Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Din pacate o dau si eu. Motocicleta merge fosrte bine se poate testa oricand. Sa cumparat acum 3 ani din germania de la reprezentanta kawasaki cu 3000 km acum are 18000 km binenteles facuti de mine o dau pentru un z1000 din 2008. /index.php?showtopic=470918

Mesaj completat

UP...... NU E NIMENI INTERESAT DE MOTORUL ASTA, CUMPARATIVA FRATILOR SPORTANE CA DOAR TRE SA FIE SI DONATORI DE ORGANE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciao, as dori daca ma poate ajuta un utilizator de Er5 97 cu niste pareri punctuale si informatii:

1. Cam ce consum are...in oras si afara utilizare normala ...nu speedy gonzales

2. Daca are careva de vanzare un capac din spate nichelat de kilometraj...al meu are sarit nichelajul

3. Am luat-o de la un tip care mi-a zis ca antigelul l-a masurat si avea -10 grade...eu o tin in garaj neincalzit ....e o problema daca sunt de ex. -15 grade in conditiile in care nu o pornesc deloc cat este frig

4. Ce fel de antigel as putea pune...

 

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Er5-ul meu consuma intre 5 si 6 sau mai mult depinde cum merg cu el. (al meu este din 99 dar nu exista diferente intre modele).

Despre antigel.. nu stiu sa-ti spun decat ca de cumparat poti sa iei d'ala de care pui si la masina, de la aproape orice magazin. Eu am luat de la Cora unul gata amestecat, dar nu am apucat sa-l pun :disappointed: l-oi schimba la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asoltanei: al meu consuma cam 6 constant in bucuresti. In afara nu prea am fost ca sa vad cat consuma la drum intins. Si de antigel eu acum tin motorul in garaj la servici, si e cald acolo, dar cred k am sa schimb si eu antigelul la primavara, ca nu stiu de cand e cel pe care il are acum.

 

midori: CE MAI FACI? Eu pana la urma ma gandeam sa imi vand motorul, dar nu prea se merita ca la cat am dat pe el, si cate am imbunatatit...nu am sa imi iau banii pe el. asa ca am sa il mai tin inca un sezon. :disappointed: Si te rog sa imi dai un pm, ca ziceai ca stii tu un tip care te-a ajutat cu sudatul tobei.

 

Si daca tot am sa il mai tin, ma gandesc foarte serios sa ii schimb toba, vreau doar finala. Acum ma gandesc ce sa fac, ma intereseaza o toba putin mai galagioasa ca asta standard, dar nu extrem de galagioasa sa ma certe vecinii. haha.

Voi care aveti tobele schimbate, cum aveti prinderea? E sudata? E slip-on? Eventual daca aveti sa puneti si poze sa vad acolo cum este prinderea de evacuare motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strict la problema cu antigelul: eu zic sa nu te zgarcesti si sa-ti iei un antigel cu o concentratie ce rezista la temperaturi mai scazute (1L=aprox 20 lei), sa n-ai vre-o surpriza gen crapat bloc motor, pompa de apa, etc, ca noaptea temp scad sub -10 grade . Daca nu circuli cu el pana la primavara, macar goleste instalatia de antigelul vechi. Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cum ziceam mai sus vreau sa imi schimb toba la moto, si vreau sa fac in felul urmator:

cum toba este dintr-o singura bucata, ma intereseaza sa o tai de pe undeva de sub scarita pilotului si sa montez alta peste teava ce imi ramane mie din motor, si sa fac un fel de slip-on. Acum ea as vrea o varianta mai acceptabila, si am vazut pe net ca se potriveste o toba stoc de R6 sau CBR. in principiu ma intereseaza cum suna. (adica toba e de un motor de 600cm in cazul R6 si CBR si montata pe un motor mai mic de 500cm). Dar asa ca idee, procedez bine? Unii zic ca e ok si ca nu o sa fie probleme cu toba daca e montata de pe un motor de 600, dar ma intereseaza sunetul. Oricum ma mai gandesc sa apelez si la "Vick Exhaust", am vazut ca a mai facut ceva tobe si pentru Gs500, si se auzeau bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat si eu un er5 din 2002 si am niste intrebari:

 

1) de ce am in talon 43KW ? N-am gasit nicaieri pe internet informatii ca ar exista cu puterea asta (58 CP) iar Vmax = 159km/h :angry:

2) am anvelope cu 1 cm mai late decat standard (am 120, respectiv 140mm) si toba e gaurita, goala...(face o galagie de innebunesti)... am sanse sa iau RAR-ul ? (e inmatriculata in Ro - am inteles ca se face doar verificarea seriilor de pe motor si acte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si felicitari de achizitie.

