Sari la conținut

Bercenarii


tilik
 Share

Postări Recomandate

@betzigash: Vino diseara la 18:30 in parcarea aia de pe Vacaresti inspre Tineretului,pe partea dreapta,ma gasesti pe mine si pe 2bike!Vom pleca impreuna spre Arc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai baieti motociclisti , hai sa facem cumva sa putem ajunge maine la MC cat mai multi , si sa stam si noi de vorba despre comunitatea asta a noastra pe care vrem sa o formam , dar din pacate nu se leaga nimic.

Ori e problema de comunicare , ori e dezinteres , ori e rea vointa.

Am vazut ca unii dintre noi au la profil completat clubul BERCENARILOR , dar in ultima vreme nu mai au nimic de-a face cu acest club. Nu ma refer la cei cu probleme de sanatate sau cu probleme la motociclete.

Hai sa ne intalnim maine toti cei care mai vor sa facem sa existe acest club si sa discutam civilizat si barbateste ce facem in continuare.

Si ca sa fiu mai bine inteles ai sa va zic cum stau lucrurile :

Eu (2bike)

Sorin(PHANTOM II)

Klauss(Scarabeu) - noi sigur vrem un club

Nelu(fast arrow)

John(Just John)

 

Alex(AllexxM)

Mishu(mishumishu20)

Cristi(Kytynel) - cred sigur ca asta vor si ei dar nu am vorbit inca

Mihai(mmishulicaa)

Cornel(CLiviu)

 

Restul baietilor care mai vin din cand in cand la intalniri nu stiu daca vor acest lucru , si atunci hai sa ne intalnim maine la MC si sa stabilim ceva.

Cred ca absenta(nemotivata)va insemna ceva.......

 

Am uitat sa zic ca noi cei care vrem sa formam acest club suntem constienti ca vor exista si niste reguli pe care trebuie sa le respectam. Toti cei care nu isi doresc acest lucru(sa respecte reguli) e logic ca nu vor sa faca parte din acest club. Si asta nu e suparare din partea nimanui cred eu.

 

Daca cumva cei care au absentat(nemotivat , ca sa zic asa)in ultima vreme au alte planuri sau idei , pentru formarea acestui club sunt invitati maine sa isi spuna cuvantul(dar veniti bai baieti si hai sa vorbim cu totii si sa nu mai facem grupuletze)

Nu va contesta nimeni dreptul de-a va spune cuvantul , mai ales ca sunteti si mai vechi veniti.

Editat de 2bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Imi pare rau ca am absentat (nemotivat :agree: ). Azi voi ajunge la Mc sa stabilim ce se va intampla in continuare.

2bike ai dreptate vreau sa facem ceva organizat si mi se pare absolut normal sa existe niste reguli dupa care sa ne ghidam.

 

 

Avand in vedere ca cea mai importanta activitate a noastra este plimbatul mi se pare necesar sa stabilim niste reguli pentru asta. Aici : http://www.stuorg.iastate.edu/isumc/education.htm am gasit cateva reguli care le putem folosi ca starting-point.

 

Ne vedem azi sa devzoltam subiectul. Bafta!

Editat de mmisulicaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

Salutare ! Am inviat !

Am stat acum si am revazut tot ce s-a discutat in absenta mea, ca sa fiu cat de cat in tema.

Ne vedem diseara ca de obicei.

Nu am cu ce sa va contaminez, deci nu lipsiti din cauza asta.

Pe diseara ! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1`Eu (2bike)

2`Sorin(PHANTOM II)

3`Klauss(Scarabeu) - noi sigur vrem un club

4`Nelu(fast arrow)

5`John(Just John)

6`Alex(AllexxM)

7`Mishu(mishumishu20)

8`Cristi(Kytynel) - cred sigur ca asta vor si ei dar nu am vorbit inca

9`Mihai(mmishulicaa)

10`Cornel(CLiviu)

11` ANDREI (P E P`u)

 

 

 

 

..................si lista trebuie sa continue.....

Editat de pepinno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On (current) topic: Vin, sunt la munci venit pe 2cycle, asa ca si daca uit tot pe-acolo trec.. :ok:

 

Off (current) topic: Cristi, am vb cu omu de la anuntul asta si-a zis ca e inca valabil.. Acum astept sa-mi spui cand poti sa mergem sa-l vedem.. Da-mi un apel, daca ai ceva de adaugat dinainte sa ne vedem la Mac.. :smoke:

John

 

PS: Kytynel, welcome back!! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

Salutare ! Am inviat !

