Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Nu este deloc prea mult de munca la el......la cum arata IJ-ul ala ..... in 3 saptamani e gata. Daca il iei iti promit ca o sa ai 100% suport din partea mea in vederea reconditionarii. Nu mai lasati fratilor motocicletele sa dispara pe la centre de fier vechi! Intrebare : DE CE CREDETI CA SUNT ASA IEFTINE SI DES INTALNITE IJ-URILE 56 PE MELEAGURILE NOASTRE ?

 

 

 

Multumesc foarte mult Lolo_ID!

 

 

 

 

 

Chiar ma gandesc sa il iau numai ca nu am timp 3 sapt sa stau de el zi de zi... decat prin weekend-uri.

 

La partea mecanica ma descurc eu , dar la instalatia electrica nu ma bag. Ma poate ajuta cineva?

 

Cred ca in decursul saptamanii o sa fac rost de niste bani si vedem :).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai asta este un proiect de durata , iar tu daca nu ai timp de el degeaba il iei atunci ca asta necesita rabdare , iubire si multa munca dealungu timpului nu numai sa-l faci repede sa meri cu el . Sfatul meu daca nu ai timp de asa ceva iati o japoneza pe care te-ai urcat si ai plecat unde vrei dar si la alt buget binenteles . La banii astia tu mai ai pretentii sa gasesti ceva si sa faca si plici fara sa muncesti la el .Cind ti-ai luat o comunista trebuie sa fi constient ca vei surubarii la ea tot timpul cit o vei avea si in asta consta tot farmecul la ele . :moto:

Motocicleta asta o poti lua daca mai este de actualitate si sa zici merci daca pina la anu vei reusi sa o restaurezi asa cum trebe si sa circuli cu ea . Acu depinde ce vrei tu de la ea si cum vrei sa faci o restaurare cum trebuie ca asta costa mult timp , banii si rabdare de a readuce la viata si pe sosele o motocicleta mai veche .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta este un proiect de durata , iar tu daca nu ai timp de el degeaba il iei atunci ca asta necesita rabdare , iubire si multa munca dealungu timpului nu numai sa-l faci repede sa meri cu el . Sfatul meu daca nu ai timp de asa ceva iati o japoneza pe care te-ai urcat si ai plecat unde vrei dar si la alt buget binenteles . La banii astia tu mai ai pretentii sa gasesti ceva si sa faca si plici fara sa muncesti la el .Cind ti-ai luat o comunista trebuie sa fi constient ca vei surubarii la ea tot timpul cit o vei avea si in asta consta tot farmecul la ele . :moto:

Motocicleta asta o poti lua daca mai este de actualitate si sa zici merci daca pina la anu vei reusi sa o restaurezi asa cum trebe si sa circuli cu ea . Acu depinde ce vrei tu de la ea si cum vrei sa faci o restaurare cum trebuie ca asta costa mult timp , banii si rabdare de a readuce la viata si pe sosele o motocicleta mai veche .

 

 

 

 

Lasati-ma cu japonezele voastre :angryfire:, stiu foarte bine ce inseamna o comunista si nu trebuie sa imi spuna nimeni cum este sa stai ore in sir sa repari la ele.

 

Iubesc comunistele, iar asta nu este un sentiment ci mai mult un "virus" de care odata trezit la viata nu se mai poate scapa :banana: .

 

 

 

 

Deocamdata sunt nehotarat, si nu am nici bani ff multi de investit intr-o moto pana pe la sfarsitul toamnei.

 

Daca as lua-o i-as repara doar motorul si as face-o funcionala... (cand spuneam ca nu am timp ma refeream ca nu am timp sa stau dupa ea la vopsitorie si sa alerg dupa nu stiu cate piese)

 

In cursul acestei saptamani am sa ma decid.

 

Am sa ma mai interesez de detalii despre moto si voi vedea ce am sa fac. :cheers:

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum facem sa intri in posesia ei??

 

 

 

am furca fara etrier in stare perfecta cu jug cu tot 350 ron

 

 

 

ai relanti_ul prea mare,carburatia cam proasta.....

 

Verifica cum da scanteia . S-ar putea sa dea si pe evacuare. Asa am gasit la o Jawa de 350 . Nu mergea si daca pornea dadea rateuri si alte chestii. In principiu cel mai indicat este sa ii faci o cama sau sa o strici pe cea originala lasandu-i doar un singur varf(ca sa nu am probleme cu reglarea scanteii eu am lasat exact partea unde se deschidea platina ). Ca sa intelegi mai bine ia un delcou de dacie ( e aceeasi chestie) si vezi cum ar functiona acel senzor in delcou. Sunt sanse foarte mari ca sa dea scanteie simultan datorita formei camei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult Lolo_ID!

 

 

 

 

 

Chiar ma gandesc sa il iau numai ca nu am timp 3 sapt sa stau de el zi de zi... decat prin weekend-uri.

