4bike Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Zicea nenea acela ca prin contractul de angajare avea stipulata o clauza prin care el se obliga sa nu mance carne decat controlat. Zicea ca ii tremura mana daca mananca carne in intervalul de 24 de ore inainte sa mearga la servici, asa ca tipul nu manca carne decat vineri seara si sambata, ca de luni pana vineri mergea la servici. Toate bune! Bine ca nu i-au zis nimic de acool si cafea sal. cred ca ne-ar prinde bine unele informatii sau mici secrete legate de tehnica de liniere din partea profesionistului adaptabile in atelierele de acasa.Acceptam cu placere indicatiile. Pai neprofesionist vorbind,linile astea cred ca s-au tras de cand lumea cu pensula cu par lung.Lucru greu de realizat la noi fara sa fi absolvent al unei scoli de arta si sa ai o mana sigura,unde mai pui ca nu ai voie inainte sa mananci sa bei si sa f#&i O varianta mai draguta e cu beugleru'...@cuxi stie mai multe http://www.beugler.com/high.html Sau varianta mea cu banda care imi scoate peri albi ete si stikeru' http://cgi.ebay.de/Aufkleber-Tank-Kotflueg...=item230498f0c0 Editat Februarie 7, 2010 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Exista undeva un simson-sport in starea deplorabila din attach. Se zice ca a fost desfacut pentru "conservare" adica a ruginit ca o conserva. Fiindca e mai din familie, daca ar ajunge pe mana mea, l-as restaura, dar nu am idee cat m-ar costa operatiunea. Adica am idee, comparand cu ETZ-ul pe care l-am luat complet functional si inmatriculabil si am mai bagat 1500 lei, estimez 5000 de lei pt asta si ma ia un pic ameteala. Dar mai gasesc piese? Asta-i intrebarea. Uitati-va la poze si dati-va cu parerea. Multumesc! simson.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 O poza normala nu poti pune?Chiar tre sa descarc tot felul de programe de dezarhivare ptr. o amarata de poza!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Le-am dezarhivat eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Exista undeva un simson-sport in starea deplorabila din attach. Se zice ca a fost desfacut pentru "conservare" adica a ruginit ca o conserva. Fiindca e mai din familie, daca ar ajunge pe mana mea, l-as restaura, dar nu am idee cat m-ar costa operatiunea. Adica am idee, comparand cu ETZ-ul pe care l-am luat complet functional si inmatriculabil si am mai bagat 1500 lei, estimez 5000 de lei pt asta si ma ia un pic ameteala. Dar mai gasesc piese? Asta-i intrebarea. Uitati-va la poze si dati-va cu parerea. Multumesc! simson.zip Salve.Sunt bilete pentru piese de Simson Sport?Asta e,cred eu,intrebarea.Oricum,iarna e pe sfarsite!Dar pentru a da viata unui simson mai e timp.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Dupa umila mea parere spun ca nu e intr-o stare chiar deplorabila, am vazut si mai rele iar daca il sablezi apoi il vopsesti electrostatic si mai dau si un auto ai sa ai mari satisfactii ,cat despre partea mecanica si bani depinde de tine ce pretentii ai de la acest motor...........parerea mea e ca se poate face ......bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Multumesc de raspunsurile de pana acum. Acte are, bilete am spus cat m-am gandit ca ar fi bugetul, daca ma intind pe 5 ani parca nu e asa mult. Graba nu e deloc, nu as lucra cu graba la asa ceva. La partea mecanica sunt probleme ceva, motorul a trait o vreme cu amestec motorina-benzina ca asa erau vremurile, l-as face sa merga cu 60km/h cat poate el, la o intrunire-doua-trei pe an. Cand am intrebat de piese nu ma refeream la cele cu preturi exorbitante ci intrebam asa daca mai sunt piese asa in general sau voi fi constrans sa comand de pe e-Bay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Exista undeva un simson-sport in starea deplorabila din attach. Se zice ca a fost desfacut pentru "conservare" adica a ruginit ca o