Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Nu conteaza numarul de sasiu. Ma intereseaza sa apara doar in poze. Asta mi s-a comunicat. Cred ca nici macar culoarea nu conteaza.

 

 

Te pot aujta eu cu placere cu un atas de jupiter

 

0721 888 403

ilfov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al meu are serie si s-au legat odata de asta cand am mers cu alt atas pentru ca nu au gasit-o pe cea din acte. Cele de Jupiter au serie. In plus vor gasi cui apartine atasul daca cauta dupa serie. La RAR in SM poansoneaza seria pe el daca nu are serie. Dar daca numai ITP vrei, mai bine du-te la un service si merge mai simplu.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem nevoie doar pentru ITP. Treburile erau destul de complicate, iar rezolvate pe bune costa enorm de mult. Au niste taxe si niste "reguli" care sunt prea penibile. In primul rand pt ITP nici macar nu ar trebui sa ceara atajul, deoarece el nu este parte componenta a motocicletei in sine. Poate functiona si cu el si fara el. Ce-i drept, am inteles ca daca este cu ataj, nu se mai pune pe stand ci cu decelerometru. Oricum, toate sunt intortocheate si .... Problema acestui motor pleaca oricum de la faptul ca nu este pe numele meu, iar proprietarul este de negasit. Daca era pe numele meu, toate probleme dispareau, inclusiv asta cu atajul.

Am si muncit prea mult la el (nu chiar eu personal) si e pacat sa nu ma pot plimba. Dar, asta este. Legile Romaniei care nu pot spune ca sunt rele, dar cu siguranta nici nu au vre-o tenta de "bunatate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem nevoie doar pentru ITP. Treburile erau destul de complicate, iar rezolvate pe bune costa enorm de mult. Au niste taxe si niste "reguli" care sunt prea penibile. In primul rand pt ITP nici macar nu ar trebui sa ceara atajul, deoarece el nu este parte componenta a motocicletei in sine. Poate functiona si cu el si fara el. Ce-i drept, am inteles ca daca este cu ataj, nu se mai pune pe stand ci cu decelerometru. Oricum, toate sunt intortocheate si .... Problema acestui motor pleaca oricum de la faptul ca nu este pe numele meu, iar proprietarul este de negasit. Daca era pe numele meu, toate probleme dispareau, inclusiv asta cu atajul.

Am si muncit prea mult la el (nu chiar eu personal) si e pacat sa nu ma pot plimba. Dar, asta este. Legile Romaniei care nu pot spune ca sunt rele, dar cu siguranta nici nu au vre-o tenta de "bunatate".

 

 

Zimersi ca poti circula linistit cu atelajul chiar daca nu e pe numele tau,ca prin alte parti se poarta ''sechestrul''masini sau motoretei daca te gaseste la vreun control de rutina, si mai tre sa platesti vreo 12 euro pe zi ''imobilizarea'' pana gasesti propietarul. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Am ajuns la concluzia ca in anii '80, cand eram un foarte fericit posesor de Trabi, eram nu numai cu cativa ani mai tanar, dar eram si mult mai priceput in tainele mecanicii motoarelor in doi timpi...

Am urmatoarelele probleme cu IJ-ul meu si nu stiu de unde sa m-apuc :what: :

1. Porneste cam la a sasea - a saptea pedala, dupa ce in prealabil da unul-doua rateuri in teava de esapament;

2. Odata pornit, motorul suna frumos, ralantiul "tine", insa in mers, motorul nu trage. In viteza a patra, drum drept, fara panta, mai tare de 60-65 km/h nu poate...

3. Motorul cald porneste parca mai usor, dar nu intotdeauna! E ca la loterie, dupa cum ai noroc...

Ma bate gandul sa-l contactez pe Dany si sa schimb setul cu unul nou, dar nu stiu daca as rezolva problema. Am curatat filtrele de benzina, am suflat si am spray-at carburatorul prin toate gaurelele posibile, am verificat nivelul de benzina din camera de nivel constant (nu am umblat la reglajele carburatorului ca nu ma pricep!)

Daca aveti timp si aveti si habar, va rog dati-mi idei. Astept un sfat de la userul Pedros, cel care cunoaste acest motor mult mai bine decat mine... ;)

Editat de 2008crisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

Cam multe de scris, dar sa incercam;In cutia din dreapta de sub sea, ai aprindere tranzistorizata facuta, deci nu ca aceea din comert.Acolo e in intrerupator care daca se arde aprinderea comuti butonul si o dai pe clasica cu platina.Distanta la platina trebe sa fie pina in 0,4 mm, daca o lasam cit trebuia adica 0,9 face aceleasi simptome pe care le descri tu.Asa ca verifica distanta(s-o fi tocit calcaiul).Ar mai fi o probleme sa se fi uzat semeringul din spatele rotorului, si cind se incalzeste se dilata si trage aer pe acolo.AAAAA si nu uita in cilindru ai cota 1 daca nu ma insel, echivalent cu cota 0 de Trabant si segmenti nemtesti de IFA de 2 mm grosime, deci nu este setul rusesc.

