Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Salut!

 

Am un ER5 1997 si fiind prima motocicleta sunt super incantat de ea!!

 

Am cumparat-o acum 2 saptamani si deja am facut vreo 1300 km cu ea!

Imi place mult cum se comporta! Pot sa spun ca este excelenta pentru mine ca incepator desi e putin cam joasa pentru inaltimea mea(183cm), picioare lungi...

 

Ca probleme:

Se umezeste putin de ulei amortizorul dreapta fata

iar cand stau pe loc si incerc sa schimb treptele de viteza(sa o aduc in treapta 1 sau in N) uneori mi s-a intamplat sa dau in gol daca se poate spune asa, adica apas de mai multe ori fara sa schimbe treapta! Am observar ca trebuie sa dau drumu la ambreiaj si uneori chiar sa accelerez putin(ca si cum as pleca de pe loc) ca sa isi revina si sa schimbe treptele!

Nu stiu care e cauza dar oricum avand in vedere ca e o motocicleta de 10 ani la care vechiul proprietar nu a umblat absolut deloc mi se pare normal sa aiba cateva probleme!

 

Stiti cumva un service BUN si un magazin de unde as putea lua piese pentru ea?

Eu sunt din Bucuresti.

 

Mai are un lucru care ma deranjaza din ce in ce mai mult!

Se incinge extrem de tare rezervorul la baza dinspre mine si shaua in partea din fata! Practic este exact locul in care trebuie sa stai si la drum lung devine destul de greu de suportat!

La voi se intampla asa ceva???

 

Din de an sunt ale voastre?

incearca 0726 480 411 este mec. meu si am si eu un er 5 din 98

» Post actualizat in 23 Aug 2015 10:12

va salut oameni buni.

cum sunt er5urile astea? ca vreau sa imi iau un naked (tind spre cb500) dar am vazut si er5uri la pret bun.

er5 cel mai fiabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am constatat ca am "pierdut" un furtun. E vorba de furtunul care pleaca de sub rezervor, e o chestie de plastic fixata pe rezervorul de benzina dedesupt , chestie care are un stutz pe ea si un furtun pleaca de acolo. Celalalt capat al furtunului era liber parca, dar nu-mi mai aduc aminte unde mergea (parca in zona acumulatorului, dar nu sunt sigur). Stie cineva unde ajunge furtunul asta? Are o lungime de vre-o 30-40 cm cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza nu mai pot sa fac, ca am montat totul inapoi, am pus un furtun de 6 la stutzul ala, si l-am tras spre locul unde-i acumulatorul. Ma gandesc ca-i sau furtunul de supraplin, sau furtunul de drenaj. Oare unde trebuie sa ajunga capatul liber ? Ca parca nu ajungea in grupul furtunelor alea de jos din lateral.

Acuma m-am uitat in manualul de reparatie, furtunul de supraplin ajunge in grupul furtunelor de jos, deci ma gandesc ca-i cel de drenare.

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pe un site din strainezia am citit ca un tip si-a schimbat etrierul de frana la un model din 1997, cu un etrier de la un model de dupa 2001, pt a obtine o imbunatatire a franelor, care la primele modele cam lasa de dorit. A incercat careva asa ceva? Sau ati avut posibilitatea sa comparati franele de la un model ante 2001 cu unul fabricat dupa 2001? Pt cine nu stie, etrierul a fost schimbat in 2001, cel dinainte are 2 pistonase, unul mai mare si altul mai mic, iar cel de dupa 2001 are 2 pistonase identice ca marime. Totodata difera si modelul placutelor de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut!

 

O sa incerc sa iti raspund eu. Mai intai, poti sa iti faci o idee citind topicul dedicat de pe acest forum.

