cristi80 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 (editat) vezi ca in partea de jos,ai 2 suruburi, pe care daca le desfaci iese si tija. surubul este numarul 23 din poza. Editat Ianuarie 5, 2013 de cristi80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 salut am demontat si eu in final telescoapele fatza, am desfacut dopurile si am spalat cu motorina, acum va intreb pe voi cum se verifica daca sunt ok, am vazut ca tija interioara la unul dintre ele culiseaza usor, cealalta opune ceva rezistenta. la[partea de jos capacele telescoapele sunt sudate, e normal asa ca eu nu vad alt mod de a avea acces la cilindrul in care culiseaza tija... cam complicat .. pe scurt va rog ceva amanunte privind modul de verificare reparare multumesc. cu o tubulara finuta scoti afara surubul 10 sau 12 trebuie tubulara parca si la montare inapoi pui o garnitura sau folosesti silicon pe saiba de acolo sa nu curga uleiul din telescoape. In schema de mai sus ai tot ce trebuie sa faci. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 am gasit surubul de fixare din capul telescopului , de aia e bine sa intrebi, merci am demontat moto pana la cadru, trebuie spalat bine si apoi sa refac un pic vopseaua in zonele unde am cautat ca prostu seria pe sasiu, cand nu ma trecea ingineru de la itp -rar iasi, fara nici un folos, cadru nu are serie, decat tablita . am inteles pana la urma ca o so poansoneze ei la rar, mai ales ca seria motorului coincide cy cea de pe tablita. la prima identificare in 201o la RAR vrancea nu m-au intrebat de ea si mi-au dat certificatul. oricum la primavara sper sa se rezolve odata cu itp si trecerea actelelor de pe VN pe iasi. am demontat instalatia electrica , cu gandul sa o refac si sa incerc sa trag firele prin cadru motocicletei si sa ii fac un panou general in cutia laterala dreapta , mai ales ca dupa ultima iesire prin namol mi-a umplut compartimentul de sub sa de noroi iar componentele de acolo nu prea aratau in regula. dupa 2 zile am inteles instalatia electrica , vreau sa va intreb referitor la partea de incarcare , partea de redresare, releul de incarcare si regulatorul de tensiune asa cum apar ele in foto sunt ok sau se pot inlocui cu ceva mai actualizat. am noroc de un electrician din depou cu care lucrez zilnic ca ma poate ajuta, numai sa imi spuneti ce sa caut/cumpar de asemenea caut un bord complet de ij planeta 5, functional, ca al meu s-a dus dracului (ruginit, fisurat toate alea) si un set de comenzi stanga dreapta de la o motocicleta mai noua , ma dispera contactelea alea lipite de la placute tot timpul se dezlipesc si nici sistemul de fixare nu straluceste. astept pareri despre piesele din instalatia electrica si ceva oferte pentru bord multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Ce ai tu acolo e foarte bun, doar că releul de încărcare (ăla din stînga jos, scrie pe el care e) schimbă-l cu unul cu fir comparator care iese din mijlocul lui. E vreo 18 lei. Firul ăla îl legi direct pe plus baterie. Puntea redresoare e bună, curăţ-o bine şi apoi verifică continuitatea pe diode, să meargă toate (aparat de măsură pe continuitate, ansa neagră mai întîi pe borna de plus (aia din care pleacă firul gros roşu)) şicu ansa roşie impuls pe fiecare din cele 3 din puntea de diode. Vei avea valori de 480-520. Apoi muţi ansa neagră pe borna de masă, faci aceiaşi operaţie şi nu trebuie să-ţi dea continuitate, altminteri înseamnă că dioda e străpunsă, în care caz desfaci jumătăţile de punte şi schimbi pastilele - cam 3 lei una. Mai cureţi ceva contacte, ceva papuci, reglete pe unde e cazul (eu am oroare de izoler !!!) şi cam asta-i. surubul 10 sau 12 trebuie tubulara parca Depinde, dacă şurubul e M6 pas normal da, o tubulară de 10 din setul de cap mic (tubulară cilindrică), dar unii au pus imbus, e mai comod, se găseşte uşor, e la acelaşi pas şi... e mai uşor de umblat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 merci vulpoiule, o sa le verific cu electricianul meu, ceva nu e in regula, daca tii minte de la brasov la siriu am mers fara lumini, in bataia farului de la uralul cu care mergeai, cum scadea turatia la motor cu ramaneam fara lumina. le verific pe rand , tot ce vreau sa stiu daca nu cumva sunt depasite tehnic. cand dai o tura prin iasi da un telefon, sunt dator cu un pahar de in fiert si mai vorbim poate de o tura prin primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Neah. Numai NU. Adică, pe la Iaşi.... nu, (nu numai că am divorţat şi mai serios... da' că dacă o prind cred că o şi violez), nu te complica cu electricianul, mergi în bazar, cum intri în stînga partea dinspre fierătanii/biciclete găseşti taraba unui băieţaş valabil, cu vreo 15 lei îţi iei un aparat de măsură chiar bun de la el. Şi nu mai ai dificultăţi în diagnosticări. Apoi problemele s-ar putea să fie în mai multe locuri, prin stator mai greu cred, că acesta de IJ e practic indestructibil, mai degrabă în baterie pe ducă sau prin mijlocul punţii ăleia cu aripioare ca tamponul Spre martie îţi fac o surpriză... da' atunci o să beu suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Cam cat curent ar trebui sa scoala un dinam de ij 56 la ralanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 in ce an o fi fost facut review-ul, asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 salut, revin si eu cu o lista de piese de IJ, poate poate mai are cineva de vanzare: 1. rama + geam si oglina pentru far de ij 56 - modelul cu diametrul mai mare si oala mai scurta SAU kilometraj si prinderile metalice care se potrivesc pt modelul de far mai subtire si cu oala mai lunga. 