Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos

 

Vezi ca ulei se pune prin busonul din capatul superior al telescopului (chiar deasupra jugului superior) - aici lolo recomanda sa nu folosim ulei special de furca pentru ca ijul nu este facut sa mearga cu asa ceva - discutabil, dar furca de la jupiterul meu 3 reconditionata si umpluta cu ulei special de furca pare blocata dupa citiva ani de stat la gard...

 

La planeta am pus ulei hidraulic de zic baietii ca se pune la amortizoarele de dacie (nu sint sigur daca a fost o idee buna sau nu)

 

cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers)

dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic :)

bine aici deja cred k intram in scule profesionale si necesare la un service si nicidecum la casa omului. exista ceva scule ca niste suruburi conice dar pe filet invest facute special pentru a scoate suruburile gaurite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos

Asta nu ar explica de ce are roata inclinata pentru ca atunci cand strangi axul s-ar trage sa fie la acelasi nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar trage, dar tot ar apare o incovoiere a axului de prindere care duce la inc;linarea rotii

Auto-echilibrarea de care zici ar apare (si nu s-ar observa), in opinia mea, la un dezechilibru mic al prinderii telescoapelor pe jug, dar la dezechilibru mare nu ar mai fi deajuns

 

Sustin varianta asta pentru ca "paharele" cu semeringuri nu sint la acelasi nivel, diferenta fiind chiar mare. Este adevarat, ca dupa cum zice lolo, daca o "seringa" este distrusa / gripata, poate conduce la griparea intregului telescop intr-o anumita pozitie (fixa), de unde sa rezulte si diferenta de nivel intre "pahare", respectiv, inclinarea rotii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers)

dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic :)

 

Nu are nevoie sa se complice cu sens invers si altele.

In furca de ij e un surub normal care trece prin pahhar si se infileteaza mai depaprte in seringa interioara. In cazul asta se da gauda in capul surubului cam la diametrul filetului. Dupa ce trece de cap va taia materialul si filetul se desprinde de umeri. in momentul asta se scoate tot continutul furcii pe la partea opusa iar restul de surub se desfileteaza cu ajutorul unei menghine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai inaintat si eu cu problema aia cu detonatiile. daca tineti minte, ziceam ca nici pistonul original, trimis cu atata bunavointa de colegul de forum, n-a prea dat roade. asadar, am zis ca, pana la urma, problema n-are de unde fi decat din aer fals aspirat fie prin niscaiva simeringuri de etansare, fie pe la imbinarea carterelor.

astazi am dat jos alternatorul, sa vad daca e vreo problema cu simeringul dublu de pe ax ori cu garnitura de sub flansa ce tine simeringul. aparent, simeringul este in buna stare, nu e copt (desi original) si nici slabit. totusi, preventiv, am mai strans putin arculetele. am dat jos si garnitura de hartie, intreaga, am curatat ceva urme de silicon de pe ea si am montat-o la loc, pe curat, dupa ce am inmuiat-o in ulei. pus totul la loc in speranta de mai bine! :)

acum, ca stiu ca probabil nici pistonul n-a fost de vina, am cam ramas fara variante... ar mai fi, pe degete: imbinare cartere ori alt simering (sa ma scuzati, dar eu nu stiu exact cum vine inchis motorul de planeta si cate simeringuri/ axe rotoare, etc, are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu ar explica de ce are roata inclinata pentru ca atunci cand strangi axul s-ar trage sa fie la acelasi nivel.

Am reusit sa desfac suburile de sus de langa jug. am pus 400 ml ulei hidraulic (cu arcul si jija scoase, cand am pus arcui si tija 150 ml a curs din cilindru afara). Problema este ca acum curge prin partea vde jos, unde este un cxap de surub. Jos iar uleiul si incerc sa dau jos surubul ala de jos

» Post actualizat in 24 Sep 2014 17:13

Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos

 

Vezi ca ulei se pune prin busonul din capatul superior al telescopului (chiar deasupra jugului superior) - aici lolo recomanda sa nu folosim ulei special de furca pentru ca ijul nu este facut sa mearga cu asa ceva - discutabil, dar furca de la jupiterul meu 3 reconditionata si umpluta cu ulei special de furca pare blocata dupa citiva ani de stat la gard...

