Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Vizitator VULPOIU
sfat.cumparat-i o aprindere electronica' date='chia cu bat zdrente o ia la sfert,,filtrul de aer curatal bine,rez problema nivelului in carb.si vezi daca origul de la sibarul de soc mai exista,,,,,[/quote']

 

Aprindere nu am una ci chiar două, cu senzori Âşi bucÂşă cu tot, rămase de la Jupiter, Cunosc operativitatea manifestării acestui montaj. Filtrul de aer va fi înlocuit cu unul modern "chinezărie", iar carburatorul a fost reglat la FocÂşani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De exemplu, robinetul vechi ce l-am demontat de pe IJ ti-l pot da tie. Eu l-am schimbat pentru ca nu functiona corespunzator. Daca crezi ca-l poti repara, ti-l trimit. Doar da-mi de stire. :cheers:

Daca robinetul se aseamana cu cel de simson (cred ca da) si defectul lui e ca curge.. se poate schimba "garnitura" de la fundul robinetului cu un capac de ala de plastic de la cutiile de medicamente romanesti se fac 2 gauri parca dupa cum se cere (rezerva si direct).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Halal motociclist mai sunt Âşi io... de o săptămînă nu m-am dus să-mi mai văd hierul, da' după masă cred că o comit.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa drumul la Focsani ,acu doua zile am facut un drum spre Pucioasa , Dambovita .... motocicleta s-a comportat exemplar pe drum avand in vedere canicula de afara . La intoarcere am venit bine si incarcat cu vreo 80 kg de miere in atas dar dupa ce am fost la cineva pana in oras la podul Constanta la intoarcere spre casa dupa parcurgerea a 170 km pe la piata 16 Februarie se opreste mobra in drum si nu mai stiu ce are .... o bag in parcare la Megaimage , iau o apa minerala sa ma alimentez , desfac bujia si ioc scanteie desi aveam curent in instalatie , dau jos capacul si la aprindere si acolo totul ok ... mai stau un pic si mai incerc o data si surpriza a aparut scanteia , zic ce bine ajung si io acasa , da de unde dupa ce am urcat pe moto si am parcurs doi metri se opreste iar mobra :angryfire: , nu stiu ce sa-i mai fac , o fi de la bujie zic , dar saraca arata super caramizie cum trebe sa fie o bujie care arde bine . Nu gasesc bujie pe nicaieri in zona , zic asta este o inping doua statii pana la peco la Maica Teofana si cumpar o bujie de acolo .... ajung io transpirat dupa atata impins si intru val-vartej in magazin sa iau bujie dar surpriza , buji nu avem i-mi spune o duduie cu zambetul pe buze , no acu ce fac zic mai aveam vreo 4 km pana acasa , ce sa fac , sa o imping pana acasa sau sa o sun pe nevastamea sa vina cu masina sa ma tracteze si pana la urma la solutia asta am ajuns dupa ce a venit sotia cu o punguta plina cu buji vechi pe care le-am probat , dar problema tot a ramas . Constatarea si problema aparuta se pare ca ar fi prajirea aprinderii electronice de la Gotronic ca nu mai intra curent in ea iar ledu ramane stins , am incercat a doua zi sa o pornesc si intradevar a pornit dar dupa cateva parturi s-a oprit iar , acu urmeaza sa o dau jos si sa-i leg condesatoru la loc sa ma comving ca asta ar fi problema ...... sau poate fi alta :scratch: , eu stiu poate bobina . A mai intalnit careva care foloseste sau a folosit Gotronic AT 01 fara senzor aceasta problema . Am vorbit cu cineva care a avut montata pe o Dacie asa ceva si la fel a patit si el cu ea . S-o fi intamplat sa cedeze datorita caldurii excesive avand in vedere de cursa care am facut-o in plina canicula ? Va urma

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a prăjit aprinderea de la Gotronic la Ural după ce m-am întors de la Bîlea, acum o lună. Aceleași simptome. Pornea, dar mergea execrabil, aveam explozii în carburatoare, nu-mi dădeam seama ce e, credeam că mi se cala motorul. Am schimbat aprinderea de la Ural, am pus-o pe cea de pe Dacie și de atunci n-am mai avut probleme. Am făcut peste 1500 de km de atunci și nu e nouă, e pe Dacie de mulți ani! Se întîmplă să se ardă și astea, ideal ar fi să avem cîte una de schimb, deși costă cca 40 de lei (o avere :laugh: )...

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Daca robinetul se aseamana cu cel de simson (cred ca da) si defectul lui e ca curge.. se poate schimba "garnitura" de la fundul robinetului cu un capac de ala de plastic de la cutiile de medicamente romanesti se fac 2 gauri parca dupa cum se cere (rezerva si direct).

