mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Salut. Simsonul din video nu sint sigur ca are cadrul intreg de Simson. In cel mai fericit caz are "portiuni" din cadrul de Simson. Din cit i-mi amintesc, grupul de Simson este destul de bine prelucrat. Dar intre prelucrare si poiectare este diferenta. Grupul este proiectat ptr. un motor cu putere de 15HP. Personal mi se pare prea "finut" ptr. motorul 2CV. Citroen 2CV ala citi HP are? Cutia de viteze e buna, robusta si fiabila. Cred ca o poti folosi ptr. proiectul tau fara probleme. Singurul punct sensibil mie i-mi pare a fi grupul. Ca vei avea de muncit la greu asta este altceva. Important este sa stii ce vrei. Restul, vine de la sine. Numai bine. In sfarsit un raspuns mai "la obiect" Motorul de Special are 34 HP. Mersi de sugestii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 In sfarsit un raspuns mai "la obiect" Motorul de Special are 34 HP. Mersi de sugestii ! Salve! Asa e, problemele vor apare la grup. Cutia de Simson e puternica si prezinta avantajul ca nu va curge niciodata.La grup va ceda,dupa un timp,pinionul de atac.El se va uza si va ceda primul. Dar eu cred ca va tine cateva mii de kilometri. Daca e facut ca lumea ,cu piese stantate originale,e posibil sa tina peste 10.000 de kilometri. Oricum,nici grupul de Simson nu va curge niciodata. Fara sa devin porc ma gandesc care ar fi rostul acestui nou utilaj.Atata timp cat un Simson Sport se duce in 120-130(voi pune un film curand) si cadrul intra in voblaj inseamna ca,punand un motor mai greu,acelasi voblaj va apare si la un cadru mai teapan. De ce nu m-as chinui sa fac un Simson sa sara usor de suta ? Eu detin,de vreo 15 ani,un motocultor diesel intr-un piston. Probabil,daca i-as pune motorul pe un cadru de Simson as face o smecherie.Dar care e smecheria?Voi merge pe strada si lumea se va minuna?Voi fi eu multumit ca am taiat un cadru si am adaptat un motor smecher?Ma voi simti ca unii de pe aici care se cred mari vopsitori si traiesc cu impresia ca au fost in clasa cu Da Vinci,uitand ca in primul rand tre sa arate ca stiu sa incheie corect un motor istoric..Mie,personal,a taia un cadru de motor vechi pentru a-i pune un motor mai smecher mi se pare o copilarie. Eu cred,sincer,ca un meserias trebuie sa arate ca poate sa faca un motor vechi sa mearga macar in parametrii trecuti in cartea tehnica,fara sa taie pe la vechitura.Jos palaria in fata aluia care bate ce scrie in cartea tehnica,fara mari interventii asupra vechiturii. Gudbaiafrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 (editat) ....Mie,personal,a taia un cadru de motor vechi pentru a-i pune un motor mai smecher mi se pare o copilarie. Eu cred,sincer,ca un meserias trebuie sa arate ca poate sa faca un motor vechi sa mearga macar in parametrii trecuti in cartea tehnica,fara sa taie pe la vechitura.Jos palaria in fata aluia care bate ce scrie in cartea tehnica,fara mari interventii asupra vechiturii. Gudbaiafrica! Ce spui tu e in mare parte adevarat ! Singura eroare vine din faptul ca eu n-as face asta ca sa pice lumea-n dos cand trec eu. Si nici macar nu-mi dau cine-sti-ce aere de mare Da Vinci ! . De aceea si cer fara retineri relatii de la altii mai titrati si mai experimentati . Insa sper ca nimeni nu-mi poate refuza dorinta de a vedea acest motor pus pe o motocicleta,nu ? Nu trebuie sa fie neaparat Simson,poate fi Dnepr sau altceva,care se potriveswte mai bine,dar scopul sa fie imbunatatirea performantei. Merci de sugestii Gudbai P.S. Rog pe cei care doresc continuarea acestei discutii sa o faca pe topicul special deschis pentru aceata tema. Am luat acesta initiativa pentru a lasa Simsonului acest spatiu. Multumesc Editat Septembrie 1, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Spun si eu! Problema voblajului nu se poate rezolva din frina de la ghidon? Nu dati mi-am spus parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Spun si eu! Problema voblajului nu se poate rezolva din frina de la ghidon? Nu dati mi-am spus parerea! Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Cu privire la observatia altui coleg,motorul de Oltcit Special nu are 4 cilindri,are 2 cilindri si 650 cc ( identic cu cel din clip) si este EXTRAORDINAR DE FIABIL - e un motor de 200 000 de km odata pus la punct (cine cunoaste stie despre ce vorbesc) Din intamplare sunt in posesia unui astfel de motor cu doar 30 000 km si ii caut destinatia. Trece lejer de 200.000km daca e intretinut corect pt ca are camasi Nikasil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine! Am mers eu peste 100km/h cu mai multe simson(dupa 90 la ora devine deja instabil),problema este de cite ori treci de viteza asta fara sa fie afectat,de citeva ori treci de viteza asta si dupa aia incepe distractia ca deobicei...desfacut, chiuloasa varza,cirpacit un ambelaj care sa mai duca 1000,2000 de km si tot asa...in carte scrie clar ce ii place. Eu am observat ca pe la 60-70 km/h se simte cel mai bine simsonul,merge linistit fara sa fie fortat.(parerea mea ca e destul 60-70 km/h pt.ce caroserie are si pozitia de condus e suficient) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Salve! Cadrul e vinovat,e facut sa stea teapan la 110-115 maxim. Poate,ma gandeam,o fi al meu dezaxat si de asta ,pe la 120 devine nesigur. Stiu ca mai sunt care merg cu Simsonul peste suta,ar fi interesanta o parere de-a lor. Oricum,si azi cand am iesit am simtit acelasi fenomen,o instabilitate a rotilor pe asfalt,o torsionare a cadrului. O sa apelez la un prieten din Tecuci si o sa-l rog sa filmeze din masina la ce viteza apare fenomenul asta. Numai bine! Nu de la cadru se bilbiie Simsonache pe asfalt la peste 110 Km/h, verificati bine inca o data telescoapele si furca, fiindca asa am patit cu Simsonul unui bun prieten si la peste suta era sa ma arunce din sa. Dupa aranjarea suspensiilor (nu ca la carte, ci dupa ureche, da, ca lautarii! ) am reusit sa merg fara probleme si peste suta, cu pasager si bagaj, fara tangaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Un cunoscut fara cont pe forum dezmembreaza un Simson sport(motor,cadru,roata fata).Pentru informatii apelati la nr. de tel. 0722531101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !! orice ar fi nu strica shul ul, pune l undeva sa stea si cu timpul o sa gasesti de toate pt el.ai o comaora in casa nu o arunca(vorbesc de simson shul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Da Vinci ! . Cata frustrare se poate acumula cand nu poti trage cu bidineaua o linie dreapta de 10cm ,normal ca ceilalti sa ti se para da'vinci pe langa tine.. Macar de si-ar face motoarele bine,nu povesti babesti,ca parca acum nu demult un "profesor" d'asta si l-a segmentat in mijlocul drumului.. Dai bataie Misu si pune motorul ala pe cadru sa vedem ce iese,poate ma inspiri si pe mine cu ala de vw. Spor. Simson Suhl 1957 Ai un Awo Touren acolo.Merita sa-l faci si sa ti-l pastrezi chiar daca nu ai acte la el.Piese se gasesc cate vrei,bani sa ai. Cele 2 piese de alu. nu apartin motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Sincer si eu as vrea sa aflu daca e compatibila aceasta aprindere sau nu, aprinderea la mine este de pe Piaggio Liberty 50cmc 4T. Mai multe detalii nu pot sa dau, are cdi cu bobina incorporata, motorul porneste destul de usor sta la relanti bine, in