Sari la conținut

Simson


Vizitator
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un Simson AWO 425 T Lastendreirad de vânzare pe mobile.de la numai 1000 euro,

 

 

 

și niște Trabanturi prin fundul ogrăzii ...

:crack: am postat si eu un IJ asemanator facut in RO , tipu asta din CALAU cred ca are peste 100 de motociclete mezeuri , simsunuri ,dkv si alte masini trabanturi , wartburg etc . Le cam stringe de prin fosta germanie comunista si are si o gramada de piese si motociclete in orice stare doresti . :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai uzura la telescoapele tale?

am multe telescoape.poate te ajut cu un set.

Daca ai un set in stare buna, ma pun si eu pe lista de doritori. Ale mele nu le am desfacut inca, nu stiu ce o fi uzat, dar au un joc mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un set in stare buna, ma pun si eu pe lista de doritori. Ale mele nu le am desfacut inca, nu stiu ce o fi uzat, dar au un joc mare.

 

nu promit nimic deocamdata.

daca nui nimic rupt in ale tale se pot bucsa,eu am mai bucsat la citeva si au iesit acepatabil..am de terminat mai multe simson si daca ramina ceva de dat te pot ajuta sau evantual ceva schimburi de piese,prefer schimburile.. sa mai completam din lipsuri...

am multe simsonuri ce astepta sa fie facute de asta prefer sa nu vind piese..numai schimburi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-66134-0-26030400-1318621425_thumb.jpgEu am cumparat cu 40 ron din asta. Se potriveste perfect.

 

 

 

Cu mintea in alta parte, scrii prostii. Decantorul de la rezervor vroiam sa zic (cu comutatorul de la rezerva). (nu stiu de ce, dar in mintea mea erau totuna)

 

In fine, ma poate ajuta cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Salve!Iti pot trimite,gratis,un robinet original complet de Simson,numai sa-mi lasi o adresa.Desfa unul din telescoape si vezi daca are cele 2 bucse de textolit.Daca e asa ar trebui sa insemne ca cilindrul interior pe care lucreaza bucsele inca mai e valabil.Se merge la un strungar si se fac din Duramid cele 2 bucse.Restul e abureala,e foarte simplu.Refularea uleiului se regleaza usor,e treaba de copii.Am mers cu ij,cz,jawa,minsk,voskod,nipru si alte trotinete dar telescoape asa bune ca la Simson eu nu am vazut.Daca inautru ai sa gasesti bucse de bronz atunci e nasol.Neasteptat de nasol.Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua băieți!

Am o mare rugăminte. Am făcut Simsonul funcțional, merg toate sistemele, m-am dat cu el pe șosea, e excelent și m-am apucat să-l desfac în vederea vopsirii.

Vă rog să apelați la arhivele voastre de poze și să le postați aici, pentru că nu pot să mă hotărăsc ce culoare să-l fac, ce dungi să-i trag etc.

Iată un exemplu.

 

 

 

Știe cineva dacă a existat și o variantă militară? Mi-ar plăcea să-l fac kaki, cu cadrul negru sau un kaki mai închis.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua băieți!

Am o mare rugăminte. Am făcut Simsonul funcțional, merg toate sistemele, m-am dat cu el pe șosea, e excelent și m-am apucat să-l desfac în vederea vopsirii.

Vă rog să apelați la arhivele voastre de poze și să le postați aici, pentru că nu pot să mă hotărăsc ce culoare să-l fac, ce dungi să-i trag etc.

Iată un exemplu.

 

 

 

Știe cineva dacă a existat și o variantă militară? Mi-ar plăcea să-l fac kaki, cu cadrul negru sau un kaki mai închis.

 

Variante de coloristica ORIGINALE...mai sunt :

post-28174-0-95615000-1319047129_thumb.jpg post-28174-0-95060200-1319047144_thumb.jpg post-28174-0-99139400-1319048037_thumb.jpg

 

 

Caffe racers 350 post-28174-0-35141600-1319047167_thumb.jpg post-28174-0-54157600-1319048022_thumb.jpg

 

Detalii de vopsire wink.gif :

 

post-28174-0-30103400-1319047263_thumb.jpg

 

post-28174-0-84479800-1319047276_thumb.jpg

 

post-28174-0-15447300-1319047285_thumb.jpg

 

 

Nu cred ca AWO 425 S a avut varianta militara.

