petcudan55 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) @dany-oldmoto@, mai esti? Mai este, am vorbit cu el la telefon în seara asta. Nu mai este topic pe forumul asta in care sa nu fie o disputa ...chiar daca sunt numai doua postari, doua personaje , cel putin unul e mai inteligent decat celalalt... Cum aÂş fi eu spre exemplu, nu? Stai liniÂştit, disputele stau la baza progresului. Am găsit Âşuruburi noi cu baza pătrată, pentru cutiile laterale, Âşuruburi cu cap inbus la baia de ulei, am protejat cadrul cu niÂşte cârpe ordinare, Âşi am montat motorul. Cutia nu a vrut să intre cu cuplajul elastic montat Âşi ca să-l desfac a trebuit să improvizez o surubelniță de forță, apoi am montat Âşi cutia. Am improvizat de asemenea o cheie de 36 ca să strâng jugul, am tăiat la strung niÂşte suruburi M5 cu cap inbus pentru grup, plus Âşurubul M5 cu vârf conic care blochează axul saboților, Âşi l-am montat, apoi am băut o țuică Âşi m-am culcat. Editat Noiembrie 17, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Dacă în exploatarea viitoare voi avea grijă ca motorul să aibă ulei în baie cu care se va unge rulmentul cel nou, eu cred că va ține. Salve!Chiar daca e ulei in baie rulmentul se va unge suficient doar daca boltul ambielajului are celebra gaurica din capatul trunchiului de con.N-o are,sanatate!Numai bine,dom Profesor! Editat Noiembrie 17, 2011 de simson simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 apucai sa pun si eu azi aripile pe awo,urmeaza sai fac instalatia si pedala sper sa fie gata anul asta..sa ma apuc si de sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Au sosit cilindrul și chiulasa de la sablat. Arată bestial aluminiul mat al cilindrului și chiulasei, comparativ cu blocul motor și cutia care sunt lucioase. aveti strung d-le petcu,poate ar fi trebuit incercat o randelinare.imi dau seama insa,ca ar fi fost greu de prins intre fusuri.pana la alt ambielaj nou,cred ca si kĂśrnerit,cu putina pasta de la locttite,va tine mult si bine. Strungulețul meu nu-mi permite să învârtesc diametre așa de mari, doar mici rahaturi care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 arata bine sablat,place.acu` daca tot o fi sa pornesc instalatia de sablat o sa fac tot ce de alu in glassperle,are o culoare mai placuta satinata... aaa!aveti grija,sablatorul care este,v-a intors chiulosul pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) aaa!aveti grija,sablatorul care este,v-a intors chiulosul pe dos Pe la cursuri mai fac greșeli intenționate evidente pe care le și argumentez, ca să testez "vigilența" studenților. Așa și în cazul de față. Surse din S.G.I. (Serviciul German de Informații) care doresc să-și păstreze anonimatul declară că, savanții germani au proiectat chiulasele de Simson în așa fel încât, atunci când trebuie să schimbi bujia să nu stai pe partea carosabilă a drumului, ci pe acostament. Așadar, motoarele care au bujia pe dreapta au fost proiectate pentru țările unde se circulă pe dreapta și când schimbi bujia, ori stai pe acostament, ori o schimbă pasagerul din ataș, în mers. Motoarele cu bujia pe stânga au fost făcute pentru export în Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, și în alte țări ale Commonwealth-ului unde se circulă pe stânga și au atașele pe stânga. Ăsta e motorul meu și e mai bun ca ale voastre pentru că are carburatorul în față și când merg cu viteză, motorul e supraalimentat. Evacuarea fiind în spate e un fel de turbo rudimentar, pentru că tot datorită vitezei, în spatele cilindrului se formează un vacuum, ceea ce va conduce la o evacuare forțată a gazelor arse și nearse, fapt care conduce la obținerea unui ciclu Carnot cu o arie mai mare și implicit, un randament mai bun. Specialiștii de la MZ au pus bujia pe mijloc așa încât, motocicliștii care merg pe stânga și vor să schimbe bujia, trebuie mai întâi să dea pompa jos de sub rezervor. La fel ca și la Simson, bujiile se pot schimba în mers, de către pasagerul din ataș, care este. Editat Noiembrie 19, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 La cate bujii am schimbat, chiar ca puteam sa incerc si varianta din mers, cred ca imi reusea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Am montat pistonul, cilindrul și chiulasa, cu bujia pe partea dreaptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc userul cisu68 a facut unele modificari la roata spate de la motocicleta Simson pe care a vindut-o la userul bach, asa ca adreseazate direct lui cisu68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc sal.. an principiu ar merge dar sistemul de franare nu ,ca saboti de frana de sport sant mai lati cu 4-5 mm fata de turen eu am adaptat la butucul de turen o frana disc de scuter foarte eficienta si am pus geanta de mz pe 16 pentru un cauciuc mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK.... Din punctul acesta de vedere nu cred că ai putea avea probleme la RAR cu roata de 19 în față și 18 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK.... pui o roata pe 19 cind mergi la r.a.r nui problema,iti dau eu niste saboti de awo si ai scapat de probleme.. daca nu ai roata pe 19 am eu 2 seturi