Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

pai a avut carte de identitate sau talon vechi ? la politie se gasesc documente, trebuie vorbit acolo, se pot reface documentele, doar sa aiba chef sa se uite prin dosare si registre. mie mi-au gasit simsonul inmatriculat in 1981, dar au stiut data de pe talonul vechi. si la mine a fost radiata de la fisc in 1991 si a platit restant ultimii 5 ani, de cand exista sistemul informatic, a aratat proprietarul doar buletinul si talonul vechi.

 

Salut,

 

Omul mi-a spus ca are talonul vechi! Pe vremea aia nu exista si carte identitate vehicul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

Da-mi un sfat te rog legat de carte! Eu sunt incantat de mobra!

 

Salut! Cel mai ok este sa te interesezi la Politie despre asta. E cel mai clar la ei, nu de pe forum.

 

In ce priveste motoreta, sa stii ca nu e intr-o stare prea fericita (asta stii si tu) dar ceea ce nu stii, cred, este ca dincolo de achizitia ei (sa zicem ca o vei lua cu 10 mil din cele 15 pe care le cere mosul, deci ~ 250-300 euro) vei baga multi bani in ea ca sa o faci asa cum trebuie. Multi. In plus, sumedenia de acte (in caz ca se poate rezolva situatia) o sa coste si asta o gramada. Esti pregatit?

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la politie s-a radiat din oficiu pentru ca avea talon vechi, altfel trebuia sa predea placuta de inmatriculare, la finante o sa plateasca impozit pe ultimii 5 ani fara probleme si o impune pentru taxe. ar trebui sa se poata obtine de la politie documente pentru a o putea reinmatricula.......este bine ca traieste proprietarul

Cel mai corect si simplu pentru tine este sa mergi tu la un birou de perfectat acte auto,sunt peste tot pe langa serviciile de inmatriculare ale politiilor,si de acolo iti da pe un biletel tot ce ai de facut pentru inmatricularea motocicletei.Cu siguranta vei avea nevoie de fisa fiscala a respectivului,fisa de inmatriculare de la tine de la primarie si sa mergi la rar pentru omologare,identificare.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Cel mai ok este sa te interesezi la Politie despre asta. E cel mai clar la ei, nu de pe forum.

 

In ce priveste motoreta, sa stii ca nu e intr-o stare prea fericita (asta stii si tu) dar ceea ce nu stii, cred, este ca dincolo de achizitia ei (sa zicem ca o vei lua cu 10 mil din cele 15 pe care le cere mosul, deci ~ 250-300 euro) vei baga multi bani in ea ca sa o faci asa cum trebuie. Multi. In plus, sumedenia de acte (in caz ca se poate rezolva situatia) o sa coste si asta o gramada. Esti pregatit?

 

Bafta!

 

Salut,

 

Poate o cumpar cu mai putin de 1000 lei, nu asta ar fi problema! Stiu ca ii trebuie putina atentie dar asta e :D! Omul mi-a spus ca necesita reglarea aprinderii si ii trebuie o baterie de 12 volti si 35 amperi, zic bine?

 

 

Ce parere aveti de asta: http://mercador.ro/oferta/ij-jupiter-4-IDUi9z.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai corect si simplu pentru tine este sa mergi tu la un birou de perfectat acte auto,sunt peste tot pe langa serviciile de inmatriculare ale politiilor,si de acolo iti da pe un biletel tot ce ai de facut pentru inmatricularea motocicletei.Cu siguranta vei avea nevoie de fisa fiscala a respectivului,fisa de inmatriculare de la tine de la primarie si sa mergi la rar pentru omologare,identificare.Bafta!

Multumesc, va voi tine la curent!

 

Ce parere aveti de asta: http://mercador.ro/oferta/ij-jupiter-4-IDUi9z.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie de 8Ah sa fie barem.
Ma2oale te rog nu mai ocupa bursa de vanzari-licitatii-cereri, lumea vrea sa tranzactioneze acolo. Posturile ti le-am mutat aici.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scapat un zero in plus la pretul real :D

 

ij nu are nevoie de un amperaj specific la baterie. Nu are pornire electrica.. aproximativ orice baterie de 12 V care are loc in ocasul special e ok

Se dau in starea asta la 150 euro? Acum o cumpar :D!

 

Pornirea stiu ca-i la pedala! Dar el mi-a spus ca ar fi nevoie de 35 amperi sa tina luminile si semnalele!