conserva. Fiindca e mai din familie, daca ar ajunge pe mana mea, l-as restaura, dar nu am idee cat m-ar costa operatiunea. Adica am idee, comparand cu ETZ-ul pe care l-am luat complet functional si inmatriculabil si am mai bagat 1500 lei, estimez 5000 de lei pt asta si ma ia un pic ameteala. Dar mai gasesc piese? Asta-i intrebarea. Uitati-va la poze si dati-va cu parerea. Multumesc! simson.zip Se poate si merita refacut frumos ca este un Simson dar costa cam mult si rar gasesti piese originale si sunt si foarte scumpe Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SteliR Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Exista undeva un simson-sport in starea deplorabila din attach. Se zice ca a fost desfacut pentru "conservare" adica a ruginit ca o conserva. Fiindca e mai din familie, daca ar ajunge pe mana mea, l-as restaura, dar nu am idee cat m-ar costa operatiunea. Adica am idee, comparand cu ETZ-ul pe care l-am luat complet functional si inmatriculabil si am mai bagat 1500 lei, estimez 5000 de lei pt asta si ma ia un pic ameteala. Dar mai gasesc piese? Asta-i intrebarea. Uitati-va la poze si dati-va cu parerea. Multumesc! simson.zip Cam asa arata si primul Simson pe care l-am luat prin 1989.Am lucrat pe el daca bine imi amintesc cam un an de zile.Asta in conditiile in care pe atunci mai gaseai piese.Din pacate nu il mai am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am sa tin cont de ele cand va veni momentul. Pana atunci, mai trebuie sa ma edific in ce directie bate vantul dpdv fiscal, taxe de poluare euro0, posibilitatea de a evita aceste taxe prin obtinerea statutului de vehicul istoric si asa mai departe. Toate cele bune, owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Cineva interesat de un Simson AWO Sport refacut integral, vopsit negru mat, totul original (exceptia carburatorul de nepra nou, saua de pe un Piaggio Ciao si toba facuta de un amic de la 0). Motor refacut, totul functional, parte electrica pe 6 volti, semnalizari etc.. Acte am dar o sa fie complicat deoarece am talon si trebuie cautat proprietarul de acolo, cu bataie de cap se pot face?Poze intr-un viitor nu foarte indepartat dar nici apropiat deoarece imi e pesa mana sa ajung pana la garajul ei. Ce se mai aude de Simsonul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanchee Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Slautare baieti, in 2005 m-am apucat si eu de restaurarea unei Simson din '61, am cam si terminat pe atunci doar ca am schimbat cilindrul cu un cilindru Skoda si va spun sincer ca nu prea merge.. motorul a pierdut mult din putere nu mai e ce a fost.. aveti idee de unde pot sa fac rost de un cilindru simson care se potriveste? Daca exista aftermarket sau daca le face vr-un meserias. Tot odata v-as intreba si de magnetou:) cu ce poate fi schimbat si unde se gaseste si cam cat costa desigur:) Mersi pentru ajutor, si scuze daca s-a mai discutat despre aceste probleme, nu am avut timp sa citesc tot topicul.Iata si o poza mai veche din 2005 (cam asa arata si azi) Mersi si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Slautare baieti, in 2005 m-am apucat si eu de restaurarea unei Simson din '61, am cam si terminat pe atunci doar ca am schimbat cilindrul cu un cilindru Skoda si va spun sincer ca nu prea merge.. motorul a pierdut mult din putere nu mai e ce a fost.. aveti idee de unde pot sa fac rost de un cilindru simson care se potriveste? Daca exista aftermarket sau daca le face vr-un meserias. Tot odata v-as intreba si de magnetou:) cu ce poate fi schimbat si unde se gaseste si cam cat costa desigur:) Mersi pentru ajutor, si scuze daca s-a mai discutat despre aceste probleme, nu am avut timp sa citesc tot topicul.Iata si o poza mai veche din 2005 (cam asa arata si azi) Mersi si asfalt uscat! Daca bine-mi amintesc are Mikulaish si te poate ajuta sa-ti montezi