ER 5 face parte, dupa opinia mea dintr-o "tripleta" - Kawasaki ER 5 - Suzuki GS 500 - Honda CB 500 - dedicata incepatorilor. Din ce scriu colegii este o motocicleta foarte fiabila, iertatoare, economica cu un motor "cuminte" (aka liniar) de 500 cmc 50 CP (versiunea standard), cu dispunerea cilindrilor "2 in linie". Piese se gasesc relativ usor, noi sau din dezmembrari. Nu trebuie sa ii ceri ceea ce nu poate - nu are sens daca ai ambitii de pista sau off-road. Ca sa te plimbi lejer sau folosinta zilnica in oras este foarte recomandata. Foarte manevrabila in trafic, usoara (175 kg, parca). Pericolul - daca se poate spune asa - este blocarea cuielor de dozaj din carburatoare, fapt ce duce la inundarea baii de ulei. Aceasta situatie, din pacate, este sesizata de utilizator, de regula, prea tarziu. Se intampla pentru ca nu are pozitie de off la robinetul de benzina si, când sta pe loc, benzina poate ajunge garvitational in baie.

 

Am cumparat una anul trecut cam in aceasta perioada dar nu a fost sa ma bucur de ea, asa ca experiente personale nu pot scrie prea multe. Dar stiu ca in afara de service-ul initial dupa cumparare (anvelope, baterie, bujii, placute frana, ulei, filtre, antigel, becuri de bord) am mai avut un singur defect (un fir intrerupt la claxon). In rest, a mers perfect, fara nici o problema.

 

Limitarea trebuie trecuta in acte (nu conteza ce poate motocicleta, ci SA FIE TRECUTA IN ACTE - paradox de aplicare a legii)

 

Succes la achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicletă perfectă pentru un începător și nu numai.A fost prima mea motocicletă, am parcurs cca 10.000 km,fără nici un fel de probleme tehnice.Merge suficient de tare,are o ciclisticla foarte bună, pe viraje se apleacă cu ușurință maximă. Sfatul meu este să ti-o iei,sunt destul de ieftine și te va satisface cel puțin o perioada....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

O sa incerc sa iti raspund eu. Mai intai, poti sa iti faci o idee citind topicul dedicat de pe acest forum.

ER 5 face parte, dupa opinia mea dintr-o "tripleta" - Kawasaki ER 5 - Suzuki GS 500 - Honda CB 500 - dedicata incepatorilor. Din ce scriu colegii este o motocicleta foarte fiabila, iertatoare, economica cu un motor "cuminte" (aka liniar) de 500 cmc 50 CP (versiunea standard), cu dispunerea cilindrilor "2 in linie". Piese se gasesc relativ usor, noi sau din dezmembrari. Nu trebuie sa ii ceri ceea ce nu poate - nu are sens daca ai ambitii de pista sau off-road. Ca sa te plimbi lejer sau folosinta zilnica in oras este foarte recomandata. Foarte manevrabila in trafic, usoara (175 kg, parca). Pericolul - daca se poate spune asa - este blocarea cuielor de dozaj din carburatoare, fapt ce duce la inundarea baii de ulei. Aceasta situatie, din pacate, este sesizata de utilizator, de regula, prea tarziu. Se intampla pentru ca nu are pozitie de off la robinetul de benzina si, când sta pe loc, benzina poate ajunge garvitational in baie.

 

Am cumparat una anul trecut cam in aceasta perioada dar nu a fost sa ma bucur de ea, asa ca experiente personale nu pot scrie prea multe. Dar stiu ca in afara de service-ul initial dupa cumparare (anvelope, baterie, bujii, placute frana, ulei, filtre, antigel, becuri de bord) am mai avut un singur defect (un fir intrerupt la claxon). In rest, a mers perfect, fara nici o problema.

 

Limitarea trebuie trecuta in acte (nu conteza ce poate motocicleta, ci SA FIE TRECUTA IN ACTE - paradox de aplicare a legii)

 

Succes la achizitie

ms mult !!

» Post actualizat in 21 Nov 2015 15:57

O motocicletă perfectă pentru un începător și nu numai.A fost prima mea motocicletă, am parcurs cca 10.000 km,fără nici un fel de probleme tehnice.Merge suficient de tare,are o ciclisticla foarte bună, pe viraje se apleacă cu ușurință maximă. Sfatul meu este să ti-o iei,sunt destul de ieftine și te va satisface cel puțin o perioada....

am gasit una limitata din 2005 , la 1700 e , si mi-a placut , iar pretul este acceptabil , citisem diverse pareri despre kawasaki care nu sunt prea bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut!

