Sari la conținut

Pregatirea motocicletei pentru iarna


Smokey
 Share

Postări Recomandate

1. La ciclul teorectic nu ai ambele supape deschise. Dar de ce consideri ca-ti trebuie doua gauri ca sa-ti patrunda umiditatea in cilindru?

2. Ti-ai raspuns singur de ce nu ai rugina de 27 de ani plus ca depinde si de materialele din care a fost facut, tratat, protejat.

3. De acord, cica ar aparea niste gume din benzina ce se evapora, asta se intampla si vara, foarte des, dar nimeni nu-si bate capul.

5. Depinde de benzina, tin minte ca varul meu se chinuia sa-si porneasca masina (pe injectie), abia pe la a X-a cheie pornea. A fost la "specialisti", i-au schimbat pompa de benzina, degeaba, dupa ce a alimentat s-a reparat si masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. Toate motoarele au overlap, deci supape deschise simultan. Crezi ca filtrul de aer si sitele din toba opresc umiditatea?!? Pai pe vremea de acum s-ar flotzai filtrul in 2km! Si n-ar mai iesi abur pe esapament.

2. Aerul cu vapori de apa dintr-un rezervor gol e mai coroziv decat benzina. Garajul uscat in schimb e o comoara.

3.gume, a raspuns colegul

4. Una e uscat din fabrica, toate noi, si alta niste garnituri deja coapte.

5. Acumulatorul se pastreaza optim in loc racoros. Acumulatorii cu plumb se auto descarca in timp, daca stau descarcati se sulfateaza. Daca moto e mai noua se adauga cativa mA consumati de ceas, mentinerea memoriilor, led imobilizator etc. Deci loc racoros + incarcare periodica sau redresor inteligent

6. Se inrosea pt ca nu era calculata. Una e o balta, ploaie, baie de curatare si alta zacutul cateva luni in umezeala

7. Am patit cu masina turbo stata cativa ani. Clasicul "scanteieste, benzineste dar nu porneste". Alimentat din bidon cu alta pompa a pornit. A mers apoi cu benzina din ea, oprit, pornit, totul ok. Dupa ce s-a racit iar, canci. De ce am zis turbo? Raport de comprimare mai mic => conditii de aprindere mai dificile. Se evapora componente volatile din benzina si alea trebuiesc mai ales la pornire. Mai putin din rezervoarele etanse, mai mult din cele vechi cu gaura in buson. La fiecare pornire rece ciclul de incalzire - racire produce mai mult condens. Imreuna cu reziduurile de sulf prezente intr-un ulei uzat => H2SO4. Nu mult, nu cat sa-ti manance motorul, dar de ce sa-l produci? Nu poti sa nu o pornesti?

Normal ca diferentele nu sunt enorme, nu va crapa motorul daca nu iei toate masurile o iarna, 2, 3. Dar motocicleta este un hobby, un obiect de cult pt unii dintre noi, si eu unul incerc sa o intretin cat pot de bine.

» Post actualizat in 26 Nov 2017 09:08

1. Toate motoarele au overlap, deci supape deschise simultan. Crezi ca filtrul de aer si sitele din toba opresc umiditatea?!? Pai pe vremea de acum s-ar flotzai filtrul in 2km! Si n-ar mai iesi abur pe esapament.

2. Aerul cu vapori de apa dintr-un rezervor gol e mai coroziv decat benzina. Garajul uscat in schimb e o comoara.

3.gume, a raspuns colegul

4. Una e uscat din fabrica, toate noi, si alta niste garnituri deja coapte.

5. Acumulatorul se pastreaza optim in loc racoros. Acumulatorii cu plumb se auto descarca in timp, daca stau descarcati se sulfateaza. Daca moto e mai noua se adauga cativa mA consumati de ceas, mentinerea memoriilor, led imobilizator etc. Deci loc racoros + incarcare periodica sau redresor inteligent

