Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Salutare noilor posesori de ER5 , Twister sau nu :laugh:

 

Referitor la rezervor, are undeva spre 18 l. Indicatorul de benzina nu este foarte exact. Din momentul in care ajunge la rosu mai poti sa mergi 60-100 Km pana sa ramai fara benzina. De fapt pana sa intri pe rezerva ...cu care mai mergi inca 50-80 Km. De doua ori am mers cu ea pana am intrat pe rezerva si atunci au intrat mai mult de 11 l de benzina in rezervor.

 

Cu vantul tine si de obisnuinta. Am fost de mai multe ori pe autostrada cu ea. Ca sa nu o omor..desi nu da nici un fel de semne ca nu i-ar place sa fie alergata o tin pe la 110-130. Insa am mers si mai repede...rezistenta vantului crescand. Ajuta daca iti deplasezi greutatea pe partea usor curbata a seii (Nu chiar sa ajungi pe la pasager) si daca te apleci usor. Oricum, dupa ce ai mers cu 130 jumatate de ora si cobori la 100 ai impresia ca este atat de liniste :P), iar la 60 iti vine sa sari de pe ea pt ca te-ai oprit :bounce:

 

In iulie am luat un cbrf4i din 2002 si am putut sa fac comparatia intre cele 2. In oras preferi Kawa, trage mai de jos, pozitie relaxata, vizibilitate mai buna in oglinzi, zvac din scurt in ture joase, mai manevrabila la viteze mici, se incalzeste mai greu si mai putin. TOPCASE - foarte util. cand ai iesit din oras se schimba un pic...CBR-ul are banda mai larga de turatii, protectie mai buna la vant, se aseaza sigur pe viraje si la viteze mai mari. In schimb in oras in aglomeratie te incingi pe ea..nu mai poti pune farul cu lunga in oglinda celor pe care vrei sa-i faci atenti, trage mai bine dupa 4000, pozitie mai in maini si sa mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 672
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut! S-o stapanesti sanatos.

 

1. Sincer si eu am impresia ca rezervorul are o capacitate mai mica.. ceva in jur de 14-15 litri cred. Asta este doar impresia mea. Eu nu am cartea ei, in talon scrie 18 dar nu incap 18 litrii. Mereu cand intra pe rosu indicatorul bag in rezervor 10-11 litrii.

 

2. Vantul, ca pe orice naked se simte putin. Daca mergi mult cu viteza pe autostrada te dor putin mainile. Dar nu te dezechilibreaza. Eu am mers cu 120 constant si nu am avut probleme. Prietenul meu a mers si cu 150 cu Er-5-ul si nu a avut probleme.

 

 

 

 

18 litri intra fix.

ai 16 litri + 2 litri pe rezerva, cand mai bagi incearca sa deschizi rezerva si lasal si dupaia completeaza din nou

 

 

 

apropo vand kawa er5 2002 ,1300 km, ii boboc, plec din tara si sunt nevoit sa o vand urgent , o dau cu husa , casca tot

pert f negociabil 2200E

 

 

0753103483

Editat de garbage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am si eu un ER-5 de curand , si am 2 nelamuriri pentru posesorii acestui model :

 

1. Cat are capacitatea rezervorul ? In manual scrie 17L, insa la peco un full mi-a intrat 12 L. Se poate ca restul de 5L sa fie rezerva?

2. Cum va descurcati cu vantul ? Pe autostrada nu pot merge mai mult de 90-100 pentru ca mi-e frica ca ma dezechilibrez de la vant. Voi ce experiente ati avut si pe la ce viteze , in limitele sigurantei ? Si daca are cineva parbriz sa spuna daca ajuta mult pentru protectia la vant.

 

 

Multumesc.

Asfalt Uscat

 

2. a mea avea parbriz si e foarte util, adica poti merge cu 140 km/h la o limita decenta a sentimentului de siguranta. peste... trage mai greu motorul, iar protectia la vant este minima. nici nu vreau sa ma gandesc cum este fara parbriz :goodposting:

 

ai facut o alegere foarte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..am si eu un Kawasaki er5,si din pacate am tras o cazatura cu el,ca unii nu prea stie semne de circulatie, si nu stiu sa dea prioritate.. :goodposting:

in orice caz..ma intereseaza si pe mine un bord si un ghidon..stie cine-va ceva (pe ebay nu am gasit) :agree:

Editat de am_hernie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ghidon incearca la magazinul de la metrou de la romana. Nu este nichelat si frumos ca cel original, dar se potriveste. Bord.. nu stiu unde ai putea gasi. Mai intreaba pe la magazine, daca nu au pe stoc sigur aduc ceva la comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca se poate la orice motor, schimbi toba cu una mai zgomotoasa sau o gauresti pe aia care o ai. Pe mine personal nu ma deranjeaza ca e mai silentioasa, imi place cum suna. Daca o modifici, trebuie sa mai faci niste reglaje si nu o s-ar putea sa sune urat dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haideti fratilor chiar nu va intereseaza un ER5

