petcudan55 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 mai am de lucrat multe dar incet cu treaba buna se rezolva, scaunele originale le reconditionez dar nu o sa le folosesc pt ca nu-mi plac, acum astept motorul de la mecanic, apoi trebuie sa fac instalatia electrica , nu stiu exact pe unde trec firele cele care merg la motor, la cutia electrica si in spate ...... Îți arăt cum am făcut eu. Firele care vin din motor și cele care vin din far se unesc într-un tronson care intră în cutia filtrului pe gaura din față. Acolo, în gaura cutiei ar trebui să ai și un fel de garnitură de cauciuc. În cutie firele se despart în trei: unele merg în cutia electrică tot așa prin găuri protejate cu garnitură, altele la lampa din spate și alte două (o masă și un plus permanent) la priza de ataș pe care eu o folosesc să alimentez o lampă portativă. Tronsonul care merge în spate întră în aripă pe o gaură, iar în aripă ar trebui să ai niște cleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare! In primul rand va multumesc pt informatiile oferite. In al doilea rand eu am cumparat motocicleta simson sport dezmembrata si de aceea mai pun niste intrebari "stupide" cum ar fi: -Daca pe cadru montez capacele laterale cu fitru aer , pot ulterior sa montez motorul?(motorul urmeza sa-l reconstruiesc de la 0,ceea ce implica multi bani,mult timp si pana atunci as vrea sa montez ce am vopsit); -Are cineva martorii din far? -Dungile din pozele de mai jos cum pot sa le fac(cred ca-s facute la plotter si trebuie ceva in format vectorial ca sa le pot face) sau de unde le pot cumpara? se vede clar ca dunga groasa este din autocolant si cred ca dungile subtiri sunt date cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Îți arăt cum am făcut eu. multumesc pentru informatii, f utile pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare! In primul rand va multumesc pt informatiile oferite. In al doilea rand eu am cumparat motocicleta simson sport dezmembrata si de aceea mai pun niste intrebari "stupide" cum ar fi: -Daca pe cadru montez capacele laterale cu fitru aer , pot ulterior sa montez motorul?(motorul urmeza sa-l reconstruiesc de la 0,ceea ce implica multi bani,mult timp si pana atunci as vrea sa montez ce am vopsit); -Are cineva martorii din far? -Dungile din pozele de mai jos cum pot sa le fac(cred ca-s facute la plotter si trebuie ceva in format vectorial ca sa le pot face) sau de unde le pot cumpara? se vede clar ca dunga groasa este din autocolant si cred ca dungile subtiri sunt date cu mana. sal o varianta simpla si sigura gasesti pe ebay, am posibilitatea sa te ajut in achizitia articolului http://www.ebay.de/itm/AWO-Sport-AWO-425-Aufkleber-Aufklebersatz-MZ-Zierstreifen-Emblem-Motorrad-/310418743222?_trksid=p4340.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D39%26meid%3D1072968470181834871%26pid%3D100011%26prg%3D1027%26rk%3D2%26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Cred ca nu merg dungile din link-ul pe care l-ai transmis deoarece la capacele laterale si rezervor nu poti sa "iei curba". Cred ca-s perfecte pt aripa fata ceea ce mi se pare f usor si ieftin sa le comand la o sectie de autocolant. Multtumesc oricum. CUMPAR SUPORTI PICIOARE PILOT. Astept PM. Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) -Daca pe cadru montez capacele laterale cu fitru aer , pot ulterior sa montez motorul?(motorul urmeza sa-l reconstruiesc de la 0,ceea ce implica multi bani,mult timp si pana atunci as vrea sa montez ce am vopsit); Motorul nu intră întreg, ci fără cilindru și chiulasă. Cred că-l poți monta cu cutia de viteze atașată, dar vei avea neșansa de a zgâria cutiile. O să te mai chinui și când montezi cuplajul elastic dintre cutie și cardan. -Dungile din pozele de mai jos cum pot sa le fac (cred ca-s facute la plotter si trebuie ceva in format vectorial) Merge și manual (sau ad labbam cum s-ar zice în latină). Uite cum am făcut eu, la pagina 176 post nr. 1754. Editat August 5, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Salutare! CUMPAR SUPORTI PICIOARE PILOT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinel1994 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 