alternator de Jupiter Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Slautare baieti, in 2005 m-am apucat si eu de restaurarea unei Simson din '61, am cam si terminat pe atunci doar ca am schimbat cilindrul cu un cilindru Skoda si va spun sincer ca nu prea merge.. motorul a pierdut mult din putere nu mai e ce a fost.. aveti idee de unde pot sa fac rost de un cilindru simson care se potriveste? Daca exista aftermarket sau daca le face vr-un meserias. Tot odata v-as intreba si de magnetou:) cu ce poate fi schimbat si unde se gaseste si cam cat costa desigur:) Mersi pentru ajutor, si scuze daca s-a mai discutat despre aceste probleme, nu am avut timp sa citesc tot topicul.Iata si o poza mai veche din 2005 (cam asa arata si azi) Mersi si asfalt uscat! sal cu magnetoul am avut si eu probleme si lam trecut pe magnetou de scuter4t piaggio si aprinderea electronicasi am uitat de toate problemele,si luminile sint foarte bune,am cam 1500 km cu el si porneste la sfert,si cu piston am vazut pe ebay.de la vreo 70e eu am momentan piston de dacia 1100putin modificat si este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Intrebare pt @ regele & mircea_simson. Ce diferente sunt la motor, cv si transmisie intre Simson si bmw R26-27? Sau mai precis, ce se potriveste de la una la alta? Ma bate un gand... poate o fii de la bere... Editat Februarie 20, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Intrebare pt @ regele & mircea_simson. Ce diferente sunt la motor, cv si transmisie intre Simson si bmw R26-27? Sau mai precis, ce se potriveste de la una la alta? Ma bate un gand... poate o fii de la bere... Din pacate au dimensiuni diferite eu am vrut sa pun la Simson roata spate si cardan de Nipru dar mi-a taiat Drobu elanul( si dreptate avea) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Din pacate au dimensiuni diferite eu am vrut sa pun la Simson roata spate si cardan de Nipru dar mi-a taiat Drobu elanul( si dreptate avea)Numai bine Tema de discutie pentru Simsonari !! Am cumparat o aprindere electronica Gotronic.Tot cautind bobina de inductie cit mai mica mi-a venit ideea ca eu am bobina de inductie in motor. Magnetoul este format dintr-o bobina (primar) care are un capat legat la ruptor celalalt capat probabil este legat la masa. Secundarul este bobina de inalta tensiune care merge la bujie. Daca in locul magnetului fac un ax care sa sa antreneze numai cama, bobina nu ar putea fi folosita ca o simpla bobina de inductie (bineinteles refacind legaturile ? Nu as vrea sa-mi raspunda (Gica contra) fara sa argumenteze. Promit ca o sa citesc fiecare raspuns cu mare atentie (poate imi scapa ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) ....bobina nu ar putea fi folosita ca o simpla bobina de inductie (bineinteles refacind legaturile ?... De ce nu incerci? Posibil sa functioneze(depinde de constructia ei), insa intre bobina clasica si cea conceputa pt magnetou este diferenta. Una este alimentata de un curent mare/tensiune mica, cealalta este invers, curent mic tensiune mare. Apoi bobina clasica este formata din 2 circuite, primar si secundar. Bobinele de magnetou sunt uneori dintr-o singura infasurare. Magnetoul produce in timpul unei rotatii mai multe impulsuri, insa pt scanteie utilizeaza doar unul singur, celelalte sunt utilizate pt becuri fiind captate de alta bobina. Exista magnetouri care din costructie sunt prevazute cu un singur magnet si o singura bobina, fara ruptor(la drujbe, cositoare) scanteia producandu-se imediat ce polul magnetic depaseste indusul si curba devine negativa. Magnetoul este un generator foarte enigmatic, controlul si verificarea lui necesita scule speciale. Deasemeni desasamblarea repetata degradeaza magnetii. Este bine de stiut ca inaintea demontarii (atunci cand se poate se) se pune o tola rotunda speciala care inchide fluxul magnetic. In cazul in