Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Salut. Simsonul din video nu sint sigur ca are cadrul intreg de Simson. In cel mai fericit caz are "portiuni" din cadrul de Simson. Din cit i-mi amintesc, grupul de Simson este destul de bine prelucrat. Dar intre prelucrare si poiectare este diferenta. Grupul este proiectat ptr. un motor cu putere de 15HP. Personal mi se pare prea "finut" ptr. motorul 2CV. Citroen 2CV ala citi HP are? Cutia de viteze e buna, robusta si fiabila. Cred ca o poti folosi ptr. proiectul tau fara probleme. Singurul punct sensibil mie i-mi pare a fi grupul. Ca vei avea de muncit la greu asta este altceva. Important este sa stii ce vrei. Restul, vine de la sine. Numai bine.

 

 

In sfarsit un raspuns mai "la obiect"

Motorul de Special are 34 HP.

Mersi de sugestii ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In sfarsit un raspuns mai "la obiect"

Motorul de Special are 34 HP.

Mersi de sugestii ! :D

 

Salve! Asa e, problemele vor apare la grup. Cutia de Simson e puternica si prezinta avantajul ca nu va curge niciodata.La grup va ceda,dupa un timp,pinionul de atac.El se va uza si va ceda primul. Dar eu cred ca va tine cateva mii de kilometri. Daca e facut ca lumea ,cu piese stantate originale,e posibil sa tina peste 10.000 de kilometri. Oricum,nici grupul de Simson nu va curge niciodata. Fara sa devin porc ma gandesc care ar fi rostul acestui nou utilaj.Atata timp cat un Simson Sport se duce in 120-130(voi pune un film curand) si cadrul intra in voblaj inseamna ca,punand un motor mai greu,acelasi voblaj va apare si la un cadru mai teapan. De ce nu m-as chinui sa fac un Simson sa sara usor de suta ? Eu detin,de vreo 15 ani,un motocultor diesel intr-un piston. Probabil,daca i-as pune motorul pe un cadru de Simson as face o smecherie.Dar care e smecheria?Voi merge pe strada si lumea se va minuna?Voi fi eu multumit ca am taiat un cadru si am adaptat un motor smecher?Ma voi simti ca unii de pe aici care se cred mari vopsitori si traiesc cu impresia ca au fost in clasa cu Da Vinci,uitand ca in primul rand tre sa arate ca stiu sa incheie corect un motor istoric..Mie,personal,a taia un cadru de motor vechi pentru a-i pune un motor mai smecher mi se pare o copilarie. Eu cred,sincer,ca un meserias trebuie sa arate ca poate sa faca un motor vechi sa mearga macar in parametrii trecuti in cartea tehnica,fara sa taie pe la vechitura.Jos palaria in fata aluia care bate ce scrie in cartea tehnica,fara mari interventii asupra vechiturii. Gudbaiafrica!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Mie,personal,a taia un cadru de motor vechi pentru a-i pune un motor mai smecher mi se pare o copilarie. Eu cred,sincer,ca un meserias trebuie sa arate ca poate sa faca un motor vechi sa mearga macar in parametrii trecuti in cartea tehnica,fara sa taie pe la vechitura.Jos palaria in fata aluia care bate ce scrie in cartea tehnica,fara mari interventii asupra vechiturii. Gudbaiafrica!

 

 

 

 

Ce spui tu e in mare parte adevarat ! :bigstar:

Singura eroare vine din faptul ca eu n-as face asta ca sa pice lumea-n dos cand trec eu.

Si nici macar nu-mi dau cine-sti-ce aere de mare Da Vinci ! :grinbandit: .

De aceea si cer fara retineri relatii de la altii mai titrati si mai experimentati .

Insa sper ca nimeni nu-mi poate refuza dorinta de a vedea acest motor pus pe o motocicleta,nu ?

Nu trebuie sa fie neaparat Simson,poate fi Dnepr sau altceva,care se potriveswte mai bine,dar scopul sa fie imbunatatirea performantei.

Merci de sugestii

Gudbai

 

P.S.

 

Rog pe cei care doresc continuarea acestei discutii sa o faca pe topicul special deschis pentru aceata tema.

