Sparky Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare tuturor, Va rog sa imi spuneti, unde asi putea repara un abielaj de Simson, in Brasov, sau imprejurimi. E original, nedesfacut, cu colivie cu role si sincer nu l-asi da cuiva sa bata cu ciocanul in el. Orice sfat este binevenit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 al difuzorului, pardon Diametrul admisiei (difuzorului) este mai mare (in forma conica) dar iesirea spre motor are 30mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cica difuzorul e 10 de pe schema atasata. Eu personal nu le am cu nomenclatura. Cu atat mai putin pe romaneste. Totusi toata lumea se refera la gaura aia de 30 de mm, care e mare. Durchlass pi nemteste. Poa mere, poa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Azi am desfacut furca, vreau sa pun bucsele noi. Per telescop sunt 2, una mare, alta mai mica, una peste alta cu un distantier intre ele. Toate bune si frumoase, dar cum le scot pe astia vechi de acolo? Bucsa veche de jos am scos cu violenta, adica, taiat cu ceva ascutit pe lungimea ei, apoi s-a lasat convins, dar odata ajuns la distantier cilindric metalic la mijloc am ramas fara idee. Care e procedura de extragere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Am gasit o metoda.. nu prea ortodoxa. am ars cu lampa bucsa de sus, apoi am putut sa bat de sus distantierul afara prin teava cu un fier mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Am gasit o metoda.. nu prea ortodoxa. am ars cu lampa bucsa de sus, apoi am putut sa bat de sus distantierul afara prin teava cu un fier mai lung. Acum sunt in deplasare. Cind ajung acasa pun o poza cu SDV-eul meu. In nici un caz nu este buna arderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Chiar sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) in sfarsit mi-am terminat "fierul", mai trebuie sa-l plimb pe la RAR si sa-l inscriu.......ar mai fi niste reglaje de facut , nu stiu de ce, de la 60 in sus cateodata smuceste, reduc gazul o accelerez si parca nu are putere........ar fi bun un ochi avizat.......porneste usor, sta la ralanti foarte frumos, o fi din aprinderea de Piaggio sau din carburatorul de Honda, oare sa-i dau avansul putin mai mare? asa arata acum un an si jumatate Editat Iunie 24, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Eu cred ca este din carb, asa am patit cu ij-ul, aveam carb de Ural, cum am pus de ij a mers cum trebuie. Feliciteri pentru munca depusa. Editat Iunie 24, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Va salut! Caut piese de simson awo touren (se potrivesc si unele de sport) cum ar fi: manete frana si ambreiaj cu prinderi, acceleratie ( sistemul de pe ghidon) cablu kilometraj, eventual kilometraj, contact cu cheie, aripa spate - neaparat touren. Insa cel mai important: caut persoana care sa repare contra cost motorul motocicletei - i-l duc, imi face necesar piese, le procur, si mi-l pune la punct. Va multumesc mult, Victor 0741660232sau victor8502@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 in sfarsit mi-am terminat "fierul", mai trebuie sa-l plimb pe la RAR si sa-l inscriu.......ar mai fi niste reglaje de facut , nu stiu de ce, de la 60 in sus cateodata smuceste, reduc gazul o accelerez si parca nu are putere........ar fi bun un ochi avizat.......porneste usor, sta la ralanti foarte frumos, o fi din aprinderea de Piaggio sau din carburatorul de Honda, oare sa-i dau avansul putin mai mare? 1.jpg2.jpg3.jpg asa arata acum un an si jumatate 18092011(003).jpg Asa da lucrare place oricui ochi privitor .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fureteur Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Arata bestiala ! Bravo ! Atat de ani de lucru... pentru un rezultat superb ! in sfarsit mi-am terminat "fierul", mai trebuie sa-l plimb pe la RAR si sa-l inscriu.......ar mai fi niste reglaje de facut , nu stiu de ce, de la 60 in sus cateodata smuceste, reduc gazul o accelerez si parca nu are putere........ar fi bun un ochi avizat.......porneste usor, sta la ralanti foarte frumos, o fi din aprinderea de Piaggio sau din carburatorul de Honda, oare sa-i dau avansul putin mai mare? 1.jpg2.jpg3.jpg asa arata acum un an si jumatate 18092011(003).jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Felicitari, o motocicleta superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Imi permit sa imi exprim regretul cu privire la hotararea domnului Adrian Rosca dea nu mai activa deloc pe acest forum. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Cine este acest domn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Cine este acest domn? acest domn, pe mine m-a ajutat cu multe piese gratuite si sfaturi, ii multumesc ... Editat Iunie 28, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Nu era o intrebare retorica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Dorule, este userul @simson_simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Din fericire am primit nenumarate sfaturi competente de la el. Mi-ar parea rau sa nu mai scrie aici. Stiu, avea un stil mai deosebit, dar stia el ce stia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 pai, ce are domnul? de ce sa nu mai scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Acum sunt in deplasare. Cind ajung acasa pun o poza cu SDV-eul meu. In nici un caz nu este buna arderea. Scula cu care scot eu bucsele din textolit de la furca fata Simson. Este facuta dintr-o cheie tubulara de 19 taiata la colturi pentru a putea fi umflata putin. De asemeni se polizeaza in cap cu o piatra mica in diametru pentru a se forma o muchie ascutita la exterior. Acum va rog si eu ceva !! Poate aveti piesa dn poza (sustine arcul la supapa) dupa cum se vede s-a cam subtiat si se poate rupe. Editat Iunie 30, 2013 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 E orijinala? Daca da, n-are treaba! Daca nu reusiti sa faceti rost, va servesc eu peste vreo 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Imi permit sa imi exprim regretul cu privire la hotararea domnului Adrian Rosca dea nu mai activa deloc pe acest forum... Imi pare rau sa citesc aceste randuri! Valorile renunta si dau inapoi in fata "meseriasilor" care repara la nesfarsit ani de zile, motoare pornite in curte, ce nu merg niciodata si care umple topicurile cu aberatii sau aceia carora le repara motoarele altii... Poate revine totusi... altfel forumul pierde o valoare reala. Este unul din putinii useri care a demonstrat ca tot ce a scris este pus in practica si functioneaza! A demonstrat de nenumarate ori ca Simsonul lui poate parcurge orice distanta, pe orice vreme, fara a necesita reparatii... iar cand spune ceva are dreptate, chiar daca unii il contrazic doar din spatele tastaturii - incapabili sa demonstreze ca motoarele lor, reparate de ei fac km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Eu cred ca este din carb, asa am patit cu ij-ul, aveam carb de Ural, cum am pus de ij a mers cum trebuie. cred ca ai dreptate, mai mult ca sigur este din carburator; am tot reglat avansul cu aprinderea electronica si nimic, am pus magnetoul original reconditionat , am tot facut reglaje si aceleasi simptome. Am demontat carburatorul si am ridicat mai sus cuiul acela conic (nu stiu denumirea) care este legat de shiber. sper sa fi fost doar benzina insuficienta......n-am apucat sa mai fac probe.......va tin la curent Editat Iulie 2, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.