salut! sunt nou pe aici . am si eu un simson refacut de mine . in primul rand l-am luat de la un moshulache care la tinut in ploaie si zapada 17 ani de zile . nu mai spun era ruginit vai de soarta lui dar altul pe la mine prin zona nu am gasit. dupa ce l-am luat l-am dezmembrat complet si am curatat pana lucea fierul de pe toate pisele lui si l-am vopsit . piese de schimb nu am gasit nici macar seile . setul l-am facut la strung pe piston de skoda, am rectificat scaunele supapele am curatat motorul si cutia si inauntru si pe afara , ambielajul nu a avut pic de bataie , o problema ar fi ca in viteza a doua daca o accelerez puitn mai tare sare.instalatie electrica nu a avut , dar ma strduiesc sa fac rost de un releu de incarcare ca sa pot sa o fac. motorul merge foarte frumos . acum sa imi spuneti si voi parerea voastra despre el, daca l-am macelarit sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Salve! Cristi,prietene,eu am pus un alternator bifazic de scuter care nu are nici o bobina pentru senzor. Pe mine m-a interesat sa pot inseria bobinele alternatorului ca sa compensez oglinda obosita a farului de simson cu un bec de 100 de watti. Pentru scanteie folosesc centrifugalul de pe vechiul magnetou si o aprindere gotronic pentru bobina de inductie.Atat timp cat motorul merge brici si la drum merg cu farul mereu aprins nu am a ma plange. Gotronicul muta amperajul de pe platina si asta inseamna cu nu se mai ard pastilele aiurea. Alternativul bifazic l-am trecut printr-o schema data de tine si cu asta s-a terminat. Numai bine! Am si eu prin adunarea de piese un alternator semanator, de Ducati. Imi trebuie o flansa de adaptare pentru stator, si nu prea ma pricep sa-l fac. Dvs cum ati facut rost de o flansa? Si, rotorul parca nu 'se pupa' bine la conicitatea cu vibrochen de Simson. Cum ati rezolvat problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Sint intr-o mare dilema…dati-mi un sfat Am pornit motorul de simson dupa 21 de ani, a mers cateva secunde si s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca. a adus cineva alta aprindere de simson, a pornit imediat merge bine , am repus aprinderea mea si nu vrea sa porneasca, am observat ca scanteia care o da aprinderea mea nu este asa puternica ca la cealalta. Mi-a zis mecanicul sa-mi fac rost de o alta aprindere, cea pe care o am nu se mai poate repara ?, sa incerc sa schimb condensatorul ? sa montez o bobina de inductie ? sau sa pun o aprindere electronica cu tot cu alternator de piagio de 49 cm3 4t, cum am citit pe forum si rezolv si problema cu luminile? Nici nu stiu inca daca mi-e bun statorul si rotorul de la dinam.. As vrea totusi sa mearga fara sa tot bag surubelnita prin el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Scanteia slaba poate sa fie din cauza bobina, magnetul permanent, condensator, fisa, sau chiar platine care nu mai fac un contact bun. E greu de spus asa ce o fi. Eu din 2 sau 3 aprinderi am reusit sa fac una functionala. Mai exista si posibilitate ca da scanteie suficienta, dar nu la momentul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Am si eu prin adunarea de piese un alternator semanator, de Ducati. Imi trebuie o flansa de adaptare pentru stator, si nu prea ma pricep sa-l fac. Dvs cum ati facut rost de o flansa? Si, rotorul parca nu 'se pupa' bine la conicitatea cu vibrochen de Simson. Cum ati rezolvat problema asta? Salve! Cel mai bine e sa pun fotografii cu flansa. Rotorul,daca e acelasi,trebuie sa se aseze bine pe vibrochen. Ajung in cateva zile pe la garaj si pun foto. Ce pot sa zic e ca pe lumini poti sa pui bec de cel putin 100 de watti Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 am citit pe forum diferite pareri legate de avansul centrifugal , unele sustin ca daca schimbi aprinderea originala nu mai este garantata functionarea corecta a motorului; totusi am gasit pe ebay.de firme care vand componente electronice pentru a trece la 12V si avans reglat prin CDI asemenatoare celor de piagio 49 cm3 , 4t, dar la un pret mult prea mare pentru multi dintre noi, ma gandesc ca n-or fi nemtii asa de nepriceputi.... http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-425-Sport-Touren-VAPE-Zundung-Lichtmaschine-/110709927498?