Am luat acesta initiativa pentru a lasa Simsonului acest spatiu.

 

Multumesc

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun si eu! Problema voblajului nu se poate rezolva din frina de la ghidon? Nu dati mi-am spus parerea!

Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Cu privire la observatia altui coleg,motorul de Oltcit Special nu are 4 cilindri,are 2 cilindri si 650 cc ( identic cu cel din clip) si este EXTRAORDINAR DE FIABIL - e un motor de 200 000 de km odata pus la punct (cine cunoaste stie despre ce vorbesc)

Din intamplare sunt in posesia unui astfel de motor cu doar 30 000 km si ii caut destinatia.

 

Trece lejer de 200.000km daca e intretinut corect pt ca are camasi Nikasil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine!

 

Am mers eu peste 100km/h cu mai multe simson(dupa 90 la ora devine deja instabil),problema este de cite ori treci de viteza asta fara sa fie afectat,de citeva ori treci de viteza asta si dupa aia incepe distractia ca deobicei...desfacut, chiuloasa varza,cirpacit un ambelaj care sa mai duca 1000,2000 de km si tot asa...in carte scrie clar ce ii place.

Eu am observat ca pe la 60-70 km/h se simte cel mai bine simsonul,merge linistit fara sa fie fortat.(parerea mea ca e destul 60-70 km/h pt.ce caroserie are si pozitia de condus e suficient)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine!

Nu de la cadru se bilbiie Simsonache pe asfalt la peste 110 Km/h, verificati bine inca o data telescoapele si furca, fiindca asa am patit cu Simsonul unui bun prieten si la peste suta era sa ma arunce din sa. Dupa aranjarea suspensiilor (nu ca la carte, ci dupa ureche, da, ca lautarii! :banana: ) am reusit sa merg fara probleme si peste suta, cu pasager si bagaj, fara tangaj! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !!

post-68799-0-09160500-1346668399_thumb.jpg

post-68799-0-07565200-1346668419_thumb.jpg

post-68799-0-76580400-1346668434_thumb.jpg

post-68799-0-08815100-1346668451_thumb.jpg

post-68799-0-20781700-1346668485_thumb.jpg

post-68799-0-03482900-1346668505_thumb.jpg

post-68799-0-54034400-1346668542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !!

orice ar fi nu strica shul ul, pune l undeva sa stea si cu timpul o sa gasesti de toate pt el.ai o comaora in casa nu o arunca(vorbesc de simson shul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Vinci ! :grinbandit: .

 

Cata frustrare se poate acumula cand nu poti trage cu bidineaua o linie dreapta de 10cm ,normal ca ceilalti sa ti se para da'vinci pe langa tine.. :crack: Macar de si-ar face motoarele bine,nu povesti babesti,ca parca acum nu demult un "profesor" d'asta si l-a segmentat in mijlocul drumului..

 

Dai bataie Misu si pune motorul ala pe cadru sa vedem ce iese,poate ma inspiri si pe mine cu ala de vw.

Spor. :peace:

 

Simson Suhl 1957

 

Ai un Awo Touren acolo.Merita sa-l faci si sa ti-l pastrezi chiar daca nu ai acte la el.Piese se gasesc cate vrei,bani sa ai. :wave:

Cele 2 piese de alu. nu apartin motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si eu as vrea sa aflu daca e compatibila aceasta aprindere sau nu, aprinderea la mine este de pe Piaggio Liberty 50cmc 4T. Mai multe detalii nu pot sa dau, are cdi cu bobina incorporata, motorul porneste destul de usor sta la relanti bine, in sarcina nu cred ca trece de 60km/h viteza maxima, de-aia nu-mi dau seama daca e de aprindere nu are avans suficient sau carburatia nu e adecvata....

