mircea_simson Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 erc Are 2 rulmenti verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Am pus imaginea pt. @ planeta v (care cred ca are nevoie). Inca nu m-am apucat de al meu dar cand o sa o fac sigur o sa am nevoie de multe sfaturi si indrumari pe care tot o sa le cer aicea si tot cu voi o sa impartasesc momentele mai mult sau mai putin frumoase. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 nu sunt lamurit ce vine dupa pinionul axei. ok, vine presat si are o pana, dar dupe aceea? ca eu nu am cuplajul pentru magnetou si nici crucea de cauciuc sau altceva. Mesaj completat Am pus imaginea pt. @ planeta v (care cred ca are nevoie). Inca nu m-am apucat de al meu dar cand o sa o fac sigur o sa am nevoie de multe sfaturi si indrumari pe care tot o sa le cer aicea si tot cu voi o sa impartasesc momentele mai mult sau mai putin frumoase.O seara buna. i mi pare rau dar nu vad aici nici ce piesa vine pe axa si nici cuplajul de cauciuc multumesc oricum Mesaj completat daca to o sa ti faci motorul, eu am un manual in lb romana din 58 cel cu 88 de figuri. o sa l scanez si poate o fi de folos cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 nu sunt lamurit ce vine dupa pinionul axei.ok, vine presat si are o pana, dar dupe aceea? ca eu nu am cuplajul pentru magnetou si nici crucea de cauciuc sau altceva. Mesaj completat i mi pare rau dar nu vad aici nici ce piesa vine pe axa si nici cuplajul de cauciuc uite aici mai in amanunt:probabil ca piesele 2,3,4 si 11 iti lipsesc.1 e pe magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 i mi lipsesc piesele 2.3 si 4 multumesc mult de tot. Mesaj completat i mi lipsesc piesele 2.3 si 4 ma poate ajuta cineva cu aceste piese contra cost sau imprumut sa le reproduc? multumesc mult de tot. Mesaj completat m am citat tot pe mine sper sa intelegeti ce am vrut sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) salut are cineva o schema a motorului de simson sport. am un motor demontat si am impresia ca i mi lipseste un rulment de la axa cu came. multumesc Rulmentii aia is din seria 6204 Acum am si eu un Simson pentru restaurat si am cateva intrebari: unde pot gasi piese pentru motor sau cu ce pot inlocui de la auto. In principiu, mi-ar trebui piston si segmenti la cota 68,50 (cred ca e cota II de reparatie). Pistonul care e pe el ar mai merge inca, segmentii insa, sunt praf. De fapt, cred ca nici nu au fost okay de la inceput... Intre piston si cilindru am 0,10mm joc, la fusta pistonului, dar segmantii au 4mm deschidere, de aceea cred ca au fost montati prost de la inceput. Primii doi, de sus, au latime de 3 mm, iar al treilea are 4 mm latime. Gasesc pe undeva, de la ceva auto? Link-uri pe internet? Multumesc. Dinam si regulator de incarcare, de 6V (original) se mai gasesc pe undeva?, eventual modificari pe 12V cu alternator IJ daca a facut cineva? Editat Martie 2, 2011 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 [Dinam si regulator de incarcare, de 6V (original) se mai gasesc pe undeva?, eventual modificari pe 12V cu alternator IJ daca a facut cineva? Scrii pe google si dai cautare - adaptarea magnetoului de voshod la motocicleta Simson - si vei gasi modalitati de adaptare pentru producere curent fara baterie sau si curent si aprindere de asemeni fara baterie . Lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) Rulmentii aia is din seria 6204 Acum am si eu un Simson pentru restaurat si am cateva intrebari: unde pot gasi piese pentru motor sau cu ce pot inlocui de la auto. In principiu, mi-ar trebui piston si segmenti la cota 68,50 (cred ca e cota II de reparatie). Pistonul care e pe el ar mai merge inca, segmentii insa, sunt praf. De fapt, cred ca nici nu au fost okay de la inceput... Intre piston si cilindru am 0,10mm joc, la fusta pistonului, dar segmantii au 4mm deschidere, de aceea cred ca au fost montati prost de la inceput. Primii doi, de sus, au latime de 3 mm, iar al treilea are 4 mm latime. Gasesc pe undeva, de la ceva auto? Link-uri pe internet? Multumesc. Dinam si regulator de incarcare, de 6V (original) se mai gasesc pe undeva?, eventual modificari pe 12V cu alternator IJ daca a facut cineva? Solutia asta este sfanta: http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm, eu am avut modificare cu alternator de Ij dar mi se pare mai buna asta de Voshod pt ca nu-ti mai trebuie baterie, plus ca nu are moarte. Piston poti sa pui de Skoda dar o sa-ti scada raportul de compresie, va merge bine dar iti ia un pic din putere, in schimb creste elasticitatea motorului (atentie, nu cuplul). Se gasesc si pistoane aftermarket noi: http://www.oldtimergarage.eu/store/product...abd7873a6bd41ee Editat Martie 2, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Rulmentii aia is din seria 6204 Acum am si eu un Simson