Dimethylmercury Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Saiba pe pinionul de atac este doar la pinionul de atac pt atas. La solo nu cred. Gaurile in coroana si piesa cu caleurile sunt de 5.3mm. Vei avea de ciocanit zdravan da bagi acolo suruburi de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Saiba pe pinionul de atac este doar la pinionul de atac pt atas. La solo nu cred. Gaurile in coroana si piesa cu caleurile sunt de 5.3mm. Vei avea de ciocanit zdravan da bagi acolo suruburi de 6. Gaurile alea sunt inegale. Vei intra intr-o mare capcana daca vorbesti fara sa fi facut asa ceva. Saibele alea sunt obligatorii. Suruburile intra perfect,is mancat de fleacurile astea. Te asigur ca solutia e foarte buna,niciodata nu vor mai fi probleme. Cu stima,prietene. Black Spider,te rog sa pui cateva fotografii cu carburatorul de 250 japonez,sa vada si Adrian. Ma tot gandesc ca ar putea iesi o treaba minunata ,pare deosebit. Poti zice cat te-a costat piesa? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Black Spider,te rog sa pui cateva fotografii cu carburatorul de 250 japonez,sa vada si Adrian. Ma tot gandesc ca ar putea iesi o treaba minunata ,pare deosebit. Poti zice cat te-a costat piesa? Numai bine! carburatorul este marca KEIHIN de pe o honda XL 250 S fara soc, a costat 15 euro adus in Romania, mai trebuie sa fac o flansa ...... deocamdata astea-s pozele, nu am aparatul cu mine la tara..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 carburatorul este marca KEIHIN de pe o honda XL 250 S fara soc, a costat 15 euro adus in Romania, mai trebuie sa fac o flansa ...... deocamdata astea-s pozele, nu am aparatul cu mine la tara..... carb1.jpgcarb2.jpgcarb3.jpg carb4.jpgcarb5.jpgcarb6.jpg Pune si tu, te rog, diametrul difuzorului in post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Pune si tu, te rog, diametrul difuzorului in post. diametrul difuzorului este de fix 30mm, de accea vreau sa fac o flansa dintr-un corp de carburator original...parca la original este oval 24x27mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 diametrul difuzorului este de fix 30mm, de accea vreau sa fac o flansa dintr-un corp de carburator original...parca la original este oval 24x27mm Dupa parerea mea carburatorul de Honda este un pic mai mare decat ar trebui, iar daca ii mai faci si flansa ma indoiesc ca vei mai avea loc pentru airbox. Diametrul galeriei de Simson este de 25mm si la fel trebuie sa fie si carburatorul pentru a se forma depresiunea si amestecul corect de carburant. Eu am pe Simson un carb, cu difuzorul de 23mm, am probat si cu carburatoare mai mari dar nu a mers. Pornea, mergea foarte bine insa dupa un timp se afuma bujia si se oprea. Cam asta am eu pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) carburatorul nu este mai lung decat cel original, flansa va fi f scurta, eventual incerc sa-l montez peste flansa, incercarea moarte n-are, dar stii ca japonezii puneau discurile de cauciuc in difuzorul carburatorului pentru miscorarea diametrului si implicit pentru reducerea puterii.....carburatoarele au o plaja mare de reglare.....o sa vad daca va functiona...... Editat Decembrie 8, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) Multumesc pentru indicatii, vreau sa pun perechea asta, farfuria are un dinte putin ciobit, sper sa nu fie probleme. Ce am eu acum in cardan este cu 12 nituri, trebuie sa mai gauresc si restul de gauri pe coroana pana la 12 sau sunt suficiente 8 nituri ? Si inca ceva, parca as schimba si rolele am vazut ca sunt 5x8mm. Am intrebat pe la magazinele de rulmenti si inca nu am gasit..... Nu cred ca voi ajunge eu pe la Barlad sa iau piesa respectiva, dar, poate incerci sa chemi pe Mos Craciun Fan la tine. Doresc Niculaie bogat la toti ! pinioane .JPG Am io nituri originale,perfect ovalizate dupa gauri!Nu ti le pot trimite ca nu am timp dar daca vi dupa ele ti le dau cu placere.Dau doua/buc bonus daca se deplaseaza MosCraciun Largeste gaurile la 5,5mm si forteaza nit de 6mm.Gasesti nituri de cumparati cate vrei. Editat Decembrie 12, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alf 