Am pus si eu ochii pe un ER5 din 1997, o sa merg sa il vad in viitorul apropiat. Nu stiu cum o sa stau pe el, insa. Am 1,82 si 75 kg (nu radeti, ca am slabit de la 85). Nu stiu cam cum as arata pe el, nu vreau sa apar ca pe bicicleta. In aprilie fac si scoala de soferi, pana atunci, ma informez cum pot. Ce probleme ar putea aparea la un ER5 cu cca 50k km la bord? Am ajuns abia la pagina 12 din topic, insa ma culc acum, sunt destul de obosit, continuui lectura maine.


» Post actualizat in 23 Jan 2016 19:27

Inevitabilul s-a produs!

 

Am mers cu un prieten pana in Iasi, omul a pornit motorul de fata cu noi (dupa o pauza foarte lunga de stat sub prelata), nu a pornit din prima ca era pe ON in loc de PRI, insa dupa aia a luat-o relativ usor, avand in vedere ca erau cateva grade sub 0. Dupa ceva verificari si o proba de off-road de cativa metri (ca nu am avut unde, drumul de langa casa omului e varza, e cartier nou si asfaltul e sublim, insa lipseste cu desavarsire), s-a trecut la negocieri. Mult nu a lasat din mia de euro, dar de-o casca tot m-am scos. E bine si asa.

A fost scoasa roata fata (eu am dat-o jos, cu un pic de ajutor cu unele suruburi, care erau tepene rau), urcata in masina (octavia 2 combi), cu ceva greutate, ca aveam impresia ca are o tona. Mers usor pana in Neamt, ajuns acasa, gasit 3 vecini fortosi, a iesit in maxim jumatate de minut. Apoi a venit un prieten si m-a ajutat sa montez roata fata. Scurs lichidul de frana, pus altul, frana ioc. M-a sfatuit prietenul meu cum sa fac sa aerisesc frana, treaba e ok, am frana zdravana acum (cum era si in Iasi, dar eu am departat un pic pistonasele, ca sa pot baga discul). Cablurile sunt destul de tepene, cel putin cel de soc, merge greu. Ca o fi de la cablu, ca o fi de la carburator- s-a vedea cand da caldura. M-am chinuit un pic sa ii pun roata, insa acum e ok. O sa ii scoat cate una-alta (oglinzi, inel far, ornamente radiator, arcurile spate), poate le duc la vopsit in camp electrostatic, le-as face gri metalizat (argintiu), sper sa nu fie prea scump. Asta daca nu le pot rezolva eu prin alte metode.

Pagube in timpul procesului de imbarcare: aripa fata un pic pleznita (nu tare, nu e prea afectata), indoit plasticul semnalizatorului stanga-spate, spart un pic stopul stanga-spate al masinii (vina mea, nu am fost prea atent), ceva miros de benzina in masina, dar sper sa iasa pana maine). Sotia nu e prea incantata (am avut meci cu ea de doua ori- o data acum cateva saptamani, alta data acum vreo jumatate de an), insa pare impacata cu ideea si mi-a dat si like la poza de pe facebook, deci tot e ceva :D.

Planuri in viitorul foarte apropiat:

- sa termin scoala si sa invat cat mai mult de la instructor si nu numai;

- sa iau examenul pentru permis;

- sa o trec pe numele meu;

- sa ii pun ulei + filtru, filtru aer, cauciuc fata, sa o curat cat mai bine (inclusiv lantul, care macar sezonul asta merge fara probleme);

- sa imi iau echipament cat de cat (casca, geaca, pantaloni, manusi, ghetute si protectii).

- sa am asfalt uscat si sa nu fac bravuri.

Cam atat pentru moment. Nu sunt extaziat de achizitie, adica nu ard de nerabdare sa o scot la plimbare, sunt constient de riscuri. Doar ce am pus-o in treapta intai, am miscat-o in fata cel mult un metru, apoi am parcat-o corespunzator (nepornita, fireste). Nu vreau sa fac prostii, ma sperie un pic zgomotul produs de esapamant (deh, toba Leo Vince), sunt constient ca, desi are "doar" 50 de cai, pentru mine par cam 300 pe o masina. Ii multumesc lui Dan pentru amabilitate si ii doresc succes cu Fazerul cumparat ieri. Asfalt uscat si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Cu permisiunea voastra, intru si eu in grupul posesorilor de ER-5. Am cumparat-o pe sfarsit de sezon si drept urmare, nu mi-am format o idee clara despre ce mofturi are. Am vazut in schimb, ca accelereaza liniar, fara praguri de putere si inca un lucru interesant, tind sa supravirez cu ea.