 

post-28174-0-25353000-1319048724_thumb.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=THArtdqwgSg

 

 

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Uitati cateva poze si din partea mea. Personal, as opta pentru negru cu dungi albe ca in poza nr 1. Lateralele rezervorului le-as face gri metalizat sau cromate. Cercurile rotilor negre. Cat mai aproape de orignal.

 

Numai bine si mult succes la restaurare.

post-61548-0-30197700-1319052683_thumb.jpg

post-61548-0-82961600-1319052692_thumb.jpg

post-61548-0-69552300-1319052700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Variante de coloristica ORIGINALE...mai sunt :

Nu cred ca AWO 425 S a avut varianta militara.

Mulțumesc.

 

 

Uitati cateva poze si din partea mea.

 

Numai bine si mult succes la restaurare.

 

Ți tie la fel. Cum mai stai cu RT-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc.

 

 

 

Ți tie la fel. Cum mai stai cu RT-ul?

 

Buna ziua,

 

Cu RT-ul treaba avanseaza incet dar sigur. Este complet demontat cu responsabilitate, cu piesele puse in cutii, suruburile originale care nu sunt decalibrate puse deoparte.

 

Cadrul a avut urechea ce prinde cutia de scule/baterie rupta asa ca a fost refacuta una identica si pusa pe pozitie cu sudura TIG, niturile care tin placuta cu seria motociletei scoase, asemenea si placuta deoarece era foarte deteriorata, deci se impune una noua...

 

Am gasit o cutie de baterie acceptabila deoarece cea originala era ruginita pana la perforare.

 

Urmeaza sablarea pieselor si apoi astuparea tot cu tig, sau petice de tabla ale micilor gauri.

 

Va rog sa imi spuneti cum ati facut dumneavoastra; cadrul si piesele mici le-ati vopsit electrostatic sau normal? Imi puteti recomanda un vopsitor bun?

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa imi spuneti cum ati facut dumneavoastra; cadrul si piesele mici le-ati vopsit electrostatic sau normal? Numai bine

Bună,

Dacă vrei să vorbim despre RT, hai pe topicul MZ.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany_oldmoto@

 

Salut.

Cum stai cu carburatoarele de Simson. Din ce am eu a mai ramas doar sertarasul, cuiul si capacul cu piulita. Gasesc un corp complet pe la tine? Stii tu, jigloare, plutitor si corpul... Am un Simson in bucati, o sa fac un inventar cu ce exista si o descriere a starii lor (plus poze), poate ne-om intelege la ceva schimburi.

Toate cele bune.

 

post-4365-0-17023400-1319400029_thumb.jpg

 

Ce rama cu sticla si oglinda pot sa pun la oala asta de far... De la ce s-ar putea adapta sau potrivi...Poza e cam jalnica.

post-4365-0-54242100-1319400223_thumb.jpg

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany_oldmoto@

 

Salut.

Cum stai cu carburatoarele de Simson. Din ce am eu a mai ramas doar sertarasul, cuiul si capacul cu piulita. Gasesc un corp complet pe la tine? Stii tu, jigloare, plutitor si corpul... Am un Simson in bucati, o sa fac un inventar cu ce exista si o descriere a starii lor (plus poze), poate ne-om intelege la ceva schimburi.

Toate cele bune.

 

post-4365-0-17023400-1319400029_thumb.jpg

 

Ce rama cu sticla si oglinda pot sa pun la oala asta de far... De la ce s-ar putea adapta sau potrivi...Poza e cam jalnica.

 

la rama de simson nu prea se potriveste de la nici o comunista din pacate ce ai tu nevoie..eventual sa modifici o rama de ij (taiata si sudata ca sa poti micsora cercul respectiv..)sau in germania e ieftina din ce am vazut..undeva la 20 de euro e o rama noua daca nu ma insel.

am o lada de carburatoare de simson originale...dar din pacate nici unul nu merge cum trebuie din cauza uzuri...eventual de trimis in germania la refacut..te ajunge cam 120 de euro si iese ca nou..

