Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce carburatoare ar fi compatibile cu Simson Sport?

Din cite am inteles eu merge carburatorul k 56 .... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am K 65 Pekar nu fuge motorul bine, compresie la rece 8Bar, aprinderea e cea de piaggio, ori e carburatie ori aprinderea, urca binisor in ture in gol, in sarcina nu prea mai face fata, pe langa nipru e bicicleta cu motor, n-are nici o sansa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Nu reusesc sa mai ajung la garaj. Se poate pune o poza cu alternatorul ce-l aveti ? Numai bine!

Momentan am ales alta soltia; aveam o flansa pentru dinam/aprindere mobra sau ceva de gen, am facut 2 bobine care dau la ralantiu cam 12V AC. Am pus un releu de la ceva Kymco scuter, interesant pentru ca are 2 iesiri de 12V, una stabila pentru baterie, iar celalt pentru far. Trebuie sa fac carburator, apoi pot sa pornesc motoreta mai bine ca sa vad ce, cum, daca merge.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am K 65 Pekar nu fuge motorul bine, compresie la rece 8Bar, aprinderea e cea de piaggio, ori e carburatie ori aprinderea, urca binisor in ture in gol, in sarcina nu prea mai face fata, pe langa nipru e bicicleta cu motor, n-are nici o sansa

Salve! Simsonul Sport trebuie sa treaca de suta rapid. Daca pistonul,segmentii,garniturile nu-s ca lumea incepe balciul.In general,se stie,compresia se pierde prin canalele segmentilor si pe langa garnitura . Tocmai de aceea hotii de nemti au facut ca gulerul cilindrului sa intre fest in chiuloasa. Acest lucru ajuta la pastrarea constante a camerei de ardere si protejarea garniturii. Eu folosesc un clingherit cu insertie de tabla. L-am gasit in Galati,pe strada Cosbuc,la un celebru meserias local. Banuiesc ca poate fi comandat pe net. Acest clingherit se comporta perfect,nu apare nici un pic de ulei pe la garnituri,chiar daca merg constant cu peste o suta la ora. Nu vorbesc aiurea,e un fleac pentru un Sport sa treaca de suta. Chiar daca am joc la pinioanele de distributie,joc in puntea supapelor si motorul trancane, tot trec peste suta. Orice Simson din tara asta poate fi facut sa mearga puternic,chiar cu jocuri la unele piese. Niciodata nu vei schimba segmenti in fiecare an,ca la majoritatea motoarelor in 2 timpi vechi. Simsonul Sport e un motor teribil de bun,cu un sunet extraordinar. Uneori ,cand merg prin oras,babele cu nepoti de mana se uita pe sus,cred ca se apropie vreun elicopter. Cand m-am intors de la Siriu am trecut cu 110 pe langa un grup mare de motociclisti cu vitezane,opriti intr-un peco.Erau dupa o curba,nu i-am vazut. Parca au amutit,am vazut in oglinda cum ma petreceau cu privirea. In casca nu auzeam decat un sunet frumos,lung si precis. Un sunet pe care japonezii nu-l vor putea copia niciodata,desi au incercat de multe ori. Un sunet pe care numai un motor intr-un piston il poate scoate. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Simsonul Sport trebuie sa treaca de suta rapid. Daca pistonul,segmentii,garniturile nu-s ca lumea incepe balciul.In general,se stie,compresia se pierde prin canalele segmentilor si pe langa garnitura . Tocmai de aceea hotii de nemti au facut ca gulerul cilindrului sa intre fest in chiuloasa. Acest lucru ajuta la pastrarea constante a camerei de ardere si protejarea garniturii. Eu folosesc un clingherit cu insertie de tabla. L-am gasit in Galati,pe strada Cosbuc,la un celebru meserias local. Banuiesc ca poate fi comandat pe net. Acest clingherit se comporta perfect,nu apare nici un pic de ulei pe la garnituri,chiar daca merg constant cu peste o suta la ora. Nu vorbesc aiurea,e un fleac pentru un Sport sa treaca de suta. Chiar daca am joc la pinioanele de distributie,joc in puntea supapelor si motorul trancane, tot trec peste suta. Orice Simson din tara asta poate fi facut sa mearga puternic,chiar cu jocuri la unele piese. Niciodata nu vei schimba segmenti in fiecare an,ca la majoritatea motoarelor in 2 timpi vechi. Simsonul Sport e un motor teribil de bun,cu un sunet extraordinar. Uneori ,cand merg prin oras,babele cu nepoti de mana se uita pe sus,cred ca se apropie vreun elicopter. Cand m-am intors de la Siriu am trecut cu 110 pe langa un grup mare de motociclisti cu vitezane,opriti intr-un peco.Erau dupa o curba,nu i-am vazut. Parca au amutit,am vazut in oglinda cum ma petreceau cu privirea. In casca nu auzeam decat un sunet frumos,lung si precis. Un sunet pe care japonezii nu-l vor putea copia niciodata,desi au incercat de multe ori. Un sunet pe care numai un motor intr-un piston il poate scoate. Numai bine!

