - pret 70 ron

 

fotografiile descarcabile de aici http://www.fotok.ro/transalp.zip

 

trimit oriunde in tara ramburs cu posta romana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu cred ca ar fi vrut omu sa faca de ras noul TransALP. Ajunge sa prinzi noroi dinala moale

Daca era ud nu urca nici asta in 10 milioane de ani...

Ceva in genul, dar nu asa de abrupt recunosc, dar apropiat, am urcat si eu insotit de Nae cu Transalpul lui cel nou... Si tot in genul am urcat cu tot cu pasager cu alta ocazie... dar USCAT!

Pe ud cred ca nu urca nici o vaca.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare

 

Iaca vin si eu cu doo probleme la care nu am gasit explicatia... inca... poate ma ajutati voi:

 

1. problema 1 - legata de uzura inegala pe anvelopa spate

2. problema 2 - legata de un comportament nelalocul lui al indicatorului HISS

 

So... :( ?!?

Salut, ma bag si eu k ...musk....

Ia in calcu si faptul ca noi circulam pe dreapta si ca toate shoselele de la noi sunt inclinate catre dreapta si la o exploatare predominant on este firesc sa apara uzura putin mai accentuata a partii stangi a oricarui cauciuc(moto) caci corectam inclinarea drumurilor noastre de kko... :angry:

 

La problema no 2.....nu poci raspunde caci nu sunt posesor de HIS :D

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa imi spuna despre rulmentul de la ambreiaj - cote, pret, si de unde?

Transalp de 99

La care rulment te referi?

 

La cel pe care apasa parghia de debreiere? Cel micut?

 

Ala este un rulment obisnuit radial, cand o sa desfaci o sa vezi de care este, ala il gasesti oriunde, are o cota cat se poate de normala, nu e un rulment special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...