Cu pinionul de 17 dinti, nici mie nu-mi sarea de 70 la drum lung, statea bine la 60 cu o pers in ataj.

Mai bine da tu un telefon, ca vezi ca si eu intru cam rar pacilisea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer mii de scuze pt deranj.

Am si eu mare mare nevoie de furca din fata de la un ij planeta 4 aceea cu frana pe disc. am roata dar imi trebuie furca cu sistemul de franare .

 

Am mare mare nevoie de de ea ca sa scot si eu comunista la plimbare.

 

Va multumesc si astept un raspuns de la cineva care ma poate ajuta.

 

Imi cer scuze pentru deranj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa vand IJ-ul din imagine,. a fost refacut de mine din bara in bara. pretul este de 2500 lei din care 2400 lei au fost doar piesele pe care le-am schimbat la el, timp de un an de zile.

post-37180-0-05486300-1310401721_thumb.jpg

Editat de johnny75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Am ajuns la concluzia ca in anii '80, cand eram un foarte fericit posesor de Trabi, eram nu numai cu cativa ani mai tanar, dar eram si mult mai priceput in tainele mecanicii motoarelor in doi timpi...

Am urmatoarelele probleme cu IJ-ul meu si nu stiu de unde sa m-apuc :what: :

1. Porneste cam la a sasea - a saptea pedala, dupa ce in prealabil da unul-doua rateuri in teava de esapament;

2. Odata pornit, motorul suna frumos, ralantiul "tine", insa in mers, motorul nu trage. In viteza a patra, drum drept, fara panta, mai tare de 60-65 km/h nu poate...

3. Motorul cald porneste parca mai usor, dar nu intotdeauna! E ca la loterie, dupa cum ai noroc...

Ma bate gandul sa-l contactez pe Dany si sa schimb setul cu unul nou, dar nu stiu daca as rezolva problema. Am curatat filtrele de benzina, am suflat si am spray-at carburatorul prin toate gaurelele posibile, am verificat nivelul de benzina din camera de nivel constant (nu am umblat la reglajele carburatorului ca nu ma pricep!)

Daca aveti timp si aveti si habar, va rog dati-mi idei. Astept un sfat de la userul Pedros, cel care cunoaste acest motor mult mai bine decat mine... ;)

 

 

probabil trebuie verificata presiunea benzinei de la carburator..din moment ce ruleaza bine dupa aprindere,e posibil sa se fi infundat ceva pe-acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu mare nevoie de o perie colectoare, daca asa se numeste, sau mai exact piesa in care intra cei doi carbuni.

Multumesc frumos.

Editat de Apolodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou pe aici si pasionat de comuniste, deti un ij56 care am nevoie de becuri pe 6v,stie cineva care sunt toate becurile. 6 V stop, faza etc.etc.

 

aduc eu ce becuri ai nevoie ;)

 

Salutare, am si eu mare nevoie de o perie colectoare, daca asa se numeste, sau mai exact piesa in care intra cei doi carbuni.

Multumesc frumos.

 

jawa sau ij?

am eu ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza ce becuri sunt pt ca am de unde sa le cumpar.Daca cineva doreste sa mi le spuna.Faza scurta,faza lunga,stop pe spate etc,etc :cheers:

 

Ce-i drept am uitat preciza ce este ij56 stare originala 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut urgent pt o cunostinta,galerie admisie Jupiter 4 noua s-au calitativ foarte buna.Va rog sa dati bip si va sun eu 0722255057.

cum facem sa intri in posesia ei??

 

Imi cer mii de scuze pt deranj.

Am si eu mare mare nevoie de furca din fata de la un ij planeta 4 aceea cu frana pe disc. am roata dar imi trebuie furca cu sistemul de franare .

 

Am mare mare nevoie de de ea ca sa scot si eu comunista la plimbare.

 

Va multumesc si astept un raspuns de la cineva care ma poate ajuta.

 

Imi cer scuze pentru deranj.

 

am furca fara etrier in stare perfecta cu jug cu tot 350 ron

 

salut tuturor

 

asa cuma am scris si pe topicul dedicat aprinderilor electronice motorul meu are o bataie metalica, care se aude si la cald si la rece

in toate regimurile de turatie.toate piesele din motor sint noi la cea mai buna calitate pe care am putut-o gasi (Dany)

bataia provine de undeva din zona cilindrilor si postez o filmare pentru edificare. daca cineva are aceeasi problema si mai ales daca a rezolvat-o va rog postati solutie. multumesc.

 

ai relanti_ul prea mare,carburatia cam proasta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...