 

multzam frumos pt raspuns; daca nu exista o alta cale de reparare, sper sa citeasca ivan sfatul tau si sa puna in practica. toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa drumul la Focsani ,acu doua zile am facut un drum spre Pucioasa , Dambovita .... motocicleta s-a comportat exemplar pe drum avand in vedere canicula de afara . La intoarcere am venit bine si incarcat cu vreo 80 kg de miere in atas dar dupa ce am fost la cineva pana in oras la podul Constanta la intoarcere spre casa dupa parcurgerea a 170 km pe la piata 16 Februarie se opreste mobra in drum si nu mai stiu ce are .... o bag in parcare la Megaimage , iau o apa minerala sa ma alimentez , desfac bujia si ioc scanteie desi aveam curent in instalatie , dau jos capacul si la aprindere si acolo totul ok ... mai stau un pic si mai incerc o data si surpriza a aparut scanteia , zic ce bine ajung si io acasa , da de unde dupa ce am urcat pe moto si am parcurs doi metri se opreste iar mobra :angryfire: , nu stiu ce sa-i mai fac , o fi de la bujie zic , dar saraca arata super caramizie cum trebe sa fie o bujie care arde bine . Nu gasesc bujie pe nicaieri in zona , zic asta este o inping doua statii pana la peco la Maica Teofana si cumpar o bujie de acolo .... ajung io transpirat dupa atata impins si intru val-vartej in magazin sa iau bujie dar surpriza , buji nu avem i-mi spune o duduie cu zambetul pe buze , no acu ce fac zic mai aveam vreo 4 km pana acasa , ce sa fac , sa o imping pana acasa sau sa o sun pe nevastamea sa vina cu masina sa ma tracteze si pana la urma la solutia asta am ajuns dupa ce a venit sotia cu o punguta plina cu buji vechi pe care le-am probat , dar problema tot a ramas . Constatarea si problema aparuta se pare ca ar fi prajirea aprinderii electronice de la Gotronic ca nu mai intra curent in ea iar ledu ramane stins , am incercat a doua zi sa o pornesc si intradevar a pornit dar dupa cateva parturi s-a oprit iar , acu urmeaza sa o dau jos si sa-i leg condesatoru la loc sa ma comving ca asta ar fi problema ...... sau poate fi alta :scratch: , eu stiu poate bobina . A mai intalnit careva care foloseste sau a folosit Gotronic AT 01 fara senzor aceasta problema . Am vorbit cu cineva care a avut montata pe o Dacie asa ceva si la fel a patit si el cu ea . S-o fi intamplat sa cedeze datorita caldurii excesive avand in vedere de cursa care am facut-o in plina canicula ? Va urma

Continuare ....... , mister elucidat :banana: ....... , rezolvat problema foarte usor . BUBA aparuta era cat se poate de simpla si rapid de remediat si anume ; firu care merge la platina din aprinderea electronica de la Gotronic i se retezase papucul de prindere { de la vibratii binenteles }.... si ramasese atarnat deasupru surubului si la miscarea mobrei mai facea si putin contact si din cauza asta mai i-mi revenea mie curent la bujie :bounce: . Concluzia mea este ca mai toate problemele care mai apar la mobrele noastre sunt minore ,...... numai faptul ca ne strofocam o gramada pana descoperim problema si ne impacientam este mare de ne trec toate apele cate o data . :friends:

post-29942-0-45946000-1340546971_thumb.jpg

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

AÂşa se întîmplă de obicei.... ia să-ți povestească Cicloburu cum rămînem noi fără curent la urcare spre LepÂşa... :rusinica: noroc de spiritul meu fin de observație.... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand IJ Planeta 5, stare exceptionala atat tehnic cat si estetic. RK complet la tinichigerie (atas refacut integral, fara pic de chit, grund pe partea inferioara, motocicleta si atasul vopsite integral, sa in stare f. buna, scaun atas cu tapiterie complet refacuta, instalatie electrica refacuta fir cu fir, lampi noi, topcase si genti laterale + geanta de scule, etc) motor cota 0 (piston, segmenti, bolt, cilindru noi, piese originale - martor Dany_oldmoto!!!) ITP valabil 2013. Pret fix: 1000 E. Asigur transport in tara. Detalii: 0744-476615 Dragos Crisan

post-47215-0-68218200-1340607169_thumb.jpg

post-47215-0-65845800-1340607172_thumb.jpg

post-47215-0-52410000-1340607176_thumb.jpg

post-47215-0-85641600-1340607180_thumb.jpg

post-47215-0-96785800-1340607183_thumb.jpg

post-47215-0-44945000-1340607188_thumb.jpg

post-47215-0-66015900-1340607192_thumb.jpg

post-47215-0-63054200-1340607196_thumb.jpg

post-47215-0-69954000-1340607200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AÂşa se întîmplă de obicei.... ia să-ți povestească Cicloburu cum rămînem noi fără curent la urcare spre LepÂşa... :rusinica: noroc de spiritul meu fin de observație.... :grinbandit:

