cornelilinca84 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Cat despre cutia aia neagra din far,este releul de semnalizare M-am gandit sa imi dau la schimb ij-ul (jupiter 3) cu un mz es 175/250.Daca aveti si va intereseaza,faceti o oferta aici sau pe PM.Ij-ul il si vand daca gasesc un Mz pe care apoi sa il pot lua.Ij-ul este in stare de functionare(niste mici reglaje nu i-ar strica)cu acte,are atas,in stare de 95% original.Multumesc aha? si poti sa imi zici cum se leaga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Adica? cum se leaga in retea? deoarece la mine acel releu are 3 legaturi: 2 cabluri unul negru si unul rosu si mai e o legatura cu un surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 cum se leaga in retea? deoarece la mine acel releu are 3 legaturi: 2 cabluri unul negru si unul rosu si mai e o legatura cu un surub Acum am citit si postul tau de mai sus si mi-am dat seama ca e vorba de releul de semnalizare.De legat nu stiu cum se leaga.Eu trebuie sa il desfac ca am un scurt in el si i-am scos firele. Niste borne de baterie(de alea inguste) ce diametru au? Eu vreau sa confectionez niste borne dar nu stiu diametru.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) incep prin a ura un Craciun Fericit tuturor utilizatorilor acestui forum dar si celorlalti si in speranta k acum aveti ceva mai mult timp liber ma astept si eu sa primesc ceva raspunsuri la cateva intrebari 1. ce tip de ulei pot sa bag in telescoape si ce cantitate pentru fiecare in parte? 2. exista vreo problema daca eu la jupiter 3 refac instalatia electrica (k trebuie nu de alta) si pun +-ul in retea si - la masa ? ma gandesc daca e vreo problema cu alternatoru, incarcarea ? Editat Decembrie 23, 2013 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 1. Ai reparat telescoapele? Mă refer la telescoapele propriu-zise care se găsesc înăuntrul furcii şi se desfac cu o tubulară de 11 mm prin gaura de la capătul de jos al furcii. La vechimea asta de cele mai multe ori acele telescoape au simeringurile făcute praf. Dacă nu le-ai reparat, atunci cam pui degeaba uleiul. Orcum, se pune ulei hidraulic în jur de 175 ml în fiecare telescop. 2. De ce ai vrea să-i pui *-* -ul la masă? Crezi că ai avea curent mai mult? Cu alternatorul nu ai nicio problemă pentru că tu ai dinam, dinam care e diferit mult ca şi mod de funcţionare faţă de alternator. Se poate schimba polaritatea dacă ţii neapărat dar îţi recomand să nu te bagi. Crede-mă că poate funcţiona foarte bine şi cu *+* -ul la masă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 1. ce tip de ulei pot sa bag in telescoape si ce cantitate pentru fiecare in parte? 1. Ai reparat telescoapele? Mă refer la telescoapele propriu-zise care se găsesc înăuntrul furcii şi se desfac cu o tubulară de 11 mm prin gaura de la capătul de jos al furcii. La vechimea asta de cele mai multe ori acele telescoape au simeringurile făcute praf. Dacă nu le-ai reparat, atunci cam pui degeaba uleiul. Orcum, se pune ulei hidraulic în jur de 175 ml în fiecare telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Eu cifra de 175 ml tot dintr-o carte tehnică despre IJ am luat-o. Pagina scanată este dintr-un manual de reparaţie specific pentru IJ? Dacă da, mă interesează şi pe mine această carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) 1. Ai reparat telescoapele? Mă refer la telescoapele propriu-zise care se găsesc înăuntrul furcii şi se desfac cu o tubulară de 11 mm prin gaura de la capătul de jos al furcii. La vechimea asta de cele mai multe ori acele telescoape au simeringurile făcute praf. Dacă nu le-ai reparat, atunci cam pui degeaba uleiul. Orcum, se pune ulei hidraulic în jur de 175 ml în fiecare telescop. 2. De ce ai vrea să-i pui *-* -ul la masă? Crezi că ai avea curent mai mult? Cu alternatorul nu ai nicio problemă pentru că tu ai dinam, dinam care e diferit mult ca şi mod de funcţionare faţă de alternator. Se poate schimba polaritatea dacă ţii neapărat dar îţi recomand să nu te bagi. Crede-mă că poate funcţiona foarte bine şi cu *+* -ul la masă. ok . stai sa ne intelegem la ce semeringuri te referi u. eu am desfacut telescoapele cum zici insa in afara de semeringurile de la jumatate( partea unde lucreaza telescopul) nu am gasit altele mai sunt? dupa ce am desfacut telescoapele si le-am curatat de noroi, k uleni din parti, am constatat k una din acele tije pe care se afla montat arcul ala lung e stramba si rupta insa nici urma de vreun semering si nici in celalalt nu am gasit nimic. si la ce foloseste acel surub cu cap de piulita din partea de jos a telescopului, pe acolo se baga ulei sau ce ? Editat Decembrie 27, 2013 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 sunt mai multe soiuri de furci de ij. Furca de ij 56 este mai scurta decat cea de planeta. In acelasi timp exista mai multe sisteme de etansare. Furcile vechi aveau semering de pasla, nu de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 sunt mai multe soiuri de furci de ij. Furca de ij 56 este mai scurta decat cea de planeta. In acelasi timp exista mai multe sisteme de etansare. Furcile vechi aveau semering de pasla, nu de plastic ale mele sunt de jupiter 3, cel putin dupa