Am stat acum si am revazut tot ce s-a discutat in absenta mea, ca sa fiu cat de cat in tema.

Ne vedem diseara ca de obicei.

Nu am cu ce sa va contaminez, deci nu lipsiti din cauza asta.

Pe diseara ! :smoke:

 

Fii binevenit kytynel,ne bucuram sa fii din nou printre noi si te asteptam diseara! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On (current) topic: Vin, sunt la munci venit pe 2cycle, asa ca si daca uit tot pe-acolo trec.. :P

 

Off (current) topic: Cristi, am vb cu omu de la anuntul asta si-a zis ca e inca valabil.. Acum astept sa-mi spui cand poti sa mergem sa-l vedem.. Da-mi un apel, daca ai ceva de adaugat dinainte sa ne vedem la Mac.. :smoke:

John

 

PS: Kytynel, welcome back!! :agree:

 

 

Vorbim despre cand ne intalnim :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca nu am venit, dar sunt intru totul de acord cu ce ati hotarit.Problema este, ca am fost ocupat cu dusul carenelor la vopsit si reparat si am facut ceva cumparaturi pt vacanta(incaltari ,toale ), Azi am fost murat la propriu si figurat deoarece cu echipament la atit de multe grade ma rupt, dar nu l-am dat jos mai ales dupa patania de Simbata si nu cred ca-l mai dau vreodata. Nu o sa vin nici saptamina viitoare, dar cealalta sper sa apar si eu.Am inteles ca suntem invitati de catre Cornel si imi pare rau ca nu pot onora invitatia.Distractie placuta! si La multi ani Cornel,sa ne traiesti,sa fii fericit, esti un baiat cu suflet bun,meriti de la viata pe masura. (te-am simtit eu !) Acum va salut si vom mai vorbi peste 9 zile. Plimbari cit mai multe si la multe ghidusii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si noi iti dorim concediu placut si te asteptam sa revii cu noi retete culinare! :ok: :smoke:

 

--- Mesaj completat în 24 Aug 2007 14:02 -------------
Din pacate n-am mai putut modifica mai sus,dar vreau sa vedeti si voi despre ce e vorba aici! :P

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=W1ByZ4Z4_fY...ted&search=

 

Oare aici s-o proceda la fel? :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam toata lumea.

V-am promis un set de "sfaturi" legate de mersul in grup.

 

De ce este bun mersul in grup?

 

Mersul in grup ofera motociclistilor cateva avantaje:

· un grup este de obicei mult mai vizibil dacat un motociclist singur;

· celelalte vehicole pot anticipa ce va face un motociclist care merge in grup, deoarece in general toti membrii grupului mentin intervale fixe intre ei;

· in caz de problema mecanica sau accident, o mana de ajutor este disponibila imediat (un membru al grupului poate avea celular, in grup poate exista un mecanic priceput, etc). In mod normal un membru al grupului ar trebui sa cunoasca masurile de prim ajutor. De asemenea membrii grupului – fiind motociclisti – cunost anumite aspecte ale primului ajutor pe care un sofer nu le stie (de ex: sa nu scoata casca doar daca respiratia este impiedecata);

· distractia este mai mare in grup :agree:

 

Mai mult, motociclistii tind sa invete mult unul de la celalat. Opririle planificate pe traseu sunt o oportunitate excelenta pentru legarea de noi prietenii si schimb de informatii.

 

 

 

De ce nu este bun mersul in grup?

 

Mersul in grup nu este pentru oricine. Este necesara o anumita experienta si disciplina. Mersul in grup restrange optiunile individuale de schimbare a vitezei, rutei sau a pozitiei pe linie.

 

A incerca mersul in grup fara a avea aptitudinile de baza de conducere a motocicletei, precum si incapacitatea de estimare a traiectoriei celor din grup este o invitatie la accidente – iar ceea ce este mai grav, in aceste accidente iau parte de obicei mai multi motociclisti.

 

Este de asemenea o problema de personalitate, deoarece mersul in grup necesita abilitati de comunicatie, prietenie intre motociclisti si dorinta de a asigura siguranta celorlalti in timpul mersului.

