vlad58 Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 1. La ciclul teorectic nu ai ambele supape deschise. Dar de ce consideri ca-ti trebuie doua gauri ca sa-ti patrunda umiditatea in cilindru? 2. Ti-ai raspuns singur de ce nu ai rugina de 27 de ani plus ca depinde si de materialele din care a fost facut, tratat, protejat. 3. De acord, cica ar aparea niste gume din benzina ce se evapora, asta se intampla si vara, foarte des, dar nimeni nu-si bate capul. 5. Depinde de benzina, tin minte ca varul meu se chinuia sa-si porneasca masina (pe injectie), abia pe la a X-a cheie pornea. A fost la "specialisti", i-au schimbat pompa de benzina, degeaba, dupa ce a alimentat s-a reparat si masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) 1. Toate motoarele au overlap, deci supape deschise simultan. Crezi ca filtrul de aer si sitele din toba opresc umiditatea?!? Pai pe vremea de acum s-ar flotzai filtrul in 2km! Si n-ar mai iesi abur pe esapament. 2. Aerul cu vapori de apa dintr-un rezervor gol e mai coroziv decat benzina. Garajul uscat in schimb e o comoara. 3.gume, a raspuns colegul 4. Una e uscat din fabrica, toate noi, si alta niste garnituri deja coapte. 5. Acumulatorul se pastreaza optim in loc racoros. Acumulatorii cu plumb se auto descarca in timp, daca stau descarcati se sulfateaza. Daca moto e mai noua se adauga cativa mA consumati de ceas, mentinerea memoriilor, led imobilizator etc. Deci loc racoros + incarcare periodica sau redresor inteligent 6. Se inrosea pt ca nu era calculata. Una e o balta, ploaie, baie de curatare si alta zacutul cateva luni in umezeala 7. Am patit cu masina turbo stata cativa ani. Clasicul "scanteieste, benzineste dar nu porneste". Alimentat din bidon cu alta pompa a pornit. A mers apoi cu benzina din ea, oprit, pornit, totul ok. Dupa ce s-a racit iar, canci. De ce am zis turbo? Raport de comprimare mai mic => conditii de aprindere mai dificile. Se evapora componente volatile din benzina si alea trebuiesc mai ales la pornire. Mai putin din rezervoarele etanse, mai mult din cele vechi cu gaura in buson. La fiecare pornire rece ciclul de incalzire - racire produce mai mult condens. Imreuna cu reziduurile de sulf prezente intr-un ulei uzat => H2SO4. Nu mult, nu cat sa-ti manance motorul, dar de ce sa-l produci? Nu poti sa nu o pornesti? Normal ca diferentele nu sunt enorme, nu va crapa motorul daca nu iei toate masurile o iarna, 2, 3. Dar motocicleta este un hobby, un obiect de cult pt unii dintre noi, si eu unul incerc sa o intretin cat pot de bine. » Post actualizat in 26 Nov 2017 09:08 1. Toate motoarele au overlap, deci supape deschise simultan. Crezi ca filtrul de aer si sitele din toba opresc umiditatea?!? Pai pe vremea de acum s-ar flotzai filtrul in 2km! Si n-ar mai iesi abur pe esapament. 2. Aerul cu vapori de apa dintr-un rezervor gol e mai coroziv decat benzina. Garajul uscat in schimb e o comoara. 3.gume, a raspuns colegul 4. Una e uscat din fabrica, toate noi, si alta niste garnituri deja coapte. 5. Acumulatorul se pastreaza optim in loc racoros. Acumulatorii cu plumb se auto descarca in timp, daca stau descarcati se sulfateaza. Daca moto e mai noua se adauga cativa mA consumati de ceas, mentinerea memoriilor, led imobilizator etc. Deci loc racoros + incarcare periodica sau redresor inteligent 6. Se inrosea pt ca nu era calculata. Una e o balta, ploaie, baie de curatare si alta zacutul cateva luni in umezeala 7. Am patit cu masina turbo stata cativa ani. Clasicul "scanteieste, benzineste dar nu porneste". Alimentat din bidon cu alta pompa a pornit. A mers apoi cu benzina din ea, oprit, pornit, totul ok. Dupa ce s-a racit iar, canci. De ce am zis turbo? Raport de comprimare mai mic => conditii de aprindere mai dificile. Se evapora componente volatile din benzina si alea trebuiesc mai ales la pornire. Mai putin din rezervoarele etanse, mai mult din cele vechi cu gaura in buson. La fiecare pornire rece ciclul