 

Ia să-ți povestesc io cum reparația ta provizorie a rămas definitivă pînă la refacerea completă a instalației :rusinica:, ceea ce urmează în foarte scurt timp! Exact aceeași problemă a fost la Lepșa ca la Ionel, fir rupt de lîngă papuc. Dar trebuie să recunoști că acolo vroiam să verific și eu, că ți-am spus că nu era prima dată cînd am avut probleme.

Am avut această bubă și la Dacia, veneam de la Brașov, eram pe drumul spre pasul Bratocea și mă lasă brusc... Eram cu soața și fetița, plus un prieten, bagaje, biciclete... Am avut noroc că am găsit doi oameni de ispravă care mi-au luat fetele, prietenul, bagajele, bicicletele și le-au dus acasă. Eu am rămas și am dormit în mașină, a doua zi am mers tractat de un prieten la Brașov și altul m-a ajutat să pun diagnostic și să reparăm problema. El avea Dacia, ca mine. Am înlocuit toată aprinderea, bujiile, bobina, fișele (pe rînd, ca să depistăm obiectul defect) și mergea la fel de prost. Doar cînd am înlocuit firul negru care leagă minusul de la aprindere cu platina am rezolvat. Interesant e că nu se vedea ruptura, dar sîrma se mai ținea în cîteva lițe.

Am povestit toate astea, ca să înțeleagă lumea că se pot rupe firele, dar să nu se observe pentru că se mai țin în izolație și mai fac un contact imperfect, contact care nu face față, dar la o primă vedere (și măsurare simplă) pare integru.

 

Vand IJ Planeta 5, stare exceptionala atat tehnic cat si estetic. RK complet la tinichigerie (atas refacut integral, fara pic de chit, grund pe partea inferioara, motocicleta si atasul vopsite integral, sa in stare f. buna, scaun atas cu tapiterie complet refacuta, instalatie electrica refacuta fir cu fir, lampi noi, topcase si genti laterale + geanta de scule, etc) motor cota 0 (piston, segmenti, bolt, cilindru noi, piese originale - martor Dany_oldmoto!!!) ITP valabil 2013. Pret fix: 1000 E. Asigur transport in tara. Detalii: 0744-476615 Dragos Crisan

Domnule, îmi place cum ai recondiționat fosta motocicletă a lui Petrică! Am mers în atașul lui și mi-a plăcut! post-7334-0-41069400-1340609705_thumb.jpg

Eu mă întreb dacă ai și mers cu ea, sau doar ai recondiționat-o? Ce te face s-o vinzi? Te nemulțumește ceva la ea? Sau e numai nevoia de mălai? Știu că vroiai să vii cu motocicleta la întîlnirile de comuniste și atașe, dar n-ai apărut niciodată. Succes la vînzare și sper să ajungă la cineva care s-o plimbe!

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Aprindere electronica integrala GOTRONIC

Domnule, îmi place cum ai recondiționat fosta motocicletă a lui Petrică! Am mers în atașul lui și mi-a plăcut! post-7334-0-41069400-1340609705_thumb.jpg

Eu mă întreb dacă ai și mers cu ea, sau doar ai recondiționat-o? Ce te face s-o vinzi? Te nemulțumește ceva la ea? Sau e numai nevoia de mălai? Știu că vroiai să vii cu motocicleta la întîlnirile de comuniste și atașe, dar n-ai apărut niciodată. Succes la vînzare și sper să ajungă la cineva care s-o plimbe!

 

Toate bune! :cheers:

 

Am facut-o pt mine, in niciun caz pt vanzare! De mers, am si mers anul trecut. A vazut Tihuta, Dorna... Da' am acum alte planuri (nelegate de moto..) care necesita o anumita implicare financiara!