 

Aceia care nu doresc sa mearga in grup, dar doresc sa ajunga la aceeasi destinatie ca si grupul, pot ajuta pe cei din grup mergand inainte si transmitand (prin radio, telefon) eventualele pericole – binenteles daca doresc acest lucru.

 

Reguli – cine are nevoie de ele

 

Sfaturile prezentate in continuare nu sunt versete biblice. Sunt situatii in care nu se aplica. De asemenea, anumite organizatii sau cluburi pot avea termeni diferiti pentru aceste concepte. Aceste indrumari au fost testate totusi in multi kilometrii de mers, in cluburi a caror membrii conduc motociclete de toate marcile si modelele.

 

Daca va alaturari unui grup care nu respecta recomandarile de mai jos, puteti intreba pe cineva care sunt regurile respectate in grupul respectiv, si cum difere ele de cele prezentate aici. Toate grupurile serioase vor tine o mica sedinta inainte de plecare pentru clarificarea regulilor. Daca observati ca stilul grupul nu este pe placul vostru, PARASITI GRUPUL. Sosirea voastra in siguranta la destinatie este mult mai importanta decat supunearea la unele reguli pe care nu le intelegeti sau care nu va plac.

 

De obicei celor care merg in grup le place sa stie ceea ce se asteapta de la ei, si la ce se asteapta din partea celorlalti „vecini” din grup. De aceeia cei care conduc grupul, precum si cei care incheie grupul, trebuie sa comunice celorlalti din grup regurile de mers – mai ales daca la plimbare participa si altii motociclisti noi in grup.

 

Cativa termeni folositi la mersul in grup

 

Pack [haita, gashca J] : un numar de motociclisti care merg impreuna, in general fara a mentine distante fixe intre ei. De obicei e vorba de 20-50 motociclisti intr-o formatie de acest gen.

 

Grup: un numar mic de motociclisti care merg impreuna, mentinand distanta fixa intre ei. In general se circula in grupuri de maxim 6 motociclisti. Atunci cand sunt mai multi motociclisti, se obisnuieste impartirea in grupuri mai mici si denumirea acestora (Grupul 1, Grupul 2, etc) pentru a facilita comunicatia radio (telefon) intre acestea.

 

Organizatorul [road captain]: persoana care stabileste regurile de mers in grup pentru un club sau organizatie, cel care comunica aceste reguli membrilor, cel care in general planifica plimbarile in grup. Nu este neaparat necesar ca aceasta persoana sa conduca o anumita iesire in grup.

 

Conducator de grup (lead bike): motociclistul care merge in cea mai inaintata pozitie in grup si care transmite informatii celorlalti membrii ai grupului prin semne sau radio.De asemenea determina directia grupului, viteza, banda de mers si formatia. De multe ori trebuie sa ia decizii rapide pentru a evita anumite pericolele (schimbarea calitatii asfaltului, semnalizari proaste, drum in lucru, obstacole) - mentinand in tot acest timp controlul motocicletei si comunicand grupului pericolele. Conducatorului de grup are responsabilitatea de a alege un „inchizator de grup” cu care va comunica pentru coordonarea grupului. Daca sunt mai multe grupui, vor exista mai multi conducatori. Este de preferat ca conducatorul de grup sa fie echipat cu radio (telefon).

 

Inchizator de grup (drag bike, tailgunner): motociclistul care merge in ultima pozitie in grup si care transmite informatii conducatorului de grup problemele pe care le observa la ceilalti membrii ai grupului, aspecte legate de trafic, probleme de echipament, etc. Inchizatorul de grup trebuie sa „inchida banda” (sa asigure banda) in timpul trecerilor pe o banda de viteza superioara (adica sa treaca primul pe banda pentru a bloca traficul din spate). De obicei acesta este cel mai experimentat motociclist din grup. El este cel care se opreste pentru a asista un motociclist daca are probleme mecanice, daca pierde controlul, sau daca se opreste din alt motiv. Inchizatorul de grup trebuie sa fie pregatit sa dea primul ajutor in caz de accident si sa comunice in acelasi timp problema conducatorului de grup. Este de preferat ca inchizatorul de grup sa fie echipat cu radio (telefon) si de asemenea este bine sa aiba pasager pentru a-l ajuta la comunicare, sau la dirijarea traficului in cazul unei probleme serioase. Daca se formeaza mai multe grupuri, acestea vor avea fiecare cate un inchizator de grup.

 

Conserva (cage): orice vehicul care nu este o motocicleta, in particular automobil.

