dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Salutare. Cine imi poate oferi doua fotografii la rezolutie buna a unui ghidon de MZ, cu manetele si mecanismul de accelerare si a unui carburator de Simson Sport (originale)? Multumesc. cobor in atelier si fac foto in afara de chidon la mz sau sismon nui mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 cobor in atelier si fac foto in afara de chidon la mz sau sismon nui mare diferenta. Carbul de simson are un gat cu flansa sau flansa face parte din corpul carburatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) cobor in atelier si fac foto in afara de chidon la mz sau sismon nui mare diferenta. in afara de ghidon cum spuneam nui mare diferenta: primele 2 sau folosit pe sport,cel din mijloc mai mult pe awo dupa anul de fabricatie 55, pina in 55 sau folosit modelul cu subarul patrat,ultimul e de mz.se observa diferentele la carb simson sau mz destul de clar. pina gasesti ce ai nevoie pt. a completa ghidonul poti pune de awo sau de ij56,ij49 care sint mult mai bune la material fata de cele de simson sau mz. vezi in poza exact cum e la ij56,ij49,awo cu mici diferente la manetute,la awo sint din aluminiu la ij metal. gitul face parte din corp la simson,sau mai facut adaptari la modleul de care spui tu..de pe mz puse pe simson.. Editat Noiembrie 25, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 chit de reparatie carburator ij 56 se mai gaseste? sau chit carb.jicov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 chit de reparatie carburator ij 56 se mai gaseste? pt modelul k28 e greu de gasit kit..nam vazut niciodata,se poate face dar trebuie meseriasi bun cu scule destepte....daca te uiti in poza cu carburatoarele cel din mijloc e reconditionat in germania,e facut super adevarat schimbat tot si alt subar facut...dar a si costat ceva 120 de euro. depinde ce ai uzat la k28 ca mai am eu ceva carb. de ij56..dar recomand k65 sau k68 sa vezi ce diferenta mare este,nu se compara cu k28 care din pacate are uzuri mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 pt modelul k28 e greu de gasit kit..nam vazut niciodata,se poate face dar trebuie meseriasi bun cu scule destepte....daca te uiti in poza cu carburatoarele cel din mijloc e reconditionat in germania,e facut super adevarat schimbat tot si alt subar facut...dar a si costat ceva 120 de euro. depinde ce ai uzat la k28 ca mai am eu ceva carb. de ij56..dar recomand k65 sau k68 sa vezi ce diferenta mare este,nu se compara cu k28 care din pacate are uzuri mari... stiu Dani ,k65 am pe ij 56 de la tine, dar am 1buc.k28 si un jicov uzate, am intrebat de curiozitate daca se mai gaseste pentru ele ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) stiu Dani ,k65 am pe ij 56 de la tine, dar am 1buc.k28 si un jicov uzate, am intrebat de curiozitate daca se mai gaseste pentru ele ceva. salutarile mele .ma prind mai greu,vb. cu multa lume si greu va mai recunosc... greu de gasit kit pt k28 din pacate..eu caut..am vazut ca se gasesc acuma kituri pt carb.k301 si posibil sa apara si pt k28 kit..cine stie...dar ma indoiesc..buba e la ele ca se uzeaza carcasa si joaca subarul ca naiba... nu te ajuta tare un kit..daca sint uzuri la carcasa si subar.. din 4 carb.k28 abia am resuit sa fac unul, dar nu mege cum trebuie..dar sti cum e..e original si da bine pe moto Editat Noiembrie 25, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) ....daca te uiti in poza cu carburatoarele cel din mijloc e reconditionat in germania,e facut super adevarat schimbat tot si alt subar facut...dar a si costat ceva 120 de euro. doar vreo 80euro si 3luni costa o resuscitare...dar na,mai uita lumea Editat Noiembrie 25, 2011 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 salutarile mele .ma prind mai greu,vb. cu multa lume si greu va mai recunosc... greu de gasit kit pt k28 din pacate..eu caut..am vazut ca se gasesc acuma kituri pt carb.k301 si posibil sa apara si pt k28 kit..cine stie...dar ma indoiesc..buba e la ele ca se uzeaza carcasa si joaca subarul ca naiba... nu te ajuta tare un kit..daca sint uzuri la carcasa si subar.. din 4 carb.k28 abia am resuit sa fac unul, dar nu mege cum trebuie..dar sti cum e..e original si da bine pe moto multumesc mult Dany numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 doar vreo 80euro si 3luni costa o resuscitare...dar na,mai uita lumea sa sti ca asai le incurc cu pretul la ambelaj.. ca am facut si un ambelaj si ma costat 120 epuroi. la aia 80 daca pui transportul se ajunge pe la 100 epuroi daca nu mai bine,in cazul meu am fost norocos.. ca nam mai platit transportul in plus..sti tu mai bine, ca doar tu lai dus la facut sa sti ca asai le incurc cu pretul la ambelaj.. ca am facut si un ambelaj si ma costat 120 epuroi. la aia 80 daca pui transportul se ajunge pe la 100 epuroi daca nu mai bine,in cazul meu am fost norocos.. ca nam mai platit transportul in plus..sti tu mai bine, ca doar tu lai dus la facut am platit pt.2 chei de contact 9 euro transportul,pt un carb. era mult mai scump sigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 au fost 2 carburatoare