 

 

Ps. aprinderea mea are 2 semne pe rotor, ambele dau semnal la cititor am inteles ca astfel isi calculeaza curba de avans, sincer nu ma pricep la electronice ....deci zic ce-am auzit de pe la alti :cheers:

 

 

am cautat mai multe informatii si am gasit asta:

 

1. scrie in carte la simson

"Printr-un regulator centrifugal momentul aprinderii se adapteaza la turatia motorului in sensul ca la lansare si la turatii mici motorul functioneaza cu intarziere la aprindere pe cand la turatii mari se produce avansul a aprindere: Punctul de aprindere la aprinderea cu intarziere este de 100 inaintea PMS - cursa pistonului = 0,65 mm; Punctul de aprindere la aprinderea cu avans este de 380 inaintea PMS - cursa pistonului = 8,8 mm"

 

2. scrie in carte la Piaggio Liberty 50 ccm 4t

 

" Ignition advance (before TCD) 100a 1800 - 2000 rpm 260a 5000 - 6000 rpm"

 

3. pe un forum dedicat scuterelor am gasit asta:

 

"Piaggio Liberty 50cc, 4t - scuterul e limitat din CDI la fix 60 km/h (daca nu a fost delimitat de vechiul proprietar din CDI) - ai in sectiunea delimitari un material foarte explicit in aceasta privinta cu toti pasii de urmat postat tot de mine. In urma delimitarii din CDI poate ajunge sa prinda cat e pe bord adica 80 km/h"

http://www.scuterclub.ro/forum/index.php/topic/2186-piaggio-liberty-50cc/

 

O sa incerc sa pun si eu o aprindere de piaggio si-o sa va tin la curent cu functionarea acesteia, mi-am luat toate piesele, urmeaza sa le montez cand am timp

daca nu o sa merga bine las doar incarcarea pe 12 V si o sa fac rost pe un magnetou original..

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma laud si eu cu ce am cumparat azi,dac am timp fac un filmulet cu jucaria ca functioneaza perfect.

Mosul avea 1 tona de piese si tot ce a dat jos de pe ea. (unic proprietar,o avea de noua)

Barca statea in pod de 10 ani bine ingrijuta(gruntuita tot)stare impecabila.

post-20619-0-78788200-1346781737_thumb.jpg

post-20619-0-89488700-1346781740_thumb.jpg

post-20619-0-57019800-1346781743_thumb.jpg

post-20619-0-62632300-1346781746_thumb.jpg

post-20619-0-84401900-1346781749_thumb.jpg

post-20619-0-18898500-1346781753_thumb.jpg

post-20619-0-82838600-1346781756_thumb.jpg

post-20619-0-33378800-1346781760_thumb.jpg

post-20619-0-08157300-1346781765_thumb.jpg

post-20619-0-12091500-1346781771_thumb.jpg

post-20619-0-54591100-1346781776_thumb.jpg

post-20619-0-94771800-1346781780_thumb.jpg

post-20619-0-77290300-1346781785_thumb.jpg

post-20619-0-85561700-1346781789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma laud si eu cu ce am cumparat azi,dac am timp fac un filmulet cu jucaria ca functioneaza perfect.

Mosul avea 1 tona de piese si tot ce a dat jos de pe ea. (unic proprietar,o avea de noua)

Barca statea in pod de 10 ani bine ingrijuta(gruntuita tot)stare impecabila.

 

 

Mai e ceva de zis...?

 

ca ne cam lasi fara cuvinte domnule Dany...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inceput si tu sa bagi in masina ca mine :crack: asa am distrus io amortizoarele la Opel ..... motocicleta unde ai pus-o , banuiesc ca ai venit calare pe ea dupa cum presupun :friends: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat mai multe informatii si am gasit asta:

 

1. scrie in carte la simson

"Printr-un regulator centrifugal momentul aprinderii se adapteaza la turatia motorului in sensul ca la lansare si la turatii mici motorul functioneaza cu intarziere la aprindere pe cand la turatii mari se produce avansul a aprindere: Punctul de aprindere la aprinderea cu intarziere este de 100 inaintea PMS - cursa pistonului = 0,65 mm; Punctul de aprindere la aprinderea cu avans este de 380 inaintea PMS - cursa pistonului = 8,8 mm"

 

2. scrie in carte la Piaggio Liberty 50 ccm 4t

 

" Ignition advance (before TCD) 100a 1800 - 2000 rpm 260a 5000 - 6000 rpm"

