Macke Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Are cineva un ER5 pe injectie? Avantaje/dezavantaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Are cineva un ER5 pe injectie? Avantaje/dezavantaje... er5 nu s-a facut decat cu carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_2004.php aICI SPUNE ALTFEL: Engine and transmission Displacement: 498.00 ccm (30.39 cubic inches) Engine type: Twin Stroke: 4 Power: 49.00 HP (35.8 kW)) @ 9000 RPM Torque: 43.00 Nm (4.4 kgf-m or 31.7 ft.lbs) Fuel system: Injection Valves per cylinder: 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Este de fiecare data fascinant sa vezi cum unii musca cu pofta din balariile afisate pe bikez.com, unul dintre cele jenante site-uri, plin de aberatii si de pe care nu poti sa te informezi nici macar pt a face un referat de clasa a 5 a. Editat Iulie 30, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Este de fiecare data fascinant sa vezi cum unii musca cu pofta din balariile afisate pe bikez.com, unul dintre cele jenante site-uri, plin de aberatii si de pe care nu poti sa te informezi nici macar pt a face un referat in clasa a 6 a. Nu inteleg problema ta, problabil ar terbui sa cumpar 400 de motoare ca sa vad daca au sau nu injectie ... E un site care prezinta o gramada de info, numarul motocicletelor si modelelor poate fi cu greu "numarat" de multi de pe acest forum (greu de imaginat cifra, nu altceva) ...Iar daca fac o proportie la care info sunt corecte si cate sunt bune, pun pariu ca procentul este mai mic decat orice alt site. In concluzie, simplu fapt ca nu s-au fabricat niciodata pe carburi, asa cum spune si antescriitorul meu (di postul de dupa bikez.com), eventual cu o confirmare fara jigniri, cred ca era de ajuns ... parerea mea. Scuze de aciditate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Nu inteleg problema ta, problabil ar terbui sa cumpar 400 de motoare ca sa vad daca au sau nu injectie ... E un site care prezinta o gramada de info, numarul motocicletelor si modelelor poate fi cu greu "numarat" de multi de pe acest forum (greu de imaginat cifra, nu altceva) ...Iar daca fac o proportie la care info sunt corecte si cate sunt bune, pun pariu ca procentul este mai mic decat orice alt site. In concluzie, simplu fapt ca nu s-au fabricat niciodata pe carburi, asa cum spune si antescriitorul meu (di postul de dupa bikez.com), eventual cu o confirmare fara jigniri, cred ca era de ajuns ... parerea mea. Scuze de aciditate ... Stai lejer ca nu am jicnit pe nimeni, dar de fiecare data cand vad ca si sursa bikez.com imi apare un zambet pe buze pt ca site-ul ala chiar e muci si unii il specifica cu f mare darzenie la modu'... cum domle, da pe bikez.com scrie altceva. Asa e stilul meu de a scrie, mai mistocar asa da nu jicnesc pe nimeni, sper. In 2004 s-au facut ceva modificari (catalizator) la ER 5 pt a respecta norma Euro II, da NU s-a introdus injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Scuzati-ma pt. ca sunt offtopic... Dar vreau sa-i multumesc lui Dovlecel si prietenului sau pt. ajutorul acordat ..motociclismul are nevoie de mai multe persoane ca voi... Bafta maxima si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Stai lejer ca nu am jicnit pe nimeni, dar de fiecare data cand vad ca si sursa bikez.com imi apare un zambet pe buze pt ca site-ul ala chiar e muci si unii il specifica cu f mare darzenie la modu'... cum domle, da pe bikez.com scrie altceva. Asa e stilul meu de a scrie, mai mistocar asa da nu jicnesc pe nimeni, sper. In 2004 s-au facut ceva modificari (catalizator) la ER 5 pt a respecta norma Euro II, da NU s-a introdus injectia. Offtopic: am observat la multi pe forum un mod mai ... "agresiv: de a raspunde, care de multe ori e justificat..Anyway ... . OK, am inteles ideea, got the point! Eram la un moment dat (nu ca m-as da inapoi acum) intr-o tentativa de a-mi cumpara un ER5 din 2004 (usor atins...necesita doar niste schimburi de piese, nu foarte scump) si pur si simplu am incercat sa vad ce difderente sunt intre unul ok din punct de vedere estetic si unul mai nou dar un pic lovit. Cautarea nu s-a incheiat, inca imi caut un motor, dar il vreau numai din afara. Am niste prieteni care sper sa ma ajute sa il gasesc si sa il aduc in Ro. