KiD Vicious Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Daca te referi la ce am scris mai sus, problema apare cand se defecteaza puntea redresoare sau se oxideaza contactele ei. Voltajul creste pana in momentul in care iti arde CDI-ul si tahometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Si înafara de ce ai facut tu mai sus, nu se poate preveni altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Ca sa preintampin asa ceva, as face urmatoarele: - as curata periodic radiatoarele puntii redresoare de mizeria ce se aduna pe ele si impiedica racirea eficienta. - as curata periodic mufele puntii redresoare si nu numai, cu spray pentru contacte. - as verifica periodic voltajul cu un multimetru, la diferite turatii (imediat dupa ce am facut o tura in care puntea redresoare intra in parametri/temperatura de functionare). Ca si "side story": Acum aproape un an eram cu vechea motocicleta pe autostrada in Ungaria, si observ voltajul ca sare dincolo de 14.3v...si creste pana la 14.7v..nimic ciudat pana incerc sa schimb banda de mers. Aveam usor peste 130km/h si cand actionam semnalizarea stanga pregatit sa intru in "depasire", motorul "murea" timp de 2 secunde, dupa care revenea in functionare. Doua secunde e destul incat sa-ti intre frana de motor si sa-ti taie avantul si cheful de depasiri. Chestia asta se intampla de fiecare data cand activam un consumator electric (semnalizare, faza lunga ...). Opresc in benzinarie si descopar doua sigurante de jumatate topite. Din acel moment, cand observam ca voltmetru din bord imi arata 14.6v , opream si schimbam sigurantele ce aveau plasticul usor topit . Problema de fapt era setul de sigurante ce l-am cumparat cu o zi inainte si care aveau tabla metalica insesizabil mai subtire decat la cele originale (care s-au ars in prealabil). Din cauza faptului ca erau mai subtiri, nu stateau fixe in socluri si pierdeau contactul in repetate randuri din cauza vibratiilor, incalzindu-se . Odata ce le-am schimbat cu sigurante de calitate, problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Si unde se afla mai exact puntea redresoare? Am motorul de c.urând si d'aia întreb Editat Iunie 12, 2016 de teofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Langa roata din spate o poti vedea, iar mufa ei se afla ascunsa de "carena" din dreapta. Vezi atasamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Aha... Am inteless, o sa o curat si eu ! Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Merci de pontul cu puntea, o sa o curat si eu, desi nu prea e murdara (preventiv). Am facut deja vreo 4700 km, ma pregatesc sa ii schimb uleiul (cred ca si filtrul). Stiu ca filtrul e HF303 (l-am schimbat dupa ce am luat-o), insa vreau sa ii schimb si filtrul de aer, insa nu stiu ce cod este. Al meu e cel cu plasa de sarma, nu cu tabla gaurita. O fi asta? http://www.romimoto-piese.ro/category/10500000000/vehicle/kawasaki-er-500:18419/article/143572 Nu gasesc codul, insa cam toate site-urile indica faptul ca asta ar fi. Nici in manual nu scrie. Bujiile le-am schimbat cand s-au curatat si sincronizat carbelitoarele, la Petru_XXL. Daca are cineva si niste coduri/linkuri pentru simeringuri (ulei si praf) + cuzineti furca, m-ati ajuta mult. Ulei am inteles ca trebuie 10W (daca retin bine), cat de curand fac si investitia asta. Modelul motocicletei este ER5 AA, din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 /index.php?/topic/714708-sare-din-viteza-1/ Am pus mai sus un link cu o problema mai veche la motocicleta mea, pe care am reusit sa o rezolv zilele astea, am zis ca poate va folosi si altora patania mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Salutare baieti ! Daca nu mi-ar mai incarca releul,ar mai merge motorul in parametri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 O sa ramai fara baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Razvan Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Salutare colegi, nu de mult timp am obtinut categoria a2 pana in prezent am avut a1 si am avut o aprilia rs 125 am avut cateva probleme cu ea si am decis sa trec la altceva, dupa ce am cautat unele motociclete care se incadreaza la categoria a2 am optat pentru un kawasaki er5 tinand cont de buget, imi place foarte mult ca si aspect dar nu am apucat sa merg pe unul pana acum as vrea sa stiu mai multe despre intretinere, manevrabilitate etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 E ok din toate punctele de vedere. Daca a fost intretinuta. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Haha, daca o sa-ti gasesti un ER5 intretinut decent (decent, nu maniacal), o sa spui "ce plm mi-a trebuit mie eReS si mito ?". La modul ca nu ai treaba cu ele, doar sa le faci mentenanta la timp. Valabil si pentru CB500, GS500 ... tancuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Motor superfiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vezi ca ER 5-ul are 37 KW. Cu A2 poti merge pe utilaje care au maxim 35 KW. Trebuie sa-ti gasesti una limitata in acte, dar si fizic, ca daca o limitezi tu ulterior si in acte apare 37 KW nu cred ca-ti mai schimba nimeni datele din cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vând eu unul, dacă mă lasă soția. Dar nu e limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 salut. stie cineva ce bascula de la alta moto se potriveste pe kawasaki er5?? vreau sa pun o roata mai mare pe spate si frana pe disc. tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 salut. stie cineva ce bascula de la alta moto se potriveste pe kawasaki er5?? vreau sa pun o roata mai mare pe spate si frana pe disc. tnx » Post actualizat in 14 Sep 2016 19:34 E un clip pe youtube cu unul care a pus alta bascula pe er5, si alta roata spate cu disc, mai lata. Alte detalii nu stiu. » Post actualizat in 15 Sep 2016 18:02 Am vazut in manualul de reparatii ca este o piesa de unde poti regla cat de repede sa se aprinda stopul cand calci frana. La mine se aprinde numai cand calc sanatos. Cum se strange/destrange surubul ala , ca nici sa-mi bag degetele nu prea pot acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 poi nu-l prea gasesc :-D daca dai d el, pune-mi un link t rog. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 ce ti-ai luat in locul lui? » Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15 Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie. » Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15 ce ti-ai luat in locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie. Cred ca poti descrie experienta, parerea si motivul vanzarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Un V-strom DL650, o vacă, dar de care m-am îndrăgostit iremediabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Un V-strom DL650, o vacă, dar de care m-am îndrăgostit iremediabil. Si eu "il urasc" pe un friend care si-a dat cb500-ul pt vaca asta. )) Treaba e ca am si mers cu ea si parca imi era extensie, nu ceva cu care luasem contact pt prima data, un lucru strain (si mobra altuia cu care ai mare grija cand te dai). Sa te poarte sanatos! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 ER5 a fost fain, Vstrom-ul e sublim. Can't blame this feeling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.