 

o dau ieftin si rapid toate actele in regula , inmatriculata,an fabricatie 2002, 13000km, o dau cu husa , casca. care o ia numai se urca pe ea si o taie la drum

 

0753103483

 

nu trebuie modificata nimic la ea,ii stoc, nu o sa va para rau

pret 2000E usor usor negociabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca se poate la orice motor, schimbi toba cu una mai zgomotoasa sau o gauresti pe aia care o ai. Pe mine personal nu ma deranjeaza ca e mai silentioasa, imi place cum suna. Daca o modifici, trebuie sa mai faci niste reglaje si nu o s-ar putea sa sune urat dupa.

merci o sa vad ce o sa fac cu toate ca nu stiu daca merita investitia. de obicei la ce turatii sa o duc abia am cumparato nu am multi km cu ea eram obisnuit cu pegaso.

asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Joi am fost cu motoru la RAR, dupa o asteptare de 2 luni, pt inmatriculare bineinteles. Toate bune si frumoase, motorul e ok, nu are nici o problema, dar, surpriza: in Targa(e adusa din Italia) scrie ca puterea motorului e de 37 KW, deci tipul de la RAR imi spune ca nu poate sa-mi elibereze carte de identitate, deocamdata, ca ei o sa trimita datele la Bucuresti (noi suntem in Oradea), si o sa-mi vina un numar de omologare pe marti, probabil(adica azi). Zic pt ce-mi trebuie nr de omologare? Cica pt ca are 37 Kw si ei nu au nu stiu ce, si pt asta-mi trebuie nr de omologare. Bun, sun marti, dar inca nici un raspuns si mi se spune sa mai astept. As vrea sa stiu daca ati mai fost careva in situatia mea, si daca da in cat timp se rezolva problema asta. Multumesc anticipat, asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er-5 are 37 de kw. Am impresia ca la ei in baza de date este o greseala ceva deoarece si mie mi-au trecut 34 kw in cartea de identitate si in talon. Pe cartea de identitate din italia scrie 37 kw, in manual scrie 37 de kw si pe net gasesti tot cu 37 de kw. Eu nu am fost personal la identificare la rar, am cumparat-o si avea inca certificatul valabil si am inmatriculat-o direct. Dar nimeni nu a zis nimic de kw cati sunt 37, 34 sau cati or fi, asta am observat eu in talon dupa ce l-am luat ca era scris 34.

 

Mai e o chestie: in cartea din italia si cartea de service scrie ceva de genul 37 kw / 9000 rpm, in cartea din ro scrie 34 kw / 8000 rpm. Nu stiu daca are vreo importanta chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er-5 are 37 de kw. Am impresia ca la ei in baza de date este o greseala ceva deoarece si mie mi-au trecut 34 kw in cartea de identitate si in talon. Pe cartea de identitate din italia scrie 37 kw, in manual scrie 37 de kw si pe net gasesti tot cu 37 de kw. Eu nu am fost personal la identificare la rar, am cumparat-o si avea inca certificatul valabil si am inmatriculat-o direct. Dar nimeni nu a zis nimic de kw cati sunt 37, 34 sau cati or fi, asta am observat eu in talon dupa ce l-am luat ca era scris 34.

 

Mai e o chestie: in cartea din italia si cartea de service scrie ceva de genul 37 kw / 9000 rpm, in cartea din ro scrie 34 kw / 8000 rpm. Nu stiu daca are vreo importanta chestia asta.

Uf, am terminat cu Rar-ul, azi mi-a venit nr. de omologare. M-am uitat si eu in cartea de identitate (romaneasca), scrie 37 kw/ 9000 rpm. Tipul de la Rar zicea ca nu toate ER 5-urile au aceeasi motorizare, respactiv aceasi putere a motorului. Nu stiu daca o fi adevarat. Cica are 193 Kg, nu credeam ca-i asa grea. Sper sa termin cu inmatricularea saptamana viitoare, mai ales ca nr rosii mi-au expirat asa ca am schimbat ghidonul cu volanul. Fug eu cumva de la lucru pt asta. Si era o vreme asa frumoasa azi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta din ce an este?

La a mea scrie tot 193 kg (in talon). In manual scrie 179 cu rezervorul gol. Iar kw sunt 34 in talon, dar nu stiu de unde au scos valoarea asta pt ca in cartea din italia scria 37, cum am vazut si in alte parti. Da, este diferenta intre er-5 uri si anume intre cele dinainte de 2005 si dupa. Si mai sunt unele limitate la 25 de kw, dar atat. Restul sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta din ce an este?

La a mea scrie tot 193 kg (in talon). In manual scrie 179 cu rezervorul gol. Iar kw sunt 34 in talon, dar nu stiu de unde au scos valoarea asta pt ca in cartea din italia scria 37, cum am vazut si in alte parti. Da, este diferenta intre er-5 uri si anume intre cele dinainte de 2005 si dupa. Si mai sunt unele limitate la 25 de kw, dar atat. Restul sunt la fel.