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 man, sunt de parere ca er5 este printre cele mai fiabile si sigure motoare de genul ei eu, cand l-am luat, avea urme de lovitura serioasa, iar vanzatorul mi-a aratat factura reparatiei din germania, prin care erau schimbate destul de multe componente in fata, printre care si vitezometrul, asa ca... motorul avea 19 km cand l-am luat ) totusi, in afara de defectele optice, in rest era superbun ca mecanica. vrei sa stii care au fost problemele pe care le-am avut io dupa aia cu el? NICI UNA! chiar si cand am cazut eu cu el tot nu o avut nici pe draq, in afara de un plus de julituri si semnalizator fata spart (plasticul, ca becul mergea) kawasaki er5 a fost gandit eficient la proiectare, mecanica e simpla si japoneza! daca gasesti motor care a fost reparat in germania, intr-un service cu acte in regula, atunci io cred ca nu ai de ce sa iti faci griji (asta daca iesi ok la bani). e adevarat, depinde si de norokul omului... iti urez noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu it Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 de astazi sunt posesor de er5 am renuntat la pegaso e din 2002 si are 10.000km ,Ce parere aveti de acest model ca nu stiu prea mult ce probleme are la ce sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 de astazi sunt posesor de er5 am renuntat la pegaso e din 2002 si are 10.000km ,Ce parere aveti de acest model ca nu stiu prea mult ce probleme are la ce sa ma astept io am facut viceversa si amu te invidiez er5 e japonez, n-are nici pe draq. singurele chestii pe care le-am observat io intr-un an de zile or fost: - daca simti ceva neregularitati in functionare, repede mergi la sincronizare carburatoare - dupa aia nu mai ai nici pe draq - in functie de reglaj, tamburul spate blocheaza cam repede, deci grija la franele de urgenta - nu se preteaza la viteze mari, ca e naked; daca ai parbriz, un 140 la ora e maximul la care nu-ti faci probleme, dupa aia turbulentele si rezistenta la inaintare is prea mari - cauciucul spate mi se pare relativ ingust, grija la curbele in viteza daca pneul e uzat tare - altceva NIET fata de pegaso, motorul toarce muuult mai fain. nu are chiar asa zvac, dar e foarte fain suspensia e ceva mai tare, dar nu de sportiva, asa ca io o consider ok pe drumurile noastre de cand am aprilia, imi lipseste sentimentul pe care il aveam pe kawa, ca nu i se poate intampla nik e japonez asfalt uscat si numai bine cu el P.S. daca esti din bucuresti, ti-l recomand pe mosul japonez de la kaore pentru servisare, lui nea yoshi ii plac mult kawasakiurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu it Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 io am facut viceversa si amu te invidiez er5 e japonez, n-are nici pe draq. singurele chestii pe care le-am observat io intr-un an de zile or fost: - daca simti ceva neregularitati in functionare, repede mergi la sincronizare carburatoare - dupa aia nu mai ai nici pe draq - in functie de reglaj, tamburul spate blocheaza cam repede, deci grija la franele de urgenta - nu se preteaza la viteze mari, ca e naked; daca ai parbriz, un 140 la ora e maximul la care nu-ti faci probleme, dupa aia turbulentele si rezistenta la inaintare is prea mari - cauciucul spate mi se pare relativ ingust, grija la curbele in viteza daca pneul e uzat tare - altceva NIET fata de pegaso, motorul toarce muuult mai fain. nu are chiar asa zvac, dar e foarte fain suspensia e ceva mai tare, dar nu de sportiva, asa ca io o consider ok pe drumurile noastre de cand am aprilia, imi lipseste sentimentul pe care il aveam pe kawa, ca nu i se poate intampla nik e japonez asfalt uscat si numai bine cu el P.S. daca esti din bucuresti, ti-l recomand pe mosul japonez de la kaore pentru servisare, lui nea yoshi ii plac mult kawasakiurile iti multumesc pt. sfaturi. sper sa fi facut o alegere buna eu sunt si o folosesc in italia deci prea multe gropi nu o sa vada dar despre er5 nu am nici cea mai mica idee .Pana la ce turatii sa o duc si care e viteza ei max adica nici sa o omor. In legatura cu carb. la cat sa merg cu ele la reglat ea nu are nici 11000km impliniti ca tosi eu preferam un hornet....asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 iti multumesc pt. sfaturi. sper sa fi facut o alegere buna eu sunt si o folosesc in italia deci prea multe gropi nu o sa vada dar despre er5 nu am nici cea mai mica idee .Pana la ce turatii sa o duc si care e viteza ei max adica nici sa o omor. In legatura cu carb. la cat sa merg cu ele la reglat ea nu are nici 11000km impliniti ca tosi eu preferam un hornet....asfalt uscat de reglat te duci cand crezi ca e cazul, cand ti se pare ca nu sta la ralanti sau tuseste sau nu mai porneste bine. turatie maxima e bine sa nu depasesti 6000, depinde si daca este limitata puterea. viteza maxima: 150 km/h, mai mult de atata nu am putut sta pe ea si nu m-am simtit in