 

1) Ma da la aia 43KW e ceva gresit, e cam mare valoarea aia si Vmax e prea mica. Eu am din 1997 cu 36.5 kW (50 CP) si Vmax 185km/h. E posibil sa o fi incadrat gresit cand a fost inmatriculata (au mai fost cazuri si nu putine).

2) In mod normal daca se face o verificare corecta a motorului, ai sa pici sigur din cauza anvelopelor. Dar cum ne aflam in tara asta frumoasa, daca stii unde sa mergi si cum sa vorbesti, nu cred ca iti verifica nici seriile de la motor.

 

Cel mai bine te interesezi pe la tine pe unde se face RAR-ul pentru moto si treci pe acolo sa vb putin cu aia.

Editat de sulta_00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate ER5-urile au 37 kw sau 25 kw daca sunt limitate. Toate pleaca asa din fabrica si nu s-au vandut modele cu alte valori. Dar deoarece suntem in romania...ce scrie in talon nu conteaza, e aiurea. Eu am in talon 34kw desi pe actele din italia de cand am cumparat-o scria clar 37kw. Altcuiva de aici i-au cerut sa o autorizeze sau asa ceva pt ca avea 37 de kw in loc nu nush cat cred ei ca tb sa aiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu vreau sa imi pun alta toba sport si as fi interesat sa o dau mai departe. insa mai astept sa fie mai frumos ca sa pot scoate motorul din garaj si pe urma schimb si toba, deci daca mai astepti, ajungem la o intelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...Am o toba originala (doar partea din spate-- trebuie sudata). Daca vrei iti trimit ceva poze. Mentionez ca e putin zgariata.

 

Mesaj completat

Aveti idee unde as putea gasi o toba stock la un pret minim ? Cum ar fi de la careva care si-a pus una sport...

 

 

 

Va ca esti din Cluj asa ca poti s-o si vezi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat intre timp cu o toba de GSXR stock. Suna bine, asa ca sunt multumit, deocamdata. A fost f. ieftina.

Mesaj completat

La RAR am intrebat daca e gresit in talon - 43 kw. Mi-au spus ca nu, ca la ei ER-5 figureaza cu puteri intre 25kw si 50kw. Deci, conform celor aratate de ei (m-au lasat sa vad pe monitor, in birou..) exista vreo 5-6 puteri diferite pe acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

am inscris si eu recent un Kawasaki ER-5 si mi-au scris cei de la registru in carte ca motocicleta are tractiune pe fatza!!! deci, in concluzie, cei de la RAR sunt specialisti :-D

 

oare mai urmareste cineva topicul asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma mai uit din cand in cand, dar se pare ca ER-5 e un motor atat bun incat lumea nu se plange ca nu merge sau ca are nu stiu ce problema :blink: , deci toti sunt multumiti si se plimba cu motorul.

 

Apropo, tocmai mi-am luat un portbagaj de la Hepco & Becker. Mai are cineva? Aveti idee cum se comporta in timp, cum e cu un topcase montat pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat unul universal de la Louis si e absolut ok. Iote-l in stanga.

Ma rog, cam dau cu casca in el daca ma aplec pe rezervor, dar asta e din cauza ca e motocicleta scurta.

 

Ar putea fi o alternativa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul de bagaje/topcase a fost vreo 120 de euro, iar parbrizul vreo 20 de euro. Eu am luat un parbriz d'ala mic marca Puig. Ambele le-am luat de la Polo, dar aceleasi la aceleasi preturi sunt si la Louis.

Parbrizul este micut si nu ma incomodeaza cu nimic. Nu am apucat sa merg pe autostrada sa vad exact cum este, dar pe drumuri normale pare sa fie o imbunatatire. Eu am luat gri, dar acum ma gandesc.. negru era mai bine, ar fi ascuns zgarieturile de pe ceasuri :blink:

Suportul de topcase.. mi s-a parut foarte mic cand l-am montat, dar dupa ce am pus si topcase-ul a incaput foarte bine. Topcase-ul il aveam dinainte.

 

Poze:

post-40413-1270898805_thumb.jpg

post-40413-1270898761_thumb.jpg

post-40413-1270898813_thumb.jpg

post-40413-1270898819_thumb.jpg

post-40413-1270898826_thumb.jpg

Editat de Midori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...