Sari la conținut

Pregatirea motocicletei pentru iarna


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

incearca Motul Chain Lube Factory Line in locul celui obisnuit, este cel cu teflon

o sa ai ceva in genul cleiului pe lant, chiar cand speli lantul o sa ai putin de furca pana il dai jos

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu il spal cu periuta si cu motorina, apoi il spal cu apa, il suflu cu aer de la compresor si apoi dau bine cu spray. Eu am dat bine si pe laterale si l-am umplut pe toate partile.

Am dat 53 de lei pe un spray cu teflon si am dat la greu. Mai bine dau 50 de lei si nu prinde rugina decat sa ma zgarcesc si sa nu dau , iar in primavara sa-l gasesc ruginit.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca orice ... lantul ala va rugini mereu de acuma. Vaselina il va face doar mai estetic pe perioadele umede, dar va trebui curatata mereu altfel la prima tura o sa fie aruncata peste tot, inclusiv pe coditza, bascula, etc ... poate chiar pe echipament.

 

Trebuie sa te uiti la altceva la lantzul tau ... si anume vezi daca ai un fel de pudra rosiatica lipita (care seamana cu rugina) la imbinarea zalelor pe interior si exterior. Ar trebui sa nu o confunzi cu rugina, pentru ca se depune numai la imbinarile intre zale, nu pe toata zaua, si nu se intampla la toate imbinarile o data ... Daca ai asa ceva, atunci trebuie sa schimbi lantul, pentru ca O-ringurile sunt deja compromise si mai departe duce la alungire neuniforma ... etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista mai bune ... did, rk, ek ... stiu doar ca citisem undeva ca rk-urile garanteaza lifetime impotriva ruginii ...

pe forumuri parereile sunt impartite ... majoritatea in Europa folosesc D.I.D. ... multi se plang ca RK-urile, desi sunt shiny nu rezista asa mult ca EK sau DID ...

acuma .. pana mea, fiecare isi ia ce vrea si de cati bani are ... si cum vrea sa arate :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata stabilizatorul si se gaseste cam la toate benzinariile si chiar si la hypermarket-uri

 

post-40746-1227035615_thumb.jpg

 

Stabilizator nu am gasit...am pus anti freeze (vezi poza)...tot mai bine decat nimic

 

1.Daca nu ii scot bateria ce se intampla ?

2.Daca continui sa merg cu ea si pe vremea asta la aceste temperaturi mirifice scazute ce se intampla ?

3.E ok sa o bag intr-un garaj subteran ( sub casa ) pe perioada iernii ?

4.Toba trebuie acoperita cu ceva ca am citit pe undeva o chestie de genul asta. ?

5.Care e faza cu ruginitul rezervorului pe dinuntru ? Trebuie facut plinu inainte de bagat la iernat ?

6.Care ar fi strictul necesar pentru pregatirea mobrei pt iernat?

7.Aceeasi intrebare ca a lu Cracky cube am si eu biggrin.gif am schimbat uleiul de aprox 300km, mai trebuie schimbam cand o scot?

8. Altceva ? biggrin.gif biggrin.gif

 

1.Ingheata si se f.te iremediabil .

2.asa cum la anvelopele de masina exista anvelope de iarna (alta compozitie) ,asa la motor nu o sa ai aderenta optima.mergi pe propia barba.

3.Da.E chiar recomandat ...

4.Teoretic intra mai putin oxigen si umezala in "instalatie" .deci da ,trebuie acoperit

5.daca ai interiorul rezervorului din plastic nu trebuie facut plinul...altfel DA !!

6.toate puncetele de mai sus +pus pe stander+presiunea anvelopelor un pic mai mare+frane stranse

7evident NU

8 deja o dam in ...

 

Nush ce lant este, asa am cumparat motorul, eu nu am schimbat inca kitul pt ca era nou.

 

Sau Motul contrafacut sau mai slab calitativ...nu stiu ce sa cred !!!Dupa 1500 imi face motorul ca dupa 3500 in alti ani....sprayul de lant ,ca nicodata ,mi-a umplut bascula!cred ca renunt sau cumpar direct de la producator (exculs mymoto-sunt dubiosi rau)

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai reusesc sa ii scot luciul, doar pe laterale efectiv s-a patat, s-a facut maro de la rugina...Oricat as spala si freca la el. Este DID, am verificat astazi.