asa ceva au fost demontate, cat tine de semeringuri ale mele au si de pasla si de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 sunt mai multe soiuri de furci de ij. Furca de ij 56 este mai scurta decat cea de planeta. In acelasi timp exista mai multe sisteme de etansare. Furcile vechi aveau semering de pasla, nu de plastic Jupiter 3 si IJ 56 au aceeasi furca ( diferentele sunt doar la etansarea dintre pahar si telescop - ma rog....ar mai fi si prinderile pentru aripa - dar cantitatea de ulei este aceeasi ). Eu cifra de 175 ml tot dintr-o carte tehnică despre IJ am luat-o. Pagina scanată este dintr-un manual de reparaţie specific pentru IJ? Dacă da, mă interesează şi pe mine această carte. Este din notita tehnica a IJ-ului 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 pai o fi 175 ala de la ijurile mai noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 ....tot ce-i posibil dar cu siguranta nu este cazul Jupiter-ului 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Se poate pune anvelopa de 3.5 x 19 la ij 56 sau loveste bascula ? Si ma pot duce la rar asa daca in carte de identitate scrie 3.25 x 19 ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 3,50 / 19 loveste in bascula doar la montarea rotii insa nu si in timpul mersului. Depinde de tehnicienii de la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Am inteles. O sa optez atunci pentru 3.25. Multumesc Lolo_ID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 salut ! si la multi ani! unde gasesc si yo niste esapamente de planeta 2? fara coturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibican Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 salutare , vind ij model 56 in perfecta stare de functionare si estetica , perfect pt proiect de restaurare . detali la 0742461655 pret 1000 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 de la ce motocicleta este ? vreau si eu o copie daca se poate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 salutare , vind ij model 56 in perfecta stare de functionare si estetica , perfect pt proiect de restaurare . detali la 0742461655 pret 1000 ron E înmatriculat? Nu prea pare a fi în perfectă stare estetică. P.S. Aici nu e topic de vânzări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 cateva intrebari: cum pot sa fac la jupiter 3 ca pedala de pornire sa nu imi mai atinga in toba ? ma gandeam sa incalzesc pedala si sa ii maresc unghiul dar, mi-e frica sa nu o decalesc si dupa sa ma trezesc cand dau la pedala k se indoaie deci ? s-au ma mai gandeam la o varianta: sa modific suportii de prindere ai tobelor si sa le bag mai in interior(idee netestata inca, nu stiu daca au loc). tobele mele cele de pe stanga (am doua) sunt tare lovite si ma gandeam sa tai suportii de prindere si sa ii sudez pe partea opusa, cumva sa rasucesc toba k sa ascund acele lovituri. credeti k e posibil ? sau sa incarc cu sudura acel sant si sa polizez dupa care cromat ? am auzit k exista o vopsea electrostatica ce imita cromul, a incercat cineva sa isi vopseasca tobele cu asa ceva? si daca tot suntem la vopsiorea in camp electrostatic ma gandeam k ar da mai bine sa vopsesc cartarele de la motor cu asa ceva, bine nuanta ce se foloseste la jentile auto sau sa le las asa dar sa le lustruiesc voi ce ziceti ? salutare , vind ij model 56 in perfecta stare de functionare si estetica , perfect pt proiect de restaurare . detali la 0742461655 pret 1000 ron IMG_20121013_170733.jpg mama! dar stiu k ai muncit ceva sa o aduci la starea optica actuala. ce curatitor cu presiune ai folosit si cat detergent ? macar asteptai si u sa se usuce apa de pe ea sau aparea din nou rugina ? oricum are o stare estetica perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Problema de la motocicleta ta pleaca de la uzura capacului ce acopera ambreiajul, capac in care se fixeaza axul pedalei de pornire. Acolo ai uzura. Sfat : incearca sa gasesti un capac ( fara uzura in locul in care lucreaza axul pedalei de pornire ) compatibil cu carterul stanga al motorului sau modifica cumva priderile tobei de pe partea stanga ( asta n-o sa-ti repare uzura mare ce o ai la capac ). Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 MAi e o situatie in care pedala loveste in tobe - nu ai pe motor tobele sin soiul gandit original sa fie acolo - daca ai tobe de jupiter mai nou - sigur asta e motivul. Poti evalua jocul de care zice lolo dand pedala in punctul din dreptul tobelor si miscand de ea sa vezi daca e ferma sau daca se plimba in toate directiile (jocul poate fi in capac sau in balamaua pedalei) Nu lustrui motorul - pierzi suprafata de racire sis nu e asa sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Nu lustrui motorul - pierzi suprafata de racire sis nu e asa sanatos Uite, am mai intalnit opinia asta si mie mi se pare mai curand un mit. In ce procent se pierde oare suprafata prin lustruire? Si cat de mult sa afecteze racirea faptul ca aerul "aluneca" pe suprafata in loc sa se "poticneasca" pe aceasta? Sa fi fost oare socotite - la calculul necesar al suprafetei de racire - si bavurile & suprafata imperfecta rezultata in urma turnarii pieselor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.