Am vazut top-case-uri de la Givi pentru ER-5 (click here), si ma gandesc sa-mi iau si eu unu. Ce pareri aveti despre el? E solid? Pot sa-l incarc cu 7-10kg la nevoie?

Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am dezbracat-o azi de plastice, i-am scos si curatat vasul de expensiune (mai erau maxim doua linguri de apa in el, am completat cu antigel TOTAL, pana la gradatia de jos), am sos si apa din compartimentul de sub sa (intra multa apa cand o spal, voi cumpara o husa impermeabila, sa o acopar cand e necesar, mai ales daca plec cu ea de acasa), curatat pe unde am putut de unsoare de lant si praf, gresat toate yalele cu WD40, pulverizat TyreCare pe cauciucuri, dupa care am tras-o la adapost. Pare destul de manevrabila pe loc, dar se simte ca e grea. Ma uit pe louis.de dupa echipament (casca, geaca, pantaloni, manusi, protectii coate si genunchi + tibii, poate si niste ghetute). Macar ceva entry (nu ma scald in bani) si tot e mai bine decat nimic. Poze nu prea am, decat cu telefonul, era prea intuneric in seara asta cand am terminat treaba la ea. Claxonul a fost periat si vopsit, arata binisor acum. La fel si lantul si pinionul, bascula si janta spate. Omul nu o mai pornise/spalase din octombrie, nu a fost pregatita pentru vanzare (ceea ce e foarte ok, multi le fac boboc inainte sa vina clientul, in speranta ca vor face impresie si vor obtine un pret mai bun, ascunzand astfel anumite defecte). I-am dat ghidonul un pic mai in fata si am reglat comenzile mai jos, ca sa duc mai usor degetele la frana si ambreiaj. Pare mai confortabil acum, inainte trebuia sa ridic mult degetele la leviere si era incomod.

Ultima poza e mai veche, nu a fost facuta dupa interventia de astazi.

 

O chestie: pinionul spate se misca vreo 4 mm inainte-inapoi, cred ca damperele sunt duse. Se recomanda inlocuirea sau mai merge asa?

post-92464-0-86397300-1453931677_thumb.jpg

post-92464-0-40125400-1453931688_thumb.jpg

post-92464-0-44146300-1453931696_thumb.jpg

post-92464-0-04625200-1453931706_thumb.jpg

post-92464-0-74397100-1453931716_thumb.jpg

post-92464-0-91448100-1453931800_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage, dar ajungi la povestea cu peticul la sac. unii zic ca iti bulesti pinionul, in timp. dar, poti rezolva cu bucati de camera indesate pe langa damperul existent. e sfatul pe care l-am primit eu cand am adus in discutie problema ridicata de tine. crede-ma, merge fara nicun fel de probleme. desigur, exista si varianta http://www.motorsloop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=109_110_449&products_id=17703&zenid=go3nvjj7m2eunqeq2o6dm1tqt3


» Post actualizat in 30 Jan 2016 05:54

Salutare tuturor!

Cu permisiunea voastra, intru si eu in grupul posesorilor de ER-5. Am cumparat-o pe sfarsit de sezon si drept urmare, nu mi-am format o idee clara despre ce mofturi are. Am vazut in schimb, ca accelereaza liniar, fara praguri de putere si inca un lucru interesant, tind sa supravirez cu ea.

Am vazut top-case-uri de la Givi pentru ER-5 (click here), si ma gandesc sa-mi iau si eu unu. Ce pareri aveti despre el? E solid? Pot sa-l incarc cu 7-10kg la nevoie?

Asfalt uscat! :)

welcome!

