Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Saiba pe pinionul de atac este doar la pinionul de atac pt atas. La solo nu cred. Gaurile in coroana si piesa cu caleurile sunt de 5.3mm. Vei avea de ciocanit zdravan da bagi acolo suruburi de 6.

Gaurile alea sunt inegale. Vei intra intr-o mare capcana daca vorbesti fara sa fi facut asa ceva. Saibele alea sunt obligatorii. Suruburile intra perfect,is mancat de fleacurile astea. Te asigur ca solutia e foarte buna,niciodata nu vor mai fi probleme. Cu stima,prietene.

 

Black Spider,te rog sa pui cateva fotografii cu carburatorul de 250 japonez,sa vada si Adrian. Ma tot gandesc ca ar putea iesi o treaba minunata ,pare deosebit. Poti zice cat te-a costat piesa? Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Black Spider,te rog sa pui cateva fotografii cu carburatorul de 250 japonez,sa vada si Adrian. Ma tot gandesc ca ar putea iesi o treaba minunata ,pare deosebit. Poti zice cat te-a costat piesa? Numai bine!

 

carburatorul este marca KEIHIN de pe o honda XL 250 S fara soc, a costat 15 euro adus in Romania, mai trebuie sa fac o flansa ......

deocamdata astea-s pozele, nu am aparatul cu mine la tara.....

 

post-12587-0-07357500-1354911748_thumb.jpgpost-12587-0-47839200-1354911759_thumb.jpgpost-12587-0-42746900-1354911778_thumb.jpg

post-12587-0-03102300-1354911791_thumb.jpgpost-12587-0-41519200-1354911801_thumb.jpgpost-12587-0-79740700-1354911818_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

carburatorul este marca KEIHIN de pe o honda XL 250 S fara soc, a costat 15 euro adus in Romania, mai trebuie sa fac o flansa ......

deocamdata astea-s pozele, nu am aparatul cu mine la tara.....

 

attachicon.gifcarb1.jpgattachicon.gifcarb2.jpgattachicon.gifcarb3.jpg

attachicon.gifcarb4.jpgattachicon.gifcarb5.jpgattachicon.gifcarb6.jpg

 

Pune si tu, te rog, diametrul difuzorului in post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pune si tu, te rog, diametrul difuzorului in post.

diametrul difuzorului este de fix 30mm, de accea vreau sa fac o flansa dintr-un corp de carburator original...parca la original este oval 24x27mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diametrul difuzorului este de fix 30mm, de accea vreau sa fac o flansa dintr-un corp de carburator original...parca la original este oval 24x27mm
Dupa parerea mea carburatorul de Honda este un pic mai mare decat ar trebui, iar daca ii mai faci si flansa ma indoiesc ca vei mai avea loc pentru airbox. Diametrul galeriei de Simson este de 25mm si la fel trebuie sa fie si carburatorul pentru a se forma depresiunea si amestecul corect de carburant. Eu am pe Simson un carb, cu difuzorul de 23mm, am probat si cu carburatoare mai mari dar nu a mers. Pornea, mergea foarte bine insa dupa un timp se afuma bujia si se oprea. Cam asta am eu pe mobra.

 

post-59618-0-79689900-1354984193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul nu este mai lung decat cel original, flansa va fi f scurta, eventual incerc sa-l montez peste flansa, incercarea moarte n-are, dar stii ca japonezii puneau discurile de cauciuc in difuzorul carburatorului pentru miscorarea diametrului si implicit pentru reducerea puterii.....carburatoarele au o plaja mare de reglare.....o sa vad daca va functiona......

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pentru indicatii, vreau sa pun perechea asta, farfuria are un dinte putin ciobit, sper sa nu fie probleme. Ce am eu acum in cardan este cu 12 nituri, trebuie sa mai gauresc si restul de gauri pe coroana pana la 12 sau sunt suficiente 8 nituri ?

 

Si inca ceva, parca as schimba si rolele am vazut ca sunt 5x8mm. Am intrebat pe la magazinele de rulmenti si inca nu am gasit.....

 

Nu cred ca voi ajunge eu pe la Barlad sa iau piesa respectiva, dar, poate incerci sa chemi pe Mos Craciun Fan la tine.

 

Doresc Niculaie bogat la toti !

attachicon.gifpinioane .JPG

 

 

Am io nituri originale,perfect ovalizate dupa gauri!Nu ti le pot trimite ca nu am timp dar daca vi dupa ele ti le dau cu placere.Dau doua/buc bonus daca se deplaseaza MosCraciun :baldy:

 

Largeste gaurile la 5,5mm si forteaza nit de 6mm.Gasesti nituri de cumparati cate vrei.

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, asta este primul meu post pe forum :hug: . Ma numesc Alex, sunt din Bucale si de ceva timp posesor de Simson 425S din 1961. Momentan am bucatit-o, este completa mai putin stopul si farul care nu este al ei (dar mai am acces la inca una completa). Intentionez sa o refac in masura posibilitatilor, nu va fi vorba despre o restaurare, mai degraba o reconditionare/ imbunatatire acolo unde voi considera ca va fi cazul. Cea mai mare problema o reprezinta actele pe care le detin, adica un certificat vechi (proprietarul decedat). Am vorbit cu cativa prieteni si m-au cam dezumflat pronuntand cuvinte precum succesiune, sau las-o asa. Ce pot face, cum o pot inmatricula in conditiile date, cum sta treaba cu actele de vanzare? Trebuie sa caut un cadru plus acte? Daca subiectul este sensibil eventual va rog sa imi raspundeti pe pm.