sarcina nu cred ca trece de 60km/h viteza maxima, de-aia nu-mi dau seama daca e de aprindere nu are avans suficient sau carburatia nu e adecvata.... Ps. aprinderea mea are 2 semne pe rotor, ambele dau semnal la cititor am inteles ca astfel isi calculeaza curba de avans, sincer nu ma pricep la electronice ....deci zic ce-am auzit de pe la alti am cautat mai multe informatii si am gasit asta: 1. scrie in carte la simson "Printr-un regulator centrifugal momentul aprinderii se adapteaza la turatia motorului in sensul ca la lansare si la turatii mici motorul functioneaza cu intarziere la aprindere pe cand la turatii mari se produce avansul a aprindere: Punctul de aprindere la aprinderea cu intarziere este de 100 inaintea PMS - cursa pistonului = 0,65 mm; Punctul de aprindere la aprinderea cu avans este de 380 inaintea PMS - cursa pistonului = 8,8 mm" 2. scrie in carte la Piaggio Liberty 50 ccm 4t " Ignition advance (before TCD) 100a 1800 - 2000 rpm 260a 5000 - 6000 rpm" 3. pe un forum dedicat scuterelor am gasit asta: "Piaggio Liberty 50cc, 4t - scuterul e limitat din CDI la fix 60 km/h (daca nu a fost delimitat de vechiul proprietar din CDI) - ai in sectiunea delimitari un material foarte explicit in aceasta privinta cu toti pasii de urmat postat tot de mine. In urma delimitarii din CDI poate ajunge sa prinda cat e pe bord adica 80 km/h" http://www.scuterclub.ro/forum/index.php/topic/2186-piaggio-liberty-50cc/ O sa incerc sa pun si eu o aprindere de piaggio si-o sa va tin la curent cu functionarea acesteia, mi-am luat toate piesele, urmeaza sa le montez cand am timp daca nu o sa merga bine las doar incarcarea pe 12 V si o sa fac rost pe un magnetou original.. Editat Septembrie 4, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ma laud si eu cu ce am cumparat azi,dac am timp fac un filmulet cu jucaria ca functioneaza perfect. Mosul avea 1 tona de piese si tot ce a dat jos de pe ea. (unic proprietar,o avea de noua) Barca statea in pod de 10 ani bine ingrijuta(gruntuita tot)stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Si aranjata cand o vedem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ma laud si eu cu ce am cumparat azi,dac am timp fac un filmulet cu jucaria ca functioneaza perfect. Mosul avea 1 tona de piese si tot ce a dat jos de pe ea. (unic proprietar,o avea de noua) Barca statea in pod de 10 ani bine ingrijuta(gruntuita tot)stare impecabila. Mai e ceva de zis...? ca ne cam lasi fara cuvinte domnule Dany... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ai inceput si tu sa bagi in masina ca mine asa am distrus io amortizoarele la Opel ..... motocicleta unde ai pus-o , banuiesc ca ai venit calare pe ea dupa cum presupun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 am cautat mai multe informatii si am gasit asta: 1. scrie in carte la simson "Printr-un regulator centrifugal momentul aprinderii se adapteaza la turatia motorului in sensul ca la lansare si la turatii mici motorul functioneaza cu intarziere la aprindere pe cand la turatii mari se produce avansul a aprindere: Punctul de aprindere la aprinderea cu intarziere este de 100 inaintea PMS - cursa pistonului = 0,65 mm; Punctul de aprindere la aprinderea cu avans este de 380 inaintea PMS - cursa pistonului = 8,8 mm" 2. scrie in carte la Piaggio Liberty 50 ccm 4t " Ignition advance (before TCD) 100a 1800 - 2000 rpm 260a 5000 - 6000 rpm" 3. pe un forum dedicat scuterelor am gasit asta: "Piaggio Liberty 50cc, 4t - scuterul e limitat din CDI la fix 60 km/h (daca nu a fost delimitat de vechiul proprietar din CDI) - ai in sectiunea delimitari un material foarte explicit in aceasta privinta cu toti pasii de