Asta e...la vara probabil o sa-l schimb, desi lasand aspectul la o parte, lantul e ok, pe interior luceste...

Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt.

 

Dar n-am inteles faza cu franele stranse? De ce? Oricum primavara ii dau cu WD pe la toate incheieturile inainte sa ies cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt.

eu, pentru perioada cat sta "la nani" , am 3 bucati de scandura slefuite. pozitionez scandurile,, 2 in fata rotilor si 1 in fata cricului, apoi imping moto pana urca pe scanduri. la 2~3 saptamani o dau mai in fata sau mai in spate pentru a schimba pata de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frane stranse -> presiune in instalatie-> cedeaza unde poate ->impinge inspre exterior TOATE pistonasesele...

 

 

Acum depinde si de zona..la noi exista 5 ,chiar 6 luni de stationare cu un maxim(ma rog minim) de -30 grade (noiembrie-aprilie)...

Sunt unele exagerari in acest topic ,dar minimul ce-l poate face orice motociclist...motorul pus pe stander intr-o incapere(ne/inclazit) ,cu lantul uns ,plinul facut si acumulatorul dat jos(atentie ! temp camerei nu face neaparat bine unui acumulator.merge o pivnita sau camara intuneca ,ceva intre 2-9 grade.ideal ar fi (si) un incarcator moto).

Standerul e bun atat pt anvelope(pata de contact) cat si pt amortizoarele fata (nu cedeaza)

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca exagerati. Doar umplerea rezervorului e necesara sa nu rugineasca daca e de tabla. In rest e frectie. A mea sta pe cricul lateral si n-au nici pe dracu cauciucurile. Daca bateria e incarcata nu ingheata Bateriile de masina de ce nu ingheata in strada la -25 de grade?

Astuparea evacuarii e moft. La fel stabilizatorul de benzina. Admisia o astupati ca si pe acolo intra oxigen. Puteti sa o astupati etans? Are niste gauri prin care se scurge apa.

Cu WD se poate da cam peste tot mai putin in apropierea franelor. Garniturile de la frana nu se impaca cu produsele petroliere, se umfla. Zice lumea ca nici pe lant n-ar trebui folosit WD ca e penetrant si patrunde dupa oringuri. Eu am dat si cu WD si n-a patit nimic.

Nu dati cu WD pe stickere ca dizolva lipiciul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca mai era unu` ..@nationalistu pe nume/nick(vezi ce scrie aici)...au trecut doi sau 3 ani si facea topic separat ca a cedat motorul si a ramas pe autostrada :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si de craciun ii cantati colinde si de revelion la multi ani sa nu se simta marginalizata(eu chiar vb cu moto:)))))....nu stiu dar unele chestii de pe aici mi se par exagerate...am avut mai multe motocilete si leam tinut si in curte si in garaj neincalzit peste iarna tot ce am facut a fost doar plinul si bateria scoasa si eventual lantul uns atat nu am avut nici o problema dela stiu si eu ce nebunii...

 

o data nu am facut plinul si rezulatatul sa vazut dar eu eram plecat diin tara si nu a avut cine sa se ocupe...aia eeee...

@fuckeru ...aia cu invartit de motor sper ca ai glumit.......pana la urma fiecare vrea ce face dar nu stiu cat isi are rostul...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am facut ce a zis Lucibr mai sus. Am uns lantu,am tras prelata pe ea si gata..nani. Primavara redresoru pe baterie si de la a 2 a cheie a luat-o.

Nu am umblat la frane.admisie,evacuare..etc...nimic si a mers. Nici nu am avut benzina in rezervor prea multa si nu a patit nimic...

Pana acum asa am facut si cred ca anul asta la fel....vad eu la primavara daca are ceva bube sau nu

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator liviu86

Salutare motociclisti! Ce am citit aici ma crucit, majoritatea sunt prostii.

Va dau reteta mea: schimbati uleiul, ungeti lantul, umpleti rezervorul de benzina, asta este tot.

Iar odata pe luna o porniti cate 20 min. Cei care aveti racirea pe apa, puneti antigel. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...