 

La partea mecanica ma descurc eu , dar la instalatia electrica nu ma bag. Ma poate ajuta cineva?

 

Cred ca in decursul saptamanii o sa fac rost de niste bani si vedem :).

la partea electrica te pot ajuta eu, numai ca sunt cam departe de tine... BUZAU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat... nu il mai iau , din pacate acel ij :unsure:

 

Multumesc tuturor celor care au vrut sa ma ajute... :cheers:

 

 

Dar inca, caut unul functional prin judet :bounce:

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei cu Jawe si IJ-uri care au probleme cu aprinderile AT011(AT012) si senzori 012CW, abia acum am avut ocazia (prin corespondenta cei drept, dar cu multa rabdare si ambitie din ambele parti) sa ma clarific ce se intampla exact cu bucsele, campurile magnetice si jocurile ce apar si fac probleme la unii. Pana acum am lucrat doar pe "standurile" noastre compuse doar din platou si bucse. "Pe teren" am vazut mai exact cum sta "treaba". Asa ca in curand, astept si IJ-ul sa vad daca apare aceeasi problema, o sa adopt o varianta testata de mine cap coada pe motor. (ma refer la magnetizarea bucsei sau a tablitei prinsa pe bucsa de alama sau alumiu). Ca titlu informativ, pot spune ca ar trebui mai bine senzori 012CCW atunci cand se lucreaza cu bucse (indiferent de care), iar partea plina (de material magnetic) sa fie mai mica de 50%. Cei care au deja senzori 012CW, ar putea sa monteze senzorii cu capul in jos (astfel lucreaza exact ca si cei CCW), deci invers pe niste distantiere. Si sa refaca avansul.

Revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Motorul de de Honda CB400N,cu actele nu am rezolvat inca ,(poate so schimba ceva si la noi in tara),dar e pe numele meu,de mers merge tare fain,poze nu pea am facut.Pricipalele probleme au fost:lantul pe stanga,suporti motorului,si modificarea instalatiei electrice a hondei,pentru comenzile Jupiterului.

post-7295-0-18477100-1317323564_thumb.jpg

post-7295-0-45208800-1317323587_thumb.jpg

post-7295-0-85981100-1317323813_thumb.jpg

Editat de Dnepr&Sidecar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de de Honda CB400N [...]

Mi se pare că arată incredibil de bine cu motorul ăla. Zveltă, compactă, serioasă, puternică, kick-starter. Grozavă treabă! Nu-i faci Âşi-un filmuleț? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare!

 

Sa incep cu inceputul... cunosc un nene, gardian la o scoala, care vrea sa isi cumpere o comunista cu atas dar vrea sa fie ceva rusesc.

 

Si m-am gandit la un IJ 56 sau ceva...

 

Vreau sa mentionez ca are nevoie de o moto comunista care sa reziste in fiecare zi la ceva naveta pana in pitesti...Este un om de la tara nu foarte bogat.

 

Bugetul lui este de 1500 lei ...

 

Daca stiti vreun ij prin judetul Arges sau in alte judete apropiate argesului scrieti aici sau pm ...

 

Daca nu e ij si e alta rusoaica cocheta cu atas in banii astia este ok :banana:

 

 

 

 

Bafta si multumesc! :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms, il stiam dar eram indecis... am zis sa mai caut cateva sa vedem poate poate... :cheers:

 

 

 

 

Bun... deci m-am interesat de ij-ul 56 al lui edi si este prea mult de munca pentru mine... asa ca cei cu IJ-uri 56 la vanzare sa ma caute aici sau prin pm. :cheers:

 

Cat esti dispus sa dai pentru un IJ 56 functional (in miscare) :

-1962

-carte, numere noi

-ITP valabil

-certificat fiscal

-12V

LA CERERE SE ASIGURA SI TRANSPORTUL :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

Si eu stiu unul cu atas original,zice propreietarul,arata relativ bine, daca imi da posibilitatea sa il pozez, le pun. E din 61 si nu a mai fost pornit de cinci ani. Situat la 40 km de Oradea, incerc sa aflu si un pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-28174-0-78905800-1317973843_thumb.jpg

 

Acum are seaua originala (acelea erau adaptate de la IJ 49) si nu este legat la atas.

Daca vrei si atasul Duna (aluminiu) atunci fa te rog o oferta.

Bun... imi place cum arata IJ-ul si cred ca merge la fel de bine pe cat arata...

 

 

Ideea este ca nu eu am nevoie de un IJ.. ( am gasit unul la mn la tara) ci o cunostinta.

 

Vrea Ij cu atas, atasul sa fie intr-o stare buna si motorul la fel, sa mearga rotund :burnout:...

 

Vrea un ij care sa reziste la o naveta de aprox 30 km pe zi.

 

 

 

 

O oferta nu stiu cat sa zic. 1500 lei ofera cumparatorul, imi dai pm daca esti interesat si vorbesc cu el... :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...