care nu poate fii introdusa aceasta tola, demontarea se face intr-o anumita pozitie(pe magnetourile vechi era marcata cu doua semne ce trebuiau aliniate la demontare). Editat Februarie 22, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Bobina de inductie din magnetou se strica mai repede decat se demagnetizeaza rotorul,asta e si cauza majora de deces a magnetoului.Dupa ce se incalzeste bobina,stratul protector de lac invechit se patrunde si intra in scurt.Asa ca tot degeaba pui bobina din magnetou. Daca chiar iti e buna bobina,foloseste-o,dar nu scoate rotorul afara ca sa nu f#$i centrifugalul.Ce te incurca acolo? As fi vrut odata sa incerc sa gauresc un rotor prin electroeroziune si sa lipesc magneti neodin de ultima generatie sa vad cum ar functiona...mda odata.Problema e ca cu bobina nu se mai poate face nimic. Succes. LE.Cred ca am un magnetou facut de @moshulik,ceva cu senzor Hall in care e schimbat rotorul cu un ax.Daca esti curios,il caut si ii fac o poza. Editat Februarie 22, 2010 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Bobina de inductie din magnetou se strica mai repede decat se demagnetizeaza rotorul,asta e si cauza majora de deces a magnetoului.Dupa ce se incalzeste bobina,stratul protector de lac invechit se patrunde si intra in scurt.Asa ca tot degeaba pui bobina din magnetou. Daca chiar iti e buna bobina,foloseste-o,dar nu scoate rotorul afara ca sa nu f#$i centrifugalul.Ce te incurca acolo? As fi vrut odata sa incerc sa gauresc un rotor prin electroeroziune si sa lipesc magneti neodin de ultima generatie sa vad cum ar functiona...mda odata.Problema e ca cu bobina nu se mai poate face nimic. Succes. LE.Cred ca am un magnetou facut de @moshulik,ceva cu senzor Hall in care e schimbat rotorul cu un ax.Daca esti curios,il caut si ii fac o poza. Daca rezolvi cu magnetii pe rotor de ce nu folosesti o bobina exterioara? Sa nu uitam ca bobina are vreo 50 de anisori asa ca este normal sa cedeze dar daca ai o bobina buna impregneaza bine cu lac de parchet ecologic ( se dizolva cu apa si nu afecteaza izolatia sarmei) Am facut la magnetou de Minsk si este super Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 salutari.pisesa X de la cutie viteze.poze mai jos.ramas de la batranul meu simsonist 36 ani.este nou,adica nefolosit.o dau la schimb cu alte piese de la simson sau mz care se potrivesc la bk350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) Tema de discutie pentru Simsonari !! Am cumparat o aprindere electronica Gotronic.Tot cautind bobina de inductie cit mai mica mi-a venit ideea ca eu am bobina de inductie in motor. Magnetoul este format dintr-o bobina (primar) care are un capat legat la ruptor celalalt capat probabil este legat la masa. Secundarul este bobina de inalta tensiune care merge la bujie. Daca in locul magnetului fac un ax care sa sa antreneze numai cama, bobina nu ar putea fi folosita ca o simpla bobina de inductie (bineinteles refacind legaturile ? Nu as vrea sa-mi raspunda (Gica contra) fara sa argumenteze. Promit ca o sa citesc fiecare raspuns cu mare atentie (poate imi scapa ceva). Eu am facut recent o asemenea modificare. Mi-am facut ax nou pt magnetou (fara magneti), am pus rulmenti normali in locul acelor "semirulmenti". Am modificat un platou cu un senzor Gotronic AT12 care l-am pus cu capul in jos din 2 motive. 