AndUtz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Nu este deloc prea mult de munca la el......la cum arata IJ-ul ala ..... in 3 saptamani e gata. Daca il iei iti promit ca o sa ai 100% suport din partea mea in vederea reconditionarii. Nu mai lasati fratilor motocicletele sa dispara pe la centre de fier vechi! Intrebare : DE CE CREDETI CA SUNT ASA IEFTINE SI DES INTALNITE IJ-URILE 56 PE MELEAGURILE NOASTRE ? Multumesc foarte mult Lolo_ID! Chiar ma gandesc sa il iau numai ca nu am timp 3 sapt sa stau de el zi de zi... decat prin weekend-uri. La partea mecanica ma descurc eu , dar la instalatia electrica nu ma bag. Ma poate ajuta cineva? Cred ca in decursul saptamanii o sa fac rost de niste bani si vedem . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Pai asta este un proiect de durata , iar tu daca nu ai timp de el degeaba il iei atunci ca asta necesita rabdare , iubire si multa munca dealungu timpului nu numai sa-l faci repede sa meri cu el . Sfatul meu daca nu ai timp de asa ceva iati o japoneza pe care te-ai urcat si ai plecat unde vrei dar si la alt buget binenteles . La banii astia tu mai ai pretentii sa gasesti ceva si sa faca si plici fara sa muncesti la el .Cind ti-ai luat o comunista trebuie sa fi constient ca vei surubarii la ea tot timpul cit o vei avea si in asta consta tot farmecul la ele . Motocicleta asta o poti lua daca mai este de actualitate si sa zici merci daca pina la anu vei reusi sa o restaurezi asa cum trebe si sa circuli cu ea . Acu depinde ce vrei tu de la ea si cum vrei sa faci o restaurare cum trebuie ca asta costa mult timp , banii si rabdare de a readuce la viata si pe sosele o motocicleta mai veche . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Pai asta este un proiect de durata , iar tu daca nu ai timp de el degeaba il iei atunci ca asta necesita rabdare , iubire si multa munca dealungu timpului nu numai sa-l faci repede sa meri cu el . Sfatul meu daca nu ai timp de asa ceva iati o japoneza pe care te-ai urcat si ai plecat unde vrei dar si la alt buget binenteles . La banii astia tu mai ai pretentii sa gasesti ceva si sa faca si plici fara sa muncesti la el .Cind ti-ai luat o comunista trebuie sa fi constient ca vei surubarii la ea tot timpul cit o vei avea si in asta consta tot farmecul la ele . Motocicleta asta o poti lua daca mai este de actualitate si sa zici merci daca pina la anu vei reusi sa o restaurezi asa cum trebe si sa circuli cu ea . Acu depinde ce vrei tu de la ea si cum vrei sa faci o restaurare cum trebuie ca asta costa mult timp , banii si rabdare de a readuce la viata si pe sosele o motocicleta mai veche . Lasati-ma cu japonezele voastre , stiu foarte bine ce inseamna o comunista si nu trebuie sa imi spuna nimeni cum este sa stai ore in sir sa repari la ele. Iubesc comunistele, iar asta nu este un sentiment ci mai mult un "virus" de care odata trezit la viata nu se mai poate scapa . Deocamdata sunt nehotarat, si nu am nici bani ff multi de investit intr-o moto pana pe la sfarsitul toamnei. Daca as lua-o i-as repara doar motorul si as face-o funcionala... (cand spuneam ca nu am timp ma refeream ca nu am timp sa stau dupa ea la vopsitorie si sa alerg dupa nu stiu cate piese) In cursul acestei saptamani am sa ma decid. Am sa ma mai interesez de detalii despre moto si voi vedea ce am sa fac. Editat Septembrie 5, 2011 de AndUtz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) am eu una gata desfacuta numa sa o pui sus nu imi trebe bani pe ea dami adresa si intro saptamana o ai o trimit cu ramburs fara valoare vorbesc de cutia de viteze de ij 56 Editat Septembrie 7, 2011 de virgil34ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 cum facem sa intri in posesia ei?? am furca fara etrier in stare perfecta cu jug cu tot 350 ron ai relanti_ul prea mare,carburatia cam proasta..... Verifica cum da scanteia . S-ar putea sa dea si pe evacuare. Asa am gasit la o Jawa de 350 . Nu mergea si daca pornea dadea rateuri si alte chestii. In principiu cel mai indicat este sa ii faci o cama sau sa o strici pe cea originala lasandu-i doar un singur varf(ca sa nu am probleme cu reglarea scanteii eu am lasat exact partea unde se deschidea platina ). Ca sa intelegi mai bine ia un delcou de dacie ( e aceeasi chestie) si vezi cum ar functiona acel senzor in delcou. Sunt sanse foarte mari ca sa dea scanteie simultan datorita formei camei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Multumesc foarte mult Lolo_ID! Chiar ma gandesc sa il iau numai ca nu am timp 3 sapt sa stau de el zi de zi... decat prin weekend-uri. La partea mecanica ma descurc eu , dar la instalatia electrica nu ma bag. Ma poate ajuta cineva? Cred ca in decursul saptamanii o sa fac rost de niste bani si vedem . la partea electrica te pot ajuta eu, numai ca sunt cam departe de tine... BUZAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) M-am hotarat... nu il mai iau , din pacate acel ij Multumesc tuturor celor care au vrut sa ma ajute... Dar inca, caut unul functional prin judet Editat Septembrie 16, 2011 de AndUtz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 M-am hotarat... nu il mai iau , Si iute asa ai mai facut un ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Pentru toti cei cu Jawe si IJ-uri care au probleme cu aprinderile AT011(AT012) si