asoltanei Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Ciao, as dori daca ma poate ajuta un utilizator de Er5 97 cu niste pareri punctuale si informatii: 1. Cam ce consum are...in oras si afara utilizare normala ...nu speedy gonzales 2. Daca are careva de vanzare un capac din spate nichelat de kilometraj...al meu are sarit nichelajul 3. Am luat-o de la un tip care mi-a zis ca antigelul l-a masurat si avea -10 grade...eu o tin in garaj neincalzit ....e o problema daca sunt de ex. -15 grade in conditiile in care nu o pornesc deloc cat este frig 4. Ce fel de antigel as putea pune... Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Pai Er5-ul meu consuma intre 5 si 6 sau mai mult depinde cum merg cu el. (al meu este din 99 dar nu exista diferente intre modele). Despre antigel.. nu stiu sa-ti spun decat ca de cumparat poti sa iei d'ala de care pui si la masina, de la aproape orice magazin. Eu am luat de la Cora unul gata amestecat, dar nu am apucat sa-l pun l-oi schimba la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 asoltanei: al meu consuma cam 6 constant in bucuresti. In afara nu prea am fost ca sa vad cat consuma la drum intins. Si de antigel eu acum tin motorul in garaj la servici, si e cald acolo, dar cred k am sa schimb si eu antigelul la primavara, ca nu stiu de cand e cel pe care il are acum. midori: CE MAI FACI? Eu pana la urma ma gandeam sa imi vand motorul, dar nu prea se merita ca la cat am dat pe el, si cate am imbunatatit...nu am sa imi iau banii pe el. asa ca am sa il mai tin inca un sezon. Si te rog sa imi dai un pm, ca ziceai ca stii tu un tip care te-a ajutat cu sudatul tobei. Si daca tot am sa il mai tin, ma gandesc foarte serios sa ii schimb toba, vreau doar finala. Acum ma gandesc ce sa fac, ma intereseaza o toba putin mai galagioasa ca asta standard, dar nu extrem de galagioasa sa ma certe vecinii. haha. Voi care aveti tobele schimbate, cum aveti prinderea? E sudata? E slip-on? Eventual daca aveti sa puneti si poze sa vad acolo cum este prinderea de evacuare motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Strict la problema cu antigelul: eu zic sa nu te zgarcesti si sa-ti iei un antigel cu o concentratie ce rezista la temperaturi mai scazute (1L=aprox 20 lei), sa n-ai vre-o surpriza gen crapat bloc motor, pompa de apa, etc, ca noaptea temp scad sub -10 grade . Daca nu circuli cu el pana la primavara, macar goleste instalatia de antigelul vechi. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Cum ziceam mai sus vreau sa imi schimb toba la moto, si vreau sa fac in felul urmator: cum toba este dintr-o singura bucata, ma intereseaza sa o tai de pe undeva de sub scarita pilotului si sa montez alta peste teava ce imi ramane mie din motor, si sa fac un fel de slip-on. Acum ea as vrea o varianta mai acceptabila, si am vazut pe net ca se potriveste o toba stoc de R6 sau CBR. in principiu ma intereseaza cum suna. (adica toba e de un motor de 600cm in cazul R6 si CBR si montata pe un motor mai mic de 500cm). Dar asa ca idee, procedez bine? Unii zic ca e ok si ca nu o sa fie probleme cu toba daca e montata de pe un motor de 600, dar ma intereseaza sunetul. Oricum ma mai gandesc sa apelez si la "Vick Exhaust", am vazut ca a mai facut ceva tobe si pentru Gs500, si se auzeau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 este un tip de aici din Oradea care iti face slip-on fix pt motorul tau, din cate vad are succes, si nu e scump /index.php?...004&hl=tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 pai da la el ma refeream cand am zis de "Vick Exhaust"....am sa il intreb sa vad ce imi zice.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 mi-am luat si eu un er5 din 2002 si am niste intrebari: 1) de ce am in talon 43KW ? N-am gasit nicaieri pe internet informatii ca ar exista cu puterea asta (58 CP) iar Vmax = 159km/h 2) am anvelope cu 1 cm mai late decat standard (am 120, respectiv 140mm) si toba e gaurita, goala...(face o galagie de innebunesti)... am sanse sa iau RAR-ul ? (e inmatriculata in Ro - am inteles ca se face doar verificarea seriilor de pe motor si acte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Salut si felicitari de achizitie. 1) Ma da la aia 43KW e ceva gresit, e cam mare valoarea aia si Vmax e prea mica. Eu am din 1997 cu 36.5 kW (50 CP) si Vmax 185km/h. E posibil sa o fi incadrat gresit cand a fost inmatriculata (au mai fost cazuri si nu putine). 