 

sa nu fim rai tovarase Adrian,si simsonul este o copie...destul de reusita a BMW-lui,si nemtii RDG-isti sunt Germani,cu putina truda poate eram si noi :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Simsonul Sport trebuie sa treaca de suta rapid. Daca pistonul,segmentii,garniturile nu-s ca lumea incepe balciul.In general,se stie,compresia se pierde prin canalele segmentilor si pe langa garnitura . Tocmai de aceea hotii de nemti au facut ca gulerul cilindrului sa intre fest in chiuloasa. Acest lucru ajuta la pastrarea constante a camerei de ardere si protejarea garniturii. Eu folosesc un clingherit cu insertie de tabla. L-am gasit in Galati,pe strada Cosbuc,la un celebru meserias local. Banuiesc ca poate fi comandat pe net. Acest clingherit se comporta perfect,nu apare nici un pic de ulei pe la garnituri,chiar daca merg constant cu peste o suta la ora. Nu vorbesc aiurea,e un fleac pentru un Sport sa treaca de suta. Chiar daca am joc la pinioanele de distributie,joc in puntea supapelor si motorul trancane, tot trec peste suta. Orice Simson din tara asta poate fi facut sa mearga puternic,chiar cu jocuri la unele piese. Niciodata nu vei schimba segmenti in fiecare an,ca la majoritatea motoarelor in 2 timpi vechi. Simsonul Sport e un motor teribil de bun,cu un sunet extraordinar. Uneori ,cand merg prin oras,babele cu nepoti de mana se uita pe sus,cred ca se apropie vreun elicopter. Cand m-am intors de la Siriu am trecut cu 110 pe langa un grup mare de motociclisti cu vitezane,opriti intr-un peco.Erau dupa o curba,nu i-am vazut. Parca au amutit,am vazut in oglinda cum ma petreceau cu privirea. In casca nu auzeam decat un sunet frumos,lung si precis. Un sunet pe care japonezii nu-l vor putea copia niciodata,desi au incercat de multe ori. Un sunet pe care numai un motor intr-un piston il poate scoate. Numai bine!

 

 

Am tot auzit povesti despre simson, eu unu nu stiu cum trebuie sa mearga, de-aia cer solutii, din cate vad eu copresie are suficienta deci nu-i cazul sa ma apuc sa desfac motor, la mine alta e cauza, multi zic ca fara magnetoul cu avans centrifugal nu va merge veci bine, eu n-am idee la ce sa ma uit exact pt ca aprinderea nu e a lui si nici carburatorul....aprinderea am pus-o recent la punct am presupus ca nu e prieten cu K65-ul ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi zic ca fara magnetoul cu avans centrifugal nu va merge veci bine

Depinde cu ce il inlocuiesti.