 

3. pe un forum dedicat scuterelor am gasit asta:

 

"Piaggio Liberty 50cc, 4t - scuterul e limitat din CDI la fix 60 km/h (daca nu a fost delimitat de vechiul proprietar din CDI) - ai in sectiunea delimitari un material foarte explicit in aceasta privinta cu toti pasii de urmat postat tot de mine. In urma delimitarii din CDI poate ajunge sa prinda cat e pe bord adica 80 km/h"

http://www.scuterclub.ro/forum/index.php/topic/2186-piaggio-liberty-50cc/

 

O sa incerc sa pun si eu o aprindere de piaggio si-o sa va tin la curent cu functionarea acesteia, mi-am luat toate piesele, urmeaza sa le montez cand am timp

daca nu o sa merga bine las doar incarcarea pe 12 V si o sa fac rost pe un magnetou original..

 

Daca ai date despre cum se scoate limitarea te rog sa postezi si aici, multumesc de informatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !!

bafta,rabdare si spor!

poate te ajuta,roata vopsita e de awo T si nu e departe de tine

Posted 10 July 2012 - 05:23 PM

 

se vand urmatoarele piese:

 

cine are nevoie de ceva intreaba de pret.[/url] 74f05a200890537.jpg

 

 

o gasest la bursa comunistelor pag.504

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta,rabdare si spor!

poate te ajuta,roata vopsita e de awo T si nu e departe de tine

Posted 10 July 2012 - 05:23 PM

 

se vand urmatoarele piese:

 

cine are nevoie de ceva intreaba de pret. 74f05a200890537.jpg

 

 

o gasest la bursa comunistelor pag.504

Multumesc dar cred ca raman la Simsonul sport !!! In schimb am niste piese de care partial n-am habar ce sunt;farul din imagine banuiesc ca e de Carpati...stopul n-am nici cea mai vaga idee ce este,cat despre celelalte....ma depasesc!!!Am sa pun pozele aici sa vad daca ma poate lamurii cineva

!!??post-68799-0-05855000-1346948984_thumb.jpgpost-68799-0-82292600-1346949056_thumb.jpgpost-68799-0-13596200-1346949138_thumb.jpgpost-68799-0-64141300-1346949181_thumb.jpgpost-68799-0-44680100-1346949237_thumb.jpgpost-68799-0-44680100-1346949237_thumb.jpgpost-68799-0-79734200-1346949273_thumb.jpgpost-68799-0-36813800-1346949308_thumb.jpgpost-68799-0-41883400-1346949378_thumb.jpgpost-68799-0-60096100-1346949447_thumb.jpgpost-68799-0-74628700-1346949506_thumb.jpgpost-68799-0-74628700-1346949506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in a 7a poza ai greutatile unui avans centrifugal, in a8a pe langa greutati ai o parte de la acceleratie pe sina care ghideaza sufa prin ghidon, dupa aceea ai o lampa de mobra, restul par adunatura de la diverse utilaje

:scratch:

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...restul par adunatura de la diverse utilaje...

Adica un stop de Molotov, citeva semnalizari de Bucegi/Carpati (autobasculante) si o lampa de torpedo tot de la aceleasi modele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai date despre cum se scoate limitarea te rog sa postezi si aici, multumesc de informatie!

 

 

salut,

Am gasit o schema mai completa cu partea electrica de "putere" la piaggio 50, 4t si cum se scoate limitarea de pe CDI. Primele 2 imagini vin puse una sub cealalta....

 

post-12587-0-16239900-1347259453_thumb.jpg, post-12587-0-13350000-1347259467_thumb.jpg, post-12587-0-22460800-1347259486_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Am gasit o schema mai completa cu partea electrica de "putere" la piaggio 50, 4t si cum se scoate limitarea de pe CDI. Primele 2 imagini vin puse una sub cealalta....

 

post-12587-0-16239900-1347259453_thumb.jpg, post-12587-0-13350000-1347259467_thumb.jpg, post-12587-0-22460800-1347259486_thumb.jpg

 

Azi il operez, revin si cu ceva poze :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...