1, pt ca e un pic prea inalt normal si cama trece sub nivelului senzorului hall din AT12 si 2, pt ca la Simson trebuie senor pt miscare in directia contrara acelor de ceasornic. Toate pareau bune. Am inceput sa fac teste cu motorul dat jos si invartit din mana. Din pacate am observat ca avansul cam varia +-5 grade pe volanta. Asta inseamna cam 2.5 pe axa cu came. Rezultatul a fost la fel cu mai multe came si cu 2 bobine de inductie diferite. Una de dacie, 2.9 ohmi, una de IJ, 4.5 ohmi. Am crezut ca daca montez totul la loc, dau pedala, se stabilizeaza temperatura bobinei si a aprinderii, avansul va fi constant. Din pacate nu a fost asa. Relantiul imi era mai rau decat cu un carburator original cu 1mm uzura la sertar. Nu am stat mare lucru pe ganduri, am pus un platou original cu platina si am lasat si aprinderea tranzistorizata AT12. Acum totul e perfect. Bobina mica are Ij-ul Jupiter. Eu am mai gasit si un set de bobine de Wartburg, toate mici si de 12V. Deci mi-am facut un stoc. Daca nu gasesti una local, iti dau eu una dintre astea. Toate incap sub rezervor fara probleme. Magnetoul posibil sa aiba bobina ok pt ce vrei tu, dar eu nu mi-as bate capul cu asa ceva. Intr-adevar in afara de problemele mecanice ale magnetoului care pot fi toate rezolvate, bobina este cel mai slab punct al acestor magnetouri. Se poate rebobina in Germania la 60 de euro. Daca tot modifici aprinderea, foloseste o bobina exterioara. Pererea mea... salutari.pisesa X de la cutie viteze.poze mai jos.ramas de la batranul meu simsonist 36 ani.este nou,adica nefolosit.o dau la schimb cu alte piese de la simson sau mz care se potrivesc la bk350. Daca are X stantat pe el, are noua pasi si este de la AWO T Solo cu rapoarte noi (dupa ~53). Putin probabil sa gasesti si o roata melcata care sa potriveasca cu acel melc. Editat Februarie 23, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Eu am facut recent o asemenea modificare. Mi-am facut ax nou pt magnetou (fara magneti), am pus rulmenti normali in locul acelor "semirulmenti". Am modificat un platou cu un senzor Gotronic AT12 care l-am pus cu capul in jos din 2 motive. 1, pt ca e un pic prea inalt normal si cama trece sub nivelului senzorului hall din AT12 si 2, pt ca la Simson trebuie senor pt miscare in directia contrara acelor de ceasornic. Toate pareau bune. Am inceput sa fac teste cu motorul dat jos si invartit din mana. Din pacate am observat ca avansul cam varia +-5 grade pe volanta. Asta inseamna cam 2.5 pe axa cu came. Rezultatul a fost la fel cu mai multe came si cu 2 bobine de inductie diferite. Una de dacie, 2.9 ohmi, una de IJ, 4.5 ohmi. Am crezut ca daca montez totul la loc, dau pedala, se stabilizeaza temperatura bobinei si a aprinderii, avansul va fi constant. Din pacate nu a fost asa. Relantiul imi era mai rau decat cu un carburator original cu 1mm uzura la sertar. Nu am stat mare lucru pe ganduri, am pus un platou original cu platina si am lasat si aprinderea tranzistorizata AT12. Acum totul e perfect.Bobina mica are Ij-ul Jupiter. Eu am mai gasit si un set de bobine de Wartburg, toate mici si de 12V. Deci mi-am facut un stoc. Daca nu gasesti una local, iti dau eu una dintre astea. Toate incap sub rezervor fara probleme. Magnetoul posibil sa aiba bobina ok pt ce vrei tu, dar eu nu mi-as bate capul cu asa ceva. Intr-adevar in afara de problemele mecanice ale magnetoului care pot fi toate rezolvate, bobina este cel mai slab punct al acestor magnetouri. Se poate rebobina in Germania la 60 de euro. Daca tot modifici aprinderea, foloseste o bobina exterioara. Pererea mea... Daca are X stantat pe el, are noua pasi si este de la AWO T Solo cu rapoarte noi (dupa ~53). Putin probabil sa gasesti si o roata melcata care sa potriveasca cu acel melc. nu stiu daca are stantat "X" pe piesa.eu am scris x ca nu stiu denumirea ei exacta.dar vad acasa ce si cum si revin.e de awo sigur,ca piesea pereche (poze jos) a fost modificat pt simson sport,din motiv,ca nu incapea din cauza gresoruli. asa ca a fost scos gresorul si umplut cu sudura.dar nu e ok ceva ca e excentric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Toate is excentrice, nu iti face griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 helo oameni are cineva un cadru de simson de 250 cu acte de vanzare? preferabil cat mai aproape de maramures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.