impecabile de awo,cind ai drum la frateleo se rezolva...sau bagi moto in masina si ii pun roata pe 19 fara probeleme pe spate mai stam la o cafea cu ocazia asta sau un vin fiert ca tot a dat frigul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Pe la cursuri mai fac greșeli intenționate evidente pe care le și argumentez, ca să testez "vigilența" studenților. Așa și în cazul de față. Surse din S.G.I. (Serviciul German de Informații) care doresc să-și păstreze anonimatul declară că, savanții germani au proiectat chiulasele de Simson în așa fel încât, atunci când trebuie să schimbi bujia să nu stai pe partea carosabilă a drumului, ci pe acostament. Așadar, motoarele care au bujia pe dreapta au fost proiectate pentru țările unde se circulă pe dreapta și când schimbi bujia, ori stai pe acostament, ori o schimbă pasagerul din ataș, în mers. Motoarele cu bujia pe stânga au fost făcute pentru export în Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, și în alte țări ale Commonwealth-ului unde se circulă pe stânga și au atașele pe stânga. Ăsta e motorul meu și e mai bun ca ale voastre pentru că are carburatorul în față și când merg cu viteză, motorul e supraalimentat. Evacuarea fiind în spate e un fel de turbo rudimentar, pentru că tot datorită vitezei, în spatele cilindrului se formează un vacuum, ceea ce va conduce la o evacuare forțată a gazelor arse și nearse, fapt care conduce la obținerea unui ciclu Carnot cu o arie mai mare și implicit, un randament mai bun. Specialiștii de la MZ au pus bujia pe mijloc așa încât, motocicliștii care merg pe stânga și vor să schimbe bujia, trebuie mai întâi să dea pompa jos de sub rezervor. La fel ca și la Simson, bujiile se pot schimba în mers, de către pasagerul din ataș, care este. Specialistii de la MZ s-au gandit ca nu-i greu sa intorci o motocicleta. La Simson schimbi bujia in mers? banuiesc ca pe panta in jos ca fara bujie fiind un monocilindric banuiesc ca se opreste. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) La Simson schimbi bujia in mers? Era o glumă. Azi m-am dus la școală să beau o cafea și tot în glumă, m-am apucat să fac un cablu de ambreiaj. Aveam 4 pachete virgine (20 m) de manta gri, din Germania și ceva cabluri noi, rămase de pe la MZ-uri. Pastilele de la capetele mantalei le-am presat în universalul strungulețului. Pastila din capătul cablului era prea mică în diametru și prea scurtă. I-am făcut o chestie, iar la celălalt capăt niște mici piese. Editat Noiembrie 20, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Superbe filmarile cu "Simsonasele".......Pacat ca majoritatea dintre noi nu avem puterea financiara sa l-e aducem la starea lor cat mai originala.....In legatura cu problema mea, se pare ca dracul nu e asa de negru precum pare....Ca de obicei se pare ca gasesc orice rezolvare la prietenul Danny....o sa ne auzim cat de curand la telefon..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Pacat ca majoritatea dintre noi nu avem puterea financiara sa l-e aducem la starea lor cat mai originala..... Asta și din cauza predecesorilor noștri, care le-au adus în halul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 iar la celălalt capăt niște mici piese. In locul pieselor alea mici eu folosesc piulite de la spitele de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 In locul pieselor alea mici eu folosesc piulite de la spitele de bicicleta. Merge și așa, nu m-am gândit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 In locul pieselor alea mici eu folosesc piulite de la spitele de bicicleta. Credeam ca-i inventie olteneasca, dar vad ca si in Moldova se poarta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Când am demontat motoreta, am găsit în cutia centrală o bobină de inducție și o fișă lungă. Adică să funcționeze mai bine cu scânteia de la platina și bobina alimentate de la baterie ca la MZ, sau cu scânteia de la magnetoul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Adică să funcționeze mai bine cu scânteia de la platina și bobina alimentate de la baterie ca la MZ, sau cu scânteia de la magnetoul original? Daca ticalosul nu-si face bine treaba, mai bine merge cu bobina ca la MZ. Dupa 2 ani de blestemat zilele am renuntat la magnetou (am pus aprindere electronica)si parca e alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Daca ticalosul nu-si face bine treaba, mai bine merge cu bobina ca la MZ. Dupa 2 ani de blestemat zilele am renuntat la magnetou (am pus aprindere electronica)si parca e alt motor. Mă bate un gând. Așa am să fack! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Credeam ca-i inventie olteneasca, dar vad ca si in Moldova se poarta! ei na...si la noi tot asa se face.... Ardealul . mai ieftin (si la indemana ) nu se poate ! Pe alte sectiuni de forum citisem de unu care a dat 100 lei ( noi !) pt. un cablu si manopera aferenta inlocuirii unui cablu de ambreiaj. Cati bani as face cu astia ! Da' ei nu au avut "comuniste" la care sa surubareasca. Suzuki din "fratia motoarelor" din dotare are acelasi "tip" de pastila ....si a trecut anul de cand e in exploatare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.