senzori 012CW, abia acum am avut ocazia (prin corespondenta cei drept, dar cu multa rabdare si ambitie din ambele parti) sa ma clarific ce se intampla exact cu bucsele, campurile magnetice si jocurile ce apar si fac probleme la unii. Pana acum am lucrat doar pe "standurile" noastre compuse doar din platou si bucse. "Pe teren" am vazut mai exact cum sta "treaba". Asa ca in curand, astept si IJ-ul sa vad daca apare aceeasi problema, o sa adopt o varianta testata de mine cap coada pe motor. (ma refer la magnetizarea bucsei sau a tablitei prinsa pe bucsa de alama sau alumiu). Ca titlu informativ, pot spune ca ar trebui mai bine senzori 012CCW atunci cand se lucreaza cu bucse (indiferent de care), iar partea plina (de material magnetic) sa fie mai mica de 50%. Cei care au deja senzori 012CW, ar putea sa monteze senzorii cu capul in jos (astfel lucreaza exact ca si cei CCW), deci invers pe niste distantiere. Si sa refaca avansul. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Jupiterul meu "facelift": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Jupiterul meu "facelift": Asa l-ai luat sau tu ai muncit la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Eu tot ce cumpar intai dechid sa vad ce are inauntru,apoi montez la loc,si vad ce iese. P.S. E cel din poza de la profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Jupiterul meu "facelift": de ce este motorul? si cum ai rezolvat cu actele? eventual niste poze de pe parcursul lucrarii de modificare si mai bine ar fi o filmare sa il vedem cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Motorul de de Honda CB400N,cu actele nu am rezolvat inca ,(poate so schimba ceva si la noi in tara),dar e pe numele meu,de mers merge tare fain,poze nu pea am facut.Pricipalele probleme au fost:lantul pe stanga,suporti motorului,si modificarea instalatiei electrice a hondei,pentru comenzile Jupiterului. Editat Septembrie 29, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am sa pun altadata mai multe poze ptr ca merge netul extrem de incet si nu am rabdare, app vand piese originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Motorul de de Honda CB400N [...] Mi se pare că arată incredibil de bine cu motorul ăla. Zveltă, compactă, serioasă, puternică, kick-starter. Grozavă treabă! Nu-i faci Âşi-un filmuleț? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am sa pun altadata mai multe poze ptr ca merge netul extrem de incet si nu am rabdare, app vand piese originale misto treaba, mai sunt ceva motoare rusesti prin resita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Sal'tare! Sa incep cu inceputul... cunosc un nene, gardian la o scoala, care vrea sa isi cumpere o comunista cu atas dar vrea sa fie ceva rusesc. Si m-am gandit la un IJ 56 sau ceva... Vreau sa mentionez ca are nevoie de o moto comunista care sa reziste in fiecare zi la ceva naveta pana in pitesti...Este un om de la tara nu foarte bogat. Bugetul lui este de 1500 lei ... Daca stiti vreun ij prin judetul Arges sau in alte judete apropiate argesului scrieti aici sau pm ... Daca nu e ij si e alta rusoaica cocheta cu atas in banii astia este ok Bafta si multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Ms, il stiam dar eram indecis... am zis sa mai caut cateva sa vedem poate poate... Bun... deci m-am interesat de ij-ul 56 al lui edi si este prea mult de munca pentru mine... asa ca cei cu IJ-uri 56 la vanzare sa ma caute aici sau prin pm. Cat esti dispus sa dai pentru un IJ 56 functional (in miscare) : -1962 -carte, numere noi -ITP valabil -certificat fiscal -12V LA CERERE SE ASIGURA SI TRANSPORTUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 AndUtz, era un IJ Jupiter cu ataÂş, la vreo 400 euro, pe bikeshop, Âşi părea destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cat esti dispus sa dai pentru un IJ 56 functional (in miscare) : -1962 -carte, numere noi -ITP valabil -certificat fiscal -12V LA CERERE SE ASIGURA SI TRANSPORTUL Poze? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Poze? ) Acum are seaua originala (acelea erau adaptate de la IJ 49) si nu este legat la atas. Daca vrei si atasul Duna (aluminiu) atunci fa te rog o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recool Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Sal, Si eu stiu unul cu atas original,zice propreietarul,arata relativ bine, daca imi da posibilitatea sa il pozez, le pun. E din 61 si nu a mai fost pornit de cinci ani. Situat la 40 km de Oradea, incerc sa aflu si un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Acum are seaua originala (acelea erau adaptate de la IJ 49) si nu este legat la atas. Daca vrei si atasul Duna (aluminiu) atunci fa te rog o oferta. Bun... imi place cum arata IJ-ul si cred ca merge la fel de bine pe cat arata... Ideea este ca nu eu am nevoie de un IJ.. ( am gasit unul la mn la tara) ci o cunostinta. Vrea Ij cu atas, atasul sa fie intr-o stare buna si motorul la fel, sa mearga rotund ... Vrea un ij care sa reziste la o naveta de aprox 30 km pe zi. O oferta nu stiu cat sa zic. 1500 lei ofera cumparatorul, imi dai pm daca esti interesat si vorbesc cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Vand orice piesa de IJ 56 la preturi rezonabile. 0763 700 222 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.