de incalzire - racire produce mai mult condens. Imreuna cu reziduurile de sulf prezente intr-un ulei uzat => H2SO4. Nu mult, nu cat sa-ti manance motorul, dar de ce sa-l produci? Nu poti sa nu o pornesti? Normal ca diferentele nu sunt enorme, nu va crapa motorul daca nu iei toate masurile o iarna, 2, 3. Dar motocicleta este un hobby, un obiect de cult pt unii dintre noi, si eu unul incerc sa o intretin cat pot de bine. » Post actualizat in 26 Nov 2017 09:12 Scuzati, nu stiu de ce s-a dublat postul. Sunt pe tel, am incercat sa sterg dar l-a postat la fel... Editat Noiembrie 26, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Vlad 58. Daca ar avea 2 orificii aerul ar fi in continua schimbare ( curent de aer) asa se umezeste f. incet. John 17. 4. Gume coapte normal trebuie schimbat ( chiar daca nu stau o iarna) 6. Nu aveam ce sa calculez pe vremea impuscatului a fost singura teava care am gasit-o. Peretele de 2 mm la original 1 mm deci sectiunea interna mai mica. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) Are 2 orificii cand sunt deschise ambele (sau toate 4,5) supape! Dar umezeala intra si printr-un singur orificiu. Eu m-am referit la garnituri coapte. Editat Noiembrie 26, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 1, 2017 Share Postat Decembrie 1, 2017 Nu uitati de rozatoare, am un motor de 15.000 euro 'tinut bine in garaj' omul plecat in strainatate, si are instalatia electrica tocata in 30 de locuri. Izolatia/PVC -ul este dulce si place mult la sobolani si soareci. » Post actualizat in 01 Dec 2017 05:00 Nu uitati de rozatoare, am un motor de 15.000 euro 'tinut bine in garaj' omul plecat in strainatate, si are instalatia electrica tocata in 30 de locuri. Izolatia/PVC -ul este dulce si place mult la sobolani si soareci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 3 solutii functioneaza pt soareci/sobolani... capcane (ori cu lipici, ori custi), ultrasunete (un aparat care sa si functioneze, nu mizerii de 30-50 lei) sau pisici. Am avut sobolani la masina, au mancat otrava de n-au mai putut, fara efect... pana la urma am pus un aparat cu ultrasunete de 100 lei, ceva nemtesc. Mai apare cate unul si atunci mai modific putin frecventa si ii tine departe inca 3-4 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 Pe langa cele enumerate, mai functioneaza ceva. Depinde daca motorul este la curte sau intr-o zona unde ai animale. Bibilicile sunt inlaturatoarea a sobolanilor tot datorita frecventelor pe care comunica. De ce nu scapi de soareci daca ai capcane? Indiferent daca sunt boabe sau momite cu zone otravitoare. Pentru ca atunci cand descopera hrana, sobolanii trimit pe cel mai batran sau mai bolnav din grup, iar daca acesta este ok, atunci toti vor manca. Daca nu si cel ce a testat moare, atunci toti din grup stiu ca nu trebuie sa se apropie de acea mancare sau zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 A spreiat cineva wd40 pe toata motocicleta inainte de iernat? daca da cum s-a pastrat pe timpul iernii? primavara dupa un spalat au ramas pete? ma refer la motocicletele care sunt parcate in fata blocului cu husa pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 Nu raman pete de la wd40... dar nici nu face mare lucru. 1-2 luni rezista pe metal, dar nu te astepta la minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 (editat) De ce sa te complici, cand exista ACF50 sau Scottoiler FS365? In orasul natal nu am garaj si am bagat-o in scara blocului ca e cald, sub husa si stropita cu FS365. Daca imi plimb mana pe ea, se simte ca e uleioasa. Eu am folosit mai mult doar ca sa-mi protejez spitele de rugina. M-am inspirat de la nenea asta: Editat Decembrie 5, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 mersi, buna idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 6, 2017 Share Postat Decembrie 6, 2017 Vezi ca otetul e acid, in timp distruge si vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.