Editat de 2008crisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să nu crezi că te acuz de ceva! Eram curios, pur și simplu! Mie-mi place foarte mult Planeta 5 și, dacă n-aș fi avut Uralul, ar fi fost una dintre opțiunile mele, mai ales că o cunosc destul de bine, am un fin care are una pe care am plimbat-o destul. Încă o dată: SUCCES!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF

uite ca in poza postata de cicloburu se vede si un pic din fosta mea nipra, nr de inmatriculare si roata de rezerva

scuze de off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Mie-mi place foarte mult Planeta 5 și, dacă n-aș fi avut Uralul, ar fi fost una dintre opțiunile mele, mai ales că o cunosc destul de bine, am un fin care are una pe care am plimbat-o destul.

 

...sau ai un viitor fin, cu o viitoare planetă, pe care o vei plimba destul ? :crack: :bounce: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să nu crezi că te acuz de ceva! Eram curios, pur și simplu! Mie-mi place foarte mult Planeta 5 și, dacă n-aș fi avut Uralul, ar fi fost una dintre opțiunile mele, mai ales că o cunosc destul de bine, am un fin care are una pe care am plimbat-o destul. Încă o dată: SUCCES!

 

N-am crezut, Doamne fereste! Multumesc de urari! Sper...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adă tu fină la nașu', că măcar o dată o vede nașu' goală, și vorbim apoi de plimbat Planete! :P :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

SUPER OFERTA

 

Pachet revitalizare optică IJ

 

Rezervor, far cu kmtraj + suporți, cutii laterale, toate de IJ56 - vopsite bleu

Jante aliaj pe 18

 

La doar 200 euro

 

Poze la cerere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuare ....... , mister elucidat :banana: ....... , rezolvat problema foarte usor . BUBA aparuta era cat se poate de simpla si rapid de remediat si anume ; firu care merge la platina din aprinderea electronica de la Gotronic i se retezase papucul de prindere { de la vibratii binenteles }.... si ramasese atarnat deasupru surubului si la miscarea mobrei mai facea si putin contact si din cauza asta mai i-mi revenea mie curent la bujie :bounce: . Concluzia mea este ca mai toate problemele care mai apar la mobrele noastre sunt minore ,...... numai faptul ca ne strofocam o gramada pana descoperim problema si ne impacientam este mare de ne trec toate apele cate o data . :friends:

 

azi am vazut pe la ora 15 pe soseaua chitila o planeta frumoasa foc cu atas ,am facut semn de pe contrasens da motociclistul nu m-a vazut ,erati cumva dvs?motorul se auzea bine de tot,mergea corect, numarul nu l-am vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eram eu . Mai are cineva in zona unu la fel dar nu stiu exact pe unde sta ,...banuiesc ca prin zona Laromet sau Straulesti ca l-am vazut si eu la o carciuma pe la Laromet o data . :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

AÂşa....

Ieri am pornit dihania.

 

Imediat după pornire, o bătaie metalică de nedescris....

 

Dau jos chiulasa Âşi SURPRIZĂ! "ce avem noi aici"

20120628112422.th.jpg

 

Salvez bucățica ca probă.... montez chiulasa înapoi.. pornesc.... LA FEL !!! :angryfire:

 

Desfac Âşi dau jos Âşi cilindrul ... Âşi mai SUPRIZĂ !!! ce avem noi aci, de două ori !!! Bucăți...

20120628123338.th.jpg20120628123400.th.jpg 20120628124213.th.jpg

 

Se observă în prima poză Âşi: lipsa siguranțelor bolțului :blink: , Âşi o bucată din segmentul de foc, primul, lipsă... fapt care a dus la crearea acestor urme

20120628124025.th.jpg

 

Cilindrul era în regulă.

 

Ce se întîmplase?

20120628124102.th.jpg

 

Piston spart în zona superioară. Lipsa siguranțelor, sau dispariția lor, a dus la circulația nestingherită a bolțului pisttonului dintr-o parte în alta, înclinarea asta ducînd la spargerea pistonului în umerii săi laterali. Apoi gălăgia se datora lovirii bolțului în ferestrele de baleiaj ale cilindrului

20120628124148.th.jpg

 

Am luată legătura cu TheGerman care m-a ajutat Âşi mi-a trimis un piston cu toate cele necesare... care însă, deÂşi scrie 0 pe el, e cam mic.... probabil în cilindrul meu trebuie cota 1 de-acuma.

20120628172345.th.jpg

 

Montate, merge.... însă cu jocul aferent.

 

Cred că montez eu setul cel nou....

 

Am făcut Âşi filmări, însă calitatea microfonului telefonului e execrabilă.

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca zici ca esti muma ranitilor, numa peste motoare busite dai :bounce:

la cilindru cred ca abia cu cota 3 iesi la alezaj la urmele alea de bolt, nu ziceai ca ai set de rezerva, monteaza-l pe ala, ambielajul cum se prezinta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...