 

La planeta am pus ulei hidraulic de zic baietii ca se pune la amortizoarele de dacie (nu sint sigur daca a fost o idee buna sau nu)

 

cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers)

dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic :)

Am reusit sa desfac suburile de sus de langa jug. am pus 400 ml ulei hidraulic (cu arcul si tija scoase, cand am pus arcui si tija 150 ml a curs din cilindru afara). Problema este ca acum curge prin partea vde jos, unde este un cxap de surub. Jos iar uleiul si incerc sa dau jos surubul ala de jos

» Post actualizat in 24 Sep 2014 17:15

salut ma roade ointrebare de unde ai ij-ul ?

Este Planeta 5 (1993), am cumparat-o din zona Ploiesti in iulie.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 17:37

Am reusit sa desfac suburile de sus de langa jug. am pus 400 ml ulei hidraulic (cu arcul si jija scoase, cand am pus arcui si tija 150 ml a curs din cilindru afara). Problema este ca acum curge prin partea vde jos, unde este un cxap de surub. Jos iar uleiul si incerc sa dau jos surubul ala de jos

» Post actualizat in 24 Sep 2014 17:13

Am reusit sa desfac suburile de sus de langa jug. am pus 400 ml ulei hidraulic (cu arcul si tija scoase, cand am pus arcui si tija 150 ml a curs din cilindru afara). Problema este ca acum curge prin partea vde jos, unde este un cxap de surub. Jos iar uleiul si incerc sa dau jos surubul ala de jos

» Post actualizat in 24 Sep 2014 17:15

Este Planeta 5 (1993), am cumparat-o din zona Ploiesti in iulie.

Este de tot rasul : de ce nu puteam sa desfac surubul de la telescop de la jugul superior, era strans de jug, am slabit jugul, am ridicat telescopul mai sus, am strans jugul si s-a desurubat fara probleme, mai ramane surubul de jos al telescopului, unde este suportul de ax.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e clar daca a dat telescoapele jos de pe juguri - ar trebui verificat in primul rind daca cele doua telescoape sint montate simetric pe juguri si nu unul mai sus si unul mai jos

 

Vezi ca ulei se pune prin busonul din capatul superior al telescopului (chiar deasupra jugului superior) - aici lolo recomanda sa nu folosim ulei special de furca pentru ca ijul nu este facut sa mearga cu asa ceva - discutabil, dar furca de la jupiterul meu 3 reconditionata si umpluta cu ulei special de furca pare blocata dupa citiva ani de stat la gard...

 

La planeta am pus ulei hidraulic de zic baietii ca se pune la amortizoarele de dacie (nu sint sigur daca a fost o idee buna sau nu)

 

cum spune si Zidu: dai o gaura in lingul surubului (de diametru mai mic decit filetul surubului) dupa care cu un tarod faci filet (cu insurubare oin sens invers)

dupa asta infiletezi pina la maxim surub bun in noua gaura filetata. Dupa ce surubul e infiletat complet continui sa rotesti catre stinga: ori iese surubul cel mare si blocat, ori se rupe asta mic :)

 

Daca a reusit sa desfaca ambele busoane inseamna ca sunt montate simetric.
Furca de la jupiterul tau 3, daca avea ulei hidraulic in ea nu mai era teapana. Fac o paranteza si-ti spun ca supapele din seringa ( ca si simeringurile ) sunt construite pentru un ulei cu o alta vascozitate decat uleiurile de furca din zilele noastre.
La dacie , din cate stiu , se pune ulei hidraulic H 46. E bun dar mai bun este H68. Cateva caracteristici ale uleiurilor hidraulice de care vorbesc gasesti aici : http://www.lubrifianti.com/documente-up/fisa-tehnica_50417.pdf

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:22

bine aici deja cred k intram in scule profesionale si necesare la un service si nicidecum la casa omului. exista ceva scule ca niste suruburi conice dar pe filet invest facute special pentru a scoate suruburile gaurite.

 

Se numesc extractoare respectivele scule.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:23

Nu are nevoie sa se complice cu sens invers si altele.