pentru restaurat si am cateva intrebari: unde pot gasi piese pentru motor sau cu ce pot inlocui de la auto. In principiu, mi-ar trebui piston si segmenti la cota 68,50 (cred ca e cota II de reparatie). Pistonul care e pe el ar mai merge inca, segmentii insa, sunt praf. De fapt, cred ca nici nu au fost okay de la inceput... Intre piston si cilindru am 0,10mm joc, la fusta pistonului, dar segmantii au 4mm deschidere, de aceea cred ca au fost montati prost de la inceput. Primii doi, de sus, au latime de 3 mm, iar al treilea are 4 mm latime. Gasesc pe undeva, de la ceva auto? Link-uri pe internet? Multumesc. Dinam si regulator de incarcare, de 6V (original) se mai gasesc pe undeva?, eventual modificari pe 12V cu alternator IJ daca a facut cineva? GERMANIA-POLONIA-UNGARIA :piston,segmenti,bolt,sigurante 50-70 de euro + transport. -merge piston de SKODA 1100 perfect cu mici modificari:frezezi capul pistonului sau pui garnituri mai groase. -este un nene la CLUJ care face segmenti din material special dupa piston si cilindru cam 60 de lei setul de segmenti. APRINDERE -se poate pune:minsc,voshot,ij cu o flansa si mici modificari la capacul distributiei. dinamuri originale si functionale pe termen lung greu de gasit ....merge de mz.. dar daca te tragi cu moto toata ziua..face figuri..de duminica mai merge sa ramii pe original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 -merge piston de SKODA 1100 perfect cu mici modificari:frezezi capul pistonului sau pui garnituri mai groase. Trebuie frezat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Trebuie frezat. asai..dar preferabil e original, mai bun e cel bombat, dar trebuie si chiuloasa cu camera mai mare am testat eu si e diferenta destul de maricica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 sal...aprindere merge foarte simplu si fara mari modificari si foarte fiabila de scuter 4t eu am pus de piaggio liberty4t si este OK si lumini beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 asai..dar preferabil e original, mai bun e cel bombat, dar trebuie si chiuloasa cu camera mai mare am testat eu si e diferenta destul de maricica. Bineinteles ca este diferenta dar la vremea aia cand nu exista internet iar singura sursa de piese era targul Vitan de pe maluri nu am gasit alta solutie, asa ca am mers pe "clasic", solutia Skoda. O tempora... Mesaj completat sal...aprindere merge foarte simplu si fara mari modificari si foarte fiabila de scuter 4t eu am pus de piaggio liberty4t si este OK si lumini beton. Asta e mai buna, e si mai usor de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 sal...aprindere merge foarte simplu si fara mari modificari si foarte fiabila de scuter 4t eu am pus de piaggio liberty4t si este OK si lumini beton. e o solutie super, dar nu mai e avansul centrifugal si simsonul cam are nevoie de el..eventual de pastrat pt lumini si baterie,pus bobina separat si lasat centrifugalul acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 asa am crezut si eu dar cdiul de piaggio regleaza automat scinteia in fuctie de turatie ,nu se vede in poza dar volanta de magneto are doi ploti care dau semnal la cititor si distanta care o au intre ele este exact ca semnele de pe volanta de simson DF,OT.asa sau nimerit nu intimplator am ales acest tip de aprindere asa puteam sa aleg dec scuter chinezesc 4t dar ma loveam de problema cu avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 I'm back. Trebuie sa mut piese dintr-un bloc motor in altul (chestie de serii in acte). Acu, cred ca blocurile sunt diferite. Unul are prinderile in cadru pe bucsi de cauciuc, celalalt fara (din constructie, ma refer). Singura diferenta care am vazut-o "cu ochiul liber" este lipsa capacului rulmentului ambielajului din partea cu volanta (unde se fixeaza semeringul) la blocul cu bucsi de cauciuc, acesta fiind turnat direct in bloc. Acum, din cate stiti voi, exista diferente constructive intre diferite cote ale pieselor motorului, si aici ma refer la ambielaj, axa cu came, roti dintate, lagare, rulmenti, etc... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 asa am crezut si eu dar cdiul de piaggio regleaza automat scinteia in fuctie de turatie ,nu se vede in poza dar volanta de magneto are doi ploti care dau semnal la cititor si distanta care o au intre ele este exact ca semnele de pe volanta de simson DF,OT.asa sau nimerit nu intimplator am ales acest tip de aprindere asa puteam sa aleg dec scuter chinezesc 4t dar ma loveam de problema cu avansul. Salve!Dupa cum se stie OT este PM superior.Mai exista ZP care iseamna Punctul de Aprindere intarziata(aproximativ drum de piston egal cu 0,65 mm fata de OT).Centrifugalul muta punctul de aprindere la 8,8 mm drum de piston(Aprindere timpurie).Spui ca asta se face electronic,dar eu nu cred asa ceva.Pe volanta de Simson e trecut primul semn,al doilea(cel facut de centrifugal)nu are cum sa fie trecut.Daca scoti din frigider(congelator) un Simson el va porni la prima pedala,datorita lui ZP.Daca pleci la drum cu un Simson el va scoate un sunet minunat(datorita Aprinderii timpurii).Ametind una sau alta e pierdere de timp.Cred ca se poate face electronic suplinirea centrifugalului cu adevarat,nu la ghici(eu nu stiu ce au nemtii acum la Simson).Sunt sigur ca ale lor trec de 15-20 de cai,in timp ce al meu nu cred ca are 11-12 cai.Motorul de Simson e fascinant,nu cred ca vreodata voi sti totul despre el.