Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

am demontat si eu in final telescoapele fatza, am desfacut dopurile si am spalat cu motorina, acum va intreb pe voi cum se verifica daca sunt ok, am vazut ca tija interioara la unul dintre ele culiseaza usor, cealalta opune ceva rezistenta.

 

la[partea de jos capacele telescoapele sunt sudate, e normal asa ca eu nu vad alt mod de a avea acces la cilindrul in care culiseaza tija...

 

cam complicat .. pe scurt va rog ceva amanunte privind modul de verificare reparare

 

 

multumesc.

 

cu o tubulara finuta scoti afara surubul 10 sau 12 trebuie tubulara parca si la montare inapoi pui o garnitura sau folosesti silicon pe saiba de acolo sa nu curga uleiul din telescoape.

In schema de mai sus ai tot ce trebuie sa faci.

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit surubul de fixare din capul telescopului , de aia e bine sa intrebi, merci

 

am demontat moto pana la cadru, trebuie spalat bine si apoi sa refac un pic vopseaua in zonele unde am cautat ca prostu seria pe sasiu, cand nu ma trecea ingineru de la itp -rar iasi, fara nici un folos, cadru nu are serie, decat tablita . am inteles pana la urma ca o so poansoneze ei la rar, mai ales ca seria motorului coincide cy cea de pe tablita. la prima identificare in 201o la RAR vrancea nu m-au intrebat de ea si mi-au dat certificatul. oricum la primavara sper sa se rezolve odata cu itp si trecerea actelelor de pe VN pe iasi.

 

am demontat instalatia electrica , cu gandul sa o refac si sa incerc sa trag firele prin cadru motocicletei si sa ii fac un panou general in cutia laterala dreapta , mai ales ca dupa ultima iesire prin namol mi-a umplut compartimentul de sub sa de noroi iar componentele de acolo nu prea aratau in regula.

 

dupa 2 zile am inteles instalatia electrica , vreau sa va intreb referitor la partea de incarcare , partea de redresare, releul de incarcare si regulatorul de tensiune asa cum apar ele in foto sunt ok sau se pot inlocui cu ceva mai actualizat. am noroc de un electrician din depou cu care lucrez zilnic ca ma poate ajuta, numai sa imi spuneti ce sa caut/cumpar

 

de asemenea caut un bord complet de ij planeta 5, functional, ca al meu s-a dus dracului (ruginit, fisurat toate alea) si un set de comenzi stanga dreapta de la o motocicleta mai noua , ma dispera contactelea alea lipite de la placute tot timpul se dezlipesc si nici sistemul de fixare nu straluceste.

 

astept pareri despre piesele din instalatia electrica si ceva oferte pentru bord

 

multumesc

post-28232-0-44416400-1357474068_thumb.jpg

post-28232-0-23575200-1357474122_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Ce ai tu acolo e foarte bun, doar că releul de încărcare (ăla din stînga jos, scrie pe el care e) schimbă-l cu unul cu fir comparator care iese din mijlocul lui. E vreo 18 lei. Firul ăla îl legi direct pe plus baterie. Puntea redresoare e bună, curăţ-o bine şi apoi verifică continuitatea pe diode, să meargă toate (aparat de măsură pe continuitate, ansa neagră mai întîi pe borna de plus (aia din care pleacă firul gros roşu)) şicu ansa roşie impuls pe fiecare din cele 3 din puntea de diode. Vei avea valori de 480-520. Apoi muţi ansa neagră pe borna de masă, faci aceiaşi operaţie şi nu trebuie să-ţi dea continuitate, altminteri înseamnă că dioda e străpunsă, în care caz desfaci jumătăţile de punte şi schimbi pastilele - cam 3 lei una.

 

Mai cureţi ceva contacte, ceva papuci, reglete pe unde e cazul (eu am oroare de izoler !!!) şi cam asta-i.



surubul 10 sau 12 trebuie tubulara parca

 

Depinde, dacă şurubul e M6 pas normal da, o tubulară de 10 din setul de cap mic (tubulară cilindrică), dar unii au pus imbus, e mai comod, se găseşte uşor, e la acelaşi pas şi... e mai uşor de umblat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci vulpoiule, o sa le verific cu electricianul meu, ceva nu e in regula, daca tii minte de la brasov la siriu am mers fara lumini, in bataia farului de la uralul cu care mergeai, cum scadea turatia la motor cu ramaneam fara lumina. le verific pe rand , tot ce vreau sa stiu daca nu cumva sunt depasite tehnic.

 

cand dai o tura prin iasi da un telefon, sunt dator cu un pahar de in fiert si mai vorbim poate de o tura prin primavara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Neah. Numai NU.

