napoleon Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Azi am constatat ca se aude un scartait la ghidon, cand il misc stanga-dreapta. O fi de la rulmentii de la jug? Trebuie schimbati, sau sa-i ung cu vazelina numai? Ati mai facut careva treaba asta? buna ideea, da-mi un link cu produsul Filtre de benzina gasesti peste tot, atat la magazine moto cat si auto, costa pana in 10 lei. Vezi ca are o sageata pe el, sa respecti sensul de curgere al benzinei. Si sa nu fie foarte voluminos, ca n-ai mult loc acolo unde vine pus. Cand mi-am luat eu , la mag mi-a aratat vre-o 5 feluri, l-am luat pe cel mai mic. Vezi sa se potriveasca stutzurile din capetele filtrului la sectiunea furtunului de benzina pe care vine montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Azi am constatat ca se aude un scartait la ghidon, cand il misc stanga-dreapta. O fi de la rulmentii de la jug? Trebuie schimbati, sau sa-i ung cu vazelina numai? Ati mai facut careva treaba asta? Filtre de benzina gasesti peste tot, atat la magazine moto cat si auto, costa pana in 10 lei. Vezi ca are o sageata pe el, sa respecti sensul de curgere al benzinei. Si sa nu fie foarte voluminos, ca n-ai mult loc acolo unde vine pus. Cand mi-am luat eu , la mag mi-a aratat vre-o 5 feluri, l-am luat pe cel mai mic. Vezi sa se potriveasca stutzurile din capetele filtrului la sectiunea furtunului de benzina pe care vine montat. Am rezolvat si cu scartaitul care provenea de fapt de la aripa fata, un surub s-a slabit si la miscarea ghidonului se auzea sunetul ala. L-am strans si acuma e ok. Bine ca m-am prins inainte sa desfac tot pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi82 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 cum este cu filtru de benzina?a mers montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Incearca sa speli filtrul de aer cu un solvent neinflamabil (detergent de vase) apoi lasa-l la uscat. Dupa ce s-a uscat spray-aza-l cu spray pentru filtru de aer. Mie asa mi se intampla la KLE si mi-a trecut dupa ce am facut aceasta operatiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Am patit si eu o chestie asemanatoare (benzina in filtrul de aer), la mine a fost de la mizerie intr-un carburator, deci unul din cuie nu inchidea. Esti sigur ca cuiele inchid bine? Poti verifica sufland in carburi: daca inchid bine n-o sa treaca aerul cand sufli, daca nu inchide (cazul tau) o sa poti sufla chiar daca plutitorul si cuiul aferent e pe pozitia inchis. Vezi sa fie si plutitoarele in stare buna, sa nu fie sparte, sa nu agatze. Oricum o iei de la carburator e buba, da-l jos de pe motor si studiaza-l cu atentie, poate e ceva ce ti-a scapat. Bujiile trebuie sa fie DR9EA, dar nu cred ca asta-i baiul. Daca zici ca carburile sunt curate, poate sunt cuiele uzate, sau scaunul (locul unde intra cuiul). Zici ca cuiele inchid, atunci pe unde ajunge benzina in filtrul de aer? N-are pe-altundeva.Pune mana sub fiecare carburator, pe la unul sigur da pe-afara benzina, asa am patit eu, o sa simti ca se umezeste dedesupt de benzina, asta cu motorul pornit, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Cum zicea si @napoleon, benzina in cutia de la filtrul de aer intra doar daca nu inchide bine cuiul pontou. Si asta poate aparea din mai multe cauze: - cuiul pontou are mizerie si nu inchide bine pe scaun, sau este deformata partea conica ce vine pe scaun (oricare dintre cele 2 cuie) - scaunul pe care inchide cuiul sa aiba mizerie sau sa fie putin deformat - plutitoarele sa aiba vreo bubita si sa nu impinga cuiele foarte bine in scaune In cazul prezentat de mine mai sus, nu pierdeam din putere ci amestecul era prea bogat in carburant deoarece spalasem filtru de aer si il unsesem cu un ulei nespecific pentru filtru de aer blocand accesul aerului in cantitate necesara (deh, incerci sa te descurci cu ce ai). Simptomele erau exact cele descrise de tine Mergeam frumos vreo 5-10 km dupa care cand opream se oprea si motocicleta si doar daca ii cantam un cantecel frumos mai pleca de acolo P.S. Ahhh am uitat sa mai spun ceva.... Cand am curatat carburatoarele, am zis sa fiu mai destept decat prevede legea si la o proba a acestora mi-am improvizat o perfuzie in locul rezervorului, si atunci mi s-a intamplat sa imi curga benzina in filtru de aer, ceea ce ma duce cu gandul ca exista posibilitatea ca sa fie defect si intrerupatorul de rezerva.... La ex se creeaza un fel de vacuum pe furtunasul care vine de la carburatorul stang, iar daca exista un flux continuu de benzina creeat doar prin cadere cred ca nici mama cuiului pontou nu poate sa-l opreasca Pentru a verifica sa vezi daca functioneaza, da rezervorul jos impreuna cu intrerupatorul, si ar trebui sa merga dupa cum urmeaza: - pe pozitia ON sa NU curga benzina - pe pozitia PRI sa curga benzina - Pe pozitia REZ sa NU curga benzina Apropos - @prafuit este la butoane Editat Iunie 13, 2013 de Haotika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi82 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 am si eu o problema la mobra mea.in mers.cam la 50km la ora incepe sa se auda un harjait,atinge ceva.daca iau mana de pa gaz,in frana de motor nu se m-ai aude nimic.ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Salutare.Dac aveti nevoie de piese din motor sau altele,dati un semn.Am la dezmembrat mai multe mobre, GPZ-uri etc. Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 capac alternator (ala din stanga) de er5? este.da-mi o adresa de mail pe privat pt poze si info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Vreau sa va intreb cum se comporta amortizorele voastre spate. Ale mele se comprima foarte putin, sunt foarte tari, si mersul pe un drum cu denivelari e un chin, trebuie sa ma ridic in sa ca sa nu simt toate gropile. Am incalecat un CB 500 al unui prieten dar aici amortizoarele se comprima mult mai mult si mai usor decat ale mele. Amandoua seturile de amortizoare erau reglate la fel, pe nivelul cel mai de sus. Un set de telescoape noi sunt f scumpe, pe la 700-800 de lei. Am mai vazut ceva la vreo 230 de lei perechea universale cica, nu stiu cat sunt de bune. Din cate stiu eu amortizoarele astea nu se pot desface, deci nu se pot repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Am facut o poza cu reglajul telescopului spate. E pe soft sau hard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 (editat) Pai ia-o logic. Pe cea mai lunga pozitie, cum ai acum, se comprima arcul si are cursa scurta. Pe cea mai scurta pozitie, arcul e liber, deci are loc mai mult sa se comprime. Eu cred ca la tine acum e pe hard. PS: cand esti in dubii, ia manualul de utilizator de pe net, sigur zice si de asa ceva. Editat Iulie 6, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Pai ia-o logic. Pe cea mai lunga pozitie, cum ai acum, se comprima arcul si are cursa scurta. Pe cea mai scurta pozitie, arcul e liber, deci are loc mai mult sa se comprime. Eu cred ca la tine acum e pe hard. PS: cand esti in dubii, ia manualul de utilizator de pe net, sigur zice si de asa ceva. Manualul de utilizator cat si cel de reparatii il am, dar scrie ca telescopul are reglaj in 5 pozitii fara a preciza care sunt astea (adica care-i 1 si care-i 5?). Acuma folosesc telescoapele cu reglajul din poza mea si parca motorul se comporta mai bine pe teren denivelat, amortizeaza mai bine socurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabra66 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare c-un cauciuc de fata 110/70-17 ma poate ajuta cineva?! nu gasesc c-o da dracu imi trebuie unul cat de cat bunicel.c-al meu are o taietura nasoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Fratilor, va recomand sa aveti la voi un cablu de ambreiaj sau un kit de reparatie ambreiaj. Al meu s-a rupt duminica asta , si eram la 100 de km de casa, si in alta tara. Toate erau inchise fiind duminica, noroc ca am dat peste un biker care m-a dus la un mester de biciclete care mi-a improvizat un cablu din ceva cablu de scooter cred, oricum toata distractia a durat vre-o 3 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Pai eu am rupta maneta de la soc, dar l am impins sub rezervor cu surubelnita si tot la fel face Am mirosit uleiul si are benzina in el, nu foarte multa dar are. Filtru de aer doar miroase a benzina, nu este ud , iar pe scurgerea de la filtru de aer nu este benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cred ca o las asa pana ajung in tara sa o vada un mecanic. Cand este motorul pornit poate sa curga benz in baia de ulei ? Si daca las uleiul acolo fara sa o pornesc dauneaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ? Daca motorul a stat nepornit atata timp, trebuie curatat carburatorul zic eu, o sa te miri ce jeg o sa gasesti acolo. Ieri am mesterit la un moped nepornit de vre-un an si ceva, nu pornea nicicum, i-am desfacut carburatorul, jeg la greu, jiglorul complet infundat, curatat mizeriile, montat, pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 ms mult pt ajutor, o las asa pana ajung acasa , si acolo o sa gasesc un mecanic sa imi curete carburatorul + altele. sunt posesori de kawa er 5 in Craiova ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Mi-am achizitionat un top case si o placa de prindere pt el, mai am nevoie de un suport . Unde gasesc asa ceva ieftin? M-am gandit si la un suport home made, ceva prins de manerul pasagerului, sau eliminat manerul si fixat in locul lui suportul, ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Cum maresc turatia ? Poate si de asta porneste greu cate odata. Am turatia intre 0-100 sta la jumate, si cand o pornesc la rece oscileaza. Am inteles ca trb sa stea turatia peste 1000 Am gasit, are pe caburator un mic reglaj, l am setat dupa 1000 ture, intre prima si a 2 linie. Deci la 1100. Sper ca e bn, inainte era setat la vreo 700turatii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 daca intereseaza pe cineva,am o casca moto noua,marimea M.a fost cumparata de la reprezentanta kawasaki madrid ptr sotie,dar e mare.pretul de vanzare e 360 lei(mult sub pretul de achizitie).info adipop33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp. Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Ti-ar mai trebui un punct de prindere. Uita-te la cele originale, ca mai sunt 2 puncte de prindere in partea din spate, care coboare pana sub codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.