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 .Motorul de Simson e fascinant,nu cred ca vreodata voi sti totul despre el.Numai bine! ...uite cu treaba asta suntem in sfarsit de aceiasi parere.... ZP=ZĂźndzeitpunkt, adica punct de aprindere...adica cam pe acolo ar trebui sa fie....nu e nici aprindere intarziata , nici odihnita, nici avansata, ...etc Se mai numeste si avans static, pentru ca in momentul ala e necesara scanteia , inainte de a ajunge pistonul la PMS , pentru a putea atinge varful de presiune in camera de ardere ,in pozitia optima a bielei fata de maneton... In functie de turatie si de viteza de ardere a amestecului, momentul optim pentru aprindere se modifica( aprinderea trebuie initiata mai repede) Avansul centrifugal , cum este la simson ,functioneaza totul sau nimic...peste o anumita turatie contragreutatile se deschid complet si avansul zboara in maxim...zboara numai el stie unde , la cat de hartanite si macelarite sunt absolut toate magnetourile pe care au pus mana iubitorii si entuziastii... Folosind arcuri progresive sau diferite se poate obtine o caracteristica cu doua trepte... ...minunatele enigme ale fermecatorului si incomprehensibilului simson.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Motorul de Simson e fascinant,nu cred ca vreodata voi sti totul despre el.Numai bine! Adevarul e ca e motorul de Simson este foarte complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Adevarul e ca e motorul de Simson este foarte complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 ...uite cu treaba asta suntem in sfarsit de aceiasi parere....ZP=ZĂźndzeitpunkt, adica punct de aprindere...adica cam pe acolo ar trebui sa fie....nu e nici aprindere intarziata , nici odihnita, nici avansata, ...etc Salve!Nu te grabi!Nu e gresit nimic!Simsonul Sport are mai multe carti tehnice.ZP este numit de nemti punct de aprindere intarziata intr-una din ele,si au dreptate.Extrema cealalta e numita ,tot de ei,punct de aprindere timpurie,si iar au dreptate.Amandoua sunt puncte de aprindere.Pe Simson au fost puse magnetouri rusesti fara centrifugal,iar asta a facut ca punctul de aprindere sa fie reglat la 8-9 mm definitiv.Niciodata un Simson fara centrifugal nu va fi reglat la ZP.Deci ZP nu este un punct de aprindere normal( pus la 2-2,6mm drum piston) ci este un punct de aprindere intarziata.Alte comentarii sunt aiurea.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Adevarul e ca e motorul de Simson este foarte complicat... ...adevarul e ca dispunerea supapelor il fac sa fie un motor extrem de nervos, asa cum sade bine unui motor sport ( asa zice manualul.)...si chiar daca nu e cum zice in manual , sigur ii poate face pe proprietari foarte nervosi...cand vrea el...de aceea nu e bine sa te apropii de el cu altceva decat cu pele de caprioara si aripa de gasca...iar apoi sa-l lasi sa se hodineasca la loc cu umbra si racoare(suna cunoscut )...asa zice manualul... Oricum , prin exploatarea lui judicioasa , poate deveni un auxiliar pretios in activitatea profesionala, si un instrument de recreatie in timpul liber...pe care il si poate ocupa in totalitate...asa zice manualul.. Editat Martie 4, 2011 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 iar apoi sa-l lasi sa se hodineasca la loc cu umbra si racoare(suna cunoscut )...asa zice manualul... Depinde, unii prefera sa le lase sub corcodus fro 30 de ani dupa care cer pe ele o suma comparabila cu valoarea greutatii lor in aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Multumesc inca odata pe aceasta cale domnului Corleone pentru cele doua simsonuri sport pe care mi le a facut cadou. Promit sa corespund in totalitate cerintelor si sa le repar corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Multumesc inca odata pe aceasta cale domnului Corleone pentru cele doua simsonuri sport pe care mi le a facut cadou. Promit sa corespund in totalitate cerintelor si sa le repar corespunzator. Rog un moderator sa mute discutiile despre Simson de la cereri pentru comuniste aici. Si pe mine m-a furat peisajul si am raspuns gresit acolo. Bucsa aia trebuie sa aiba grosimea cit este distanta dintre pinion si capac. Gata. Editat Martie 4, 2011 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.