siguranta hornet inca mi-a ramas si mie la inima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 turatie maxima e bine sa nu depasesti 6000 Cum 6000?????????????? Pai de acolo in sus incepe da traga tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garbage Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 am si eu una de vanzare e din 2002 bomboana curata cristisideras-mess 0753103483 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu it Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 cred ca suntem cam putin cu acest model as dori sa aflu mai mult despre er5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Daca vrei sa afli mai multe intreaba. Ce anume te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Salut, mi-am luat si eu un ER 5, de vre-o luna, adusa din Italia. Motorul merge bine, pana acum nici o problema. Mentionez ca e primul meu motor, am permis abia din vara asta, si sunt cam novice in materie. O singura observatie, suspensiile mi se par cam tari (ma cam zgaltaie). In rest, toate bune, asfalt uscat tuturor! Iaca si o poza cu motoreta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Salut, mi-am luat si eu un ER 5, de vre-o luna, adusa din Italia. Motorul merge bine, pana acum nici o problema. Mentionez ca e primul meu motor, am permis abia din vara asta, si sunt cam novice in materie. O singura observatie, suspensiile mi se par cam tari (ma cam zgaltaie). In rest, toate bune, asfalt uscat tuturor! Iaca si o poza cu motoreta mea e foarte frumoasa, sa-ti traiesca ! grija mare acum la inceput si la manevrele cele mai simple, ca o poti scapa pe jos si te alegi cu zgarieturi(asa s-a intamplat la mine, pana m-am invatat cu greutatea ei , desi e foarte usoara fata de alte motoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Felicitari! Iti urez cat mai multi km fara incidente. Suspensiile se pot regla. Cel putin aalea pe spate se regleaza f usor. Eu cand am cumparat-o pe a mea, avea in trusa de scule si o cheie de reglat suspensiile pe spate si dureaza 2 minute sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Multumesc pt sfaturi si aprecieri. Apropo de suspensii, am vazut ca exista un reglaj pe telescoapele spate. Acuma sunt astfel reglate incat motorul este cat mai jos posibil (garda la sol e cea mai mica posibila). Motivul? Sunt un tip mai maruntel (1m65), deci ma simt mai bine asa, sa ajung si cu picioarele jos cand este nevoie. Oare de asta scutura asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Nu cred. Si a mea e reglata la minim ca eu am 1.63, dar nu ma scutura. Dar.. cred ca depinde si de ce greutate ai. Eu cam sunt cantitate neglijabila pe a mea. Atunci cand ma asez pe ea se lasa doar putin. La gropi si denivelari este normal sa se simta mai rau decat la o enduroaica, dar este mai bine decat pe o vitezana. Daca e ceva serios roaga pe cineva priceput sa se uite la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Poate nu sunt eu inca obisnuit cu ea, sau unele drumuri sunt mult mai proaste decat altele. Am iesit si in seara asta prin oras, pe artere circulate (drum ok, fara denivelari), si totul a fost in regula. Merge brici. Cred ca am facut o alegere buna cand am cumparat-o. Am oscilat intre ER5, CB 500 si GS 500, dar pana la urma am ales ER 5-ul. Multumesc pt sfaturi, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niggar00t Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Salutare tuturor, Am si eu un ER-5 de curand , si am 2 nelamuriri pentru posesorii acestui model : 1. Cat are capacitatea rezervorul ? In manual scrie 17L, insa la peco un full mi-a intrat 12 L. Se poate ca restul de 5L sa fie rezerva? 2. Cum va descurcati cu vantul ? Pe autostrada nu pot merge mai mult de 90-100 pentru ca mi-e frica ca ma dezechilibrez de la vant. Voi ce experiente ati avut si pe la ce viteze , in limitele sigurantei ? Si daca are cineva parbriz sa spuna daca ajuta mult pentru protectia la vant. Multumesc. Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Salut! S-o stapanesti sanatos. 1. Sincer si eu am impresia ca rezervorul are o capacitate mai mica.. ceva in jur de 14-15 litri cred. Asta este doar impresia mea. Eu nu am cartea ei, in talon scrie 18 dar nu incap 18 litrii. Mereu cand intra pe rosu indicatorul bag in rezervor 10-11 litrii. 2. Vantul, ca pe orice naked se simte putin. Daca mergi mult cu viteza pe autostrada te dor putin mainile. Dar nu te dezechilibreaza. Eu am mers cu 120 constant si nu am avut probleme. Prietenul meu a mers si cu 150 cu Er-5-ul si nu a avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.