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19c6d36e4a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 am citit pe forum diferite pareri legate de avansul centrifugal , unele sustin ca daca schimbi aprinderea originala nu mai este garantata functionarea corecta a motorului; totusi am gasit pe ebay.de firme care vand componente electronice pentru a trece la 12V si avans reglat prin CDI asemenatoare celor de piagio 49 cm3 , 4t, dar la un pret mult prea mare pentru multi dintre noi, ma gandesc ca n-or fi nemtii asa de nepriceputi.... http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-425-Sport-Touren-VAPE-Zundung-Lichtmaschine-/110709927498?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19c6d36e4a se vehiculeaza multe pe forum, cum ca, daca pui CDI nu mai ai relantiul mic eu am alternator tifazic, senzor si CDI aprilia si sta si la 500 de ture, poate si mai putin. porneste, se tureaza si merge absolut incantatator asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Totul depinde de ce fel de CDI. Ele sunt programat pentru o curba de avans (avans vs turatia) anume. Astea de piaggio sunt programate pentru o functionare buna de motoare de piaggio. Daca din intamplare motorul de Simson are nevoie de o curba de avans identica, atunci este chiar foarte fain sa faci upgrade asta. Daca sa stie datele de avans de la CDI de piaggio, si cele de Simson, atunci putem facem o comparatie pe hartie. Banuiesc ca cele de pe ebay care sunt recomandate pentru Simson, au curba de avans centrifugal comparabil cu ce avea magnetoul cu care a iesit din fabrica. Adica, sunt facute pentru motor de Simson. Dar, eu chiar ma indoiesc, daca merita sa discutam asa mult legat de subiect asta. Multi au pus alte pistoane in Simson (modificand raport de compresie), alte carburatoare, si mai sunt si diferente ab werk intre motoare (pe sport 14cp vs 15,5cp). Ma si indoiesc daca avans de la magnetou de Simson dupa 40 de ani mai functioneaza cum a intentionat proiectantul. Nici benzina nu mai e ce a fost acuma 40 de ani. Asa ca, cred ca este posibil sa merge CDI de piaggio satisfacator, mai ales in comparatie cu o aprindere originala care nu mai este in stare buna. Problema pe care il am eu este cu flansa. Eu nu am strung. Asa ca, ieri am rebobinat manual alternatorul cu care era echipat Simson al meu cand am cumparat-o, poate poate iese 12V din el acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Totul depinde de ce fel de CDI. Ele sunt programat pentru o curba de avans (avans vs turatia) anume. Astea de piaggio sunt programate pentru o functionare buna de motoare de piaggio. Daca din intamplare motorul de Simson are nevoie de o curba de avans identica, atunci este chiar foarte fain sa faci upgrade asta. Daca sa stie datele de avans de la CDI de piaggio, si cele de Simson, atunci putem facem o comparatie pe hartie. Banuiesc ca cele de pe ebay care sunt recomandate pentru Simson, au curba de avans centrifugal comparabil cu ce avea magnetoul cu care a iesit din fabrica. Adica, sunt facute pentru motor de Simson. Dar, eu chiar ma indoiesc, daca merita sa discutam asa mult legat de subiect asta. Multi au pus alte pistoane in Simson (modificand raport de compresie), alte carburatoare, si mai sunt si diferente ab werk intre motoare (pe sport 14cp vs 15,5cp). Ma si indoiesc daca avans de la magnetou de Simson dupa 40 de ani mai functioneaza cum a intentionat proiectantul. Nici benzina nu mai e ce a fost acuma 40 de ani. Asa ca, cred ca este posibil sa merge CDI de piaggio satisfacator, mai ales in comparatie cu o aprindere originala care nu mai este in stare buna. Problema pe care il am eu este cu flansa. Eu nu am strung. Asa ca, ieri am rebobinat manual alternatorul cu care era echipat Simson al meu cand am cumparat-o, poate poate iese 12V din el acuma. Fara strung intradevar e naspa eu nu am facut flansa ci am demontat capacul distributiei si am prins statorul direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut , am nevoie de saboti de frana , mai gasesc pe undeva asa