2) In mod normal daca se face o verificare corecta a motorului, ai sa pici sigur din cauza anvelopelor. Dar cum ne aflam in tara asta frumoasa, daca stii unde sa mergi si cum sa vorbesti, nu cred ca iti verifica nici seriile de la motor. Cel mai bine te interesezi pe la tine pe unde se face RAR-ul pentru moto si treci pe acolo sa vb putin cu aia. Editat Februarie 15, 2010 de sulta_00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 (editat) Cautand dupa numarul de identificare , am gasit acest document. Puteti vedea ce model aveti. Se pare ca al meu, dupa numar, ar fi avut din fabrica 33cp/ 158km/h Vmax. (ER500 - D1 Twister 2002) Editat Februarie 17, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Toate ER5-urile au 37 kw sau 25 kw daca sunt limitate. Toate pleaca asa din fabrica si nu s-au vandut modele cu alte valori. Dar deoarece suntem in romania...ce scrie in talon nu conteaza, e aiurea. Eu am in talon 34kw desi pe actele din italia de cand am cumparat-o scria clar 37kw. Altcuiva de aici i-au cerut sa o autorizeze sau asa ceva pt ca avea 37 de kw in loc nu nush cat cred ei ca tb sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Aveti idee unde as putea gasi o toba stock la un pret minim ? Cum ar fi de la careva care si-a pus una sport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 ma eu vreau sa imi pun alta toba sport si as fi interesat sa o dau mai departe. insa mai astept sa fie mai frumos ca sa pot scoate motorul din garaj si pe urma schimb si toba, deci daca mai astepti, ajungem la o intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dokata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut...Am o toba originala (doar partea din spate-- trebuie sudata). Daca vrei iti trimit ceva poze. Mentionez ca e putin zgariata. Mesaj completat Aveti idee unde as putea gasi o toba stock la un pret minim ? Cum ar fi de la careva care si-a pus una sport... Va ca esti din Cluj asa ca poti s-o si vezi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 am rezolvat intre timp cu o toba de GSXR stock. Suna bine, asa ca sunt multumit, deocamdata. A fost f. ieftina. Mesaj completat La RAR am intrebat daca e gresit in talon - 43 kw. Mi-au spus ca nu, ca la ei ER-5 figureaza cu puteri intre 25kw si 50kw. Deci, conform celor aratate de ei (m-au lasat sa vad pe monitor, in birou..) exista vreo 5-6 puteri diferite pe acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Or fi la ei in calculator vreo 5-6 puteri, dar din fabrica nu au iesit decat 2. Nu am mai auzit nicaieri sa fie ER-5 cu diversi kw. Arata-mi alta sursa decat RAR-ul roman si te cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 E doar o relatare, nu am spus ca au sau n-au dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piciugabi Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Anuntul nu mai este valabil! Motocicleta s-a vandut unei domnisoare. Asfalt uscat va doresc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coLin Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 am inscris si eu recent un Kawasaki ER-5 si mi-au scris cei de la registru in carte ca motocicleta are tractiune pe fatza!!! deci, in concluzie, cei de la RAR sunt specialisti :-D oare mai urmareste cineva topicul asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Eu ma mai uit din cand in cand, dar se pare ca ER-5 e un motor atat bun incat lumea nu se plange ca nu merge sau ca are nu stiu ce problema , deci toti sunt multumiti si se plimba cu motorul. Apropo, tocmai mi-am luat un portbagaj de la Hepco & Becker. Mai are cineva? Aveti idee cum se comporta in timp, cum e cu un topcase montat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coLin Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 poti pune ceva poze cu el montat? cat te-a costat? poate imi pun si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Ma intereseaza un parbriz de Er 5 97 ... mess: daniel_asoltanei sau email dan.electrotehnic@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Eu am montat unul universal de la Louis si e absolut ok. Iote-l in stanga. Ma rog, cam dau cu casca in el daca ma aplec pe rezervor, dar asta e din cauza ca e motocicleta scurta. Ar putea fi o alternativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) Suportul de bagaje/topcase a fost vreo 120 de euro, iar parbrizul vreo 20 de euro. Eu am luat un parbriz d'ala mic marca Puig. Ambele le-am luat de la Polo, dar aceleasi la aceleasi preturi sunt si la Louis. Parbrizul este micut si nu ma incomodeaza cu nimic. Nu am apucat sa merg pe autostrada sa vad exact cum este, dar pe drumuri normale pare sa fie o imbunatatire. Eu am luat gri, dar acum ma gandesc.. negru era mai bine, ar fi ascuns zgarieturile de pe ceasuri Suportul de topcase.. mi s-a parut foarte mic cand l-am montat, dar dupa ce am pus si topcase-ul a incaput foarte bine. Topcase-ul il aveam dinainte. Poze: Editat Aprilie 10, 2010 de Midori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Nu stiu ce sa zic. Nu l-am simtit in spate. Dar nu sunt nici cel mai mare expert. Ii vad marginile in oglinzi.. si inca nu l-am avut incarcat cu bagaje ca sa simt vreo diferenta. Dupa ce o sa fac o plimbare de weekend cu bagaje cu tot o sa iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.