08 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Va salut, asta este primul meu post pe forum . Ma numesc Alex, sunt din Bucale si de ceva timp posesor de Simson 425S din 1961. Momentan am bucatit-o, este completa mai putin stopul si farul care nu este al ei (dar mai am acces la inca una completa). Intentionez sa o refac in masura posibilitatilor, nu va fi vorba despre o restaurare, mai degraba o reconditionare/ imbunatatire acolo unde voi considera ca va fi cazul. Cea mai mare problema o reprezinta actele pe care le detin, adica un certificat vechi (proprietarul decedat). Am vorbit cu cativa prieteni si m-au cam dezumflat pronuntand cuvinte precum succesiune, sau las-o asa. Ce pot face, cum o pot inmatricula in conditiile date, cum sta treaba cu actele de vanzare? Trebuie sa caut un cadru plus acte? Daca subiectul este sensibil eventual va rog sa imi raspundeti pe pm. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Salutare , caut carburator pentru Simson , gasesc pe undeva sau care e cea mai buna alternativa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) ...Cea mai mare problema o reprezinta actele...........Ce pot face, cum o pot inmatricula in conditiile date... Pai cum ai dobandit-o? Cumparata, donata? Editat Decembrie 13, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alf 08 Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Va salut. Moto a fost cumparata dintr-un targ de un unchi de-al meu acum aproximativ 5 ani sa zic. La ora aceea am inteles ca propietarul era deja decedat, moto are numar vechi de BZ (seria de pe cadru coincide cu cea de pe motor). Si cam atat din pacate...Mai are inca una la fel, acelasi an doar ca aceea nu are nici un fel de acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 cumpar toba completa + ghidon simson sport, a-ti gasit? ma intereseaza si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 NU.NU AM GASIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 (editat) ...Moto a fost cumparata dintr-un targ ....cam atat din pacate... Sunt doua situatii: - exista un act de cumparare facut de mana inte doua persoane(cu date de identificare de pe BI sau CI), eventualsi unul sau doi martori. - acest act nu a fos facut. Situatie inexplicabila , sa cumperi ceva fara un act...!!!! In ambele situatii mergi la un notar unde dai pe propie raspndere, o declaratie a modului de provinienta. Ve-i obtine un act de propietate legalizat(in trei exemplare), dar atacabil de catre fostul propietar (daca exista). Cu aceasta declaratie, mergi la circa financiara unde depui un exemplar pentru luare in evidenta. Ve-i primi un alt document in baza caruia poti face o programare la RAR pentru identificare si omologare(pentru ca nu exista talonul vechi). Dupa ce primesti o carte de identitate urmezi ceilalti pasi pentru inmatriculare. In final ramai cu o singura copie legalizata(cea de la notar), singura care iti da dreptul la propietate si pe care trebuie sa o pastrezi acasa. Cartea de identitate si talonul sunt actele de care ai nevoie in viitor (ITP, asigurare sau vanzare) si care atesta propietatea. Editat Decembrie 23, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Ca sa te impui fiscal la primarie,ai nevoie de Certificatul Fiscal de la fostul proprietar,Cartea de Identitatea a Vehicolului si fisa de inmatriculare. Ca sa obti CIV-ul va trebui sa faci verificarea tehnica si autentificarea. Neavand contract de vanzare/cumparare va fi imposibil sa te impui fiscal si sa mergi mai departe cu inmatricularea si in acest caz nu vad decat o rezolvare,sa cauti mostenitorii fostului proprietar si sa le platesti redeschiderea succesiunii ca sa includa motocicleta in mostenire si faci un contract de vanzare cumparare cu unul dintre ei. Aprox.230 lei costa taxele notariale si merge destul de repede treaba.Succes. Ar mai fi varianta sa ante-datezi un contract v/c,il semnezi,dupa care te justifici cumva la organe ca nu ai avut timp sa treci motoreta pe tine ptr. ca ai fost plecat din tara si intre timp fostul propr. a decedat,...bla,bla,platesti amenda si basta.Fa-o pe riscul tau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Prin aceeasi situatie am trecut si eu (la mine propietarul in viata)solicitarea CIV-ului numai propietarul o poate face.Am fost la RAR Deva cu propietarul si motocicleta care a solicitat CIV cost aprox.400 lei. Dupa aceea primarie (sa fie totul OK la propietar) ,taxa inmatriculare primarie 52lei . Total cost aprox.800lei.Apropo de serii: care are pansonat pe cadru seria trebuie sa aiba inainte antentul RAR acea serie se i-a considerare.