Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

buna... dimineata! :D astazi am apucat de-abia sa schimb pistonul. miercuri l-am luat de la posta si pana azi n-am reusit, cu serviciul si toate astea.

cred ca, da, intr-adevar, pistonul era de vina! am barait-o destul de mult azi si, ce-i drept, desi mai sunt lucruri care-ar putea fi imbunatatite, nu prea se mai aud greierasii aia si, mai mult, nu se mai inneaca daca o accelerez! sunt curios cum ar merge la drum lung pe la un 80, asa. am mers pe basarab cu 80-85 si cam tacanea avansul, insa cumva altfel, nu ca inainte, nu sa dea in nas, dar, na, ma gandesc ca acolo e si faptul ca nu am mai reglat intarzierea scanteii.

ar readus cuiul carburatorului in pozitia corecta; nu prea tine cum mi-ar placea ralantiul si mai trebuie corectata usurel, periodic (la semafor, de exemplu) din maneta (baiul e si ca nu pot aduce surubul ala de reglare a aerului, cred ca e, in pozitia care mi s-a spus ca trebuie sa fie, adica maxim strans si apoi desfacut intre 2 si 2.5 ture. la mie sta la una desfacut, ca daca mai desfac, moare motorul de tot).

insa, da, problema principala a disparut! sper ca dupa re-re-refacerea tuturor reglajelor sa fie ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!Am cumparat acest IJ si dupa indelungi incercari am reusit sa-l pornesc,dar dupa 3-4 min de functionare am observat ca iese ulei prin acest loc(pozele 2,3 ).Ma poate ajuta cineva cu un sfat si sa imi spuna care e motivul pt. care acest lucru se intampla?

Multumesc!

post-84051-0-79538600-1410973163_thumb.jpg

post-84051-0-64213100-1410973173_thumb.jpg

post-84051-0-58408700-1410973183_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai apa in cutia de viteze. Desfa busonul de sub motor si lasa sa curga tot cârmâzul din cutie apoi desfa capacul de pe partea ambreiajului si spala bine acolo. Prin orificiul de comunicare dintre ambreiaj si cutia de viteze baga o spritiera si spala cat poti de bine ( cu benzina ) si cutia de viteze. Daca si dupa ce inlocuiesti uleiul din cutia de viteze tot iti scuipa ulei prin aerisitorul ala inseamna ca iti baga compresie din carterul sec in cutia de viteze, asta insemnand ca vei fi nevoit sa desfaci motorul.

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5?

am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus.

si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Am IJ Planeta 5, merge fb motorul, de o vreme are tendinta, la plecare de pe loc, sa mearga inapoi. Imi puteti spune cum se poate remedia ? Multumesc.

 


» Post actualizat in 18 Sep 2014 18:13


Sunt nevoit sa repornesc de cateva ori pana pleaca inainte

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5?

am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus.

si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i?

acolo ai un semering dublu cu guler ia de la gaspar setul de semeringuri ca sunt bune cat de cat

dai statorul jos. dai rotorul apoi ai 4 suruburi ce tin flansa in care este semeringul, desfaci cureti bine pacolo schimbi semeringul

atentie la cota de presare a semeringului in flansa trebuie sa intre mai fortat, nu folosi silicon la remontare. fa o garnitura din coperta de dosar unge-o bine cu vaselina si aia e. asta in cazul in care nu o recuperezi pe cea existenta

 

daca ai probleme la semering se vede daca e zemuit sau mai rau curs. dar de obicei probleme acolo se traduc in imposibilitatea reglarii relantiului. pornire greoaie si turatie din ce in ce mai mare odata cu incalzirea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze.

Din carburator e exclus! Daca o ia cand si cand inapoi e sigur avansul.Daca o lua tot timpul inapoi era pedala sau cutia ;) Daca am suparat pe cineva cu postul meu imi cer iertare :D

» Post actualizat in 19 Sep 2014 13:15

LE: vezi cu un ceas comparator,subler ceva,la cati mm fata de PMS ( cand e pistonul sus ) da scanteia ( se deschide platina )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult ptr raspuns. Incerc un reglaj al avansului


» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15

Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat.


» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16

Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm )


» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17

Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze.

 

 

Avansul la aprindere este mare.

Am dat deja răspunsul mai sus, Emi a spus și el corect. Explicația e simplă, avansul mare presupune o explozie foarte devreme, mult înainte de PMS, ceea ce duce la inversarea sensului de rotație...Ideea e că reglarea avansului necesită și reglajul ulterior al carburației.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!!

Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ?

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!!

Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ?

Nu neaparat.Este destul de usor si cred ca o sa va puteti descurca singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc d-nule Emy.


» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:37

Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este inclinata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cm? Cam mult.Eu am ajustat inclinatia rotii fata pentru ca-mi tragea intr-o parte cu foite din cutii de bere.

Mie imi tragea dreapta asa ca am inclinat rota fata stanga punand 2 foite dreapta sus si doua foite stanga jos, foitele fiind puse intre telescop si saiba pe care preseaza telescopul sau ce o fi acolo, sper ca ai inteles ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are atas. Nu inteleg (scuze) unde se pun si cum foitele acelea. Oricum trage dreapta. Nu are niciun zgomot, cursa este normala. Dimineata fac niste poze si atasez aici. Multumesc.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. astazi am pornit motorul de la jupiter 3 insa ma macina o problema: cand e rece porneste dupa prima pedala cum pun contactul insa cum se incalzeste porneste mai greu si in ambele cazuri nu sta la relantiu iar daca nu porneste imediat si insist cu datul la pedala se ineaca. cine imi explica si mie cum reglez carburatorul tinand cont ca am un k 36 si la ce crestatura trebuie sa fie montat cuiul pontou (cred ca zic bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15

Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat.

» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16

Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm )

» Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17

Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga.

 

Unul din amortizoare il ai distrus ( ori cel din stanga e blocat , ori cel din dreapta are seringa distrusa/uzata rau sau supapele seringii lipsa sau defecte iremediabil ). Trebuie sa desfaci ambele amortizoare si sa verifici ce e in ele. Cu ocazia asta vezi si ce cantitate de ulei mai ai in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...