ceva? numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut , am nevoie de saboti de frana , mai gasesc pe undeva asa ceva? numa bine sal.. este o firma in buc,se numeste RIBS au si sait cu nr de tel eu acum 3ani la ei le am reconditionat si butucul,fac si discuri de ambreaj si ofera si garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Multam , Salutare natiune , o noua "mica" problema aparuta in incercarea de a pune pe roti simsonache , axul demaror mai prinde , mergand in gol , acu cred ca va trebuie sa dau cutia jos si cum nu am mai facut asa ceva intreb : cutia se da jos bagata intr-o anumita treapta de viteza ? Care are mai multa experienta in ceea ce priveste sinsonache poate se indura sa-mi dea ceva sfaturi utile , Va salut si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Multam , Salutare natiune , o noua "mica" problema aparuta in incercarea de a pune pe roti simsonache , axul demaror mai prinde , mergand in gol , acu cred ca va trebuie sa dau cutia jos si cum nu am mai facut asa ceva intreb : cutia se da jos bagata intr-o anumita treapta de viteza ? Care are mai multa experienta in ceea ce priveste sinsonache poate se indura sa-mi dea ceva sfaturi utile , Va salut si numa bine Tre sai pui niste distantiere sa scapi de problema(este oleaca joaca, dar e simplu de facut) Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Multam , Salutare natiune , o noua "mica" problema aparuta in incercarea de a pune pe roti simsonache , axul demaror mai prinde , mergand in gol , acu cred ca va trebuie sa dau cutia jos si cum nu am mai facut asa ceva intreb : cutia se da jos bagata intr-o anumita treapta de viteza ? Care are mai multa experienta in ceea ce priveste sinsonache poate se indura sa-mi dea ceva sfaturi utile , Va salut si numa bine In carterul cutiei se afla o bucsa pe care sta axul demaror care s ar putea sa fie uzata sau s ar putea sa necesite o saiba sau doua pe ax, in fata pinionului atentie, axul demaror nu iese decat daca demontezi cutia la zero cutia se demonteaza si se moneaza in orice viteza inclusiv neutral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 un simson dragut, acte la zi, porneste la prima pedala, atas Stoye.visez la el, dar proprietarul nu vrea sa l vanda nici in ruptul capului ,care ar fi valoare lui reala (aprox)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 un simson dragut, acte la zi, porneste la prima pedala, atas Stoye.visez la el, dar proprietarul nu vrea sa l vanda nici in ruptul capului ,care ar fi valoare lui reala (aprox)? Salve! Atasul e de sport,cam trantit Cum o merge cu roata pe 18/Sau i-a pus pe 19? Utilajul are multe rahaturi pe el,importante sunt actele. Pretul e undeva pe la 1000 de euro,plus-minus 100-200 de kopeici. E criza,banii sunt scumpi,dar utilajul e rar in Romania. Daca e timp da-mi un telefon sa vedem cum am putea frange incapatanarea lui nea Spirica(nu voi cere locatia utilajului ci doar varsta lui nea Spirica si a apropiatilor). A nu se intelege ca sunt vreun mare smecher,dar anumite texte de inmuiat spiricari am. Cu sinceritate,Adrian Rosca,Barlad.0748.982858. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 un simson dragut, acte la zi, porneste la prima pedala, atas Stoye.visez la el, dar proprietarul nu vrea sa l vanda nici in ruptul capului ,care ar fi valoare lui reala (aprox)? hmmmm....ce vad eu in poze e un simson awo turen 250 ca nu vrea sa il dea proprietarul?oare de ce nu il vinde?se pare ca proprietarul stie ce are in curte si de scos il scoti greu de la dansul si pe bani multi,eu zic ca merita,tu nu iti pierde speranta si mai incearca poate va renunta la incapatanare si pana la urma va ajunge la tine.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Am si eu prin adunarea de piese un alternator semanator, de Ducati. Imi trebuie o flansa de adaptare pentru stator, si nu prea ma pricep sa-l fac. Dvs cum ati facut rost de o flansa? Si, rotorul parca nu 'se pupa' bine la conicitatea cu vibrochen de Simson. Cum ati rezolvat problema asta? Salve! Nu reusesc sa mai ajung la garaj. Se poate pune o poza cu alternatorul ce-l aveti ? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.