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar RAR-ul se face la sange incepand de la franare pe banc si terminand cu dimensiunea cauciucurilor. Actele de care am avut nevoie: CIV, certificat de autenticitate (emis de RAR),certficat fiscal cu impozit la zi la fostul propietar taxa inmatriculare primarie, taxa talon, contract vanzare-cumparare, fisa inmatriculare cu viza circai financiare vanzator-cumparator, cerere inmatriculare RCA 6 luni,rabdare multa , masina cu remorca sau alt mijloc de transport moto. Succes-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 (editat) Prin aceeasi situatie am trecut si eu (la mine propietarul in viata)solicitarea CIV-ului numai propietarul o poate face.Am fost la RAR Deva cu propietarul si motocicleta care a solicitat CIV cost aprox.400 lei. Dupa aceea primarie (sa fie totul OK la propietar) ,taxa inmatriculare primarie 52lei . Total cost aprox.800lei.Apropo de serii: care are pansonat pe cadru seria trebuie sa aiba inainte antentul RAR acea serie se i-a considerare.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar RAR-ul se face la sange incepand de la franare pe banc si terminand cu dimensiunea cauciucurilor. Actele de care am avut nevoie: CIV, certificat de autenticitate (emis de RAR),certficat fiscal cu impozit la zi la fostul propietar taxa inmatriculare primarie, taxa talon, contract vanzare-cumparare, fisa inmatriculare cu viza circai financiare vanzator-cumparator, cerere inmatriculare RCA 6 luni,rabdare multa , masina cu remorca sau alt mijloc de transport moto. Succes-uri ***** Dar cine stie ce prevede legislatia in situatia in care s-a cumparat o motocicleta de la fostul proprietar,care era insa radiata din evidentele fiscale ( cu sau fara certificat radiere prezent ) ? Cum se procedeaza la Fisc pentru reinscrierea pe numele nouluii propietar ? Editat Decembrie 23, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany xt Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 LA MULTI ANI TUTUROR,TOT CE VA DORITI SI CRACIUN FERICIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul. Salve,prietene. LA MULTI ANI!. Daca se intampla ca tu sau vreun cunoscut sa treceti prin Barlad iti pot oferi acest cadru gratis. Asta e singura conditie,sa nu ma trimiti dupa tansport. Daca te mai pot ajuta si cu altceva legat de acest extraordinar motor numit SIMSON SPORT nu ezita sa-mi spui,poate o scoatem la capat. Sarbatori deosebite si echilibrate,asta iti doresc cu sinceritate. Adrian Rosca,Barlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 "La multi ani !" cu sanatate voua si familiilor voastre. Sarbatori fericite ! Horoscop 2013: Dragoste: Astrele va surad ; Sanatate: Astrele rad in hohote ; Bani: Astrele se c_ _a pe ele de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Vand set nou SKODA merge la SIMSON format din cilindru+piston cu cap plat d=72mm+3segmenti +sigurante dar fara bolt pret 100lei SAU SCHIMB CU PIESE SIMSON(pedala pornire+aparatoare praf cardan) tel 0741510568 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Cumpar cadru de Simson Sport, doar in stare buna fara reparatii majore.. Poate fi si cu acte si fara. Pot oferi si piese la schimb daca e cazul. Am un Simson de vanzare acte inmatriculat etc pentru detalii te rog sa contactezi 0721.710.101 sau mail la ninatutulescu@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moiseninel Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Cumpar bloc motor bun (nespart si alte adaptari si echipat) SIMSON AWO 425 T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.