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Moto a fost cumparata dintr-un targ de un unchi de-al meu acum aproximativ 5 ani sa zic. La ora aceea am inteles ca propietarul era deja decedat, moto are numar vechi de BZ (seria de pe cadru coincide cu cea de pe motor). Si cam atat din pacate...Mai are inca una la fel, acelasi an doar ca aceea nu are nici un fel de acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Moto a fost cumparata dintr-un targ ....cam atat din pacate...

Sunt doua situatii:

- exista un act de cumparare facut de mana inte doua persoane(cu date de identificare de pe BI sau CI), eventualsi unul sau doi martori.

- acest act nu a fos facut. Situatie inexplicabila , sa cumperi ceva fara un act...!!!!

 

In ambele situatii mergi la un notar unde dai pe propie raspndere, o declaratie a modului de provinienta. Ve-i obtine un act de propietate legalizat(in trei exemplare), dar atacabil de catre fostul propietar (daca exista). Cu aceasta declaratie, mergi la circa financiara unde depui un exemplar pentru luare in evidenta. Ve-i primi un alt document in baza caruia poti face o programare la RAR pentru identificare si omologare(pentru ca nu exista talonul vechi). Dupa ce primesti o carte de identitate urmezi ceilalti pasi pentru inmatriculare.

In final ramai cu o singura copie legalizata(cea de la notar), singura care iti da dreptul la propietate si pe care trebuie sa o pastrezi acasa. Cartea de identitate si talonul sunt actele de care ai nevoie in viitor (ITP, asigurare sau vanzare) si care atesta propietatea.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa te impui fiscal la primarie,ai nevoie de Certificatul Fiscal de la fostul proprietar,Cartea de Identitatea a Vehicolului si fisa de inmatriculare.

Ca sa obti CIV-ul va trebui sa faci verificarea tehnica si autentificarea.

 

Neavand contract de vanzare/cumparare va fi imposibil sa te impui fiscal si sa mergi mai departe cu inmatricularea si in acest caz nu vad decat o rezolvare,sa cauti mostenitorii fostului proprietar si sa le platesti redeschiderea succesiunii ca sa includa motocicleta in mostenire si faci un contract de vanzare cumparare cu unul dintre ei.

Aprox.230 lei costa taxele notariale si merge destul de repede treaba.Succes.

 

Ar mai fi varianta sa ante-datezi un contract v/c,il semnezi,dupa care te justifici cumva la organe ca nu ai avut timp sa treci motoreta pe tine ptr. ca ai fost plecat din tara si intre timp fostul propr. a decedat,...bla,bla,platesti amenda si basta.Fa-o pe riscul tau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin aceeasi situatie am trecut si eu (la mine propietarul in viata)solicitarea CIV-ului numai propietarul o poate face.Am fost la RAR Deva cu propietarul si motocicleta care a solicitat CIV cost aprox.400 lei. Dupa aceea primarie (sa fie totul OK la propietar) ,taxa inmatriculare primarie 52lei . Total cost aprox.800lei.Apropo de serii: care are pansonat pe cadru seria trebuie sa aiba inainte antentul RAR acea serie se i-a considerare.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar RAR-ul se face la sange incepand de la franare pe banc si terminand cu dimensiunea cauciucurilor.

Actele de care am avut nevoie: CIV, certificat de autenticitate (emis de RAR),certficat fiscal cu impozit la zi la fostul propietar taxa inmatriculare primarie, taxa talon, contract vanzare-cumparare, fisa inmatriculare cu viza circai financiare vanzator-cumparator, cerere inmatriculare RCA 6 luni,rabdare multa , masina cu remorca sau alt mijloc de transport moto. Succes-uri

post-68787-0-18084000-1356264897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin aceeasi situatie am trecut si eu (la mine propietarul in viata)solicitarea CIV-ului numai propietarul o poate face.Am fost la RAR Deva cu propietarul si motocicleta care a solicitat CIV cost aprox.400 lei. Dupa aceea primarie (sa fie totul OK la propietar) ,taxa inmatriculare primarie 52lei . Total cost aprox.800lei.Apropo de serii: care are pansonat pe cadru seria trebuie sa aiba inainte antentul RAR acea serie se i-a considerare.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar RAR-ul se face la sange incepand de la franare pe banc si terminand cu dimensiunea cauciucurilor.

Actele de care am avut nevoie: CIV, certificat de autenticitate (emis de RAR),certficat fiscal cu impozit la zi la fostul propietar taxa inmatriculare primarie, taxa talon, contract vanzare-cumparare, fisa inmatriculare cu viza circai financiare vanzator-cumparator, cerere inmatriculare RCA 6 luni,rabdare multa , masina cu remorca sau alt mijloc de transport moto. Succes-uri

 

*****

Dar cine stie ce prevede legislatia in situatia in care s-a cumparat o motocicleta de la fostul proprietar,care era insa radiata din evidentele fiscale ( cu sau fara certificat radiere prezent ) ?

Cum se procedeaza la Fisc pentru reinscrierea pe numele nouluii propietar ?

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul.

Salve,prietene. LA MULTI ANI!. Daca se intampla ca tu sau vreun cunoscut sa treceti prin Barlad iti pot oferi acest cadru gratis. Asta e singura conditie,sa nu ma trimiti dupa tansport. Daca te mai pot ajuta si cu altceva legat de acest extraordinar motor numit SIMSON SPORT nu ezita sa-mi spui,poate o scoatem la capat. Sarbatori deosebite si echilibrate,asta iti doresc cu sinceritate.

Adrian Rosca,Barlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"La multi ani !" cu sanatate voua si familiilor voastre. Sarbatori fericite !

 

Horoscop 2013:

 

Dragoste: Astrele va surad ;

Sanatate: Astrele rad in hohote ;

Bani: Astrele se c_ _a pe ele de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul.

 

Am un Simson de vanzare acte inmatriculat etc pentru detalii te rog sa contactezi 0721.710.101 sau mail la ninatutulescu@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...