 

Parcare in grup (group parking): o formatie in care toti motociclistii urmeaza conducatorul in sir indian intr-o parcare, formand o intoarcere 180gr, astfel incat se alineaza unul langa altul in spatiul disponibil, cu fata catre iesirea din parcare

 

Formatie de parada: formatie in care toti motociclistii merg doi cate doi, unul langa altul.

 

Sir indian: formatie in care toti motociclistii merg pe o singura parte a benzii de mers.

 

Slot: orice pozitie din grup care se afla pe partea dreapta a benzii de mers (pe pista 3)

 

Formatie in zig-zag: formatie in care conducatorul de grup merge pe partea stanga a benzii de mers, urmatorul pe partea dreapta a benzii, etc. In general motociclistii pastreaza un interval de 2 secunde intre motocicletele de pe aceeasi parte, si 1 secunda intre fiecare motocicleta. In aceasta formatie, orice motociclist are controlul intregii benzi si poate merge pe orice pare daca este necesar. Este de preferat ca inchizatorul de grup sa mearga pe banda din stanga pentru a avea aceeasi linie de vizibilitatea cu conducatorul grupului.

 

Mentinerea pozitieii: pastrarea unei pozitii fixe si a unui interval fix intr-un grup de motociclisti, dar nu pe post de conducator/inchizator de grup. Motociclistii fara radio de obicei isi mentin o pozitie in mijlocul grupului. Pozitiile in cadrul grupului sunt determinate de conducatorul grupului, in functiie de experienta fiecaruia.

 

Pista (track): Partea benzii de mers in care merge un motociclist in cadrul grupului. O banda de mers se imparte in 5 piste: „pista din stanga” (partea stanga) este a doua pista din stanga; mijlocul benzii este cea de-a treia pista (in general nefolosita); „pista din dreapta” (partea dreapta) este a patra pista din stanga. Cele doua piste laterale (prima si a cincea) sunt folosite ca margini. Un motociclist isi poate devia traseul daca conditiile de drum o impun.

 

Formatie „doi cate doi”: formatie in care membrii grupului merg in paralel – folosita la mersul de parada. Formatia se foloseste la oprirea la semafoare, in acest fel motociclistii trec prin intersectie mai rapid si impreuna pe cat posibil. Dupa trecerea de intersectie, motociclistii se disperseaza, incepand cu cel din partea stanga, reluandu-se in acest fel formatia in „zig-zag”.

 

La mersul in grup, daca un motociclist (cu sau fara pasager) doreste sa incetineasca sau sa se opreasca, pentru orice motiv, poate face acest lucru iesind din grup. Daca in timpul mersului un pasager doreste ca motociclistul sa incetineasca sau sa opreasca, motociclistul trebuie sa opreasca cat mai repede si mai in siguranta posibil. Este frumos ca si ceilalti din grup sa fie semnalizati de intentie, asta doar daca este posibil. In mod normal inchizatorul de grup va anunta conducatorul grupului de problema, si se va opri impreuna cu motociclistul pentru a-i acorda asistenta.

 

Manevre folosite la mersul in grup

 

Indiferent de semnalele conducatorului de grup,

un motociclist este in permanenta responsabil pentru siguranta sa.

(Ride Your Own Ride).

 

De indata ce toti membrii grupului sunt impreuna, se va forma o formatie zig-zag care se va pastra in tot timpul mersului – daca conducatorul grupului nu semnalizeaza o schimbare. Cateva motive pentru schimbarea tipului de formatie ar putea fi trecerea unui pasaj cu carosabil prost (sir indian), caiini sau alte animale care „ataca grupul” (grupul se va desparti), semafor (doi cate doi pentru asteptare).

 

 

Prima regula a mersului in grup

 

La mersul in grup, prima sarcina a fiecarul motociclist este sa nu loveasca pe motociclistul din fata sa.

 

Spatierea grupului

 

Mai ales la drumurile mai putin circulate, motociclistii dintr-un grup se pot indeprta pentru a lasa un spatiu mai mare intre ei. Acest lucru da voie motociclistilor sa se relaxeze un pic, sa se bucure de peisaj si de plimbare. Daca nici un vehicul nu incearca sa depaseasca grupul, este in regula. Totusi, motociclistii trebuie sa ramana destul de aproape unul de altul pentru a putea vedea semnalele cu mana facute de conducatorul de grup. De asemenea, daca un grup este la marimea sa maxima (opt motociclete este limita uzuala) si motociclistii se indeparteaza unul de celalat prea mult, intr-un teren deluros acest lucru poate afecta serios comunicarea radio sau cu mana intre conducatorul si inchizatorul grupului. Acestia nu pot lucra impreuna daca nu pot comunica.