la simson daca nu ai carburator bun umbli cu cheia de buji in buzunar..sa nu mai zic ca in celalalt tre sal ai ocupat cu buji...din cauza uzuri ineaca..afuma..relantiu pauza...lista continua..greu de gasit un carb de simson fara uzura..de aia recomand un jicov sau k65

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu pentru un Simson Sport un ansamblu de culbutori fara joc :) si mai ales piulite cu care e prinsa pe prezoane de la chiulasa, ca nu le am. Are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit, cum am zis, după ce am făcut o evaluare a componentelor ce le am, de Simson Sport. Am făcute câteva fotografii cu acestea. Am să fac o descriere cât mai in detaliu a stării acestora, în speranța că, poate, cineva are nevoie de unele din ele, aÂşa cum Âşi eu am nevoie de altele. Prefer schimburi, deoarece, deocamdată, resursele financiare sunt 0. Nu am acte pe Âşasiu Âşi pe blocul motor (probabil motocicleta a fost radiată cândva)

AÂşadar, să începem. ÂŞasiul (fără acte) e in stare bună, fără îndoituri, lovituri, suduri (altele decât cele de fabrică). Jugul sau componentele alea în care se fixează telescoapele, sunt în stare bună, de asemenea. Bascula e bună, deÂşi are sudate două întarituri orizontale (nu Âştiu dacă se vede în foto), în spatele aripii, în zona de prinderii balamalelor de cadru. Nu stiu care a fost scopul sudurii, că am curățat-o Âşi nu am gasit fisuri sau rupturi la ea.

Tăblăria..., cam subțire, nu am decât protecțiile de la telescoape, cutia dreapta (de la baterie Âşi regulatorul de încărcare) Âşi cutia filtrului de aer. Aripile de la roți sunt praf, probabil, de IJ.

Am două rezervoare. Cel care este pe cadru, arată jalnic la exterior, după cum se vede în foto, prezintă lovituri Âşi are un buÂşon care nu l-am putut scoate ( e ceva cu cheie Âşi nici nu mi-am bătut capul). De interior nu am ce sa zic, că nu Âştiu. O fi curat, n-o fi curat... Cel viÂşiniu are, de asemenea, unele lovituri Âşi pete de rugină Âşi nu am buÂşon la el. La interior este in stare bună, pare a fi fost ținut cu ulei sau motorină în el sau cel puțin uns la interior. Cu toate astea, în zona filetului robinetului Âşi a conductelor de comunicare se vede a fi ceva rugină.

 

post-4365-0-40483700-1319572274_thumb.jpgpost-4365-0-45844300-1319572289_thumb.jpgpost-4365-0-58281500-1319572302_thumb.jpgpost-4365-0-36467700-1319572314_thumb.jpgpost-4365-0-05533200-1319572326_thumb.jpgpost-4365-0-25960400-1319572338_thumb.jpgpost-4365-0-84480400-1319572360_thumb.jpgpost-4365-0-47990700-1319572376_thumb.jpgpost-4365-0-91158000-1319572389_thumb.jpgpost-4365-0-32022700-1319572459_thumb.jpg

 

Roțile... patru la număr (două față, două spate) sunt cum se văd în poze. Nu pot să-mi dau seama dacă au 8-uri. Spițele sunt varză, butucii cred că ar putea fi recondiționați cu ceva muncă. Unul din cuplajele canelate e in stare destul de bună, celălalt ar putea fi folosit doar de ajutor (prezintă cam 50%-60% uzură, canelurile fiind aproape ascuțite la vârfuri). Jențile arată jalnic. Nu mi-am bătut capul să le curăț. Nu mi s-a părut să fie lovite sau strâmbe. Două se prezintă mai bine, două mai rău Âşi, posibil, după o sablare Âşi vopsire să fie utilizabile.

Telescoapele față cam „latră”. Sunt complete Âşi cam ruginite. Ar trebui rebucÂşate Âşi recromate. Cele de spate nu Âştiu de la ce sunt, dar sunt in stare acceptabilă ca funcționalitate, poate ar trebui doar umplute. Estetic cum se văd in foto.

Ghidonul nu Âştiu de la ce motocicletă este (probabil IJ).