defapt si din pacate nu am mai putut sta ca sa le astept.s-a miscat greu de tot treaba si abia dupa 3 luni a trimis pachetul in tara cu vreo 30 de euro parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) chit de reparatie carburator ij 56 se mai gaseste? sau chit carb.jicov Ai o poza aici /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=622050 cu un carburator K-28 reparat romaneste acum ceva ani buni. Bucsat cu fier si in interior si in exterior (am si unul bucsat cu bronz - doar in interior - dar are o uzura mai mare). Deci se poate si la noi in tara numai ca trebuie sa gasesti strungarul potrivit si trebuie sa-l motivezi indeajuns incat sa-ti faca o astfel de lucrare. Editat Noiembrie 26, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Ai o poza aici http://www.motocicli...ttach_id=622050 cu un carburator K-28 reparat romaneste acum ceva ani buni. Bucsat cu fier si in interior si in exterior (am si unul bucsat cu bronz - doar in interior - dar are o uzura mai mare). Deci se poate si la noi in tara numai ca trebuie sa gasesti strungarul potrivit si trebuie sa-l motivezi indeajuns incat sa-ti faca o astfel de lucrare. Stiu lolo ca se poate.dar meseriasii de astazi sunt putini, vor bani multi si munca putina.Eu am un var in bucuresti ,are strung,freza dar nu sunt racordate la curent.Este meserias bun face orice, este inginer(turbini si pompe hidraulice),proiecteaza carturi, le face cu mina lui, asta este pasiunea lui in timpul liber.cind racordeaza utilajele nu duc lipsa de meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 @dany_oldmoto@ Multumesc de exemplificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Cu ocazia Zilei Naționale, mulțumesc Guvernului României pentru neimplicarea în realizarea acestui proiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) Cu ocazia Zilei Naționale, mulțumesc Guvernului României pentru neimplicarea în realizarea acestui proiect! Alternator in loc de dinam. Te rog sa-mi spui si mie unde ai facut Toba si cit a costat. Multumesc ! Editat Decembrie 1, 2011 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Cu ocazia Zilei Naționale, mulțumesc Guvernului României pentru neimplicarea în realizarea acestui proiect! Asta cu neimplicarea Guvernului e cea mai putin dureroasa parte,cea mai complicata este ca ne si incurca in viata de zi cu zi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) Te rog sa-mi spui si mie unde ai facut Toba si cit a costat. Multumesc ! Nu știu unde a fost făcută, dar ieri când am polișat-o, m-a uimit ce bine a fost făcută. E din inox și așa am cumpărat-o, cu motoretă cu tot. Editat Decembrie 1, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Alternator in loc de dinam. Te rog sa-mi spui si mie unde ai facut Toba si cit a costat. Multumesc ! Domnul Constandin incercati la cei care lucreaza inoxul.Eu am un prieten care face orice din inox, meserias care pune suflet pentru ceia ce face, este tinar dar pune in genunchi 5 meseriasi batrini.Am o toba facuta de el de nota 10.Din pacate este plecat din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Alternator in loc de dinam sal.. am folosit si eu acelasi tip de alternator la un simson aum vre o 15 ani eate OK dar stiu ca am modificat si conul la stator ca stas eur nu se potrivea cu cel rusesc si eu am luat la strung si postamentul de prinderea platinei pana la carbuni ca sa pun o garnitura cat mai subtire la capac si asa am facut una de 8 mm(din placaj) ,an rest da performante bune eu am trecut si platina la bat de 5A de jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 sal.. am folosit si eu acelasi tip de alternator la un simson aum vre o 15 ani eate OK dar stiu ca am modificat si conul la stator ca stas eur nu se potrivea cu cel rusesc si eu am luat la strung si postamentul de prinderea platinei pana la carbuni ca sa pun o garnitura cat mai subtire la capac si asa am facut una de 8 mm(din placaj) Da am modificat si conul.La mine acea garnitura are 2mm si am taiat-o cu traforajul din tabla de aluminiu.Citeva nituri de aluminiu si nici nu se cunoaste diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 vand pistoane originale cu segmenti,diferite cote pt simson sport si awo,pret 70 euro bucata. 0744779729--0724020205 CORNEL [/quot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Te rog sa-mi spui si mie unde ai facut Toba si cit a costat. Multumesc ! M-am interesat. Toba a fost făcută la MFA Mizil, pe vremea când exista. Cu aprinderea merg la două capete. Pun și o bobină separată, să fie. În timpul probelor, mi s-a părut că magnetoul original nu prea lucrează în parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Cum ai testat magnetou? Al meu face o scanteie decenta cand il invart cu mana. Am presupus ca este destul ca sa merge si pe motor. Cine stie o metoda pentru montaj arcuri la supape? Nu o unelta dedicata, si nu prea reusesc sa comprim arc si sa pun jumatati de con (sau cum sa numesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Si cum aplicati forta pe el? Eu nu prea sunt fortos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.