Eu cand am cumparat Simson aveam un carburator neconoscut pe el, am facut rost de un carburator de Simson, dar rundschieber, si chiar daca inca curge benzina din el din cauza o-ringuri stricate, da un raspuns mult mai bun la acceleratie. Deci conteaza mult si carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cu ce il inlocuiesti.

Eu cand am cumparat Simson aveam un carburator neconoscut pe el, am facut rost de un carburator de Simson, dar rundschieber, si chiar daca inca curge benzina din el din cauza o-ringuri stricate, da un raspuns mult mai bun la acceleratie. Deci conteaza mult si carburatie.

 

 

Clar cu un carb original trebuie sa mearga ok, treaba e ca nu prea se gasesc si as vrea ceva compatibil, dar sa nu ma pun sa cumpar 15 carburatoare sa tot incerc, am tot auzit ca merg K-uri sau carburatoare de voshod sau de MZ dar tot legende nimic concret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar cu un carb original trebuie sa mearga ok, treaba e ca nu prea se gasesc si as vrea ceva compatibil, dar sa nu ma pun sa cumpar 15 carburatoare sa tot incerc, am tot auzit ca merg K-uri sau carburatoare de voshod sau de MZ dar tot legende nimic concret

 

Merge binisor cu un k65 de la minsc sau voshot cu o mica modificare de nivel.

Din lipsa de piese la simson recomnad sa nu se faca mari investitii ca nu merita,ramine moto de duminica si atit.

Un simson in toate mintile lui sare de 100 lejer dar nu pt mult timp(crapa ambelejul foarte repede si de la el incepe distractia)

Am avut simson care avea 8000 de km reali,mergea super bine, dar deja incepea sa faca ambelejul clasica galagie...am scapat de el repede cum am facut cu majoritatea simonurilor(am la colectie citeva sport si awo dar le tin doar pt. colectie sau o scurta plimbare de duminica)

Prefer sa nu le folosesc mai deloc decit sa le desfac de 15 ori pe an.. ca sa ma pot bucura de ceva km facuti cu ele...

Au un sunet BESTIALLL si cam atit....(pe un awo mai simti ca mergi cu o moto clasica,pe un sport stai ca pe un scuter sau un WC..e nasoala pozitia de condus la sport din punctul meu de vedere,nici nu se compara cu un awo la condus)

In ultimi 5,6 anisori am detinut peste 100 de simson sport si am ramas cu un gust amar legat de ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-a facut feleul unu'. De prin 1998 pana in 2003.. si CEAULES.. :wave:

Tot ambielaju' magnetou' si carburatoru'.

:kick:

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dar in final spune cineva, ceva despre magnetourile alea periculoase de Piaggio? Toti spuneti am, merge, dar nimic concret. Este de la cutare scuter, se face aia aia aia si da rezultatele astea. Cisu spune una, Adrian spune alta si restul ne invirtim in jurul cozii. Personal cred ca magnetourile de pe scutere au in CDI curba de avans, chiar si chinezariile. Chestia este sa stii ce sa cumperi. Dar daca nimeni nu spune nimic...iarasi ne invirtim. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dar in final spune cineva, ceva despre magnetourile alea periculoase de Piaggio? Toti spuneti am, merge, dar nimic concret. Este de la cutare scuter, se face aia aia aia si da rezultatele astea. Cisu spune una, Adrian spune alta si restul ne invirtim in jurul cozii. Personal cred ca magnetourile de pe scutere au in CDI curba de avans, chiar si chinezariile. Chestia este sa stii ce sa cumperi. Dar daca nimeni nu spune nimic...iarasi ne invirtim. Numai bine.

 

 

Sincer si eu as vrea sa aflu daca e compatibila aceasta aprindere sau nu, aprinderea la mine este de pe Piaggio Liberty 50cmc 4T. Mai multe detalii nu pot sa dau, are cdi cu bobina incorporata, motorul porneste destul de usor sta la relanti bine, in sarcina nu cred ca trece de 60km/h viteza maxima, de-aia nu-mi dau seama daca e de aprindere nu are avans suficient sau carburatia nu e adecvata....