6. Se inrosea pt ca nu era calculata. Una e o balta, ploaie, baie de curatare si alta zacutul cateva luni in umezeala

7. Am patit cu masina turbo stata cativa ani. Clasicul "scanteieste, benzineste dar nu porneste". Alimentat din bidon cu alta pompa a pornit. A mers apoi cu benzina din ea, oprit, pornit, totul ok. Dupa ce s-a racit iar, canci. De ce am zis turbo? Raport de comprimare mai mic => conditii de aprindere mai dificile. Se evapora componente volatile din benzina si alea trebuiesc mai ales la pornire. Mai putin din rezervoarele etanse, mai mult din cele vechi cu gaura in buson. La fiecare pornire rece ciclul de incalzire - racire produce mai mult condens. Imreuna cu reziduurile de sulf prezente intr-un ulei uzat => H2SO4. Nu mult, nu cat sa-ti manance motorul, dar de ce sa-l produci? Nu poti sa nu o pornesti?

Normal ca diferentele nu sunt enorme, nu va crapa motorul daca nu iei toate masurile o iarna, 2, 3. Dar motocicleta este un hobby, un obiect de cult pt unii dintre noi, si eu unul incerc sa o intretin cat pot de bine.

» Post actualizat in 26 Nov 2017 09:12

Scuzati, nu stiu de ce s-a dublat postul. Sunt pe tel, am incercat sa sterg dar l-a postat la fel...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad 58. Daca ar avea 2 orificii aerul ar fi in continua schimbare ( curent de aer) asa se umezeste f. incet.

John 17.

4. Gume coapte normal trebuie schimbat ( chiar daca nu stau o iarna)

6. Nu aveam ce sa calculez pe vremea impuscatului a fost singura teava care am gasit-o. Peretele de 2 mm la original 1 mm deci sectiunea interna mai mica.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati de rozatoare, am un motor de 15.000 euro 'tinut bine in garaj' omul plecat in strainatate, si are instalatia electrica tocata in 30 de locuri. Izolatia/PVC -ul este dulce si place mult la sobolani si soareci.


» Post actualizat in 01 Dec 2017 05:00

Nu uitati de rozatoare, am un motor de 15.000 euro 'tinut bine in garaj' omul plecat in strainatate, si are instalatia electrica tocata in 30 de locuri. Izolatia/PVC -ul este dulce si place mult la sobolani si soareci.

post-74268-0-98550500-1512104299_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 solutii functioneaza pt soareci/sobolani... capcane (ori cu lipici, ori custi), ultrasunete (un aparat care sa si functioneze, nu mizerii de 30-50 lei) sau pisici.

Am avut sobolani la masina, au mancat otrava de n-au mai putut, fara efect... pana la urma am pus un aparat cu ultrasunete de 100 lei, ceva nemtesc. Mai apare cate unul si atunci mai modific putin frecventa si ii tine departe inca 3-4 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa cele enumerate, mai functioneaza ceva.

Depinde daca motorul este la curte sau intr-o zona unde ai animale.

Bibilicile sunt inlaturatoarea a sobolanilor tot datorita frecventelor pe care comunica.

 

De ce nu scapi de soareci daca ai capcane? Indiferent daca sunt boabe sau momite cu zone otravitoare. Pentru ca atunci cand descopera hrana, sobolanii trimit pe cel mai batran sau mai bolnav din grup, iar daca acesta este ok, atunci toti vor manca. Daca nu si cel ce a testat moare, atunci toti din grup stiu ca nu trebuie sa se apropie de acea mancare sau zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spreiat cineva wd40 pe toata motocicleta inainte de iernat? daca da cum s-a pastrat pe timpul iernii? primavara dupa un spalat au ramas pete? ma refer la motocicletele care sunt parcate in fata blocului cu husa pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa te complici, cand exista ACF50 sau Scottoiler FS365?

In orasul natal nu am garaj si am bagat-o in scara blocului ca e cald, sub husa si stropita cu FS365. Daca imi plimb mana pe ea, se simte ca e uleioasa.

Eu am folosit mai mult doar ca sa-mi protejez spitele de rugina.

M-am inspirat de la nenea asta:

 

 

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...