In furca de ij e un surub normal care trece prin pahhar si se infileteaza mai depaprte in seringa interioara. In cazul asta se da gauda in capul surubului cam la diametrul filetului. Dupa ce trece de cap va taia materialul si filetul se desprinde de umeri. in momentul asta se scoate tot continutul furcii pe la partea opusa iar restul de surub se desfileteaza cu ajutorul unei menghine

 

Cel mai simplu de scos surubul ala ( care este cu filet cu pasul marunt ) de 7 e sa sudezi o piulita pe el dupa care pui cheia pe piulita respectiva si dezfiletezi.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:29

Am reusit sa desfac suburile de sus de langa jug. am pus 400 ml ulei hidraulic (cu arcul si jija scoase, cand am pus arcui si tija 150 ml a curs din cilindru afara). Problema este ca acum curge prin partea vde jos, unde este un cxap de surub. Jos iar uleiul si incerc sa dau jos surubul ala de jos

 

In fiecare telescop trebuie sa pui 150 ml de ulei nicidecum 400 ml. Sudeaza o piulita pe surubul respectiv si-l desfaci imediat.

Mai e posibil sa ai vreuna din tijele centrale rupta, vreunul din arcuri cu spire lipsa sau nu ai avut vreuna din tije centrate si infiletate in busonul superior al telescopului.

Desfa ambele telescoape si pune cateva poze aici. Poate reusim sa te ajutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca a reusit sa desfaca ambele busoane inseamna ca sunt montate simetric.
Furca de la jupiterul tau 3, daca avea ulei hidraulic in ea nu mai era teapana. Fac o paranteza si-ti spun ca supapele din seringa ( ca si simeringurile ) sunt construite pentru un ulei cu o alta vascozitate decat uleiurile de furca din zilele noastre.
La dacie , din cate stiu , se pune ulei hidraulic H 46. E bun dar mai bun este H68. Cateva caracteristici ale uleiurilor hidraulice de care vorbesc gasesti aici : http://www.lubrifianti.com/documente-up/fisa-tehnica_50417.pdf

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:22

 

Se numesc extractoare respectivele scule.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:23

 

Cel mai simplu de scos surubul ala ( care este cu filet cu pasul marunt ) de 7 e sa sudezi o piulita pe el dupa care pui cheia pe piulita respectiva si dezfiletezi.

» Post actualizat in 24 Sep 2014 19:29

 

In fiecare telescop trebuie sa pui 150 ml de ulei nicidecum 400 ml. Sudeaza o piulita pe surubul respectiv si-l desfaci imediat.

Mai e posibil sa ai vreuna din tijele centrale rupta, vreunul din arcuri cu spire lipsa sau nu ai avut vreuna din tije centrate si infiletate in busonul superior al telescopului.

Desfa ambele telescoape si pune cateva poze aici. Poate reusim sa te ajutam.

Surubul din partea de jos a telescopului este adanc, greu de umblat la el, acum motocicleta este la tapiter pentru sa, cand o aduc dau un telescop jos si fotografiez locul cu pricina. Multumesc mult de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine la jupiter 3 am reusit sa le desfac cu o cheie tubulara de 11 din aceea lunga poate reusesti caci sigur cumva au fost infiletate nici decum sa aiba capatul rotunjit.

si acum cine ma ajuta si pe mine. am refacut instalatia la jupiterul 3 iar astazi am reusit sa imi cumpar si eu o baterie de 6 v si cand am legat-o la instalatia ij-ului sa fac proba nu imi functioneaza nimic. tin sa mentionez ca am incercat asta fara a avea motorul montat si nici bobinele de inductie iar firul cel rosu ce alimenteaza bobinele inca nu a fost intrerup, vruiam sa incerc lumini semnalizari si restul, dar nimic. singurul ce imi functioneaza cand pun contactul (apas pe cheie pana la capat fara a o roti in nici o parte si indiferent daca o rotesc tt asa face si cu comutatorul de la semnalizare pe pozitia neutru) este releul de semnalizare ce ticaie intruna insa fara a aprinde vreun bec. cred ca am facut gresit legaturile la contact sau e o problema cu el tinand cont ca e nou de la gaspar iar legaturile le-am dedus din schema ce tot se plimba pe aici cea de j 3


» Post actualizat in 24 Sep 2014 22:33

am tot studiat schema electrica si un indreptar de reparatie a motocicletelor ij si nu gasesc nimic nelalocul lui singura chestie ce nu o gasesc in indreptar insa e derstul de bine reprezentata in celelalte scheme e cum sa leg releul de semnalizare.

