Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Salut,va rog daca ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru ij planeta.Mentionez ca am puntecu 6 diode,aprindere electronica gotronic,un singur cilindru, releu de incarcare de dacie.va multumesc anticipat.daca se poate o schema desenata de mana nu din manuale si cat mai usor de folosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am montat dupa schema asta, pe un Simson (adaptare cu alternator de IJ si aprindere Gotronic si senzor Gotronic) si merge super....Sper sa-ti fie de folos...

 

Pfuiiiii, mama lui de net.... :angryfire:

post-7445-0-87925800-1343931279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou pe aici si, de curand, proprietar de o frumusete - IJ Jupiter 3 din 1975. Va rog sa ma ajutati daca se poate cu cateva sfaturi daca este posibil, cum ar fi: este mai rentabil sa ii cumpar dinamul complet si releul de incarcare (mergand pe varianta originala) sau sa ii adaptez un alt sistem si ce sa ii adaptez? Pe aici, pe forum, am citit ca se potriveste ceva de Minsk + o flansa? Rog un sfat bun ptr ca in targul Vitan ma cam luat inima de la pretul unui dinam(350 lei) si trebuie sa recunosc ca nici aprindere de Minsk (250 lei) nu-i chiar ieftina. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intereseaza un dinam de 6 v rebobinat si statorul si rotorul fara perii la 80 lei.Bobinajul este refacut in atelier si este lucrare de calitate. Pot fi contactat la tel 0740105751.Daca nu raspund inseamna ca nu am semnal dar revin eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Moldoveni. De dincolo.

 

Ha, de-asta ajungea Tîrfa mea la a 4-a în 2 timpi....Âşi trei schimbări :lol:

20120811131512.th.jpg

 

ÂŞi dacă tot am desfăcut, verificat Âşi buleftrica. Impecabil... doar e făcută de mine :bigstar:

20120811131519.th.jpg

 

ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare.

 

de 19 cum am pus la a mea !shootingsmilie.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou pe aici si, de curand, proprietar de o frumusete - IJ Jupiter 3 din 1975. Va rog sa ma ajutati daca se poate cu cateva sfaturi daca este posibil, cum ar fi: este mai rentabil sa ii cumpar dinamul complet si releul de incarcare (mergand pe varianta originala) sau sa ii adaptez un alt sistem si ce sa ii adaptez? Pe aici, pe forum, am citit ca se potriveste ceva de Minsk + o flansa? Rog un sfat bun ptr ca in targul Vitan ma cam luat inima de la pretul unui dinam(350 lei) si trebuie sa recunosc ca nici aprindere de Minsk (250 lei) nu-i chiar ieftina. Multumesc.

 

 

Parerea mea sincera e sa o aduci la starea initiala , si nu doar de amorul artei ci pentru a pastra valorea ei , sant multe modificate dar putine in stare originala.

 

Poti sa ai in vedere postul scris de userul Zidu

 

 

Sau

 

 

Spor.

post-28163-0-43128300-1344682227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare

\

 

Poti pune si de 21 dinti dar pierzi din tractiune si demaraj.Acum cel mai bine e sai pui 19 pt solo,,,,,,,,,daca ai vrea sa pui atas de ea trebui sal schimbi ca o sa traga greu de el si consuma ceva mai mult...eu pe motorul de planeta(intre timp sa inlocuit cu unul de jupiter) am avut de 21 si mergea bine numai k erea cam greu la deal.

post-54201-0-14854800-1344685437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Să mă bată jelea dacă te-am înțeles

 

am avut de 21 si mergea bine numai k erea cam greu la deal.

 

Cu ataÂş sau fără ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patroane pinionul care il ai tu acum e pentru tractiune(atas) cu cat pui pinion cu mai multi dinti nu o sa mai ai tractiune forta ,,,,,,,,,daca pui un pinion de 19(solo) acest pinion nu isi mai face treaba daca pui atas de ea.Ca sa intelegi mai bine fenomenul e la fel ca la o bicicleta cu viteze .....comprende aora?????

 

cu pinion de 21 e greu si solo sa urci un deal cu atas nicio sansa

Editat de danny_motor86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Un prieten i-mi spune ca motociclistii vor fi cei mai buni soferi, vor specula din plin puterea motorului masinii. Ce te face sa crezi asta? l-am intrebat. Tu nu te vezi pe tine? Cind ai simtit ca scade puterea motorului in panta ce ai facut? Ai schimbat treapta de viteza cu una inferioara. Viteza a ramas constanta. Datorita faptului ca motoarele voastre au putere mica voi compensati asta prin folosirea treptelor de viteza. Ce te opreste sa dai a3a, a2a, a1a? E cumva rusinos? Aaaa... consumi o lingura de benzina in plus. Dar poti face pagube mult mai mari decit 1/2 litru de benzina consumata in plus la 100km parcursi. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practica ne omoara pe toti pune pinion de 21 dinti leaga atas de planeta si apoi vezi daca poti urca de la Brasov la Predeal.............vorbim de prezent ..cu motor de jupiter 4 pinion de 21 + atas cand dau treapta 4 trage greu in linie dreapta...

 

ps: @vulpoiu....cu pinionul ala care il ai acum ce viteza ai mers maxim???

ps: varule ma omoaraaaaaa aici explica carei treaba

Editat de danny_motor86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu pinioanele e simpla, cu cat ai mai mic, cu atat castigi "forta", daca ai de 15 poti sa cari si 10 insi in atas cu 50 la ora, cu cat creste numarul dintilor, scade "forta" dar creste viteza maxima, eu am pinion de 19 si mi se pare ok si ca demaraj si ca viteza maxima, am avut si de 17 si de 18, cu cel de 17 te ridici intr-o roata dar mai mult de 80 nu merge fara sa urle motorul, pentru atas sunt bune de 15,16,si 17 mai la limita , depinde si de ce vrei sa cari si de tipul de atas

pune-i pinion de 22 ca ala e maximul care incape, vei avea viteza de croaziera undeva la 120, dar pana ajungi acolo te plictisesti tragand de ea,

sper ca s-a lamurit treaba :moto:

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pinion de 21 e greu si solo sa urci un deal cu atas nicio sansa

Bine zis, si stie ce zice. :friends:

Ptr cei cu pinion de 22.Nu am vazut asa ceva, iar de intrat pe priza ,,,,nici o sansa din cauza peretelui despartitor de la alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

22???

De unde l-ați scos fraților ???

 

Momentan Tîrfa are, cum s-a văzut, de 15. De-aia are "plajă largă" la turație, chiar dacă sunt într-a 4-a subturat, cînd îi dau, se duce.

Dar, la drum întins.......

 

ÂŞi cum nu mai am de gînd să-i pun ataÂşul decît peste aproape 2 ani la ITP...

 

Am comandat unul de 20 Âşi unul de 21. Diferență mare între ele nu va fi, dar, pentru... siguranță (defecte de fabricație, lanț rupt Âşi altele)

 

Care e logica, după cum se vede în ilustrație, la aceiaÂşi turație a axului, cu un pinion mic se parcurge o distanță x , cu un pinion mare se parcurge o distanță y, vizibil mai mare ca x. Adică la aceiaÂşi turație a motorului, roata spate se va învîrti mai mult. De-aia fuge, însă fără forță (cuplul aplicat scade invers proporțional cu brațul forței.... chestie de fizică de cls. VII).

 

pinion.th.jpg

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...