 

O baterie de 8Ah sa fie barem.

Ma2oale te rog nu mai ocupa bursa de vanzari-licitatii-cereri, lumea vrea sa tranzactioneze acolo. Posturile ti le-am mutat aici.

Multumesc! O iau de pe mobra mea, numa' sa nu mi-o faca muci :D!

 

Ma scuzati cu posturile, nu se va mai repeta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un jupiter care sa arate bine il iei la 500 euro +/- cu acte in regula

Asa este , uite aici unul facut anul trecut de un prieten {nu proprietarul care il vinde } si functioneaza ok . Chiar daca il iei la 1000 de lei sigur vei baga mai multi bani in el si sigur il vei scoate la mai mult decat cu cat se vinde acesta . Cei care readuc la viata asemenea motoare indiferent de marca stiu ca am dreptate .Acu poate vrei sa-ti rezervi tu placerea de al readuce la viata si asta este alceva care nu se poate pretui in bani .

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=536779&selpic=2&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la RAR si procedura pentru duplicat CIV veche este aceeasi ca si pentru o carte noua! Ma gandeam ca daca are carte veche si este radiata am mai mult de umblat cu actele!

 

Pentru duplicat: - trebuie mers cu proprietarul sau facut procura notariala;

- trebuie facut un drum la RAR pentru obtinerea "formularului rosu";

- apoi trebuie facut primul drum la Monitorul Oficial, pentru a declara cartea de identitate auto pierduta, iar a doua zi, al doilea drum la Monitorul Oficial, pentru a cumpara exemplarul ce contine anuntul in cauza.
- mergem pana la DITL pentru a plati o taxa de timbru extrajudiciar in valoare de 4 lei, care ni se va cere atunci cand vom merge la Serviciul inmatriculari pentru a ne fi vizat formularul rosu. Cu toate aceste documente va trebui sa ne intoarcem la RAR, unde ni se va elibera duplicatul cartii de identitate auto.

 

Am vorbit cu unchimiu care este vecin cu proprietarul, i-a explicat situatia si s-a ajuns la un pret de 500 lei! Eu zic ca este un pret foarte bun (exceptand faptul ca nu am pornit-o)!

 

Cu ITP-ul cum sta treaba la astfel de motociclete? Eu in mai l-am facut la a mea (gsxr 1000 2008), iar cel de la statie apasa frana de spate cu calcaiul, mai exact se lasa cu tot picioul pe pedala de frana (cica sa blocheze roata)! Cand am vazut ditai namila de om cum apasa pedala firava de frana l-am atentionat ca asta nu-i este raba, ca si cu un deget de o apesi blocheaza roata! Mi-a iesit un procent de 80-85 % la frane (cred ca nu le merge standul bine), in situatia in care cand am pasager fata o franez cu doua degete iar spatele cu varful incaltarii. Sunt curios daca la asta au comentat, la cele vechi ce mai zic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

A facut un prieten acum 4 zile la un IJ cu atas.

 

Sa ne spui anume unde, multumesc.

 

orice statie ITP cu stand moto de frane face atat pentru motociclete solo cat si pentru cele cu atas.

 

Pentru cele cu atas, ITP se poate face numai la RAR. Asta la Bucuresti. Insa, poate, gresesc. Astept informatia exacta de la tine, multumesc!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete,

 

 

la atas trebuie stand special - de obicei in afara de RAR nu prea au multi. Poti face franele sa tina ok

Asta din cate am vazut nu are frana pe atas! Legat de frane, le voi regla cat pot de bine!



orice statie ITP cu stand moto de frane face atat pentru motociclete solo cat si pentru cele cu atas. A facut un prieten acum 4 zile la un IJ cu atas.

Unele motociclete nu au fost prevazute cu frana pe atas, la acelea nu se testeaza a 3-a roata.

Am scapat de testul celei de a treia roata!



A, era sa uit! Langa scarita pilotului din stanga se afla o maneta care actioneaza o frana (gen frana de serviciu)! Aceasta frana infraneaza o roata sau mai multe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te uiti unde merge cablul si vezi ce franeaza. Poate o roata, poate mai multe - poate nimic - ca asa e la jucariile astea.

Din ce mi-au spus cei de la ITP daca nu e statia omologata pentru atas nu au ce face indiferent pe cate roti franezi tu.

Pentru frane - trebuie desfacut, lustruit sabotii, eentual pus ferodo mai aderent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...