 

Este de asemenea posibil sa un motociclist se creeaze in spatiu datorita lipsei concentrarii si sa uite de aplicarea strategiilor de mers in siguranta. Daca motociclistul devine prea obosit pentru a conduce corespunzator, inchizatorul de grup va putea observa acest lucru primul si va atentiona conducatorul de grup ca este nevoie de o pauza de odihna. Daca un motociclist nu conduce indeajuns de sigur si pune in pericol pe ceilalti din grup (datorita lipsei de experienta, probleme medicale, oboseala, sau alt motiv), conducatorul de grup in mod normal va discuta problema in particular la urmatoarea oprire cu motociclistul respectiv. Daca problema nu se poate rezolva in mod rezonabil in acest mod, conducatorul de grup poate cere acelui motociclist sa paraseasca grupul iar restul grupului ar trebui sa-l sustina in aceasta decizie. In cazul unor probleme mecanice sau probleme medicale minore, se poate ca un alt motociclist sa-l ajute. Uneori este suficienta o reorganizare a grupului de catre conducatorul de grup pentru ca motociclistul cu probleme sa-si revina din amorteala.

 

Negocierea curbelor

 

Pe orice portiune de drum cu multe curbe sau la viraje, grupul se poate grupa in formatie de sir indian pentru moment, pentu ca fiecare motociclist sa poate negocia virajul la o viteza corespunzatoare si pentru a lasa suficient spatiu de manevra. Aceast lucru este in special important pentru motociclistii cu experienta mai mica, care pot fi stresati de faptul ca trebuie sa ia un viraj cu un motociclist alaturi sau la o distanta mica. Aceasta este o exceptie de la formatia in zigzag; in mod normal conducatorul de grup nu va semnaliza trecerea la formatie in sir indian, si va lasa motociclistii sa-si aleaga singuri traiectoria.

 

 

 

Cele mai importante doua mesaje cu mana pentru un motociclist sunt: semnalizarea unui obstacol pe drum, avertizand motociclistul sa-l evite; si indicarea rezervorului. Un motociclist care indica propriul rezervor, indiferent pentru ce motiv, va transmite celor care-l urmeaza (in special inchizatorului de grup) ca trebuie sa se opreasca cat mai repede. Pot exista maimulte motive: pentru ca are nevoie de benzina; pentru o “pana” J; pentru ca are o problema medicala sau mecanica; pentru ca pasagerul are probleme; sau pentru orice alt motiv. Un asemenea semnal va si semnalat conducatorului de grup. Acesta poate efectua o oprire pentru intreg grupul daca gaseste suficient spatiu de parcare. Daca nu, motociclistul cu probleme sa poate opri, iar inchizatorul de grup va opri cu el pentru a-i acorda asistenta.

 

Mai sunt si alte semnale cu mana care pot fi folositoare pentru motociclistii fara radio in timpul primbarii in grup. Acestea includ:

 

Inapoi – palma mainii stangi aratata grupului, miscata catre spatele motocicletei

Pregatit de plecare – pumnul strans cu degetul mare in sus, cu mana ridicata suficient de sus pentru a fi vizibil de conducatorul grupului

Formatie sir indian – un deget indreptat in sus pe varful castii

Incetinire – bratul stang tinut drept orizontal si balansat in sus si-n jos

Politie – mana loveste varful castii de cateva ori

Marirea vitezei sau apropierea formatiei – mana stanga miscata vioi in cerc

Formatie in zig-zag – pumnul strans, aratatorul si degetul mic aratand in sus deasupra castii

Intoarcere – mana stanga face cercuri in aer deasupra capului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine Scarabeu,le-ai dat la baieti lectura de weekend :ok: Si data viitoare trebuie ascultati sa vedem ce au invatat! :smoke:

Va doresc un weekend placut la toti,si sa ramaneti pe sha! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit, Robert!! :smoke:

 

