Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 767
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am mai fost pe aici de curand.

 

Toba mea nu scoate sunetul mentionat, dar daca ziceti ca il face doar cand e originala, poate ca de asta, la mine fiind scoase ceva site de cand am luat-o. Deranjant e ca pe la 3k ture incep sa intre in rezonanta ce resturi o mai avea prin ea de site sau table desprinse, asta pana la 4k. Fapt pt care in oras merg cu ea ori subturata de se aude ca chopperul, ori turata de zici ca sant cu vreun 1000 rr :) Am o varianta, chiar doua in cap ca sa rezolv problema, dar cand mi-o permite bugetul.

Am dat "join" pe facebook la pagina KAWA er 5 RO.

Cablurile de acceleratie le-am schimbat anul trecut, dar cum nu mai e cazul de detalii fiindca Ciprian a reusit sa rezolve problema... doar ma laud :)

Treaba cu distributia mi-a ocupat si mie un timp jumatate din creier. Se aude un zgomot de acolo, probabil ca intinzatorul trebuie calculat ca viitoare achizitie, indepartata, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deranjant e ca pe la 3k ture incep sa intre in rezonanta ce resturi o mai avea prin ea de site sau table desprinse, asta pana la 4k. Fapt pt care in oras merg cu ea ori subturata de se aude ca chopperul, ori turata de zici ca sant cu vreun 1000 rr :)

.

Pai motorasul asta are puterea maxima pe la 7500 rpm si cuplul maxim pe la 8500. Deci nu vad de ce sa stai cu el sub 4000 rpm, sub turatia asta abia se misca. OK, nu vrei sa tragi de el tinandu-l mereu intre 6000 si 9000 rpm, dar sub 5000 rpm nu scoti nici jumate din cat poate. Nu uita ca asta e motor de sport-touring (GPZ 500).

 

Sunt si eu curios, cum ai scos site din toba OEM? Banuiesc ca ai taiat-o si apoi ai sudat-o la loc. Intreb pentru ca toba mea OEM are acelasi zgomot specific de rasnita plina de table despre care se vorbea mai sus. Acum am alta toba pe mobra, dar ma bate gandul sa "operez" toba OEM si sa scot de pe-acolo ce e desfacut si zdrangane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi mi-am schimbat placutele de frana. Una era tocita la maxim, cealalta mai avea vre-o 2 mm (cea acctionata de pistonase). In rest erau uzate uniform, doar ca una e mult mai uzata ca cealalta. Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

janta spate am inteles ca are 17X3.5 inch. stii cat e aia pe fata, 17X cat?

am un gand sa-i pun (probabil la pastile cailor, ca nu-s bani de figuri de astea) roti spitate si nu stiu ce sa caut.


» Post actualizat in 18 Jul 2015 13:54

:alcy:


» Post actualizat in 30 Jul 2015 19:58

http://www.ebay.com/itm/ENGINE-GUARD-HEED-CRASH-BARS-KAWASAKI-ER-5-97-06-ER5-/181808527465?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a54a1f869

post-69982-0-54571700-1437227598_thumb.jpg

post-69982-0-63099100-1437227605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Sunt un membru incepator pe acest forum, desi il lecturez,ca si anonim de peste 2 ani. Deasemenea sunt incepator si in lumea moto ( permisul il am am din aprilie 2015, scoala am inceput-o in iulie 2014, dar din varii motive am cam lalait-o. Dar atat despre mine, acum despre EA... motocicleta. Am cumparat-o anul trecut prin august ( de la motomus-sper ca nu se considera reclama, desi site-ul lor era postat si mai sus, cu crash bar-ul, pe care eu l-am montat pe motor). Avea in jur de 9500 km, adusa din Italia, intre timp am facut cu ea in jur de 2600 km. Fata de pozele pe care le atasez, i-am mai lipit doua stickere pe rezervor la zona de contact al genunchilor (mai bine zis a genuncherelor). Cam atat. Asfalt uscat !