A mea e din 1998

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt 2 modele de ER5 , e scris undeva spre inceputul topicului:

ER 5 - fabricat pana in 2001

ER 5 Twister 2001 -2007

 

Optic diferentele se vad repede:

- la rezervor, cel dupa 2001 are busonul rotund, cel dinainte dreptunghiular

- la sa inainte de 2001 au folosit o imitatie de piele mai tare, dupa este mai moale si are un pic alta croiala

- la amortizoarele spate inainte de 2001 au tija mai subtire in sus si sunt mai subtiri. Dupa au fost montate invers si sunt mai groase. Aici era o mica problema, am vb cu cineva care avea modelul fabricat inainte de 2001 si la o tranta i s-a indoit si un amortizor. Problema a fost remediata dupa 2001 prin montarea unor amortizoare cu tija mai groasa si pozitionarea lor invers.

 

Din cate am vazut restul este identic. Trebuie insa putina atentie cand comandati piese deoarece puteti avea surpriza sa mai descoperiti o diferenta :P

Pe Louis de exemplu, se poate specifica ce model de ER5...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de explicatii. Deci chiar nu sunt diferente la motor.

 

@napoleon: ce ai mai facut cu inmatricularea? ai rezolvat?

 

 

cat despre Twister.... nu cred ca e asa cum zici tu, pentru ca am un manual pentru ER5 Twister de dupa 1997 si un manual pentru ER5 (simplu) din 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de explicatii. Deci chiar nu sunt diferente la motor.

 

@napoleon: ce ai mai facut cu inmatricularea? ai rezolvat?

 

 

cat despre Twister.... nu cred ca e asa cum zici tu, pentru ca am un manual pentru ER5 Twister de dupa 1997 si un manual pentru ER5 (simplu) din 2004

Gata, am numar definitiv (negru). La inmatriculari, am stat numai vre-o 3 ore la coada, am dat dosarul, si a doua zi aveam placuta cu nr. Talonul e gata abia peste 2 saptamani, dar mi-au dat o dovada sa pot cirula. Sa speram ca nu vine frigul in viitorul prea apropiat, chiar azi am facut o plimbarica, dupa ce in prealabil dimineata i-am schimbat antigelul(sa n-am surprize daca vine inghetul). In rest toate bune, asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am o rugaminte...Stie careva ceva modele de cauciucuri pentru ER5 cu aderenta f buna si pe uscat si pentru poaie.

Am avut un accident din cauza unui idiot in Sighisoara. Afara ploua destul de tare. Am franat si am fost pe jos.

Mi se pare ca cele pe care le am nu sunt atat de aderente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca ploua tare de tot normal ca nu aveai aderenta prea buna. Sau daca sunt uzate.

Nu stiu ce sa-ti recomand. Si eu vreau sa le schimb in iarna asta (probabil in februarie) si dupa ce ma interesez ce modele si variante si preturi sunt o sa postez aici.

Poti si tu sa vezi pe net ce firme produc cauciucuri de dimensiunile ER5-ului si apoi te interesezi care sunt mai bune, care sunt mai aderente, care sunt mai scumpe s.a.m.d. Dar vezi ca alea cu aderenta mare se si duc repede. Depinde cum mergi, ce vrei de la ele si ce buget ai. Eu o sa caut unele la fel cu astea de pe ea ca au fost bune.

Si cu cauciucurile noi sa ai grija pana se tocesc putin.

 

Am citit pe un forum de ER5 si acolo majoritatea ziceau de Bridgestone BT45, pentru mers normal. Daca vrei sa mergi mai sportiv, michelin pilot power, dar se uzeaza mai repede. Desigur mai sunt si alte variante, alegi in functie de cati bani vrei sa dai si cum vrei sa mergi.

Sa ne spui si noua dupa ce le schimbi ce ai ales si cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o rugaminte...Stie careva ceva modele de cauciucuri pentru ER5 cu aderenta f buna si pe uscat si pentru poaie.

Am avut un accident din cauza unui idiot in Sighisoara. Afara ploua destul de tare. Am franat si am fost pe jos.

Mi se pare ca cele pe care le am nu sunt atat de aderente.

 

Poti sa-ti pui si niste pneuri mai late si vei avea alta aderenta (exista insa riscul sa te opreasca politia si sa-ti dea amenda + ridicare talon - risc infim insa). Eu am circulat 10.000 km cu pneurile originale si nu prea mi-a placut aderenta. Pentru vreo 3 zile am facut schimb de roti cu cineva (ii trebuiau cauciucuri cu dimensiunile din talon pt am merge la RAR ) si am circulat cu 120 pe fata si 150 pe spate, mi s-a parut o diferenta foarte mare la aderenta. 150 pe spate incape fara probleme in janta originala, am vazut si 160 dar nu mi-a placut pt ca statea prea chinuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...