 

 

Ps. aprinderea mea are 2 semne pe rotor, ambele dau semnal la cititor am inteles ca astfel isi calculeaza curba de avans, sincer nu ma pricep la electronice ....deci zic ce-am auzit de pe la alti :cheers:

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati uitat odata, dupa ce ati montat CDI, cu un stroboscop, daca pica la ralantiu momentul in care da scanteie la semn pe volanta? Asta ar fi un bun punct de plecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dar in final spune cineva, ceva despre magnetourile alea periculoase de Piaggio? Toti spuneti am, merge, dar nimic concret. Este de la cutare scuter, se face aia aia aia si da rezultatele astea. Cisu spune una, Adrian spune alta si restul ne invirtim in jurul cozii. Personal cred ca magnetourile de pe scutere au in CDI curba de avans, chiar si chinezariile. Chestia este sa stii ce sa cumperi. Dar daca nimeni nu spune nimic...iarasi ne invirtim. Numai bine.

Salve! Eu nu am schimbat magnetoul de Simson,doar am pus in locul dinamului un alternator de scuter. Sa mergem mai departe. Bach zice ca nu trece de 60-70 la ora.Pentru mine e clar. Motorul,incepand de la ambielaj,e incheiat gaunos. Are cateva capcane in care se cade,de obicei,cand inchei un asemenea motor. Exista riscul sa aduci ambielaj din Germania si sa fie facut modest. Daca e rabdare voi demonstra tot ce zic aici. Bach tre sa ne zica unde a facut ambielajul,cate sutimi are bataie,cate role are. Aici e secretul.,un ambielaj bun se face ,din punctul meu de vedere,numai cu rulment NA4906. Daca Bach desface o sunca de la ambielaj ii voi demonstra ca e facut de-a-ncreasta. Dupa ce se face ambielajul corect se trece la pasul urmator.Acesta e ca intre toate suprafetele ce vin in contact(chiuloasa,cilindru,motor)sa fie planeitate perfecta. Pasul numarul trei e ca intre cilindru si chiuloasa sa existe o cota usoara de presare in gulerul ce le leaga. Pasul urmator e sa alegem cele mai tari arcuri de supape. Eu agat arcul in tavanul garajului,prind un cantar de el(am micut de 150 kg)si pun greutati pana arcul coboara in pozitia de lucru. La mine arcurile cu care merg acum au suportat 104 kilograme.Bach,agata un arc si fa treaba asta.Te vei mira de rezultatul tau.(nu cred ca arcul va duce mai mult de 70 de kg). Se stie ca in nici un caz nu trebuie puse arcuri cilindrice,extraordinar de puturoase. Eu sunt dispus sa facem un motor de Sport de la zero.Garantez ca daca se respecta niste fleacuri acest motor va trece de suta si va rezista ,din punct de vedere al ambielajului,cat trei M72-uri sau 2 Ural-uri. Si mai este ceva.Un lucru de care nu pomeneste nimeni ,nici chiar de specialistii in Simson.Ei bine,singura piedica in atingerea unei viteze de 130-150 la ora e faptul ca Simsonul intra in voblaj. Deci,credeti-ma.motorul meu in linie dreapta intra in trepidatie,simt cum oscileaza puternic cadrul,desi mai pot accelera. Daca va uitati atent la ala care a pus un motor mare pe Simson veti vedea ca pe la 130 intra in voblaj. Dar,sincer,e lucru mare sa mergi cu 100 constant la drum,fara sa se distruga ambielajul sau sa se indoaie biela,cum mai zic unii pe aici.Si daca vreodata va va fi dat sa alegeti intre un motor cu bascula si altul fara,alegeti-l pe ala cu bascula.Una e sa mergi pe un Simson Sport,care are niste telescoape extraordinar de bune,alta e sa mergi pe un puturos de M72,pe care stai ca pe coama casei. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...