post-90960-0-66026300-1438331941_thumb.jpg

post-90960-0-48232700-1438331976_thumb.jpg

post-90960-0-05712500-1438332011_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine dracovenia. Vad ca-i an dupa 2001, si e full-option, cu crash-bar, parbriz, si suport de top-case. Sa o calaresti sanatos! Baga si o poza cu sticherele alea pe rezervor, sa vedem ce si cum, ca parca ma bate si pe mine gandul sa-mi pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti si fete! de o saptamana sunt si eu posesorul unui er5 din 2006. e prima mea motocicleta, inca nu am apucat sa merg cu ea pe drumuri publice, deoarece abea peste o saptamana am examenul pentru categoria A. Am luat-o pentru ca pretul a fost foarte bun, vroiam ca atare un Hornet. dupa ce am luat-o, in fiecare zi ma indragostesc tot mai tare de ea :P

ce ziceti, e buna?

post-91053-0-39428600-1438780720_thumb.jpg

post-91053-0-17657400-1438780723_thumb.jpg

post-91053-0-74512400-1438780725_thumb.jpg

post-91053-0-62193600-1438780727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am un ER5 1997 si fiind prima motocicleta sunt super incantat de ea!!

 

Am cumparat-o acum 2 saptamani si deja am facut vreo 1300 km cu ea!

Imi place mult cum se comporta! Pot sa spun ca este excelenta pentru mine ca incepator desi e putin cam joasa pentru inaltimea mea(183cm), picioare lungi...

 

Ca probleme:

Se umezeste putin de ulei amortizorul dreapta fata

iar cand stau pe loc si incerc sa schimb treptele de viteza(sa o aduc in treapta 1 sau in N) uneori mi s-a intamplat sa dau in gol daca se poate spune asa, adica apas de mai multe ori fara sa schimbe treapta! Am observar ca trebuie sa dau drumu la ambreiaj si uneori chiar sa accelerez putin(ca si cum as pleca de pe loc) ca sa isi revina si sa schimbe treptele!

Nu stiu care e cauza dar oricum avand in vedere ca e o motocicleta de 10 ani la care vechiul proprietar nu a umblat absolut deloc mi se pare normal sa aiba cateva probleme!

 

Stiti cumva un service BUN si un magazin de unde as putea lua piese pentru ea?

Eu sunt din Bucuresti.

 

Mai are un lucru care ma deranjaza din ce in ce mai mult!

Se incinge extrem de tare rezervorul la baza dinspre mine si shaua in partea din fata! Practic este exact locul in care trebuie sa stai si la drum lung devine destul de greu de suportat!

La voi se intampla asa ceva???

 

Din de an sunt ale voastre?

incearca 0726 480 411 este mec. meu si am si eu un er 5 din 98

» Post actualizat in 23 Aug 2015 10:12

va salut oameni buni.

cum sunt er5urile astea? ca vreau sa imi iau un naked (tind spre cb500) dar am vazut si er5uri la pret bun.

er5 cel mai fiabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi am constatat ca am "pierdut" un furtun. E vorba de furtunul care pleaca de sub rezervor, e o chestie de plastic fixata pe rezervorul de benzina dedesupt , chestie care are un stutz pe ea si un furtun pleaca de acolo. Celalalt capat al furtunului era liber parca, dar nu-mi mai aduc aminte unde mergea (parca in zona acumulatorului, dar nu sunt sigur). Stie cineva unde ajunge furtunul asta? Are o lungime de vre-o 30-40 cm cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza nu mai pot sa fac, ca am montat totul inapoi, am pus un furtun de 6 la stutzul ala, si l-am tras spre locul unde-i acumulatorul. Ma gandesc ca-i sau furtunul de supraplin, sau furtunul de drenaj. Oare unde trebuie sa ajunga capatul liber ? Ca parca nu ajungea in grupul furtunelor alea de jos din lateral.

Acuma m-am uitat in manualul de reparatie, furtunul de supraplin ajunge in grupul furtunelor de jos, deci ma gandesc ca-i cel de drenare.

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pe un site din strainezia am citit ca un tip si-a schimbat etrierul de frana la un model din 1997, cu un etrier de la un model de dupa 2001, pt a obtine o imbunatatire a franelor, care la primele modele cam lasa de dorit. A incercat careva asa ceva? Sau ati avut posibilitatea sa comparati franele de la un model ante 2001 cu unul fabricat dupa 2001? Pt cine nu stie, etrierul a fost schimbat in 2001, cel dinainte are 2 pistonase, unul mai mare si altul mai mic, iar cel de dupa 2001 are 2 pistonase identice ca marime. Totodata difera si modelul placutelor de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...