ceva poze cu legaturile facute de mine cu mentiunea legatura unde apare verde/ rosu verde e pozitia in instalatie si rosu e legatura de la becul din kilometraj, iar legatura rosu/rosu unul e din instalatie +(zic eu) iar celalalt vine de la releul de semnalizare. ca veni vorba de releul de semnalizare are 2 fire rosu care am spus unde l-am legat si maron ce vine legal la masa motocicletei si mai are o legatura unde eu am legat firul principal ce vine in comutatorul de pe ghidon. sper sa ma fi facut inteles si multumesc anticipat la toti cei ce pot sa ma ajute

post-79436-0-06848800-1411597413_thumb.jpg

post-79436-0-00845200-1411597458_thumb.jpg

post-79436-0-17388100-1411597506_thumb.jpg

post-79436-0-36956800-1411597555_thumb.jpg

post-79436-0-23338600-1411597606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...."cati bani dai , atata face"...... zic asta deoarece contactul ala mi se pare o mizerie. Am aruncat 2 contacte din alea, noi, pana acum. Am fost nevoit sa le cumpar doar pentru cheie. Prefer sa folosesc contacte vechi de IJ 56. Cele de IJ 56 au alt circuit in ele ca sa nu mai vorbesc de materialele si felul in care sunt construite. La electrica motocicletei tale ii poti da de cap doar tu. Rabdare sa ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rabdare am de fier insa nu inteleg unde am gresit ca doar eu am facut instalatia, am consultat si confruntat 4 scheme si un indreptar in romana insa acum ma dau cu capul de pereti k nu stiu unde am gresit si ma roade cat despre contact corect e de tot kktul nu recomand insa acum pe asta il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni eu am cerurt un sfat despre cum se leaga firele in contact nicidecum de caliateta contactului sau numarul de spire din fiecare fir si grosimea invelisului de protectie a acestuie stiu si eu ca unele piese sunt de tot rahatul insa asta nu le impiedica sa funcioneze bine macar 5 minule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E proaste. Noi, proaste bre.

 

Dar habar n-au sa le foloseasca.

 

Dorele ...... gaseste-ti alta indeletnicire !!! Daca esti expert in moto-comuniste pune mana pe tastatura aia si explica-i omului cum sa-si repare instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi. Datorita voua am avansul corect la motor, si am reglat carburatorul dupa reglarea avansului. Mult noroc tuturor, spor in munca depusa cu motoarele.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se repara nimic din vorbe pina nu pui mina dar trebuie sa stii unde si cum si cu ce faci. Povesti

va vad pe toti iuti dar prea putin cunoscatori dar plini de sine. Plini dar goi

 

ma bucuram ca nu platesc internet degeaba dar sunt din ce in ce mai dezamagit, nimic frumos nu se intampla la motociclisti. Doar luat peste picior. In alte timpuri multi ar fi luat palme sau nu ar mai fi fost bagati in seama chiar daca clacsonau la poarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi. Datorita voua am avansul corect la motor, si am reglat carburatorul dupa reglarea avansului. Mult noroc tuturor, spor in munca depusa cu motoarele.

Problema telescopului din fata stanga : suportul axului de pe telescopul din dreapta nu este la 90 grade, am insurubat axul pe el si are 92 grade in jos, deci inclina roata spre stanga. Oare il pot forta sa-l indrept ? Se pare ca suportul de ax este sudat, sau turnat pe partea de jos a telescopului. Telescoapele noi costa 200 euro

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:33

Nu se repara nimic din vorbe pina nu pui mina dar trebuie sa stii unde si cum si cu ce faci. Povesti

va vad pe toti iuti dar prea putin cunoscatori dar plini de sine. Plini dar goi

 

ma bucuram ca nu platesc internet degeaba dar sunt din ce in ce mai dezamagit, nimic frumos nu se intampla la motociclisti. Doar luat peste picior. In alte timpuri multi ar fi luat palme sau nu ar mai fi fost bagati in seama chiar daca clacsonau la poarta.

Dom' Cotaru, baietii de aici mi-au fost de un real folos, am scris adineaori.

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:43

post-86360-0-91427100-1411667001_thumb.jpg

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:45

Problema telescopului din fata stanga : suportul axului de pe telescopul din dreapta nu este la 90 grade, am insurubat axul pe el si are 92 grade in jos, deci inclina roata spre stanga. Oare il pot forta sa-l indrept ? Se pare ca suportul de ax este sudat, sau turnat pe partea de jos a telescopului. Telescoapele noi costa 200 euro

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:33

Dom' Cotaru, baietii de aici mi-au fost de un real folos, am scris adineaori.

