Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Are cineva mustucurile din poza? Sau știe cineva de unde as putea sa fac rost?

par sa fie site de sifon pentru chiuveta. modelul vechi de acum 30 de ani, cand erau groase si din alama si sunt montate in ceva ...posibil o teava de inox strunjita la cota potrivita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare băieți! Am si eu o întrebare! Nu stiu exact cum se numește chestia asta (punte redresoare presupun). Cum pot sa verific daca este buna? E de la o Planeta 5. Mulțumesc

Salut, este cam greu sa o verifici asa, deoarece include si regulator de voltaj.... marea lor majoritate nu mai functioneaza corect ( nu incarca suficient ) chiar daca aparent este buna.

Piesele electronice de proasta calitate, in timp isi schimba valorile, drept urmare nu mai functioneaza la parametrii necesari.

Cu o punte de diode de pe un alternator (sau asta daca deconectezi regulatorul) si un releu de incarcare universal, faci treaba mai buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o baterie si un bec, (lampa de control) sau cu multimetrul.

Rolul diodelor este de a transforma curentul alternativ in curent continu, drepu urmare, pe mobra, trebe sa ai alternator.

O dioda atunci cind este extitata cu curent alternativ adica +-+-+-+-+-+- ea scoate duar +++++ sau duar----- drept urmare vei avea 3 diode ce dau curent + si 3 cu -

Poti cauta pe youTube cum functioneaza si cum se verifica o dioda, o sa intelegi mai bine dintr-un video.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-33671-0-15719600-1511696682_thumb.jpg

Cu rosu este marcata intrare din alternator, tot aici poti conecta o baterie si un bec ca in desen

Iesirile albastru si verde vor marca plus sau minus in functie de polaritatea bateriei

 

Daca verifici cu becul, acesta se va aprinde DOAR la 3 diode de sus sau de jos (adica la iesirea cu verde sau la iesirea cu albastru)

La schimbarea polaritatii bateriei va fi invers, la 3 diode se aprinde iar la 3 nu.

....sper ca am fost inteles....:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara! Va rog spuneți și mie ce părere aveți. Am găsit la cineva un ambielaj nou original de IJ Planeta 5. Este in vaselina originala, nefolosit niciodată. A zis ca pretul e 250 de lei. Ce spuneți? Se merita? Sau poate găsesc în altă parte mai ieftin? Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost în piesele de rezerva, uns tot cu vaselina. Se vede că nu a fost folosit după bucsa bielei unde vine boltul. Biela este fixa pe rulmentul de la ambielaj. Dacă o ridici în sus cade incet-incet în jos. Deci presupun că e un preț bun dacă îi dau 250. Ce spuneți? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nu e de la IJ. Cel de Ij mai are încă o sticlă triunghiulară deasupra celei rotunde.

 

Nu ştiu de ce nu reuşesc să ataşez poze.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e de IJ '49, dar si de IJ 350. K 55, K 58 si alte modele rusesti mai vechi (de fapt e ca cel de la DKW 250- pe care-l urmareasc eu, dar poate si alte DKW-uri).

Cel de IJ '56 este mai mare si are si o alta fereastra triunghiulara, deoarece in timp a aparut si "stop pe frana".

In 1961, pe K175 cu 4 viteze si magnetou era o lampa identica cu cea de IJ '56, dar fara disperorul triunghiular, deoarece nu avea echipare cu stop pentru frana, chiar daca in 1960 era K175 cu 3 viteze, varianta cu dinam, ce avea stop identic cu cel de IJ '56.

Stopul fara "triunghi" se mai gasesti si pe atase, unde era necesar a fi doar lumina de pozitie.

P.S

Daca are cineva un astfel de stop, -ca cel din imaginea de mai sus-disponibil, ma intereseaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profitand de vremea rece, am mai mesterit la Ij cate ceva. Am intrat in posesia altui motorsi am zis sa-i adaptez aprinderea de Minsk. Surprizele nu au incetat sa apara. In capatul ambielajului exista un stift (sa-i zic asa ) cum se vede in poze. L-am rezolvat cu flexul. Rotorul intra bine pe conul ambielajului. Surpriza neplacuta e ca , la montarea statorului, acesta e decalat cu 180 grade fata de PMS.Ce ma sfatuiti sa fac? Ar merge alt canal de pana in rotor? As putea sa montez rotorul fara pana in pozitia buna ? Sau varianta cea mai nasoala-sa schimb ambielajul?

 

post-69508-0-38354300-1520274158_thumb.jpg

post-69508-0-33840100-1520274181_thumb.jpg

post-69508-0-59003400-1520274203_thumb.jpg

Editat de Cristi PH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...