 

post-4365-0-29122200-1319572594_thumb.jpgpost-4365-0-59186000-1319572614_thumb.jpgpost-4365-0-67872200-1319572581_thumb.jpgpost-4365-0-31096500-1319572638_thumb.jpg

 

Motorul... Blocul motor (fără acte) pare ok, nu are bucÂşa din interior de la axul de angrenare a pompei de ulei, puțin diferit de cel care-l am pe motocicleta de recondiționat, în sensul că ăsta din foto are capac cu Âşuruburi la locaÂşul rulmentului din partea cu volanta, pe când cel care-l folosesc are locaÂşul practicat (frezat) direct în bloc. La mutarea ambielajului dintr-un bloc în celălalt, diferențele de montaj au trebuit corectate cu Âşaibe de diferență. În interior este un ambielaj în stare acceptabilă Âşi cred că a fost recondiționat cândva. Pare a fi fost depresat Âşi la remontare au fost practicate uÂşoare puncte de sudură la bolț Âşi Âşterse la strung sau piatră. Nu pot da un verdict daca are o uÂşoară bătaie sau nu, pentru că pe cine am întrebat, părerile au fost 50%-50%. Axul cu came Âşi tacheții prezință urme de uzură Âşi cred că sunt în limite, încă. La fel Âşi roțile dințate.

Cilindrul... Cum se vede în foto, are o gaură de 72,9 măsurat cu Âşubler. Nu Âştiu dacă a fost sau nu cămăÂşuit sau doar alezat la această cotă. Oglinda e ok înăuntru. Pistonul e cam uzat Âşi polizat in cap, nu insist asupra lui.

Chiuloasa... În stare bună la exterior, nu e deformată, dar are nevoie de două supape, două scaune de supape Âşi un arc. Capacul de chiuloasă pare în regulă Âşi el. Tijele împingătoare sunt bune, la una lipseÂşte un cap în poză. Îl am pe undeva, dar nu am dat de el. E prin cutiile cu mărunțisuri.

 

post-4365-0-17902500-1319573077_thumb.jpgpost-4365-0-61967600-1319572704_thumb.jpgpost-4365-0-38356600-1319572721_thumb.jpgpost-4365-0-63503900-1319572731_thumb.jpgpost-4365-0-47079000-1319572744_thumb.jpgpost-4365-0-43588600-1319572757_thumb.jpgpost-4365-0-20556000-1319572768_thumb.jpgpost-4365-0-94189000-1319572779_thumb.jpgpost-4365-0-27222800-1319572793_thumb.jpgpost-4365-0-38625400-1319572807_thumb.jpgpost-4365-0-04867500-1319572824_thumb.jpg

 

Alte componente... Două pompe de ulei, verificate la presiune (numai la una există filtrul de sită) Âşi axele de angrenare; două volante în stare acceptabilă, un disc de ambreiaj mai bun unul mai rău (ăsta din urmă se vede in foto) Âşase arcuri de la ambreiaj, o placă de presiune Âşi un disc metalic uÂşor strâmb, un capac de baie de ulei, sudat în aluminiu (nu curge), două capace lagăr rulment axa cu came, un ambielaj Âşi un ax cu came ruginite, un angrenaj complet de distribuție în stare bună, un capac de distribuție, o jojă mai jalnică, bucăți de cardan, filtru de aer.

 

post-4365-0-94095300-1319572958_thumb.jpgpost-4365-0-70550200-1319572973_thumb.jpgpost-4365-0-51581100-1319572987_thumb.jpgpost-4365-0-16125300-1319573013_thumb.jpgpost-4365-0-08235900-1319573029_thumb.jpgpost-4365-0-40735600-1319573048_thumb.jpgpost-4365-0-98797500-1319573062_thumb.jpg

Protecțiile de cauciuc de pe rezervorul viÂşiniu nu se pun în discuție, încă. Nici cutia de viteze, completă Âşi funcțională la rece Âşi nici rampa cu culbutori. Pentru acestea cred că o să fixez prețuri, dacă mă hotărăsc.

 

AÂş fi interesat, la schimb, de un ghidon original cu maneta de frână Âşi mecanismul de accelerare, un carburator original si funcțional, o rama cu sticla Âşi oglindă de far, releu de încărcare de 6V sau echivalent, lampa stop sau măcar corpul cu sticla colorată, scaun pasager sau măcar rama de tablă, eventual un vitezometru, gume footrest conducător, capac cutie electică

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...