badogistu Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor. Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta. Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta.Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte. La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU..... Cu toate ca drumul este pe asfaltate si podul e gata mai sunt portiuni destul faine....Eu cel putin am raschetat...de cate ori cricul central. TA nou e mai joasa dupa cum am obervat,dar asta nu inseamna ca nu-i bun de off.Dar nu asa de bun ca si precedentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU..... asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce. Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta... Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana.. Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA. Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat. Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi.. Editat Noiembrie 19, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA. Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat. Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi.. TransALP`u are limitele lui de OFF`Road... pana nu dai de noroaie dinalea la care nu ai ce sa-i mai faci ca se duce unde si cum vrea motoru... ii ok. Ai specificat bine mai sus.. pietre, mai o iarba, o panta ( USCATA ), denivelari gen borduri etc... in principiu sa fie USCAT !!! Eu is de parere ca pe unde se baga UN BAIAT anume cu un TransALP din 87 tot acel BAIAT se baga si modelul 92 , 97 , 2001 , 2008 sau ce model mai vreti. Pe forum gasesti pareri diferite pentru ca sunt oameni diferiti... da nu cred ca ar fi mai prost cu ceva ala nou fata de ala vechi ... De as avea banii in mana , fara nici o ezitare as lua modelul nou !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 asta e cu totul altceva, si e de inteles.. mobra noua, rate la banca, mai stiu eu ce. Dar baiatul pe care il stiu eu, nu are prejudecati de genul acesta... Nu vreau sa fac pe grazvul, dar transalpul vechi e destul de greu si nu ai ce mare enduro sa faci cu el. Eu am o padurice si niste coclauri pe langa unde locuiesc, si de multe ori am ajuns in situatii unde nu mai ai ce sa-i faci... de genul pe o panta de 15 grade, padure, copaci stanga sant dreapta, cu fata la vale, NU MAI AI CUM SA INTORCI SAU SA DAI CU SPATELE.. ei atunci ce faci cu TA-ul? O lasi acolo si chemi 2 prieteni sa te traga afara. O caprita o iei de cadru si o intorci cu mana.. Deci va rog sa incetati cu marile valente enduro ale ta-ului care NU EXISTA. Da, poti sa mergi pe pietre, da poti sa mergi pe iarba, da, poti sa mergi pe forestier, da, poti sa sari bordura... dar cam atat. Si asta le faci si cu vechiul TA si cu noul TA, si cu 650-u si cu minsku si cu mobra si cu ce mai vreti voi.. lăsând la o parte că Âşi eu cunosc niÂşte băieți (Âşi nu numai eu ) care m-au dus la Codlea pe unde nici nu am visat, Âşi care făceau cu TA-ul niÂşte chestii pe care a trebui să le fac Âşi eu ca să nu mă pierd mă alătur Âşi eu celor care consideră berea inutilă la fel de gustoasă ca cea cu alcool. Adică, 700-le este o tentativă (nereusită, Âşi din punctul meu de vedere) de a duce TA-ul peste piața câÂştigată de VStorm. Dar asta înseamnă că nu este pentru offroad. Bogdan, mă bucur că eÂşti un entuziast al noului model, Âşi dacă nu ne-am certa pe aici ne-am plictisi. deci, care-i mai bună? cea cu alcool sau cea fără? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Sa bei bere fara alcool e ca si cum ai mirosi o floare cu masca de gaze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Chestiunea care ma irita pe mine este ca toti o vorbiti de rau fara macar sa o fi probat-o.. Calariti-o si voi si apoi mai vorbim. Lasati ca-cum arata, trebe probata. Si nu, nu m-a platit Honda sa o sustin, pur si simplu e faina. Dar nu in poze, laiv... Mesaj completat Pfff, mi-am adus aminte ce am vazut si ce m-a surprins la noul motor de TA.. NU are 2 bujii pe cilindru ca stramoasele lui... deci dupa parerea mea 1 minus la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 In primul rand trebuie sa recunosc ca nu am avut ocazia sa incerc noul TA. Deci, am sa vorbesc doar din datele tehnice. Am luat ca exemplu TAurile 650 (2006) si 700 (2008). La motor nu prea avem ce spune. Noul TA, cu 60 cai si 60 Nm comparativ cu 55 cai si 56 Nm, e clar ceva mai viguros. Acum, cursa suspensiei la noul TA e de 177mm fata si 173 spate, comparativ cu 200 fata si 172 spate pentru TAul de 650. Garda la sol pentru cel nou e de 177mm si la cel vechi de 192. Diferenta intre rotile de 19 si 21 exista, dar la cat de "enduro" sunt cele doua TAuri, aceasta diferenta se face prea putin importanta. Se merge excelent pe coclauri si cu roata de 19 (si asta spun din proprie experinta). Pline de carene din plastic sunt ambele, asa ca aici nu e nicio diferenta. Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi. Cred ca aici mai mult cantareste melancolia unora care se "tem" de noutate. Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ...Una peste alta, cu doar 23 mm in minus pe cursa fata si 15 mm pentru garda la sol, noul TA, sincer, cred ca intra si merge absolut oriunde ar putea intra si cel vechi. ... Deasemenea cred ca pentru cumparatorul de TA noua motocicleta e mai buna deoarece, cu cateva exceptii, marea majoritate foloseste motocicleta preponderent pe drumurile asfaltate, rare si simple fiind escapadele off road. Numai bine Cam asa cred ca au gandit si cei de la Honda cand l-au facut: au luat un grup reprezentativ si or fi intrebat oamenii "mah, voi ce vreti, sa va dati cu TA_ul prin coclauri? sau vreti doar capabilitati off-road?". Simplu, de ce sa te limitezi si sa faci o mobra off road daca 95% din timp e folosita on road? A mea are 26000 din care poate 1000 pe coclauri... Mie imi place ta-ul nou. Nu m-am dat cu el, dar estetic este reusit. Mai putin culoarea aia galbena, dar asta tine de gusturi . Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Vedeti in poza asta, a mea si cea noua cu care m-am jucat si eu un pic.. pare mai mica? mai naspa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Vedeti in poza asta, a mea si cea noua cu care m-am jucat si eu un pic.. pare mai mica? mai naspa? brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 brrr, e îngrozitoare. în prima poză până Âşi stăpânul i-a acoperit anomalia aia de roată de 19. iar în a doua se vede ca Âşi cum nu ar fi, tocmai ca să nu se vadă cât de naÂşpa e pe offroad. m-ai convins eu e urâtă. aia albastră e mai sexy, mai suplă mai ci vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... eu cred ca o strica culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 sunt 2 chestii care nu imi plac, de fapt una, a doua e mai mai mult o chestie psihica cred si anume ca nu e japoneza pur sange prima, e roata de 19, la fel ca vintze sar chiar foarte multe borduri, si urc si cobor foarte multe trepte in mizeria asta de Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Tot cel clasic isi spune cuvantul nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 [...] mai suplă mai cu vinoncoace. ce să mai... e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... ba ce buna a fost asta " e ca Âşi cum le-am compara pe marlilyn monroe cu linsday lohan... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Tot cel clasic isi spune cuvantul nu ? perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1 Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate? Sau deja traseele tind catre hard enduro. Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA? LE: vad ca are si ceva reusite: http://www.youtube.com/watch?v=HHHBApat0Cs&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=c5BVEI8Qk7A...feature=related Editat Noiembrie 26, 2009 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Traseele sunt deja spre enduro clar - cu orice vaca patesti asa daca e UD. Daca e uscat urci fara probleme cu oricare. Mesaj completat L edit: Vad ca omul e perseverent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Cred ca singura problema mai delicata la toate TA-urile este scutul de plastic. Iar la ultimul model, catalizatorul (650-ul are?). La a mea, am descoperit ca am scutul de aluminiu usor indoit pe una dintre margini. Iar cricul central, de la cate lovituri a primit si-a pierdut format usor indoita, a devenit perfect drept si m-am trezit cu motocicleta ca mi-a picat de pe el. Un catalizator in zona respectiva, garantat, si-ar fi injumatatit volumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=HHHBApat0Cs&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=c5BVEI8Qk7A...feature=related Imi place baiatul. E cum trebuie Apropo, sambata bag o tura prin padurile de pe langa Buc. Daca vreti sa veniti, dati un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=85nHKTNszvQ...feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Wyzc_5sD3j4&NR=1 Credeti ca vechiul TA s-ar fi descurcat mai bine? Sau are cauciucuri inadecvate? Sau deja traseele tind catre hard enduro. Ori respectivul doar vrea sa faca de cacao noul TA? In nici un caz nu cred ca ar fi vrut omu sa faca de ras noul TransALP. Ajunge sa prinzi noroi dinala moale 1-2 cm, si la kilele TransALP`ului numai ai ce sa faci, mai ales pe urcari. In plus de asta in filmari niciodata nu se vede panta reala, o vezi mai lina de obicei. Posibil ca daca ar avea cauciucuri de cross l-ar ajuta, si un plus de experienta! Mi se pare ca se descurca totusi destul de bine si imi place ca nu se da batut. Uitati-va la asta , e Africa Twin nu TransALP ... dar sa vedeti ca se poate cu o vaca mare daca sta omu potrivit pe moto. (intra`devar e uscata panta ! ) Editat Noiembrie 26, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Vand cauciucuri pentru TRANSALP : un set MICHELIN ANAKE 80% - pret 200 ron (se vind si separat la 100 ron bucata) Heidenau K60 pentru spate 70% - pret 70 ron fotografiile descarcabile de aici http://www.fotok.ro/transalp.zip trimit oriunde in tara ramburs cu posta romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) In nici un caz nu cred ca ar fi vrut omu sa faca de ras noul TransALP. Ajunge sa prinzi noroi dinala moale Daca era ud nu urca nici asta in 10 milioane de ani... Ceva in genul, dar nu asa de abrupt recunosc, dar apropiat, am urcat si eu insotit de Nae cu Transalpul lui cel nou... Si tot in genul am urcat cu tot cu pasager cu alta ocazie... dar USCAT! Pe ud cred ca nu urca nici o vaca. Editat Noiembrie 27, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 1400 EURO Salut. Mai ai transalpul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.