2. melc kilometraj din motor 3. cele doua pene de pe volanta care fixeaza rotorul si pinionul de la transmisia primara 4. piulita de la pinionul de atac 5. rotor pt alternator de 6 V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 salut, revin si eu cu o lista de piese de IJ, poate poate mai are cineva de vanzare: 1. rama + geam si oglina pentru far de ij 56 - modelul cu diametrul mai mare si oala mai scurta SAU kilometraj si prinderile metalice care se potrivesc pt modelul de far mai subtire si cu oala mai lunga. 2. melc kilometraj din motor 3. cele doua pene de pe volanta care fixeaza rotorul si pinionul de la transmisia primara 4. piulita de la pinionul de atac 5. rotor pt alternator de 6 V Vezi ca oglinda de Skoda120 se potriveste la fix la farul mare de IJ56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 am nevoie de urmatoarele piese de IJ 56: cric lateral laba de gasca cu arc si surub, mecanism soclu (de pe ghidon), cheita pentru desfacut capacele laterale, ax roata fata, axul melcat din capatul cablului de kilometraj ( se fixeaza in roata fata), floarea otelita de sub rozeta care stringe ghidonul, bec 6V contact, becuri 6 v stop spate 5w si 10w si vor mai fii pe masura ce inaintam. pun si-o poza cu stadiul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 poza cu stadiul actual. Si stai ca asta doar inceputul. Bafta , ca ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 seamana cu al meu )) spor la treaba Pedro nu imi dai si mie un pm cu numarul tau de telefon? ca nu prea il mai am ... si vroiam sa te sun un pic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 johny75, mi se pare mie sau ţi-ar trebui la marele fix nişte trebuiri de la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Cumpar aparatoare lant IJ 49 Sau macar inprumut.Am posibilitati de confectionare,cu posibilitatea de a produce mai multe.Desigur daca ma poate ajuta cineva cu un model Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Cam cat curent ar trebui sa scoala un dinam de ij 56 la ralanti? Nu este obligatoriu ca la relanti(700-900 rot/min), dinamul sa produca curent peste tensiunea nominala. In 99,99% din cazuri nu o face. Insa atunci cand turatia depaseste 1000 rot/min, este capabil sa produca curentul necesar pentru BI, functionare motor. Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Nu este obligatoriu ca la relanti(700-900 rot/min), dinamul sa produca curent peste tensiunea nominala. In 99,99% din cazuri nu o face.Insa atunci cand turatia depaseste 1000 rot/min, este capabil sa produca curentul necesar pentru BI, functionare motor. Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min. Am inteles. Raman la ideea mea: daca nu se opreste cand scoti borna e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min. Corect, numai ca cei 45 W pe care ar trebui sa-i dezvolte la peste 3000 rot/min sunt, de fapt, 43 W (cand dinamul este nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Lolo, ai dreptate, dar in general fabricantii dau valori nominale, valori de referinta. Aceasta valoare nu este nici maxima, nici minima, iar abaterea este admisa si specificata in procente(+/- xx%). Aceasta referinta cu + sau - x%, o regasesti si la consum de combustibil, tensiune de retea, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Cumpar aparatoare lant IJ 49Sau macar inprumut.Am posibilitati de confectionare,cu posibilitatea de a produce mai multe.Desigur daca ma poate ajuta cineva cu un model Multumesc anticipat Salut, daca confectionezi acea arparatoare in mai multe buc, ma intereseza si pe mine una bucata.Nr meu de tel e 0744835877sau pm. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Salut, daca confectionezi acea arparatoare in mai multe buc, ma intereseza si pe mine una bucata.Nr meu de tel e 0744835877sau pm. Toate cele bune Cu maxima placere.Problema este ca nu am modelul,iar cei ceau(pt ca sigur sint tovarasi care au asa ceva dar ,tin cu dintii de tabla,cred ca o tin ascunsa in debara sa n-o vada nimeni).Haideti oameni buni,am nevoie de ea doua zile,-macar sa iau releveul si v-o returnez plata dus-intors. Mai sper Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 m postat si la bursa postez si aici in speranta ca poate am noroc Schimb capacul din imagine cu un capac de ij 56 - modelul cu o "scobitura" in partea din spate pentru prinderea de pe cadru. Nu vreau bani pe el doar schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 vand atas de ij,are ceva lipsuri si ii cam ruginit.nare sa si ceva maruntisur.revin cu poze maine si pretul este 100 ron,se afla in cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 vand atas de ij,are ceva lipsuri si ii cam ruginit.nare sa si ceva maruntisur.revin cu poze maine si pretul este 100 ron,se afla in cluj. asteptam pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 am mai progresat un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.