urmat postat tot de mine. In urma delimitarii din CDI poate ajunge sa prinda cat e pe bord adica 80 km/h" http://www.scuterclub.ro/forum/index.php/topic/2186-piaggio-liberty-50cc/ O sa incerc sa pun si eu o aprindere de piaggio si-o sa va tin la curent cu functionarea acesteia, mi-am luat toate piesele, urmeaza sa le montez cand am timp daca nu o sa merga bine las doar incarcarea pe 12 V si o sa fac rost pe un magnetou original.. Daca ai date despre cum se scoate limitarea te rog sa postezi si aici, multumesc de informatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Buna ziua tuturor!! ....As dorii sa va cer parerea: in goana mea dupa piese originale m-am procopsit cu 2(doua) motociclete dezmembrate !! Un Simson sport care are aproape tot ce-mi lipsea mie de la al meu si inca un Simson Suhl 1957cu toate piesele originale insa fara roti ce-i drept si cu cadrul frumos vopsit dar reconditionat intr-o stare deplorabila....celelalte componente sunt intr-o stare identica cu rezervorul din fotografie !!!.....intrebarea nr 1:merita reconditionat?...as gasi gentile de 19 cu butuci cu tot?...cardanul il are!!....2) in lipsa actelor merita sa ma ocup de el?.......si intrebarea 3:am primit aceste"ciudatenii" doua la numar a caror poza o pun alaturat si despre care nu am nici cea mai vaga idee daca apartin Simsonului sau nu si daca apartin unde vin montate? Multumesc anticipat de raspunsuri !! bafta,rabdare si spor! poate te ajuta,roata vopsita e de awo T si nu e departe de tine Posted 10 July 2012 - 05:23 PM se vand urmatoarele piese: cine are nevoie de ceva intreaba de pret.[/url] o gasest la bursa comunistelor pag.504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 bafta,rabdare si spor! poate te ajuta,roata vopsita e de awo T si nu e departe de tine Posted 10 July 2012 - 05:23 PM se vand urmatoarele piese: cine are nevoie de ceva intreaba de pret. o gasest la bursa comunistelor pag.504 Multumesc dar cred ca raman la Simsonul sport !!! In schimb am niste piese de care partial n-am habar ce sunt;farul din imagine banuiesc ca e de Carpati...stopul n-am nici cea mai vaga idee ce este,cat despre celelalte....ma depasesc!!!Am sa pun pozele aici sa vad daca ma poate lamurii cineva!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) in a 7a poza ai greutatile unui avans centrifugal, in a8a pe langa greutati ai o parte de la acceleratie pe sina care ghideaza sufa prin ghidon, dupa aceea ai o lampa de mobra, restul par adunatura de la diverse utilaje Editat Septembrie 6, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ...restul par adunatura de la diverse utilaje... Adica un stop de Molotov, citeva semnalizari de Bucegi/Carpati (autobasculante) si o lampa de torpedo tot de la aceleasi modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salutare , caut sa inlocuiesc vechiul carburator de pe Simson ( nu mai face servici asa cum trebuie ), cu ce model de carb pot sa-l inlocuiesc ( sa functioneze optim) ? Merci de raspunsuri , numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Daca ai date despre cum se scoate limitarea te rog sa postezi si aici, multumesc de informatie! salut, Am gasit o schema mai completa cu partea electrica de "putere" la piaggio 50, 4t si cum se scoate limitarea de pe CDI. Primele 2 imagini vin puse una sub cealalta.... , , Editat Septembrie 10, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 salut, Am gasit o schema mai completa cu partea electrica de "putere" la piaggio 50, 4t si cum se scoate limitarea de pe CDI. Primele 2 imagini vin puse una sub cealalta.... , , Azi il operez, revin si cu ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.