Adică, pe la Iaşi.... nu, (nu numai că am divorţat şi mai serios... da' că dacă o prind cred că o şi violez), nu te complica cu electricianul, mergi în bazar, cum intri în stînga partea dinspre fierătanii/biciclete găseşti taraba unui băieţaş valabil, cu vreo 15 lei îţi iei un aparat de măsură chiar bun de la el. Şi nu mai ai dificultăţi în diagnosticări. Apoi problemele s-ar putea să fie în mai multe locuri, prin stator mai greu cred, că acesta de IJ e practic indestructibil, mai degrabă în baterie pe ducă sau prin mijlocul punţii ăleia cu aripioare ca tamponul :P

Spre martie îţi fac o surpriză... da' atunci o să beu suc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, revin si eu cu o lista de piese de IJ, poate poate mai are cineva de vanzare:

1. rama + geam si oglina pentru far de ij 56 - modelul cu diametrul mai mare si oala mai scurta SAU kilometraj si prinderile metalice care se potrivesc pt modelul de far mai subtire si cu oala mai lunga.

 

2. melc kilometraj din motor

3. cele doua pene de pe volanta care fixeaza rotorul si pinionul de la transmisia primara

4. piulita de la pinionul de atac

5. rotor pt alternator de 6 V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, revin si eu cu o lista de piese de IJ, poate poate mai are cineva de vanzare: 1. rama + geam si oglina pentru far de ij 56 - modelul cu diametrul mai mare si oala mai scurta SAU kilometraj si prinderile metalice care se potrivesc pt modelul de far mai subtire si cu oala mai lunga. 2. melc kilometraj din motor 3. cele doua pene de pe volanta care fixeaza rotorul si pinionul de la transmisia primara 4. piulita de la pinionul de atac 5. rotor pt alternator de 6 V

Vezi ca oglinda de Skoda120 se potriveste la fix la farul mare de IJ56

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de urmatoarele piese de IJ 56: cric lateral laba de gasca cu arc si surub, mecanism soclu (de pe ghidon), cheita pentru desfacut capacele laterale, ax roata fata, axul melcat din capatul cablului de kilometraj ( se fixeaza in roata fata), floarea otelita de sub rozeta care stringe ghidonul, bec 6V contact, becuri 6 v stop spate 5w si 10w si vor mai fii pe masura ce inaintam.

pun si-o poza cu stadiul actual.

post-37180-0-81879400-1358414907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat curent ar trebui sa scoala un dinam de ij 56 la ralanti?

Nu este obligatoriu ca la relanti(700-900 rot/min), dinamul sa produca curent peste tensiunea nominala. In 99,99% din cazuri nu o face.

Insa atunci cand turatia depaseste 1000 rot/min, este capabil sa produca curentul necesar pentru BI, functionare motor. Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este obligatoriu ca la relanti(700-900 rot/min), dinamul sa produca curent peste tensiunea nominala. In 99,99% din cazuri nu o face.

Insa atunci cand turatia depaseste 1000 rot/min, este capabil sa produca curentul necesar pentru BI, functionare motor. Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min.

Am inteles. Raman la ideea mea: daca nu se opreste cand scoti borna e foarte bine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curentul maxim dat de producator este la peste 3000 rot/min.

 

Corect, numai ca cei 45 W pe care ar trebui sa-i dezvolte la peste 3000 rot/min sunt, de fapt, 43 W (cand dinamul este nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo, ai dreptate, dar in general fabricantii dau valori nominale, valori de referinta. Aceasta valoare nu este nici maxima, nici minima, iar abaterea este admisa si specificata in procente(+/- xx%). Aceasta referinta cu + sau - x%, o regasesti si la consum de combustibil, tensiune de retea, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar aparatoare lant IJ 49

Sau macar inprumut.Am posibilitati de confectionare,cu posibilitatea de a produce mai multe.Desigur daca ma poate ajuta cineva cu un model

 

Multumesc anticipat

Salut, daca confectionezi acea arparatoare in mai multe buc, ma intereseza si pe mine una bucata.Nr meu de tel e 0744835877sau pm. Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca confectionezi acea arparatoare in mai multe buc, ma intereseza si pe mine una bucata.Nr meu de tel e 0744835877sau pm. Toate cele bune

Cu maxima placere.Problema este ca nu am modelul,iar cei ceau(pt ca sigur sint tovarasi care au asa ceva dar ,tin cu dintii de tabla,cred ca o tin ascunsa in debara sa n-o vada nimeni).Haideti oameni buni,am nevoie de ea doua zile,-macar sa iau releveul si v-o returnez plata dus-intors.

 

Mai sper

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m postat si la bursa postez si aici in speranta ca poate am noroc :D

 

Schimb capacul din imagine cu un capac de ij 56 - modelul cu o "scobitura" in partea din spate pentru prinderea de pe cadru. Nu vreau bani pe el doar schimburi.

post-14002-0-19737200-1358928803_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...