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:43

attachicon.gifIZH front fork.JPG

Am atasat poza descrierii de mai sus cu inclinarea suportului de ax, la telescopul din dreapta

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema telescopului din fata stanga : suportul axului de pe telescopul din dreapta nu este la 90 grade, am insurubat axul pe el si are 92 grade in jos, deci inclina roata spre stanga. Oare il pot forta sa-l indrept ? Se pare ca suportul de ax este sudat, sau turnat pe partea de jos a telescopului. Telescoapele noi costa 200 euro

» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:33

Dom' Cotaru, baietii de aici mi-au fost de un real folos, am scris adineaori.

Asta banuiam si eu.Chestia cu indreptatul nu stiu daca nu o poti rezolva la un tinichigiu care sa-i dea un cald.Ce iti spuneam eu cu tablitele ar fi mers daca axul avea ceva joc in filet si puteai sa-l aduci la 90.Dupa poza mie mi se par mai mult de 2 grade.Poate e asa de la un accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca afost lovita pe dreapta motocilceta, , cand am infiletat axul nu are joc deloc, dar se vede cu ochiul; liber inclinarea axului in jos. Acum m-am convins ca de acolo este inclinata roata, din cauza axului. am sa incerc la un service auto. Vlade esti o comoara la casa omului.


» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:55


Sa stii ca afost lovita pe dreapta motocilceta, , cand am infiletat axul nu are joc deloc, dar se vede cu ochiul; liber inclinarea axului in jos. Acum m-am convins ca de acolo este inclinata roata, din cauza axului. am sa incerc la un service auto. Vlade esti o comoara la casa omului. de astea o sa am nevoie si cam greu se gasesc. pe site costa 30 euro. la rusi


» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:02

Sa stii ca afost lovita pe dreapta motocilceta, , cand am infiletat axul nu are joc deloc, dar se vede cu ochiul; liber inclinarea axului in jos. Acum m-am convins ca de acolo este inclinata roata, din cauza axului. am sa incerc la un service auto. Vlade esti o comoara la casa omului.


» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:55

http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20spare%20parts%202.html

 


» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:03

Sa stii ca afost lovita pe dreapta motocilceta, , cand am infiletat axul nu are joc deloc, dar se vede cu ochiul; liber inclinarea axului in jos. Acum m-am convins ca de acolo este inclinata roata, din cauza axului. am sa incerc la un service auto. Vlade esti o comoara la casa omului.


» Post actualizat in 25 Sep 2014 17:55



» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:02

http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20spare%20parts%202.html ( pentru interesati piese noi de Ij si Planete )


» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:08

De la ei am cumparat pinion roata lant, lant nou, mansoane lant, bobina inductie. trebe sa vina un set de platini noi in curand.


» Post actualizat in 25 Sep 2014 18:10

http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20spare%20parts%202.html

post-86360-0-22539000-1411667728_thumb.jpg

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca afost lovita pe dreapta motocilceta, , cand am infiletat axul nu are joc deloc, dar se vede cu ochiul; liber inclinarea axului in jos. Acum m-am convins ca de acolo este inclinata roata, din cauza axului. am sa incerc la un service auto.

Vezi ca daca a fost lovita inseamna ca si celalat telescop nu se simte prea bine, trebuie tras si el in asa fel incat fara sa le prinzi in juguri (deci numai ele) atunci cand strangi axul ele sa fie paralele si roata dreapta. Eventual slabesti si rotesti un telescop la 180grade strangi la loc si trebuie sa ramana in aceelasi plan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca a fost lovita inseamna ca si celalat telescop nu se simte prea bine, trebuie tras si el in asa fel incat fara sa le prinzi in juguri (deci numai ele) atunci cand strangi axul ele sa fie paralele si roata dreapta. Eventual slabesti si rotesti un telescop la 180grade strangi la loc si trebuie sa ramana in aceelasi plan.

Corect, asta-mi ramane de facut luni. Jos cu ele si la verificat si reglat pana nu mai ramane urma. Mi se pune pe inima cand o vad inclinata roata. Sa traiesti Vlade !!!

 

XV 400, este Yamaha Virago ?

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...