 

mobra e una ok.

accelereaza ca un motor de 500, dar daca ai benzina buna (a se citi "fara apa" :) ), sa nu crezi ca nu iti poate face surprize (ne)placute vizavi de acceleratie.

vezi ce nu e in regula: http://www.dictionar-online.ro/auto_moto.php?id=Subvirare

mie personal nu-mi place un topcase pe mobra. parca e colega care a facut fitnes 6 luni si arata "fit" peste tot, doar poponeata i-a ramas ca de vaca. :D in schimb poti incerca. tank/side bag(s). desigur, un top case nu trebui sa-l iei cu tine cand opresti pt cafea, cum s-ar intampla cu textilele. dar totul tine de latura vizuala initial (repet, mie nu-mi place cum arata): nimeni nu se gandeste ( in macar primele 60 de sec) la ce suflet mare are gagica aia de pe trotuarul de vizavi...

 

ride safe!!!


» Post actualizat in 30 Jan 2016 06:02

@ ALL:

 

va rog, daca se poate, sa puneti niste poze detaliate cu zona de prindere a cablului de ambreiaj ( http://postimg.org/image/bu7i67xld/ ). sint aproape sigur ca la mine e o improvizatie. trebuie sa reglez constant cablul, scapa.

multumesc.

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar avea cineva aceasta extensie la vanzare? http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/er-5_er_500_a1/96-97/picture/front_mudguard_fenda_extenda_-_black/ Nu ma indur sa dau atat pe una (plus transportul, prefer sa imi iau manusi de banii aia), eventual o fac din fubra de sticla.


» Post actualizat in 31 Jan 2016 22:13

Nu vazusem mesajul anterior, sper sa se uneasca automat. 15 euro suna mult mai bine decat cei 65 de pe site-ul celalalt.

Cand se mai incalzeste si pot sa lucrez afara fara sa imi inghete manutele, dau roata jos si verific si damperele. Daca rezolv cu bucati de camera, nu o fi rau, m-au mai sfatuit doi prieteni in privinta asta. Vreun site din Ro cu piese/consumabile pentru ER5 nu s-ar mai gasi?


» Post actualizat in 31 Jan 2016 22:25

Maine pun si pozele cu prinderea la ambreiaj, daca ajung acasa pe lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Am terminat scoala in septembrie si acum vreau sa imi iau un ER5 din Italia cu ajutorul domnului Biris. Am avut unul la scoala si mi-a placut foarte mult cum arata, desi nu am apucat sa ma dau cu el, eu am dat examenul pe ER6n. In prima faza ma gandeam la un VN800 Classic, dar am zis ca totusi e prea multa motocicleta pentru un incepator, plus ca era si dublu ca buget. Exista niste probleme comune pentru modelul asta si, tinand cont ca eu nu am nici o treaba cu mecanica, ma puteti indruma la un service in Bucuresti unde sa faca treaba buna si sa nu ma jupoaie de bani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am pus ochii pe un ER-5 din 2000, cu 1200 euro, asta desi ma uitam initial dupa cbr-uri, fiind incepator. Mi-a placut ca este mult mai usor si cred ca se poate invata mai bine pe el. Ce probleme specifice are acest model? Am inteles ca marca asta e predispusa la probleme de cutie de viteze. La ce sa mai fiu atent? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, capacul dreptunghiular il au doar primele modele (ex: 1997). Diferenta e data de faptul ca modelele mai noi (alea cu capac rotund) au in bord indicator pt cantitatea de benzina ramasa. Daca difera volumul, nu stiu, dar cred ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, capacul dreptunghiular il au doar primele modele (ex: 1997). Diferenta e data de faptul ca modelele mai noi (alea cu capac rotund) au in bord indicator pt cantitatea de benzina ramasa. Daca difera volumul, nu stiu, dar cred ca nu.

Din video-ul asta vad ca are indicator de benzină. S-ar putea să fie doar design...

» Post actualizat in 04 Feb 2016 12:48

Asta am gasit acum :

Originally Posted by dbike

What is the difference between er-5 A1,A2..., C1,C2 and so on...

I have er-5 2004, how do I know what type is it?

Hi, I have only just joined the forum so you might know the answers already.

 

I don't believe there is much between the A1-Ax or C1 and Cx but I might be wrong. I owned an A1 and now own a C1. The A1 has the key to lift the seat by the rear grab rail (between back of seat and rail), the petrol cap is square and the styling is different. The C1 has the seat key on the left near the riders knee and the petrol cap is like a sports bike. As for the new ER5 the wheel rims are black and the tank has a banana shaped sticker on the tank and again styling is different.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...