Well, precum (nu) stiti, am avut ceva bube de rezolvat la puter (com-pu-ter!!), asa ca n-am apucat sa pun pozele de la intrunirea cu Cornel.. sper CA CAT de curand sa reusesc sa fac si asta.. deocamdata abia am reusit sa instalez la un nivel minimal Mandriva, asa ca mai am de lucru.. :ok:

 

Pana la urmatoarea revedere: :agree:

John

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa :) cine ma kunoajte stie..... :smoke: am vazut ca au aparut BERCENARI :ok:

au aparut pozele de la PITESTI!!!!!!! eu am fost !!! :ok: VOI??? :) a da gratar !!! :agree:

sooo hai sa le pun aici :ok: :ok:

:P

post-19463-1188071252_thumb.jpg

post-19463-1188071262_thumb.jpg

post-19463-1188071269_thumb.jpg

post-19463-1188071276_thumb.jpg

post-19463-1188071286_thumb.jpg

post-19463-1188071292_thumb.jpg

post-19463-1188071302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit Mishule!!!

Frumoase poze.

Te asteptam sa ne povestesti pe viu ce ai vazut :agree:

 

P.S.

A-si vrea sa nu punem mai mult de 5 emoticoane pe mesaj. Ce zice-ti ? supunem la vot? =))

no ofense

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi prieteni Bercenari...

primiti in rindul vostru un nou membru Becenar de drept si loc si motociclist convins ??? detinator de Virago 535

Vreau sa multumesc aici lui Phantom II ( Sorin) datorita caruia am aflat de voi si astept sa ne intilnim si pe doua roti cit de curind ... dupa ce draga mea motorica o sa-si revina definitiv dupa apatia care a cuprins-o in indelungata sedere de citiva ani intr-un garaj...

Asfalt uscat si gropi putine, pe curind.

Skynyrd ( Dragos)

ID Yahoo Messenger: dradu1939

tel : 072 8846399

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi prieteni Bercenari...

primiti in rindul vostru un nou membru Becenar de drept si loc si motociclist convins ??? detinator de Virago 535

Vreau sa multumesc aici lui Phantom II ( Sorin) datorita caruia am aflat de voi si astept sa ne intilnim si pe doua roti cit de curind ... dupa ce draga mea motorica o sa-si revina definitiv dupa apatia care a cuprins-o in indelungata sedere de citiva ani intr-un garaj...

Asfalt uscat si gropi putine, pe curind.

Skynyrd ( Dragos)

ID Yahoo Messenger: dradu1939

tel : 072 8846399

 

Bine ai venit. Sa ne vedem sanatosi pe la intruniri. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit sa innoiesc anuntul de saptamana trecuta. Dupa cum stiti pe 30 August este ziua mea si trebuie sa dau de baut.

:agree:

Prin urmare toata lumea este invitata.

Petrecerea o vom tine sambata seara :ok: intr-o locatie necunoscuta inca.

Am rugaminetea sa ma anuntati pana Joi cine vine ca sa stiu cum ma pregatesc:D

 

Asfalt uscat si bulan exagerat :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Din pacate, ink n-am apucat sa va cunosc...serviciul e de vina...plus k nu tin motoreta la mine aksa, k nu am unde, iar pe strada nu o las...o iubesc prea mult s-o las afara singura :agree: si dureaza.... Cand trec cu masina pe lg MC joi seara, cand ma duc sa-mi iau iubirea rosie, va vad, dar cand ajung si eu la MC..e prea tarziu si nu mai e nimeni......acum s-a mai scurtat si ziua...

 

Ce traseu aveti cand plekti de la MC? k poate va prind din urma...cine stie. Iesiti pe undeva? M-am saturat sa ma plimb singur....

 

Multumesc.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Scarabeu! La Multi Ani pentru 30, in avans, ca n-o sa fiu in buc cand vei da tu petrecerea si nici de ziua ta!

Un sfat.. renunta la clausthaler si treci pe carlsberg! :agree:

In privinta clubului, puteti conta si pe mine!

Bafta si... asfalt uscat, desi la cum a plouat ieri, deja ma gandesc cum sa-mi duc motorul la hibernat...

Editat de BOA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mike1981: Spnune-ne o ora cand ajungi tu joi si te vom astepta,un traseu nu este inca planuit,dar urmares-te aici mai departe :ok: Stai calm,n-au intrat zilele in sac,ne vom cunoaste sigur,poate planuim si ceva in weekend! :smoke:

 

@Scarabeu: N-am stiut ca intineresti acum,30??? :agree:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...